Fiat Bravo, ler gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • boki1982
    Banovan
    • 16.03.2008
    • 273
    • Beograd
    • Fiat stilo JTD

    #91
    vazi ti javi u svakom slucaju ja cu pokusati ovde na forumu da vidim ima li neko broj tog srdjana,cisto sumnjam da cu uspeti da resim problem jer ovaj majstor posle zamene tolikih delova i posle ovog leptir gasa sto sam kompletno zamenio,covek je slegao ramenima i rekao da ne zna sta vise da radi,jedino sto jos nisam menjao to su svecice ali valjda bi se drugacije ponasao da je do njih



    a ako ima neko ko zna broj tog majstora- Srdjana iz Zabele(ne zatvora) kod pozarevca neka napise na PP

    Comment

    • Flavio
      CBC Senator XXL
      • 13.06.2006
      • 1926
      • 012 Centar
      • KaraWagon 1.4T.Spark

      #92
      Ja zagubio ... iscimaj @civi-a,mislim da on ima .

      Comment

      • boki1982
        Banovan
        • 16.03.2008
        • 273
        • Beograd
        • Fiat stilo JTD

        #93
        sad sam mu poslao poruku na PP,a i ti ako slucajno natrcis na broj javi hvala ti u svakom slucaju

        Comment

        • bokija
          CBC Senator XXL
          • 25.01.2008
          • 640
          • Beograd

          #94
          Da li vam je slucajno palo na pamet da izmerite kompresiju na cilindrima?Ako imas nekog drugara koji ima komparater to ti je poso od 10 minuta.To bi moglo da ukaze naneko unutrasnje ostecenje koje menja rezim rada motora.
          I'm not beautiful,but I'm stupid

          Comment

          • boki1982
            Banovan
            • 16.03.2008
            • 273
            • Beograd
            • Fiat stilo JTD

            #95
            brate aj da nereklamiram ostvicu ti PP gde sam bio i sta sam radio pa valjda su pismeni da kazu sta je

            Comment

            • boki1982
              Banovan
              • 16.03.2008
              • 273
              • Beograd
              • Fiat stilo JTD

              #96
              danas sam podigao auto iz Delte 2 dana je bio kod njih,neke njihove nebuloza price i nisu resili problem opet isto
              prica 1:negde sagoreo dihtung glave motora ja kazem uradite posle 2minuta zove neki drugi majstor sa pricom 2:mora da se menja centrala i kompletna instalacija od iste ja kazem prvo probajte ako je to da vidim sta cu da radim a i kazem im da sam vec uzimao na probu 2 centrale i isto oni kazu mi nemamo moras da nam dovezes isti ovakav auto pa da uparimo ako nemas isti ovakav auto kaze ima resenje da auto bude kod nas dok se nepojavi neko sa takvim kolima pa da probaju i prica 3 tj treci majstor zove i kaze da kad promenim kompletan plin da ce problem nestati sam od sebe ali dalabu nekapira izgleda da mi se desava na benzinu ja poludim odem po kola i oteram ih u pm

              i cetvrti biser je da kupim neki aditiv rekose mi kako se zove kaze bice bolje

              Comment

              • Lord_o21
                CBC Senator XXL
                • 29.04.2006
                • 494
                • Novi Sad

                #97
                Problem sa dihtungom glave... ??
                Jel ti se grejao auto?? da ne kazem pregrevao, ikad?
                ...technology is the only Replacement for Displacement.

                Comment

                • sistem33
                  CBC Član
                  • 21.06.2008
                  • 55
                  • Beograd

                  #98
                  Koliko se secam @boki1982 je imao problema sa pregrejavanjem masine...
                  Koliko se secam kazaljka ti je odlazila u crveno...

                  A sto se tice adtiva, to su verovatno mislili da malo ocistis dizne.
                  I verovatno su mislili na WYNN’S ( http://wynns.beograd.com/servisi.htm )


                  A ti si ih vec 2-3x cistio....
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD Facelife (2005)

                  Comment

                  • boki1982
                    Banovan
                    • 16.03.2008
                    • 273
                    • Beograd
                    • Fiat stilo JTD

                    #99
                    ne dokazano je da mi laze skazaljka i da sam sve izmenjao sto se tice temperature motora i dalje stoji 2 crte iznad pola a kad zakacim auto na komp on pokazuje sasvim nesto drugo pa valjda da mi otisao dihtung glave trosio bi mi vodu

                    Comment

                    • loodilo
                      CBC Senator
                      • 04.08.2008
                      • 236
                      • Beograd, Mirijevo

                      Meni nikako nije jasno kako ne moze dijagnostika da ti pomogne u utvrdjivanju kvara... Problem jeste "za poludeti" s obzirom na to koliko dugo se cimash da ga reshish i koliko si para ulozio (izgubio) u tom procesu. Neravnomernost u radu motora je najcesce problem zaprljanih dizni ili prljave klapne pa onda ne zatvara 100% a ona ako je bar malo prljava to se vidi na dijagnostici po merenjima protoka vazduha. Ispade ogromna filozofija oko celog tvog problema i iskreno se nadam da ces ga u skorije vreme reshiti i da problem nije ultra veliki! Nishta bez dobrog dijagnosticara! Lako ces resiti problem ako provalis odakle potice! Jedan nash klubski kolega je imao slican problem na puntu 1.9 dizel, u pocetku mu je variranje obrtaja u leru bilo malo dok se vremenom sve vise i vise povecavalo. Na kraju mu je crkao motorni kompjuter i bio je prinudjen da ga zameni (mnogo para). Posle zamene je auto radio kao sat....

