Koji akumulator da kupim?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorans
    CBC Senator XXL
    • 09.03.2010
    • 1525
    • Beograd

    Odg: Koji akumulator?

    E sad sam tek u procepu.Gedao sam u AP imaju BH,WH,Vartu i Proatomic i stari akumulator racunaju 500din pa bih mozda i mogao da dodam jos 8500din i uzmem nesto kako treba.Sta tu predlazete? Znaci cena sa starim akumulatorom moze do 9000din i ni felera vise.

    Comment

    • Filke
      CBC Član
      • 07.09.2010
      • 61
      • Beograd

      Odg: Koji akumulator?

      Da sam na tvom mestu, pošto ti treba veći kapacitet akumulatora, a neki brendiran od ranije pomenutih u tom kapacitetu košta znatno iznad tvog budžeta išao bih na varijantu ProAtomic od 95Ah koji te sa tvojim starim izađe baš tu oko 8.000 dinara.Pride imaš 30 meseci garancije na njega.Tako da kapiram da to nije loš izbor.Sigurno nije gori od BH!

      P.S. Kakva iskustva imate sa Battery Centar prodavnicom? Vidim da daju garanciju na određene akumulatore znatno veću nego drugi pa me zanima kakvi su po pitanju reklamacija i same garancije.Džaba ako daju tolilku garanciju, a recimo neće kao neki da ti daju nov akumulator ako ovaj cikne u tom garantnom roku.
      Last edited by Filke; 24.11.2011, 04:47.

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        Odg: Koji akumulator?

        Da ,zanimljivo bi bilo da se čuje nešto o njima.mada je tu važan serviser te marke, akumulatora, a ne prodavac.

        El Em ,,, juče sam, odneo moj crni BH 45ah proizveden u Maju 2010 . znači da je u garanciji , do Maja 2012.
        prošle godine su ga u ovo vreme punili , i što je zanimljivo radio je normalno celu zimu i leto do sada.kada ujutro jedva okrene dva puta .
        imam garantni list.koji nije ni overen,i nema račun. ( tako ga kupili na auto-placu ,gde sam kupio auto ), verovatno oni kao firma su to kupili djuture sa još nečim,tako da poseban račun nije bio zakačen za garantni list.
        Iz tog razloga rečeno mi je da nemogu da ostvarim zamenu akumulatora ako bude utvrdjeno da je neispravan.
        e sad,da kažemo da je to OK. ( da imam račun,stigao bi do sombora i kurira-blica ,ali bi zamenio taj akumulator ,umem da budem uporan.)
        sad sam dobio zamenski,a taj moj je ostao na punjenju.
        Toliko je doneto u garantnom roku BH akumulatora,da su počeli da savetuju kupcima,da idu u drugi servis ,da ostvare garanciju.
        jedan čovek je doneo žuto-crni BH kome kao što on kaže ˝ daje 40 dana˝ , crko akumulator posle 40 dana od kupovine.
        A priče koje se pričaju ljudima... kao normalno je da se isprazni .. bla,bla...

        ovo sa akumulatorima je vrlo ozbiljna stvar, verovatno je Expendable 100 % u pravu , ali čekajte.. ja nemam iskustva sa drugim proizvodima da mi obavezno crkavaju u garantnom roku,ili maksimalno godinu dana posle .
        to kad bi postala praksa,vratili bi se u kameno doba ,ko bi mogao da izdrži da svaka 24 meseca menja kompletnu belu tehniku u kući ,na primer ?
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          Odg: Koji akumulator?

          Originally posted by Filke View Post
          ... išao bih na varijantu ProAtomic od 95Ah koji ...
          Ne treba ni preterivati, jer se ne zna, šta je gore: accu amperaže niže (slabiji) od preporučene za određeno vozilo, ili za 30% veće (snažniji), što opterećuje u većoj meri alternator! I on ima dušu, pa će da ripnaja. Po poznatim zakonima - u nevreme. Pitanje je i instalacije, koja nije dimenzionisana za tolike struje.

          Da, često smo skloni, iz čisto ekonomskih razloga, ugrađujemo umesto preporučenih 55 Ah, na primer: 50 Ah, ili čak 45 Ah accu!

