Re: Passat iz potpisa se sam zakljucava u toku voznje.
Originally posted by passatCL
Dakle, od pre par dana, samo u toku voznje zakljuca sva vrata, i pozadi iz gepeka dolazi neko zujanje/cviljenje da se tako izrazim koje traje pa skoro minut. Cuje se i po nekoliko puta "cak, cak" zvuk isto iz gepeka ali ne znam odakle to dolazi. Na alarm ne moze da se otvori. Kad nekako izadjem iz kola, skinem + klemu na sekund i on se odkljuca. Sve ok funkicionise narednih par minuta(recimo preko alarma moze da se zakljuca/odkljuca) i onda dok se vozi samo "cak" zakljuca se, cuje se dugo skoro minut taj zvuk iz gepeka i ako probas da ga otvoris rucno on odmah uvuce nazad onaj deo na vratima.
Sta moze da bude problem i ako neko zna, gde u Nisu da ga oteram da ga neko pogleda?
Re: Passat iz potpisa se sam zakljucava u toku voznje.
Originally posted by zverko
zameni vakum pumpu i kraj.25-30 je cena pumpe
e na zdravlje. vidis, drzao sam juce kelmu skinutu jedno 5 minuta i sada je sve ok. sta da radim ako u narednih par dana bude sve ok? da li to i pumpa ima neku elektroniku koja moze da se "zbuni"?
Evo ovako...skinuo sam tapacir i na to konektoru sa tri su crvena,crveno zuta i crno bela zica.Prespajanjem crvene sa jednom i drugom dobijam ono sto si i rekao,sa jednom otkljucava bravu a sa drugom zakljucava.Sve ostalo mi je jasno tako da bih trebao da uspem to da povezem.
E sad mi samo kazi gde da trazim tu zicu za pozicije,mogu li da je uzmem direktno sa svetla tj. da samo prekinem negde onu koja ide u sijalicu i samo dodam ovu plavu?Moze li to isto da se uradi i sa migavcima?
Samo jos nesto...po semi ispada da crna i crno bela idu na +12 a takodje i crvena ide na +12,mogu li ja sve tri da vezem zajedno i stavim na jednu istu +12 ili bi trebalo posebno?
Drago mi je da se snalazis a sto se tice pozicije kod Folkswagenovih vozila pa tako i kod tvog passata poziciona svetla su odvojena zato sto imas onu funkciju da kad parkiras auto i ostavis migavac na levo ili desno svetli leva ili desna pozicija e zbog toga moras da uzmes dve diode 1N54007 kojima ce spojiti anode a katode ce ti biti izlazi za pozicije.Pozicie kod passata su obicno sivo/plava ili sivo/zelena ili sivo/crna,Uzmi probno lampicu pa nakraj pricvrsti iglu tako da ubodes u zicu i vidis sta dobijas kada bez kontakta prebacujes migavac levo desno.Ovo drugo sto me pitas ne razumem najbolje ali ni u kom slucaju nista ne spajaj bez seme a evo ti obradjena sema za tvoj slucaj.
Pitao sam upravo ovo sto si ti na semi i nacrtao,znaci spoje se crno-bela,bela i crvena i sve to zajedno ide na +12,znaci ne trebaju mi dva izvora +12 vec samo jedan.
Ovih dana cu sve to da probam da odradim pa cu javiti jesam li uspeo (valjda cu se snaci oko ovoga sa pozicijama :-) )
Izvestaj sa terena
Danas sam sve povezao i radi odlicno jedino ovo sa pozicijama nisam odradio jer je bilo suvise kasno i padao je mrak a nisam stigao ni da kupim diode,tako da cu to kad imam vremena i kad budu malo topliji dani.
U svakom slucaju hvala na pomoci i na svim savetima i objasnjenjima.
Zna se koji je najbolji forum-CANNONBALL
Thanks again...
Od kada su krenuli hladniji dani, centralna nece da zatvara sa kljuca (jednom od npr. 10 pokusaja zakljuca), otvaranje sa kljuca radi bez problema.
Otvaranje/zatvaranje pomocu prekidaca iz kola radi, takodje otvaranje/zatvaranje okretanjem kljuca u bravi radi.
Bio mi decko sa bmw 330xd 2001-02 godiste...i kaze da ga zeza daljinski,otisla baterija...ali kaze da se kljuc ne moze otvoriti radi zamene baterije vec se menja ceo kljuc,mora se poslati ovlascenom servisu u Nemacku....tako su mu rekli kod Radulovica...e sad ili me lozi ili sta?
Moj drugar je imao slican problem tj., kada je hteo da zakljuca auto tasterom alarma, auto se zakljuca ali i u narednom trenu otkljuca - sam.
Uzrok je bio u kontaktu usled vode i leda u prekidacu na okviru skoljke gde nalezu vrata ( kod sakri vrata ). Osusili smo prekidac i nikada vise nije imao taj problem.
RF komanda je u pitanju. mora da se stavi auto na dijagnosticki uredjaj da se vidi gde je greska.
Originally posted by Rogi
Bio mi decko sa bmw 330xd 2001-02 godiste...i kaze da ga zeza daljinski,otisla baterija...ali kaze da se kljuc ne moze otvoriti radi zamene baterije vec se menja ceo kljuc,mora se poslati ovlascenom servisu u Nemacku....tako su mu rekli kod Radulovica...e sad ili me lozi ili sta?
tacno je ne moze da se otvori kljuc mada do sada nisam cuo da se nekom istrosila baterija posto se ona dopunjuje kad je kljuc u kontakt bravi. e sad ako je situacija takva da mora da se menja ne mora da ide u ovlasceni servis niti kljuc mora da se salje u nemacku. rade se kopije.
EDIT : BaneT
Ovo je odgovorio urosk (ovo sam nalepio na Zverkov post zbog sinhronizacije datuma)
urosk Ned 11 Jan 2009 22:29
Problem je resen sa zamenom baterije, ipak je cudno sto je otvaranje radilo sve vreme a zatvaranje tek po zameni baterije.
Comment