Kpa su mere, sorry
Chevrolet Epica 2.0 R6 24v generalka
Collapse
X
-
Ovako,sumnjiv mi je bio stari cep, i rasklopio sam ga. On se bio raspao, i nije uopste drzao pritisak.
Sklopio sam ga kako treba i vratio zaptivenost sistema.
Maltretirao sam ga, vise auto ne kljuca.
Sad imam novi problem, za koji bi rekao da je dosta bolji, kad usijam masinu, krene negde da piski antifriz kod bloka motora, ali u mnogo manjim kolicinama nego kad je kljucao, rekao bih da je stvar do selni, moram da dignem auto da vidim gde imam curenje...
JEdino sto bih rekao da curi sa obe strane motora, pa mi je to malo cudno, i napred i pozadi...
Comment
-
-
Nemam alat za to, i moram negde da dignem auto, u svakom slucaju, mislim da je ovo sa cepom, ohrabrjuce, i da cu ipak uspeti da sredim to motorce, kako dolikuje...
Majstori koji su sklopili motor, nisu ni testirali pod pritiskom, pa verovatno svasta tu curka, jer je stalno cep bio u problemu...
PS. jos jednu stvar sam uocio jedna od BRC dizni za plin, po malo sisti kad je ugasen auto, kad mrdnem njene kablice sistanje prestane, jel to normalno, i sta bi moglo biti?Last edited by bax76; 25.05.2014, 20:46.
Comment
-
-
Nasao sam koje crevo pusta, jedn koje ide od glave do prelivne posude.
Nego nije mi jasno sta je sa Brc diznom?
Kako pomerim kablice na jednoj od njih cuje se sistanje i smrdi plin??? I to sve kad je ugasen auto.
Inace auto trosi plina oko 20 l, mozda je tu uzrok?Last edited by bax76; 28.05.2014, 08:08.
Comment
-
-
Losa karma, ne vredi vise da se cimam.
Taman kad sam sve resio sa crevima, i prestao da curi na spojevima, desilo se ono cega sam se plasio, jedno od onih sugavih (domaca radinost) creva je puklo.
Opet je ceo antifriz ispod auta.
Nesto mi nije jasno nikako, ako taj sistem radi recimo na 1 bar, posto je cep na 1,2 bara.
Ja creva dok je zagrejan auto, mogu da stisnem, i maltene spojim kraj sa krajem, bar ova originalna koja su savitljiva, koji mu je djavo, sto pucaju? Bas pred pucanje sam ih bez problema stisnuo i spojio?
I uvek mi puca isto crevo?
Sto bas ono, ako je ceo sistem pod pritiskom.
Sve sam se nadao da nije probila glava, ali sad sa ovim pucanjima creva vise ni sam ne verujem u taj scenario...
Comment
-
-
Ta dva zamenjena creva se raspadaju na dodir, a motor je savrseno miran tokom rada, neverovatno je da taj zamenski krsh puca, a da su originalna u tom trenutku sasvim savitljiva i bez nekog pritiska... to su neka trulex creva tvrda ko kamen, izgledaju kao da su obmotana izolirkom...
Da li neko ima preporuku za ta creva?
Comment
-
-
Hvala na savetima, tako cu i da uradim, preporucuju mi neki servis Hidraulik kod hotela Srbija, da radi dobra creva po uzorku.
Videcu i koliko su iz originala, mada je to redak auto, nije lako to naci...
PS. jedno crevo je u "U" formi, drugo je neki "S"
Comment
-
-
Comment