          Comment

          • gorans
            CBC Senator XXL
            • 09.03.2010
            • 1525
            • Beograd

            Odg: Koji akumulator?

            Ja sam bas preterao u odnosu na fabricku preporuku jer oni kazu 95Ah a ja sam u njega pre 2 godine ubacio Vesnu od 55Ah (polovnu) koja je i danas u njemu ali vidim da je gotov jer zadnjih par jutara jedva okrece ali mi auto odlicno pali pa mu je i to dovoljno.Medjutim kada dodju veci mrazevi nece imati snage da mi odradi grejace i verglanje.Posto iz iskustva znam da mi auto pali 4 puta bolje od najboljeg Escorta 1.8d ili Opela 1.6d a njima je preporuka oko 66Ah,ne vidim zasto bih ja isao na tih 95Ah? Verovatno su to Japanci propisali da posle 500 000km u sibiru na -45 posle mesec dana stajanja mora da upali.
            Ja mogu da se kladim da ce na -15 da mi upali sa dobrim akumulatorom od 45Ah ali cu ipak uzeti nesto izmedju 60Ah i 70Ah,samo jos nisam prelomio sta.

            Comment

            • gorans
              CBC Senator XXL
              • 09.03.2010
              • 1525
              • Beograd

              Odg: Koji akumulator?

              Malo sam guglovao i malo pesacio i nasao sledece
              1.Energizer 70Ah 640A 8600din 32mes. garancija
              2.Energizer 74Ah 680A 9100din 32mes
              3.Varta black 70Ah 640A 7700din 24mes
              4.ProAtomic 74Ah 680A 6990din 30mes
              5.Varta Blue 74Ah 680A 8900din 36mes
              6.Varta Silver 74Ah 750A 10290din 40mes
              7.White hors 74Ah 680A 8200din 36mes
              Tako resim da uzmem Vartu Black 70Ah 680A za 7700din i prodavac mi kaze da mi je to bacanje para jer za 700din manje dobijem Proatomic koji je jaci 4Ah i 40A i ima duzu garanciju 6 meseci a od kad rade nisu imali ni jednu reklamaciju na ProAtomic i uzmem ponovo isti kao sto sam uzeo caletu pre par dana.
              Znaci opet ProAtomic 74Ah 680A i 30 meseci garancije za 6990din pa kud puklo.

              Comment

              • expendable
                CBC Senator XXL
                • 04.11.2009
                • 3662
                • Bor

                Odg: Koji akumulator?

                A lista ti je "koliko para - toliko muzike".
                A od kad rade Proatomic? Od pre godinu ili dve? Šalim se (ali treba proveriti).
                Proatomic je ili isto ili jako slično Varti Black. Onih malo Ah i A nije od značaja ... 10% niža cena ... možda i jeste.

                Ionako sam hteo da ti predložim (ali nisam mogao ranije da se javim):
                1. Proatomic 74Ah
                2. kao i prethodno nešto jeftinije ... Tesla Brčko, recimo. Od 75Ah i 680A. To su hibridni PB-Ca akumulatori "sa malo održavanja" (bez ali praktično i ne). No to može i pozitivno uticati na dugovečnost ako ste pedantni. A dovoljno je 3-4 puta godišnje proveriti nivo i doliti (po potrebi) destilovanu vodu. Nije "zadnji krik tehnike" ali ima povoljnu cenu a može da traje i više od Ca-Ca (naročito ako je malo "jači", većeg kapaciteta). 100Ah im je glomazan i težak a i već bije cenu od oko 100€.
                Obratiti pažnju na datum proizvodnje (tražiti do 4 meseca max.).
                3. Proatomic 95Ah

                1. i 2. naročito jer vam je (makar i dve godine) do sada šljakao i 55Ah.
                Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                Comment

                • gorans
                  CBC Senator XXL
                  • 09.03.2010
                  • 1525
                  • Beograd

                  Odg: Koji akumulator?

