GOLF GTD IBER TURA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milan_g1
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2007
    • 863
    • Karaburma

    #46
    Cudi me kako uopste moze da upali sa tom "kompresijom"! Cini mi se da je fabricka 34 bara, neka me brick ispravi ako gresim
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

    Comment

    • hanin
      CBC Početnik
      • 19.05.2008
      • 1
      • Sarajevo

      #47
      Originally posted by sw.brick
      a sto se tice brzine, tu se ne slazem.
      probaću da ti promenim mišljenje dodatnim argumentima.

      G2/Jetta dizel ima 54KS maksimuma, G2 1.3 benzin ima 55KS.
      benzinac ide 141km/h.

      GTD ima 70KS, osim ako nije vrlo redak model sa 80KS.

      G2 sa 90KS ima max brzinu od 169 km/h.

      G2/Jetta 1.6 benzin ima 75KS, ide okruglo 160 km/h.

      Golf = Jetta u svim motorima, isti kompletno prednji deo/aerodinamika.

      da bi išao odredjenom brzinom auto mora da savlada otpore kretanja.

      Golf 2 je veoma ne aerodinamičan auto sa velikim otporima, pa su stoga i moguće brzine adekvatne.

      nešto utiče i prenosni odnos u menjaču, ali glavni limit je snaga motora.

      zavisno od godišta, i prenosa brzine koje navodim su promenljive u + i - zavisno od tržišta i verzije 3 ili 5 vrata.
      ta razlika je 1-2 km/h, dakle ništa posebno različito.

      u to vreme, to su bile brzine za respekt u toj klasi vozila.

      većina auta te klase je imala max brzine slične pomenutim pa Golf nije nikakav izuzetak u to doba.

      Sto se tice Jette mk2 benz 1.6 obicni motor, napisao si da ide 160 okruglo, ja sam svoju 170 i nes malo vozio, nisam imao vise prostora da jos dignem, mozda je mogla i vise

      Comment

      • Rocky G60
        CBC Senator XXL
        • 11.02.2008
        • 700
        • BGD - Dedinje

        #48
        <BRICK preporucujes metalni dihtung Erling da stavim?
        Jel to znaci kad njega stavim da cu moci da ga vozim slobodno malo brze?
        Ujakov Golf 2 je 85god i oznaka mu je TD sto znaci da je klot,al ima turbo dizel masinu.
        Sta mu znaci to "IC"?

        <Sto se tice brzine moj Corrado 1.800ccm u 5brzini na otprilike 1/3gasa ide 230km/h ne znam koliko bi mogao jos zao mi da ga patosiram,jer mislim da je za tu kubikazu i to mnogo!
        vozite vagena,noge dizite na ramena...

        Comment

        • Rocky G60
          CBC Senator XXL
          • 11.02.2008
          • 700
          • BGD - Dedinje

          #49
          ima 3 vrste dizela u G2 ako se ne varam;65,70 i 80 konja?
          vozite vagena,noge dizite na ramena...

          Comment

          • Car
            CBC Senator XXL
            • 07.07.2005
            • 900
            • Beograd

            #50
            Originally posted by Rocky G60
            Sta mu znaci to "IC"?

            To je TD sa intercoolerom.

            Comment

            • Rocky G60
              CBC Senator XXL
              • 11.02.2008
              • 700
              • BGD - Dedinje

              #51
              nije sa interkulerom ima 70konja(valjda),mislim da u G2 nema interkuler,ma nema 100% jer se u prve G3 ugradjivao GTD pa tek kasnije TDI!
              vozite vagena,noge dizite na ramena...

