Nissan Primera 1.6 16V 98'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #16
    Polako za zakljuccima. Vozi normalno i kontrolisi potrosnju benzina. Da li je motor zivahan na benzin? Izadji na autoput pa ga malo izduvaj. Ne razmisljaj o gorivu i koliko to kosta. Videces i sam. Nije za paniku. Nisi ti jedini koji imas gas pa nece na benzin kako treba zbog zapusenih dizni ili slicnih stvari jer nije vozen na benzin dovoljno. Cudnije je to oko gasa nego oko benzina. Tu smo da pomognemo. Ne brini previse. Resice se. Mozda auto nije dovoljno dobro odrzavan. Jos ne znas tacno. Dok resavas problem ujedno ce se obnoviti sve ono sto je mozda trebalo i pre a neko to nije uradio. Vodi evidenciju o tome kad je i na kojoj kimometrazi sta zamenjeno. Sve moras da pises i da polako hvatas korak sa redovnim servisnim intervalima. Isto vazi i za deo vezan za gas. Nema tu sta puno ali filter gasa mora da se redovno menja i ujedno izvrsi kontrola. Rutinski jevtin servis samo sto moras da odes na njega redovno. Ne gubi se za to ceo dan. Ne brini.

    Comment

    • tadija
      CBC Član
      • 14.11.2006
      • 67
      • Novi Beograd

      #17
      Ma da, ok sam sad... Za plin sam se malo smirio, ipak kada sam video da mi troshi toliko benzina onda je plin josh i bolje nameshten nego shto teoretski moze... (troshi manje plina nego benzina)
      Uglavnom juche sam probao da sipam benzin na jugopetrolu umesto na omv-u, primetio sam da mi malo slabije vuche, ali videcju kakva je potroshnja... Neki mi kazu da je normalno da troshim oko 14L plina, tako da 15 ili 16L i nije neka velika razlika, ali 20L benzina... To bih voleo da prepolovim...
      Na plin ne vozim dok ne sredim to za benzin, a chim budem imao najnovije rezultate merenja potroshnje benzina, javljam se ovde za savete...
      Poz!

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #18
        Da probas ti one osnovne stvarcice: zamena filtera goriva i ciscenje brizgaljki.

        Primera bi trebala da tosi max 11 l benzina u gradu i max 13 l plina ako ima lambda kontrolu.

        Znam iz iskustva, a srdjan zna o kojoj primeri pricam.
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • tadija
          CBC Član
          • 14.11.2006
          • 67
          • Novi Beograd

          #19
          Filter za gorivo sam zamenio pre jedno mesec dana kada sam i uzeo auto, a to za čišćenje dizni mi i jeste sledeći planirani korak, ali prvo ću da sačekam malo da vidim sada potrošnju pa onda... Enivej, onaj plin majstor kod koga sam bio mi je nudio čišćenje dizni za 10eur po komadu, jel to ok cena?

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #20
            Sasvim OK. Ja sam na nissanu cistio dizne makar jednom godisnje.
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • Flavio
              CBC Senator XXL
              • 13.06.2006
              • 1926
              • 012 Centar
              • KaraWagon 1.4T.Spark

              #21
              @Tadija,vidi,nije iskustvo sa Nisana vec sa Opela ali dizne su dizne(u grubo).LM,Opel '92. 2.0i 8V,Venturi(emulator) bez Lambda kontrole(LandiRenzzo).Po gradu tuche benzina 13-16Lit/100km a plina manje u istim uslovima tj. 12-14lit.Provereno je da su dizne malo loshije(2 skoro da pishke umesto da rasprshuju benz.).A kad se zakaci na dijagnostiku sve je OK(jer comp na autu ne vidi da su dizne mehanicki potroshene od upotrebe).
              Nadam se da ti je sada jos malo jasnija (verovatna) situacija i kod tebe.

              Comment

              • tadija
                CBC Član
                • 14.11.2006
                • 67
                • Novi Beograd