                  Kaze da 1,5god drze Proatomic,Vartu i somborce i da nikada nisu imali reklamaciju na proatomic dok na BH imaju svaki drugi dan (verovatno ih je mnogo vise i prodato).Meni je naj bitnije da kada ustanem u 6h ujutro na -15 nemoram da budim zenu i nejac da me guraju ili oca da me slepa kako bih upalio.Kao sto rekoh,vreme ce pokazati da li valja ili ne jer nemam licnog iskustva sa ProAtomicom niti znam nekoga ko je imao taj akumulator vec sam se poneo cenom,savetom prodavca i saznanjem da je Vartin brend.
                  Bio sam i u jednoj radnji gde prodaju Baner,Fiam,Tudor,Bosch i Vartu ali nisam kupio jer me je prodavac izuzetno iznervirao.
                  -Ja-Sta imate od 60Ah do 74Ah?
                  -On-Za koji auto?
                  -Ja-Nissan
                  -On-Koji model?
                  -Ja (vec vidno iznerviran)-Sunny
                  -On-Dizel ili Benzinac?
                  -Ja-Dizel
                  -On-Koliko kubika?
                  -Ja-1700
                  -On-A koje godiste?
                  -Ja (izgoreo)-Sta te bre boli k...? Rekao sam ti da mi das ponudu za akumulator od 60Ah do 74Ah a ti me ispitujes kao na saslusanju!
                  -On-Tako se ne kupuje akumulator!
                  -Ja-Tako ga neces nikad ni prodati,dovidjenja!
                  -

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    Odg: Koji akumulator?

                    Konačno nadješ čoveka koji se razume i taj te iznervira

                    Burazer je prekjuče kupio dva exide-a za svoj kombi.
                    Pošto sam bio šlepadžija i iznerviran zbog gubitka dragocenog vremena u radnji se isvadjam sa trgovcem oko garancije, on kaže ima a ja njemu sve pupupu na garanciju itd... Ali ajde ućutim. Uglavnom ovaj pita kao taj tvoj, koji auto pa kad je burazer rekao koji onaj kaže a da on ima dva akumulatora. Onda se ja pametno setim da nisam gledao koji su polovi a on pametno kaže isto je...
                    Onda se javi neko i odgovori mu sve oko dimenzija, snage, ako ima kutiju mora ovaj a ako nema kutiju može taj itd...
                    Tu me kupi i prestanem da njakim oko garancije....
                    Vidi se da čovek zna posao i treba ga poslušati.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • chobo13
                      CBC Senator XXL
                      • 01.05.2009
                      • 1274
                      • pozega,srbija
                      • AUDI,VW

                      Odg: Koji akumulator?

                      do sad, za nepune dve godine,od kako sam ugradio nekoliko proatomika,niko se nije zalio,niti ih ima da kazem pokvarenih za jutarnje paljenje,bar ovo zadnje vreme sto je bilo mraza i sto su me zvali za pomoc pri paljenju a i niko ih nije donosio na dopunjavanje!u svakom slucaju bolja opcija ob BH i tesle.

                      al ovaj EXIDE,nije sto ga u zadnje vreme dosta ugradjujem,al nijedan za nepunu godinu na servisu!
                      komsiji sam ugradio letos na forda fiestu dizela 1.6,a jadna mu keva sto ga vergla ujutru,tri anlasera je pocepao do sad,al EXIDE od 64ah u premijum varijanti ne posustaje.cak mu je u medjuvremenu crkao i alternator,pa je aku dopunjen par sati dok je odradjen alt.videcemo kako zima bude odmicala kako ce se ponasati,al taj komsijin ford mi je dosao kao pravo zamorce da ga istestiram.ko pare ne zali za pravu stvar,nek kupi EXIDE i pun gas!

                      Comment

                      • Superbird
                        CBC Senator XXL
                        • 06.02.2006
                        • 384
                        • Sabac ---> Novi Sad
                        • Audi 100 Typ 43

                        Odg: Koji akumulator?

                        Originally posted by Franjo View Post
                        Ne treba ni preterivati, jer se ne zna, šta je gore: accu amperaže niže (slabiji) od preporučene za određeno vozilo, ili za 30% veće (snažniji), što opterećuje u većoj meri alternator! I on ima dušu, pa će da ripnaja. Po poznatim zakonima - u nevreme. Pitanje je i instalacije, koja nije dimenzionisana za tolike struje.