              Comment

              • Car
                CBC Senator XXL
                • 07.07.2005
                • 900
                • Beograd

                #52


                Izvuceno iz liste:
                All markets except North America/Japan
                1.6L 80 PS (79 hp/59 kW) I4 turbo-intercooler diesel

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #53
                  fabrički podatak je 24-32 bara.

                  u praksi, baš dobar motor gura i 36 bara.
                  na 22 bara više ne može da pali ili jako jako teško.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #54
                    Sto se tice Jette mk2 benz 1.6 obicni motor, napisao si da ide 160 okruglo, ja sam svoju 170 i nes malo vozio
                    za 170 km/h Jetta 2 je morala da ima motor 1,8 od 90KS, i tada jedva i teško dostiže tih 170.

                    u celoj grupaciji jedino Audi 80 kod nas zvan jaje je imao max brzinu 171 km/h sa 1,6 motorom i 75KS a na testovima je to izgledalo ovako.

                    dogura do 163-164 km/h pod punim gasom i onda mu trebaju kilometri ravnice da dostigne 170.

                    pri tome jetta 2 je skoro 20% lošije aerodinamike od Audija, i treba samim time jači motor za istu brzinu kretanja.

                    u to doba, to je praktično bilo jedna stepenica jači motor kod VWa u odnosu na Audija.

                    btw, Pasat 2 je baš jedva dostizao 170 km/h sa 1,8 90KS motorom.


                    ogromne su to brzine za tako čoškaste i nearodinamične modele kao što su VWi tada bili, a uz slabašne motore o kojima pričamo.

                    uostalom, VW je kao fabrika na nebrojeno mesta objavio svoje podatke, vršeno je milion testova pa nije teško pronaći podatke iz tih izvora.

                    kazaljka u kabini uvek pokazuje više od stvarne brzine kretanja pa nije merodavna kao podatak o max brzini
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #55
                      @rocky,
                      Elring je najbolje što novac može da kupi što se tiče margine sigurnosti.

                      jeste da košta ko 3 obična dihtunga ali mislim da vredi svaku paru, pogotovu kod bimetalnih dizel motora kakav je konkretan VW.

                      taj Golf iz 85 ima stari tip glave, koji je VW izbacio iz upotrebe i iz ponude rezervnih delova. ne znam da li uopšte postoji Elring za taj tip glave.

                      ako voliš da forsiraš motor ja ne bih oklevao nova glava (novi tip i kao novo kupljena) sa kanalima hladjenja većeg protoka, novi dihtung i nova pumpa ulja (novi tip) pošto je u modelu 85 i taj kritični deo za rad motora problematičan tj poddimenzioniran.

                      u Golfu je bilo dizela od 51KS, 54Ks kao atmo pa zatim 70KS i 80KS turbo dizeli i beše neka eko varijanta sa 64KS ili 60KS kako gde.

                      ovaj od 80KS je sa IC i izvorno je razvijen za AUdi jer je motor od 70KS bio preslab i AUdi 80 nije mogao da se skoro upotrebljava od tromosti.

                      u AUdi 80 je čak pokušano i sa motorom od 54KS običnim dizelom a ispala je smejurija jer je auto bio totalno neupotrebljiv za vožnju na otvorenom putu i zbog tromosti nebezbedan.

                      a tih motora 54KS i turbaka od 70KS ima još jedno 10tak podmodela gde su generalno prelomne godine 1982, 1987 i 1991.

                      godišta dizela iz prvioh 10 godina proizvodnje su problematična delimično a od 87 je bila velika rekonstrukcija motora pre svega glave i sistema podmazivanja uz promene klipova i još ponečega pa je dosta toga poboljšano a od 1991 ti motori su postali ono pravo, bez brige ma kako vozio.
                      no 92 je već kraj karijere G/Jetta2 pa tih motora bez dečjih bolesti iz 91-92 perioda i nema baš mnogo u opticaju u odnosu na ukupan broj.

                      no bez obzira, dizel sa indirektnim ubrizgavanjem nije baš namenjen jurcanju pod punim gasom, pogotovu ti mali motori koji imaju težak zadatak.

                      pri tome mislim i na druge dizele, ne samo VW kada je u pitanju gas do poda i mogućnost povećanog rizika.

                      ako se umereno vozi G2 dizel može mnogo da predje ali i veoma lako jedna vožnja može da postane fatalna.