                #22
                Pozdrav ljudi, nije me bilo neko vreme, ali evo sad imam par novih vesti u vezi auta...
                Posle one zamene svećica u LF-u, troši mi oko 15l benzina.
                Pošto mi nisu uspeli da nameste nemiran rad u leru, i pošto mi je potrošnja i dalje velika, nastavio sam sa majstorima...
                Preko prijatelja sam došao kod jednog finog majstora (bije ga dobar glas) i ostavio sam mu kola na par dana.
                On je očistio dizne, očistio usisni sistem, nešto ispod filtera za vazduh i takođe tu ispod filtera za vazduh je primetio da "ler lauf ventil" ne radi ili ne radi kako treba. On je tu nešto prebudžio, premostio i rekao mi je da je sada namestio da sve radi bez tog ler lauf ventila, kaže ako sve bude u redu, ne moraš ni da ga kupuješ, a ako budeš zimi imao problema oko paljenja, probaj da ga nađeš pa da dodješ da namestimo to... Na kraju je fino radio u leru, tj. mnogo mirnije nego ranije, kazaljka se jedva pomera malo gore dole...
                Još mi je rekao da su mi razvodna kapa i kablovi za svećice u dosta lošem stanju i da bih trebao to da zamenim...
                Enivej, nije prošlo puno vremena od tada, otprilike kada gledam po kazaljci za gorivo (znači nije još tačno dok ne sipam benzin) izgleda mi kao da je nepromenjena potrošnja od 15ak litara...
                I krenem ja danas da vrtim telefone nekih prodavnica za japance, i tražim te kablove i razvodnu kapu za svećice i taj ler lauf ventil...
                U LF nemaju, iz City Car čekam da me okrenu, a u nekoj prodavnici Jap Car mi se javio lik, sa kojim sam nekako slučajno ušao u razgovor i kad je čuo da imam ugrađen plin, citiram: "Znate šta, ja mogu Vama da prodam ove delove i da ćutim, ali meni je jako žao, moram da vam kažem da je to bacanje para. Vi NIKADA nećete uspeti da namestite da to radi normalno na benzin! Vama su pregorele 2 lambda sonde, katalizator, pumpa goriva je pod stalnim pritiskom, mora da se menja kompjuter i još ko zna šta i to sve ne može da vas izađe manje od 2-3 hiljade evra! Ja bih Vam preporučio ili da vozite na plin dok traje ili da ga prodate, nemojte da se cimate da tu nešto sređujete jer je to gubljenje vremena i para. I taj koji vam je tražio "ler lauf ventil" je diletant koji nema pojma." I onda mi je pričao kako on ima primeru koja je prešla 1 200 000 km sa zamenom samo zupčastog i redovnom zamenom filtera, i kako je to odličan auto ali time što mu je nekada ugrađen plin, uništen je zauvek itd... Mislim, lik mi je zvučao ok, kao da hoće da pomogne, svaka čast, ali već sam se naslušao tih priča u LF-u, znam vaše komentare na to tako da ne treba da se ponavljate, ali eto, morao sam da ispričam...
                Samo taj lik mi je za sada rekao cene:
                razvodna kapa - oko 2600din
                set kablova - oko 9500din
                ler lauf ventil - oko 36000din (e ovde kad nisam dobio šlog, nadam se da je pogrešio deo jer nije bio siguran oko toga šta je ler lauf ventil...)
                Ako neko ima neke kombinacije u vezi ovih delova neka mi se javi, takođe ako imate savete vezane za potrošnju, izložite ih ovde, jer polako ostajem bez ideja...
                Kratki brifing o tome šta je urađeno od kada je auto moj:
                - zamena filtera i ulja
                - zamena svećica
                - povezivanje na komp (nema greške)
                - čišćenje dizni
                - čišćenje usisnog sistema
                - podešavanje da radi bez "ler lauf ventila"
                - trebalo bi uskoro da zamenim i te kablove i razvodnu kapu za svećice kad budem sqpio neke pare...
                Šta dalje? Gde dalje?

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  Ono sto ti ja mogu pomoci je da ustedis da ne gledam kako cepaju po usima bez osnova.

                  Razvodna kapa 1700din
                  Kablovi FACET 5500din NIPPARTS 6500din
                  Rok isporuke 7 dana
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • tadija
                    CBC Član
                    • 14.11.2006
                    • 67
                    • Novi Beograd

                    #24
                    Malopre su mi javili cene originalnih delova iz Hit Auta:
                    razvodna kapa - 2019din
                    kablovi - 6256din
                    rotor - 946din
                    solenoid ventila (misle da je to taj ler lauf ventil) - 8783din
                    E, sad rekli su mi da mi treba i taj rotor, motor shto ide u razvodnu kapu, jel to tachno?
                    btw, M-power, jel ti NIPPARTS stvarno vrede 1000din vishe ili bih se zadovoljio i sa ovim FACET?
                    I ako mozesh ostavi mi neki broj na koji mogu da te kontaktiram za te delove...