                        Da, često smo skloni, iz čisto ekonomskih razloga, ugrađujemo umesto preporučenih 55 Ah, na primer: 50 Ah, ili čak 45 Ah accu!
                        A zbog cega se alternator opterecuje vise? Npr, ako auto pri paljenju izvuce 50% kapaciteta akumulatora od 50Ah, zar nece izvuci 25% onog od 100Ah? Odnosno, zar nece alternator raditi isto da dopuni taj veliki akumulator kao i kad bi punio mali?

                        Comment

                        • expendable
                          CBC Senator XXL
                          • 04.11.2009
                          • 3662
                          • Bor

                          Odg: Koji akumulator?

                          Originally posted by chobo13 View Post
                          do sad, za nepune dve godine,od kako sam ugradio nekoliko proatomika,niko se nije zalio,niti ih ima da kazem pokvarenih za jutarnje paljenje,bar ovo zadnje vreme sto je bilo mraza i sto su me zvali za pomoc pri paljenju a i niko ih nije donosio na dopunjavanje!u svakom slucaju bolja opcija ob BH i tesle.

                          al ovaj EXIDE,nije sto ga u zadnje vreme dosta ugradjujem,al nijedan za nepunu godinu na servisu!
                          komsiji sam ugradio letos na forda fiestu dizela 1.6,a jadna mu keva sto ga vergla ujutru,tri anlasera je pocepao do sad,al EXIDE od 64ah u premijum varijanti ne posustaje.cak mu je u medjuvremenu crkao i alternator,pa je aku dopunjen par sati dok je odradjen alt.videcemo kako zima bude odmicala kako ce se ponasati,al taj komsijin ford mi je dosao kao pravo zamorce da ga istestiram.ko pare ne zali za pravu stvar,nek kupi EXIDE i pun gas!
                          Što bi rekli ako imate para: Exide (makar i manjeg kapaciteta) a ako pravite kompromis Proatomic.
                          Naravno nije tu kraj ali kako su obuhvaćena oba najveća proizvođača (Exide i JC) fer iskustvo.
                          Jedino da podsetim Proatomic je nivo (klasa) Dynamic Black serije Varta (može biti isto ali i ako nije po istoj je tehnologiji rađeno, pa je makar "vrlo slično").
                          Trebalo bi da čujemo i iskustvo sa Tudor-om, dok sa Energizer-om je mešovito (uglavnom dobro ali ne tako ubedljivo).
                          Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                          Comment

                          • expendable
                            CBC Senator XXL
                            • 04.11.2009
                            • 3662
                            • Bor

                            Odg: Koji akumulator?

                            Originally posted by Superbird View Post
                            A zbog cega se alternator opterecuje vise? Npr, ako auto pri paljenju izvuce 50% kapaciteta akumulatora od 50Ah, zar nece izvuci 25% onog od 100Ah? Odnosno, zar nece alternator raditi isto da dopuni taj veliki akumulator kao i kad bi punio mali?
                            Akumulator većeg kapaciteta ima i veći (unutrašnji) otpor.
                            Nije bauk ne držati se fabričke preporuke (ugradnje) ali zaista ne treba preterivati. Recimo (otprilike) da je prava mera:
                            do 10% manjeg kapaciteta i do 20% većeg, više od toga u oba smera nije potrebno i obično je kontraproduktivno.
                            Treba uzeti u obzir i CCA max. struju u A koju akumulator može da isporuči ukoliko se navodi u uputstvu vozila.
                            Tu na gore nama ograničenja a na dole opet više od 10 ili 20% nikako nije dobro.
                            Fabrička preporuka (i ugradnja) je uvek najbliža najboljem (iako često kompromisna) te nema razloga ne držati se nje.
                            Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              Odg: Koji akumulator?

                              moj Banner i follow up...
                              evo vec celih 5 radnih dana funkcionise bez problema, uz moju malu korekciju upotrebe automatik menjaca.

