Nissan Primera 1.6 16V 98'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • StreetRacerCA
    CBC Senator
    • 11.06.2006
    • 238
    • Čačak
    • Škoda Fabia II 1.6 TNG

    #76
    druze, obrati paznju kad zaustavis auto, posle voznje da li ti se u kabini cuje da kazem neko klokotanje, kao kad vri voda. Ako se cuje, odradi upravo sto ti je Srdjan rekao...ja sam imao slican problrem, samo bez dima i paljevine. Tu je nesto debelo zeznuto...i nemoj da te majstori cepaju ze cene delova, kao sto su mene...160 e dihtung, malo morgen. Javi se nekim ljudima sa foruma, ima 3 puta jeftinije. Japanx, npr.
    Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

    Comment

    • tadija
      CBC Član
      • 14.11.2006
      • 67
      • Novi Beograd

      #77
      E pa hvala na novim savetima.
      Probacju to sa turiranjem i mehuricjima pa cju da vidim...
      @StreetRacerCA, pazi, kad zaustavim auto, ne chujem to klokotanje, ali mi se od kako sam qpio kola, kad zaustavim, chuje pucketanje sitno, mada mi je neko rekao da se to hladnjak chuje, i kao da je to ok i normalno i da se ne uzrujavam oko toga...
      I hvala na savetu za qpovinu dihtunga, to npr. nisam znao koliko koshta...
      P.S. kolega je skoro na puntu zamenio taj dihtung za 600 dinara...

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #78
        Pa da ce da bude 600dinara to tesko... Ja sam ga platio 3000dinara u januaru prosle godine, eto cisto da znas okvirno i za rad majstora sam dao 5000din da to lepo sve odradi...
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • tadija
          CBC Član
          • 14.11.2006
          • 67
          • Novi Beograd

          #79
          Ispravka: dihtung poklopca ventila je qpio za 600 din, i majstoru platio 400 da mu zameni. Moja greška...
          E, a ta obrada glave, jel ona nešto šteti životnom veku motora, jel postoje neke posledice posle te obrade?
          Btw, Srdjane, gde si ti to radio?

          Comment

          • tadija
            CBC Član
            • 14.11.2006
            • 67
            • Novi Beograd

            #80
            E Sr?ane, probao sam ono sa turiranjem i mehuri?ima u boci za antifriz i nema mehuri?a! Antifriz miran, kao bara.

            Nego primetio sam jednu drugu stvar, možda pomogne u dijagnozi...
            ?ini mi se da antifriz izbija na jednom mestu (pokuša?u da objasnim, pošto mi aparat nije bio pri ruci):
            To je sa leve strane hladnjaka, odmah pored, kao neka cevka, sa zelenkastim poklopcem (koji se zavr?e) na kome piše "H" i pored njega ima jedan zvezdasti šraf, i dole se ta cevka nastavlja i ulazi u neki deo ispod motora. E tu sam probao 2 puta da obrišem krpom antifriz kad sam ga video, ali posle svakog puta kad sam gledao, tu oko zelenog ?epa je bilo mokro. Probao sam kao da ga još malo zategnem (probao sam i sa zvezdastim šrafom), ali oni ve? jesu jako zategnuti da ih nisam mogao okrenuti još...
            Jel ovo pomaže za dijagnozu?

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              #81
              Originally posted by tadija
              Ispravka: dihtung poklopca ventila je qpio za 600 din, i majstoru platio 400 da mu zameni. Moja greška...
              E, a ta obrada glave, jel ona nešto šteti životnom veku motora, jel postoje neke posledice posle te obrade?
              Btw, Srdjane, gde si ti to radio?
              Dihtung poklopca ventila je nesto sasvim drugo od dihtunga glave, cisto da ne pomesas..
              Obrada glave ne steti zivotnom veku motora ali u tvom slucaju to nema potrebe raditi jer ti je dihtung dobar...
              Ja kada sam menjao dihtung nisam obradjivao glavu jer smo ustanovili da nije kriva tako da nije bilo potrebe za ravnjanjem...
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment

              • Rayli
                CBC Veteran
                • 17.12.2006
                • 125
                • Bajna Basta

                #82
                He he a ja vozim auto godinu dana i ponekad mi se cuje neko klokotanje kao da vri voda. Ja imam utisak da je to od grejanja u kabini ili tako nesto. Bas se cuje kao da vri voda.