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #25
                      Mislim da vrede.
                      Naravno treba ti i ruka...dobro ona je 330 kinti
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        @Tadija
                        Onaj sto ti je iskljucio lerlauf motor na benzinu, odes kod njega i pokazes mu nesto japansko, kurblu od Tojote po glavi stanovnika


                        Majstori, mehanicari koji pricaju o tome kako si upropastio auto i da to nikad vise nece biti auto jer je ugradjen plin su teski seljaci i retardi iz praistorije koji nemaju pojma o motoru i kako motor uopste radi pa je sasvim normalno da ti iskljuci lerlauf motor na jednom injection motoru kao da je to karburator.
                        Stvar je u tome da se nisu potrudili da se uopste malo obrazuju oko plina bar toliko da znaju kako to radi, ne moraju znati da popravljaju ali bar da ne lupaju ko tenkovi po kaldrmi. Savremeni motori zahtevaju takve majstore.
                        "Kompjuter nije ocitao gresku" pa sta je ocekivao da mu kaze naduvaj zadnju levu gumu i bice popravljen trap?
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #27
                          Originally posted by tadija
                          I onda mi je pričao kako on ima primeru koja je prešla 1 200 000 km sa zamenom samo zupčastog i redovnom zamenom filtera...
                          Inace primera ima lanac a ne zupcasti kais, tako da tu nesto ne stima...

                          Inace, taj ler lauf sto pominjete jel to iac ventil ili je nesto drugo? Ako je iac njega treba samo dobro da ocistis i ler ce ti biti kako treba... Ja sam ga cistio u ultrazvucnoj kadici na drugom autu i funkcionise extra, mada to moze i rucno i sa carburator cleanerom da se ocisti...
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • sri98
                            Admin od Trpeze
                            • 24.10.2004
                            • 7262
                            • Republic of Konjarnik
                            • Toyota Corolla E 210

                            #28


                            Kais i Nissan



                            Tadija, Juce sam gledao primeru kao srdjanovu (P10) sa istim motorom kao i kog tebe (razlika se samo u karburatoru) Auto je presao 380 000, od toga na plin 120 (koristi se za taxi), radi kao sat, a potrosnja plina mu je do 12 litara. Do sada su mu jedino menjane gumice ventila i jedino da j*** krstenica.

                            Idi kod nekog ko se bas razume LPG, proveri sve to, zameni i te kablove i filter goriva i bice sve OK.

                            Tu je garant neka glupost u pitanju, tipa pomerenog paljenja ili tako nesto.
                            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              E sada, ja treba da napravim neki plan
                              ja bih rekao da je prvo trebalo da napravis plan pa tek potom da krenes nasumice od majstora do majstora...

                              pre svega treba da se informises, da posedujes informaciju a time ces moci i da izvrsis selekciju "prica" koje ti se serviraju od strane majstora i servisa.

                              posto si vec ovde stigao, podrazumeva se da imas vestine i mogucnosti upotrebe racunara a ovaj forum i cela svetska mreza je prepuna takvih informacija.

                              da rezimiram, LPG i auto mogu da rade zajedno, sto je vec dokazano milionim puta sirom sveta (i kod nas naravno).

                              dalje, auto je kompleksna interaktivna skupina raznih uredjaja koji moraju da budu uskladjeni i to tacno prema nekim zadatim merama/ podesavanjima.

                              za to je potrebno znanje, mislim na podesavanje.

                              a pre podesavanja potrebno je i znanje i iskustvo u dijagnostici da se utvrdi tacno poreklo, uzrok, kvara.

                              i nema Srbija nikakvih veza sa time, tako je svuda u svetu- imas korektne i strucne i nekorektne i nestrucne majstore i servise.
                              na tebi je da odaberes one koji zadovoljavaju tvoje potrebe i mogucnosti (mislim na finansije) kao optimum.
                              samo malo strpljenja i siguran sam da ces uz pomoc svih nas resiti jedan po jedan problem, ili bar znati poreklo zasto se ponasa bas tako kako se ponasa pojedini sklop.
                              nema neresivog kvara, samo je pitanje vremena, upornosti i finansija..
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • JAPANX
                                CBC Senator XXL
                                • 10.08.2006
                                • 2159
                                • Beograd

                                #30
                                Originally posted by M-power
                                Ono sto ti ja mogu pomoci je da ustedis da ne gledam kako cepaju po usima bez osnova.

                                Razvodna kapa 1700din
                                Kablovi FACET 5500din NIPPARTS 6500din
                                Rok isporuke 7 dana
                                kapa ok ali ove kablove MNOGO KUME

                                Comment

                                Working...
                                X