                              Ali, zelim da izmerim neke stvari da bih bio siguran u rezultat posto sam saznao u ovih nekoliko dana dosta sokrantnih za mene saznanja, Morao sam ponovo da prelistavam sveze "knjige" tj da opet ide proces ucenja kako radi akubaterija jer ono sto sam znao do sada pada u vodu.

                              Naime, prvi podsticaj je zvanicno upustvo fabrike Banner svojim ovlascenim serviserima iz januara 2011. godine u vezi reakcije na primecenu pojavu od 95% reklamiranih akubaterija u garantnom roku.
                              Uputstvo kaze da je za savremene akubaterije potrebno na vrlo specifican nacin vrsiti dopunjavanje, i to u 4 faze kontrole fiksne struje odnosno fiksnog napona da bi se postigao efekat izjednacavanja hemisjkih reakcija kod Ca/Ca mokrih baterija (zovu to proces ekvilizacije).

                              Kako je na tu temu Banner napravio i posebne punjace bas specificne za dopunjavanje i refresiranje Ca/Ca baterija tema je postala intrigantna.

                              dalje, na netu ima knjiga koje obradjuju nacine upotrebe ove vrste akubaterija a taj nacin se dosta razlikuje od postojecih iskustava sa straijim Antimon/Antimon i Antimon/Kalcijum tipovima.



                              Ukratko, napon punjenja kalcijum/kalcijum baterija treba da bude visi za oko 0,40 do 0,70V zavisno od preporuke fabrika, kako koja.
                              Univerzalnog iskustva jos nema izgleda.

                              Konkretno za ove zimske dane nuzno je puniti Ca/Ca baterije u autu sa nekih `16,45V a postojeci regler u moom autu (kao i prakticno svi osim extra svezih modela konstrukcijski auta) nije niti predvidjen niti moze da isporuci.

                              Efekat je taj da je baterija prakticno stalno poluprazna i ne puni se vise od oko 30-40% sto za posledicu ima sigurnu sulfatizaciju olovo sulfatom u obliku sve vecih (i tvrdjih) kristala koji rastu tokom vremena i onda ostete mekani i nezni separator.
                              Da se to ne bi desilo stroga preporuka je da se svakih 90 dana zimi i svakih 30 dana leti izvadi Ca/Ca baterija iz auta i posebnim uredjajem prvo isprazni a onda puni a taj proces traje od 20-120 sati u proseku.

                              To je jedini nacin da se omoguci pouzdani rad kalcijum akubaterija.


                              Moguce resenje je da se prepravi elektricni sistem vozila i prilagodi punjac/ regler posebnostima ove vrste hemije.


                              Robert Bosch je tokom 2002. godine imao niz internih razmatranja ove tematike a sto se da zakljuciti iz dostupnih internih e mail prepiski inzenjera tehnicke podrske a u SAD.

                              Velika vecina automobila je konstruisana za klasicne antimon akubaterije i oni mogu da podnesu i tzv hibridne koje imaju prakticno isto ponasanje pri punjenju.

                              Drugim recima preporuka struke je da se na starijim tipovima vozila zadrzi upotreba klasicni akubaterija jer su daleko pouzdanije resenje a pogotovu zimi.

                              Takodje se savetuje izbegavanje kalcijum zatvorenih baterija u regionima koji imaju letnju klimu jer ne postoji nacin dopune destilovane vode a ona svakako mora da ispari jer akubaterija mora da prolazi kroz proces ekvillizacije tj ujednacavanja elektrlolitskog rastvora,

                              Jedan od fenomena kalcijum baterija je i tezinsko raslojavanje kiseline tj elektrolita koja time stvara laznu naponsku sliku stanja hemijske napunjenosti pa je zbunjen regler punjenja.


                              Radi resavanja poprilicno velikog broja primecenih smetnji sa kalcijum baterijama nudi se vec u desetinama modela specijalnih elektronskih "pomagaca" koji putem DC invertora proizvode jednosmernu pulsirajucu struju visoke frekvencije, tako da se kalcijum baterija puni sa oko 6Mhz frekvencije strujnih impulsa niskog intenziteta.