                Comment

                • tadija
                  CBC Član
                  • 14.11.2006
                  • 67
                  • Novi Beograd

                  #83
                  Poz svima, evo pokushacju da ne duzim...
                  Bash nocj pre nego shto cju oticji u Auto Vasicj, auto mi stane na plin, a na benzin ide. Ja pogledam ispod haube, kad ono isparivach zaledjen.
                  Ujutru skontam da je postignutoj radnoj temp. motora rasparivach hladan.
                  Mislio sam da je do antifriza, ali bilo ga je malo u onoj posudi. Medjutim, otvorim ja chep od hladnjaka i skontam da je prazan skroz. Sipam antifriz, zagrejem motor, rasparivach zagrejan. Ok, kontao sam ja da mi hladnjak pushta vodu, rekoh videcju to sad kod Vasicja (to se sad pretvara u najvecji prioritet).
                  Stignem kod Vasicja, sachekam da dodjem na red, majstor ga nakachi na komp, nema nijedne greshke. Pri davanju gasa, hladnjak prshti na sve strane, te me tamo posavetovali da probam negde da sredim hladnjak ili ako ne moze da ga zamenim, jer oni to ne rade. Na kompu su izvalili da sonda radi neshto slabo, te mi rekoshe i nju da zamenim. Kad je gledao auto odozdo, primetio je malu crvenu kapljicu na vodenoj pumpi i posavetovao me i da nju zamenim jer ona moze biti uzrok unishtavanja hladnjaka.
                  Za dizne takodje oni nemaju sprave za ispitivanje i rekli su mi da odem negde gde ima da mi ispitaju dizne da li dobro bacaju (gde to mogu da uradim?), pa ako ne da i njih menjam.
                  Savetovao me je takodje da qpim nov chep za hladnjak iako ga popravim iako zamenim, kaze to je bitno.
                  Poshto mi je na kraju dao cenovnik:
                  - hladnjak 375 eur
                  - vodena pumpa 77 eur
                  - chep za hladnjak 19 eur
                  - lambda sonda 174 eur
                  - dizna (komad) 164 eur (x4)
                  i on mi je rekao da bi mi jbg bolje bilo da potrazim polovne delove.

                  Pocheo sam da trazim polovne delove, i usput naidjem na neka pitanja na koja se nadam da cje mi neko odavde odgovoriti:
                  - Kako da znam da li bi mi odgovarali delovi sa npr p11 2.0 ili sa almere koja ima isti motor kao ja (1.6 16v)?

                  Koliko sam se ja neshto raspitivao i chitao, ja sam zakljuchio ovako:
                  Hladnjak bi mi pasao za bilo kog od pomenutih, a sonda i pumpa iskljuchivo sa istog motora (nebitno da li je almera ili primera).
                  Za dizne ne znam.

                  Posle razgledanja u programu Autodata, mislim da moj auto vecj ima ugradjen hladnjak od primere 2.0. shto znachi da je verovatno vecj bio problematichan. Mozda je problem u toj vodenoj pumpi?

                  U prilogu cju sada staviti i slike da vidite kako to izgleda ispod moje haube, a i zbog saveta za odgovarajucje delove:


                  sve


                  hladnjak (da li je ovo hladnjak sa motora 2.0.?)


                  sonda (da li bi mi odgovarala sonda sa 2.0. ili sa almere 1.6?)


                  kucjishte filtera (da li je problem ako mi ovo crevo stalno ispada iz kucjishta, jer je polomljen neki drzach, pa ga ja stalno vracjam?)


                  crevo (usis mi je okrenut u pravcu kretanja auta, neki savet kako da ga skrenem?)

