Chevrolet Epica 2.0 R6 24v generalka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bax76
    CBC Senator XXL
    • 07.11.2006
    • 605
    • BG

    #46
    Hvala na odgovoru.
    On se u stvari vrti samo kad je dat kickdown, inace mu je radni opseg od 2-2500 obrtaja, potpuno je rasterecen motor kad se vozi.
    I meni je taj test u gradu neki pokazatelj, da to ne moze mnogo bolje na plinu. Interesantno je da je fabricka specifikacija, grad 12.4l, otvoreno 6.8l, ta potrosnja na otvorenom sto su napisali me kopka, inace tokom mojih testiranja najmanje sam trosio 9,5l po Vojvodini...
    Last edited by bax76; 13.10.2014, 12:20.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #47
      Nekad su auti trošili po gradu 12-13 a na otvorenom 10, bila je mala razlika. Cifra je samo ilustracija. Današnji automobili mnogo manje troše na otvorenom putu, nekad i 50% od potrošnje po gradu pa je čest slučaj da se napolju troši 5 litara a po gradu 12..

      Naravno nema pravila jer svaki motor ima svoju specifikaciju koju treba znati. Ovo je samo generalno pravilo.

      Svaka fabrika laže jer meri u idealnim uslovima a objavljuje najbolji rezultat koji mogu ponoviti. U startu dodaješ bar 20 posto a na to 20 % plina. Napolju su mnogo tačniji pošto se tu vozi bez opterećenja.

      Što se tiče gasa, imaš marku koja se teško popravlja izvan par servisa koji se time bave tako da si osudjen na njih i njihovo znanje.

      Te cifre koje si naveo su po meni velike ali takodje i te koje je fabrika navela. TO je totalno nekortan motor ako oni priznaju 12.4 litra...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #48
        a jeste to malo mnogo,da je za bar po 2 litra na dole.
        evo vidi ovde : Overview: Chevrolet - Epica - Spritmonitor.de
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • bax76
          CBC Senator XXL
          • 07.11.2006
          • 605
          • BG

          #49
          Pa sta da cinim?
          Ima li prica sa menjanjem dizni za manje, smisla, majstor tvrdi da moze da trosi 14l u gradu...
          Mene strah i da testiram ponovo na benzin
          Auto ima 1500kg, znaci nije bas ni mali, od kad je nov uzet ima te sumanute potrosnje, mada pitanje da li je nesto banalno sto moze da se resi.
          Kao sto rece Dora, zvao sam jos neke plindzije, ali ne rade sa BRC-om...

          Da li mogu nesto pametno da iscitam na sinusoidi lambda sonde, imam onaj odb2 za Android pa mogu da pratim sagorevanje...
          Zanimljivo je da kad predje na plin sinusoida postaje krecava, ali sacuva svoju formu sinusoide, bas sam to gledao pre neko vreme, i to na leru...

          Ja npr. na osnovu nje mogu da vidim da li je napon na sondu sa pojacanom smesom goriva, u pojedinim rezimima sagoravanja, ako je voltaza blize naponu 1V ...

          Nikad ne pali lampice, niti ikad nesto trzne, sem prvih par sec, kad prebaci na plincugu, i to se oseti samo u leru kad je hladan...
          Po nekoj mojoj logici, ako vec ima povratnu spregu, ne znam kako ona ne koriguje smesu, malo bolje, ako je vec moguca manja potrosnja...

          Ipak on tu trosi i benzina pored sveg tog plina.

          PS. Majstor je spominjao neku duplu otvorenost plinskih dizni u odnosu na benzinske, kako je to cilj, ali kako on to ne moze da isprati u svim rezimima obrtaja. Tvrdi da su moje dizne prevelike, i ne znam koliko to pije vode, jer bih bacio bas skupe dizne, a stavio neke jeftinko.

          Evo ga auto, kao ovaj sto je kod mene, samo na benzinu. Njemu je mesovita oko 10l benzina, mada kad malo bolje pogledam i njemu je magistrala oko 9.5-10l, ipak tu previse informacija ide u prilog tome da ovaj auto mnogo trosi.
          Ali opet ako je moguce to optimizovati, stvarno je zastrasujuce da trosi auto 20l necega, pa makar i plina...



          PS. prethodni 1,3 mJet, je trosio 3,6l nafte na otvorenom
          Last edited by bax76; 13.10.2014, 20:44.

          Comment

          • Chubbs
            Everybody lies
            • 29.01.2006
            • 5807
            • Novi Sad
            • Audi A6 1.8T

            #50
            Originally posted by Dora View Post
            Svaka fabrika laže jer meri u idealnim uslovima a objavljuje najbolji rezultat koji mogu ponoviti.
            mislim da cak ne ni to vec ubace sve podatke o vozilu u formulu i izracunaju.
            You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
            Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
            Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #51
              Overview: Chevrolet - Epica - Spritmonitor.de

              Mislim da ste prevideli da je automatik pa evo podataka za automatike. Cudno ali svi su 2.5 automatici.

              Mozda je i tvoj 2.5?

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #52
                Manje ili veće dizne ne rešavaju ništa oko potrošnje sem ako su ekstremno promašene.
                Potrošnju reguliše podešenost sistema, konstrukcija motora i način vožnje.
                Ukoliko majstor garantuje, neka proba sa manjim diznama.
                ZNam da se landi Renzove dizne menjaju sa jeftinijim a brzim zamenama (kad crknu) ali nisam baš ubedjen da to radi kako treba, sistem je koncipiran za njihove dizne,
                Nemam pojma da li je BRC isto tako ali nema razloga dsa nije... Italijanska filozofija, mi pravimo sve naše i to je najbolje...