                              Sve u svemu, proces sulfatizacije koji je sastavni deo redovne upotrebe svake mokre automobilske akubaterije i koji se povremeno tokom redovnog punjenja resetuje kod klasicnih akubaterija starije generacije u slucaju upotrebe kalcijum baterija na postojecim vozilima se konstantno produzava i nastavlja sve do faze samounistenja baterije.

                              resenje nije na vidiku, postoje za novija vozila softverske nadopune za alternatore kojima se moze programirati alternator na drugaciji rezim punjenja ali...


                              Ostali uredjaji u vozilu nisu nikada bili predvijdeni za stalan rad u opsegu 15-16V a to se narocito odnosi na sijalice sa uzarenim vlaknom.

                              Pojava da na novijim automobilima sijalice crkavaju natprosecno cesto ovime dobija i moguce razjasnjenje.

                              Gomila IC/ cipova ima radni opseg 5-15V i nije predvidjena za stani rad sa vise od 14,5V tako da je i veliko pitanje raznoraznih kompjutera u smislu povecanog rizika pri radu u uslovima maksimalnih margina dopustenosti uslova napajanja.

                              Istovremeno povisavanjem radnog napona raste i potrosnja skoro svih uredjaja (Omov i Kirkohovi zakoni) a to znaci i da elektricne brizgaljke imaju vecu termicku disipaciju kao i svi drugi potrosaci sa nestabilisanim regulatorima napajanja poput podizaca prozora, grejaca stakala, sedista itd.


                              Ja da sam znao pre godinu i po dana za sve ovo, i da je igde u fabrickom Banner uputstvu za upotrebu bilo sta slicno pisalo ne bih ni ulazio u avanturu da po zimi izvodim akrobacije sa vadjenjem akubaterije pa punjenjem, merenjem i ostaliim zezncijama koje nisam praktikovao zadnjih 15 godina sa klasicnim akubaterijama.


                              Napon na mojoj akubateriji je juce bio 12.05V u podne pri oko -1C, i auto je bez problema upalio.Ali to svakako nije nesto cime sam zadovoljan.

                              Ispitacu koje su mogucnosti da rekonstruisem regler na mom 100A Bosch alternatoru tako da ima po novom 2 razlicita naponska nivoa regulacije punjenja koje cu moci da biram shodno trenutnim potrebama. Jedna dioda i jedan reed relej su za sada teorija samo....kako trajno resiti problem.

                              Banner-ovo resenje je da stranke povremeno dolaze na besplatno punjenje kalcijum akubaterija na njihovom novorazvijenom specijalnom punjacu i testeru stanja hemije.
                              Inace kako mi je receno Banner ne priznaje garanciju niti 30 dana ako akubaterija nije odabrana po jacini/kapacitetu iz Banner kataloga bez obzira sta propisuje originalni proizvodjac vozila. Konkretnije umesto fabrike koja je napravila auto sa 55Ah Bannerov predstavnik navodi 80Ah kao zamenu koja ce funkcionisati korektno.


                              Uglavnom, zaista je potrebno pri kupovini nove akubaterije obratiti paznju na to koji auto, koji motor, koje godiste moze da se upari sa kojom baterijom za optimalne rezultate.

                              Za sada sam zbunjen saznanjem da moj slucaj ponasanja akubaterije nije izuzetak vec pre pravilo i da problem moram ja da resavam jer fabrika akubaterije nema adekvatnoi i odrzivo resenje.

                              Varijanta da svakih 12 meseci kupujem novu akubateriju (nezvanicni predlog koji se moze cuti od fabrika akubaterija) je apsolutno neprihvatljiv za mene, iz sasvim dovoljno razloga koje ne bih dalje pojasnjavao.

                              Ostaje mi nada da ce BH jso ostati u prozvodnji, mada sam cuo da je zavrsnoj fazi priprema za gasenje proizvodnje somborskih kklasicnih akubaterija.

                              Sve u svemu, napredak tehnologije baterija ali u rikverc )
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Chubbs
                                Everybody lies
                                • 29.01.2006
                                • 5807
                                • Novi Sad
                                • Audi A6 1.8T

                                Re: Koji akumulator?

                                sta podrazumeva korekacija upotrebe automatskog menjaca?
                                You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                                Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                                Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                                Comment

                                Working...
                                X