                      današnji moderni dizeli imaju milion senzora koji prate kritične faze rada i sami automatski obaraju snagu motora ako se pojavi tendencija ka termičkom šoku pa su potpuno bezbedni za bilo kakav stil vožnje.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Madison
                        CBC Član
                        • 12.05.2008
                        • 86
                        • Krusevac/Bg

                        #56
                        Evo cisto dokaz da ima td sa interkulerom u dvojci:


                        Sto se tice ovog motora, dosta je izvuceno iz 1600 cm³, i dosta je izdrzjiv, moj nakon 250 000km i dalje ide do stotke kao sto kazu fabricki podaci, ali su mu karike malo slabije, tj. ne podnose mnogo voznju preko 3k rpm-a. Ali zato preko 3k vuce kao lud
                        Guns don't kill people. My cousin does!

                        Comment

                        • Rocky G60
                          CBC Senator XXL
                          • 11.02.2008
                          • 700
                          • BGD - Dedinje

                          #57
                          nisu mogli da nadju gore mesto za intelkuler,tu ima i G2 G60,mnogo slabije odradjuje posao,mnoho se vise greje jer je blizu motora!

                          od koje godine ubacuju inter kuler u G2 dizel,jel on ima 80konja?
                          Zasto onda taj motor ne nosi oznatu TDI?

                          Bio sam kod majstora sto remontuje turbine kaze da razlog iber ture moze da bude u turbini ili iber lauh!
                          A bosista kaze iskljucivo u bospumpi.
                          samo da uzmu pare!

                          Imam par motora obicnih 1.6D,da li na njih moze da se stavi turbina ili od njih moze da se iskoristi nesto za ovaj TD?
                          Koja se uopste razlika u tim motorima ?
                          vozite vagena,noge dizite na ramena...

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #58
                            TDI označava t Direct Injection a motor 1,6 u Golfu je INdirect injection.

                            sasvim deseti tip motora po načinu ubrizgavanja goriva.

                            IC je stavljen tu gde jeste jer Gofl i nije projektovan u fabrici za hladjenje vazduha, pa je sprski rečeno nabudžen. namerno ne kažem fušerski, jer bitno bolje zapravo i ne može da se smesti ispod haube.

                            no, i taj IC ima ogroman uticaj na produženje životnog veka motora i veliki je napredak. izuzetan za jedan VW.

                            samo je pitanje zašto je trebalo 8 godina da se dosete da ubace IC pod haubu, tj prekopiraju od drugih.

                            inače suprotno reklamama koje se u zadnje vreme vidjaju za Audi, prvi TDI u putničkom autu je delo italijanskih konstruktora i prvi TDI auto je Fiat.

                            isto kao i prvi CR dizel u autu koji je takodje italijanska konstrukcija.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Madison
                              CBC Član
                              • 12.05.2008
                              • 86
                              • Krusevac/Bg

                              #59
                              Taman htedoh da kazem, brick me pretece =]
                              A sto se tice intercooler-a, jeste blizu motora, ali je sistem hladjenja resen tako sto su napravili ove plastike kao sto se vidi na slici, i stavili usis za vazduh ispod branika, tako da otuda prolazi vazduh do ic-a, usmeren tim plastikama
                              Guns don't kill people. My cousin does!

                              Comment

                              • Rocky G60
                                CBC Senator XXL
                                • 11.02.2008
                                • 700
                                • BGD - Dedinje

                                #60
                                kako sam glup tek sam sad shvatio da IC znaci intercooler!!!
                                znam za razliku izmedju tih motora gtd i tdi,tdi mu dodje neko ubrizgavanje kao kod benzinca full injektion (kako li se vec pise)

                                ja sam mislio da TDI znaci turbo-dizel-intercooler,covek se uci dok je ziv,toliko me sve to interesuje i trudim se da sve upamtim,ali nevredi,pola pozaboravljam

                                BRICK jel bi mogao da mi odgovoris i na pitanje sto sam vec postavio u vezi obicnih dizela,jer mogu nesto da iskoristim za njih na ovom TDu ili da li mogu da stavim turbinu na obicnog?!
                                vozite vagena,noge dizite na ramena...

                                Comment

                                Working...
                                X