                Činjenica je takodje da je motor neefikasan i da je za tu težinu preslab, zato cuga...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • bax76
                  CBC Senator XXL
                  • 07.11.2006
                  • 605
                  • BG

                  #53
                  Ovaj je bas 2.0 144 ks, redni 6 cilindara.
                  Gledam ove potrosnje za ovog sto je 2,5, i one su povece, mada cini mi se da sam ja sampion sa gradom, meni sanse nema da ide ispod 16l, dok sam merio, a obicno je 18l, pa i vise...
                  Evo juce sam se bas vratio sa Zlatibora-BG. preko Rudnika, i to je onako regularne voznje uz par preticanja 11l, kad pokusam da stedim, bude oko 10,5, a to je maksimalno defanzivna voznja, uglavnom tempomat. Ova merenja su verodostojna, vise puta probana maltene da ne moze ispod 10 da ode.
                  Opet kad sam vozio 4voro ljudi, plus klima, tad vec osetim da mu fali snage, i tad je na otvornom jos gori 13-14litara, tacno sto je optereceniji i sto se vise muci, jos gore sve bude...

                  Mnogo bi lepse bilo da se to malo unormali, ovako ga vozim samo kad moram

                  Comment

                  • bax76
                    CBC Senator XXL
                    • 07.11.2006
                    • 605
                    • BG

                    #54
                    Bio sam i Pane Ag, momci prekontrolisali curenja, nakacili ga na komp, pogledali parametre, i kazu idealno sagorevanje, na oba goriva.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #55
                      Onda ćuti i menjaj brzine
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Franjo
                        Banovan
                        • 14.08.2009
                        • 2831
                        • Inđija - Beograd
                        • Renault megan II res

                        #56
                        Originally posted by bax76 View Post
                        Evo ga auto, kao ovaj sto je kod mene, samo na benzinu. Njemu je mesovita oko 10l benzina, mada kad malo bolje pogledam i njemu je magistrala oko 9.5-10l, ipak tu previse informacija ide u prilog tome da ovaj auto mnogo trosi.

                        Realna, prosečna potrošnja ~10L/100 km na osnovu individualnih testiranja, prihvatljiva je za takvo vozilo. Ekonomičnom vožnjom, može se sniziti za 1L. Našao sam sličan test za LPG na epica 2.5 i potrošnja je bila 10.1L/100 km!

                        Kao i uvek, postavlja se pitanje preciznosti (tačnosti) merenja.

                        Osim toga, tempomat nije garancija ekonomičnosti vožnje. Potrebno je "naštelbovati" menjač i pedalu gasa prema tvojoj nozi - načinu vožnje!

                        Da li je Pane podešavao u vožnji? Iz sopstvenog iskustva, znam, da je najbolje, kad sam voziš, a majstor "snima" situaciju.

                        Comment

                        • bax76
                          CBC Senator XXL
                          • 07.11.2006
                          • 605
                          • BG

                          #57
                          Nije stelovao u voznji, samo na leru. Ustvari samo su ocitali parametre, nista nisu podesavali.
                          Moja merenja su precizna an velikom uzorku, znaci ocekivana potrosnja na ibarskoj je 10.5l, relaksirana voznja, bez divljanja.

                          Comment

                          • Keketarac
                            CBC Senator XXL
                            • 01.09.2007
                            • 588
                            • Novi Sad
                            • Seat Ibiza 1.2 TSI

                            #58
                            Dora je jednom rekao: "Ovde svi imaju nijeznik od 20cm i svima auto trosi 3 litre".

                            Ako je fabrika deklarisala astronomsku potrosnju (benzina), nema razloga ni logike da auto cak i u idealnim uslovima trosi manje od toga. Na plin dodaj jos 20-30%.

                            Ovaj moj Rumunomobil u idealnim uslovima na otvorenom (brzina do 80 km/h zbog odvratne aerodinamike, bez preticanja i cepanja) potrosi ne manje od 7,5 litara gasa, obicno izmedju 8 i 8,5 litara. U Beogradu kad se negde zaglavim, komotno ode na 12-13-14-15, zavisi od guzvi.

                            Ako nisi zadovoljan potrosnjom, nemoj da menjas dizne, promeni auto.

                            Comment

                            • vladaomega
                              CBC Senator XXL
                              • 11.10.2010
                              • 484
                              • beograd

                              #59
                              zanimljivo za ovaj motor 2.0 redni 6 cil 24v da uopste nema delova osim original. nista se nemoze kupiti po specijali, lezajevi radilice ,samo standard. glavna mana je potrosnja ulja I prolupljavane motora ali I lom klipnjace I razbijanje bloka. blok je aluminijumski . delovi su preskupi I ceka se mnogo .obzirom da nema lezajeva radilice po specijali kupuje se nova rdilica 120000din I lezajevi std 24000din .

                              Comment

                              • bax76
                                CBC Senator XXL
                                • 07.11.2006
                                • 605
                                • BG

                                #60
                                Lepo si sve napisao, ovde je generalna placena 3000 evra, i cekalo se preko godinu dana. Jel ima nacina da taj motor traje duze od 60-70.000 km? Sad sipam Mobil 10w40 trosi mozda 1 deci na 1000 km, i menjam ulje na 8000 km.
                                Ali tek sam stigao do 7000 km posle generalke. Ps podrazumeva se da ulje uvek drzim preko pola, jer na potrosnju pre nije obracana paznja.

                                Comment

                                Working...
                                X