                  Preko oglasa sam nashao polovne delove po cenama:
                  hladnjak - 70-150 eur
                  sonda - 20-70 eur
                  vodena pumpa - 30eur
                  dizne - nisam josh trazio

                  I na kraju, kratak rezime pitanja:

                  1) Koji delovi mi odgovaraju sa primere (p11) 2.0. i sa almere (n15) 1.6. 16v?
                  2) Da li vodena pumpa moze da prouzrukuje shtetu na hladnjaku?
                  3) Da li savetujete popravku ili zamenu sa polovnim hladnjakom?
                  4) Da li mi je chep za hladnjak zaista toliko bitan da bih ga kupio za svaki sluchaj?
                  5) Vasha iskustva i saveti sa kupovinom polovnih delova?
                  6) Preporuka za servis za hladnjak koji bi mogao da mi popravi ili zameni hladnjak i za proveru dizni (da se vidi da li su fizichki ispravne)?


                  Ipak mi nije uspelo da ne oduzim...
                  Nadam se da imate razumevanja, snage i volje da mi i dalje pishete i pomazete.
                  Pozdrav!

                  Comment

                  • StreetRacerCA
                    CBC Senator
                    • 11.06.2006
                    • 238
                    • Čačak
                    • Škoda Fabia II 1.6 TNG

                    #84
                    ajoj....sta da ti kazem. pumpu ne moras da menjas, uradis je u turbo servisu u uzicu, mislim da imaju i kanc u bgd, to ti je 30 e al je vise nikad ne menjas. to oko hladnjaka, nisam siguran sta da ti kazem, samo znam coveka koji je vise para potrosio na krpljenje hladnjaka nego na kupovinu novog. jbg.

                    ja sam se trenutno preorijentisao na benzin. isao sam kod gage, sve su nastelovali, cak i onaj blesavi ler gas, ostalo je kablove da zamenim, 65 e. medjutim, i dalje, dok je hladan, sauh mu podigne obrtaje na 2000. to bas i nije normalno? posle, kad se ugreje, radi lepo.
                    Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

                    Comment

                    • Srdjan
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 2416
                      • Bajina Basta/Beograd

                      #85
                      Originally posted by tadija
                      Poshto mi je na kraju dao cenovnik:
                      - hladnjak 375 eur
                      - vodena pumpa 77 eur
                      - chep za hladnjak 19 eur
                      - lambda sonda 174 eur
                      - dizna (komad) 164 eur (x4)
                      i on mi je rekao da bi mi jbg bolje bilo da potrazim polovne delove.
                      Cene su da se preturis. Moze to dosta povoljnije da se nadje, ne moras da ides na polovno ima i novih delova a dosta jeftinijih.
                      Hladnjak bih sad ostavio po strani, zamenio bih cep hladnjaka i vodenu pumpu tako da ta 2 elementa odstranim kao krivce za curenje antifriza. Dalje kada menjas vodenu pumpu, obavezno promeni komplet antifriz i onda si miran barem 2 godine. Znaci ovo je obavezno, i po meni primarno. Ako i dalje bude gubio antifriz, onda gledaj na crevima gde gubi ili gledaj hladnjak ako je on busan i tu se krug zatvara, nema sta trece da bude.... Inace ja sam menjao vodenu pumpu i kupio sam novu za 2.500dinara pre koju godinu, tako da sada ne bi trebalo da bude vise od 3.000din sto je dosta jeftinije nego kod Vasica... Dalje podigni haubu i pogledaj koliko zicica ima lambda sonda, da li je sa 2,3 ili 4... To ti je bitan podatak i onda kad to saznas kontaktiras ovde korisnika M-power da ti nabavi novu NGK koja u najgorem slucaju kosta oko 50eur, ne vise, moze samo biti jeftinija ako je sa manjim brojem zica... Dakle i ovo uzimas novo i ne pokusavaj da trazis polovno....
                      U vezi dizni, nadjes servis koji radi ciscenje dizni ultrazvucno i koji ima masinu da posle ciscenja pogleda kako dizne bacaju i onda ces znati da li uopste ima potrebe da menjas dizne ili ne... Ja znam za servis u Cacku, ali verovatno ima dosta takvih servisa u beogradu pa ce se verovatno neko javiti da kaze gde to mozes odraditi u bg...
                      Lancia Kappa 2.0 20v

                      Comment

                      • sri98
                        Admin od Trpeze
                        • 24.10.2004
                        • 7262
                        • Republic of Konjarnik
                        • Toyota Corolla E 210

                        #86
                        Sve ti odgovara sa Almere N15, identicno je. Broj motora ti pocinje sa GA 16?