                      Comment

                      • Miuca
                        CBC Član
                        • 08.04.2008
                        • 33
                        • Pancevo

                        Dihtung glave nije sigurno, nemoj da te zavlace. Meni je probio dihtung pre mesec dana i u takvom stanju ne mozes da vozis ni 15min a kamoli vise.
                        Nadam se da ces se resiti problema a i glavobolje.

                        Comment

                        • godja80
                          CBC Član
                          • 27.08.2008
                          • 25
                          • mladenovac

                          Ja imam slican problem samo sto je u pitanju punto I! Kod mene je problem sto ujutru kad upalim auto nema automatskog sauga,vec radi kao da je vec zagrejan. Kad dam malo gas onda se obrtaji podignu, ali spadnu ispod normale i zatresu auto. Ovo se desava dok se ne ugreje, a posle je sve ok. Takodje se cuju i detonacije iz auspuha kad se obrtaji vracaju na ler. Dve dijagnostike nisu pokazale nikakve greske,iako mislim da bi trebalo nesto da se vidi na tom cudu. Nisam dobio nikakav papir sa ocitanim parametrima, a siguran sam da moze da se nadje milion nepravilnosti u radu iako nema nikakvih gresaka! Zna se kad je neka vrednost povecana zasto je to i sta moze da bude potencijalni uzrok.
                          Vidi da ti neko predihtuje ceo usisni sistem (i sistem ubrizgavanja i usisnu granu-koju bi bilo najbolje dobro ocistiti i spolja i iznutra).Neka ti lepo sve to predihtuju i stave diht masu na dihtung grane i na ubrizgavanje. A da, proveri i sajlu za gas-mom drugaru se desavalo da mu na Fiat Brava, kad doda jaci gas, ostane zaglavljen i bruji da eksplodira. Mi malo sipali ulja u buzir od sajle i od tada i dan danas vozi bez problema.
                          Menjanje kompa zaboravi jer treba mnogo da bi se on zeznuo. Probaj ovo gore sto sam ti napisao,mozes i sam, nema sta da izgubis-osim malo vremena. Ja sam ovo sam odradio i sada mi auto radi mnogo bolje kad je zagrejan. Znaci cetkicu i nitro razredjivac(ili neki karburator sprej) i polako!!!!!

                          Comment

                          • boki1982
                            Banovan
                            • 16.03.2008
                            • 273
                            • Beograd
                            • Fiat stilo JTD

                            eto jedino jos tu sajlu za gas nisam promenio ona jeste labava ali kazu da tako treba da bude kad kazem labava nemislim bukvalno skroz ali nije zategnuta ima neki luk i to mislim na onaj deo gde sajla izlazi iz buzira pa do leptir gasa znaci nekih 10ak cm u tom delu nije zategnuta

                            Comment

                            • godja80
                              CBC Član
                              • 27.08.2008
                              • 25
                              • mladenovac

                              Mozes to da stelujes napregnutost srafovima pomocu kojih je pricvrscena za telo sistema. Probaj malo da podmazes to mesto gde izlazi sajla iz buzira,ali pre toga lepo predihtuj ceo usisni sistem (da bar budes siguran da nije do njega!) pa onda probaj. Proveri jel lepo pricvrscen step motor,mozes da ocistis kontakt sprejom potenciometar leptir klapne. Ako i to nije onda uzmes lepo i kao sto neko rece-izdzekaj sve konektore,ocisti sprejom obe strane pa probaj. Kad budes vratio konektore na svoje mesto,skini klemu na par minuta,vrati je pa onda probaj. To je posao koji bi svaki majstor trebalo da odradi ali ga naravno mrzi,pa ti to uzmes, pa odradis sam.

                              Comment

                              • boki1982
                                Banovan
                                • 16.03.2008
                                • 273
                                • Beograd
                                • Fiat stilo JTD

                                ceo ovaj problem od samog pocetka desio se dan posle nego sto sam zamenio termostat,danas sam cuo da termostat ima itekako vaznu ulogu sto se tice ovog problema dakle danas mi lik isprica da ako je termostat uzet u AP sportu kao sto i jeste moze da bude sam po sebi los i da kompijuteru daje pogresne informacije te da kompijuter tako sam po sebi ubrizgava vise goriva u motor i dovodi ga do neravnomernog rada a isto tako sam se cuo sa bivsim vlasnikom koji mi je rekao da je svecice menjao na 90000km ja sam pogledao knjizicu na velikom servisu mi nisu promenili svecice a sad je auto 123000km ima li sve ovo nekakve veze sa problemom koji imam

                                Comment

                                Working...
                                X