                        Dizne mozes da uradis bilo gde u BG, ima na forumu i tema o tome (SEARCH), a izuzetno su pristupacne da se mogu skinuti i bez skidanja raila (ja radio tako) te u bilo kom servisu za ciscenje ne mogu da te odvale od cifre (po meni max 10e po komadu).

                        Za sondu vidi kod eMa u radnji (imas i za to posebnu temu). To isto mozes sam da zamenis za 5 minuta.

                        Imas u oglasimo redovno lika iz Kaludjerice koji ima neki otpad za nissane (mislim da je 063 259....).

                        Cep moze verovatno i od micre ili bilo cega drugog, samo da odgovara velicina.

                        Sto se tice pumpe za vodu, sasvim je ok da uradis remont kao sto je rekao streetracer.

                        Ima japanX nekog lika koji privatno radi Nissane, radio je ranije valjda kod Vasica, vidi sa njim za kontakt.
                        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                        Comment

                        • tadija
                          CBC Član
                          • 14.11.2006
                          • 67
                          • Novi Beograd

                          #87
                          @StreetRacerCA
                          Zar mi nije bolje da za 30eur uzmem drugu pumpu, (sad saznajem da za slichne pare mogu i novu da nadjem) nego da je remontujem?
                          Meni kad je hladan podigne se do npr. 1200 i posle se vrati, tako da mislim da to nije ok sa 2000...

                          @Srdjan
                          Meni hladnjak prshti na sve strane, jel mogucje da cje prestati ako stavim novu pumpu? Ja mislim da bih njega takodje morao da zamenim?
                          Ima u mom prethodnom postu slika sonde, onaj kabl ima 3 pina, jel to znachi da je moja sonda sa 3 zice?
                          da li ta nova NGK sonda moze da bude bolja od polovne original sonde za Nissan?
                          To chishcjenje dizni sam radio, mislio sam sad samo da se provere kako bacaju...

                          @Sri98
                          Da, motor mi je GA16DE.
                          Za chep bi chini mi se trebalo da odgovara i neki pritisak, moj je npr. na 0.9 bari.
                          Za tebe isto pitanje, zar nije bolje da uzmem novu pumpu nego da je remontujem ako je cena skoro ista?

                          @all
                          Hvala svima!

                          Comment

                          • Ivvan
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1574
                            • Nis
                            • SAAB 9000

                            #88
                            Ako za 30evra mozes da uzmes novu pumpu mislim da nije mnogo.
                            Sto se sonde tice ta nova NGK je 100% (ne moze vise od ovoga ) bolja nego bilo kakva polovna
                            Ako dizne nosis da provere kako bacaju, onda ce oni i da ih ociste ako ne bacaju dobro.
                            Ostaje samo da se vidi za hladnjak.
                            Turbos make torque,and torque makes fun

                            Comment

                            • zux
                              CBC Senator XXL
                              • 10.05.2005
                              • 773
                              • Beograd-Filmski grad

                              #89
                              Pa ti vec imas polovne delove na svom autu i vidis kako se auto ponasa, tako da nemoj ni da pomisljas o kupovini polovnih (eventualno hladnjak mozes uzeti polovan, ali da ga prethodno ispitas da li negde pusta)

                              Comment

                              • Srdjan
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 2416
                                • Bajina Basta/Beograd

                                #90
                                Originally posted by tadija
                                @Srdjan
                                Meni hladnjak prshti na sve strane, jel mogucje da cje prestati ako stavim novu pumpu? Ja mislim da bih njega takodje morao da zamenim?
                                Nece prestati. Kada zamenis vodenu pumpu osiguraces da nista na njoj ne curi i samim tim bices siguran da ne gubis antifriz na njoj. Znaci nju eliminises kao moguci problem gubitka antifriza. Ali obavezno zameni i antifriz kada budes menjao pumpu... Ako je cena slicna izmedju nove i remontovane, naravno da je nova bolja solucija...
                                Samo mi nije jasna jedna stvar, sta ti znaci to da hladnjak prsti. Gde prsti, kako prsti, kada? Jel negde busan?
                                Lancia Kappa 2.0 20v

                                Comment

                                Working...
                                X