Sistem za hladjenje - Cherokee 4.0

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #61
    Ne, ne kapirate, uopšte ne tvrdim da se greje zato što je prljav, nego zato što tako treba
    tako treba )

    jer im je pomalo nesrećno rešen rashladni sistem u spoju sa klimom (malo je prevelika gužva sa hladnjacima
    Primetio sam recimo da su kod Wrangler-a sa istim ovim motorom temperaturne oscilacije vidno manje nego kod mene, ali to je ipak potpuno nova konstrukcija rashladnog sistema

    pri savlađavanju 600 m visinske razlike za 10 minuta pusti kompresor klime na MAKSIMUM , a posle na vrhu odmah ugasi motor, iako je napolju bilo nekih 38 stepeni... Ne obratim pažnju na njegovo ponašanje i posle jedno minut klokoće nešto ispod haube i izliva se ispod kola...
    Iako je u startu kazaljka bila zakucana u 125C

    itd, to je sve izmisljeno ili ???


    1) Ekstremno visoka spoljna temperatura (najtopliji dan ovog leta).
    2) Jak, dug i konstantan planinski uspon na kome auto nema šanse da predahne.
    3) Kompresor klime prebačen u položaj za koji čak i zvanično uputstvo za auto kaže da služi samo za brzo hlađenje kabine kad uđeš u nju i da ne treba da se koristi trajno, već da čim se malo ohladi treba prebaciti na Normal. To se odnosi čak i na regularne uslove vožnje po asfaltu, a u ovakvim uslovima to dobija desetostruku težinu.
    opis najnormalnije upotrebe auta shodno nameni i ti imas problem, koji si tako detaljno bas ti opisao.


    i ja kao tripujem, svasta...ccc

    ako tako treba da se greje iznad 100C kao sto tvrdis da treba, sta se onda brines. vozi tako dok ne ispitas da li je tako kako verujes.

    tvoje je da verujes u sta hoces, Uros je pokusao da ti objasni strucno neke stvari ali to ne dopire
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • bluealek
      CBC Član
      • 10.11.2004
      • 85
      • Beograd

      #62
      Ok, sasvim mogu da prihvatim da mi treba novi hladnjak, ali se bojim da u mesecu kad sam preplatio glavčinu sa lagerima zahvaljujući "genijalnoj" ideji moje sestre da mi paket pošalje FedEx-om umesto redovnom poštom, kad sam uložio u novi lonac i pola auspuha i kad zamalo da sam morao da uložim jedno 1000 $ u ABS pumpu koja je crkla i ostale prateće komponente, kad je verovatno došlo vreme da moram da sredim i dihtung ležišta za filter ulja, kad ću morati da nabavim i novu lambda sondu (srećom, ustanovili smo da ona od 1500 dinara za Juga paše), i kad se bliži vreme za zamenu ulja ne mogu da ispljunem dodatnih 200-300 ? ni u teoriji . Jednostavno se previše toga nakupilo odjednom, a i majstori za ruke traže da im se plati. Ovi u Americar-u su mi za celu tu operaciju (i to BEZ novog hladnjaka, samo čišćenje starog) časkom sabrali jedno 200 ? - 100 za ruke sebi, jedno 65 "kiler majstoru", a ostatak ode na "odgovarajući" antifriz i destilovanu vodu... Dobro, oni su poznati kao najveći derači u ovom gradu, ali ne verujem ni da ću s ovim mojima da prođem mnogo jefitnije... Naročito ako mi je namera da sledeći put kad mi zatrebaju ne izbegavaju da se jave na telefon

      Ja jesam računao da ću kod ovog auta s obzirom na starost s vremena na vreme morati da uložim u "osvežavanje" poneke komponente, ali sam nekako i računao da će to fino da se rasporedi, ne više od jedne mesečno. No Marfi nikad ne spava...

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #63
        "Americar" su takodje poznati i kao najveci prevaranti u gradu, i ozbiljni diletanti za posao kojim se bave.

        Posle generalne koju sam radio kod njih (bez preteranog ulaska u detalje sta i kako su za*ebali u toj operaciji da se ne nerviram bez preke potrebe...), kada je motor ugrejan, auto u voznji trese kao lud, ali to nije vibracija tockova ili trapa, vec je ocigledno da se javlja kao posledica nemirnog rada motora.

        Njihova dijagnoza je bila da se "...planetarni prenosnici u diferencijalu od voznje autoputem zagreju, te tresu jer su se i oni pokrivili od pregrejavanja motora..." !?!?! Mozete misliti kakvu je to reakciju izazvalo kod mene, i sta sam ja NJIMA rekao na tu genijalnu dijagnozu, kad me ocigledno prave LUDIM i pokusavaju da izmuzu kao ovcu! Naravno, na kraju se ispostavilo da je senzor radilice bio pogresno montiran, ili neispravan (iako su navodno stavili novi), te sam im, kad su konacno i to resili, rekao gde mogu da odu i da se prosipaju tim silnim "znanjem"...

        Nikako, ali NIKAKO i NISTA ne raditi kod tih idiota!
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • bluealek
          CBC Član
          • 10.11.2004
          • 85
          • Beograd

          #64
          Hvala na upozorenju 206, slične stvari sam čuo i od drugih ljudi ali nisam hteo da ih pljujem jer ja lično do sada ništa nisam radio kod njih. A izgleda da bi bilo pametno da ni ubuduće ništa ne radim kod njih... Mogu da budu korisni za nabavku delova kad čovek nema drugi izvor ili mu se njihove cene uklapaju u računicu, ali na osnovu tvog i tuđih iskustava očigledno ništa više od toga. Doduše, čuo sam i da je kvalitet delova koje prodaju u nekim slučajevima pod znakom pitanja, a s obzirom da je razlika između cifre koju oni traže i cifre koju traži oficijelni Daimler-Chrysler SCG retko veća od 10%, verovatno ima više rezona platiti zvaničnom distributeru pa barem znati da si dobio original Mopar deo...

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #65
            Upravo tako.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • cozmo
              CBC Član
              • 08.11.2004
              • 67
              • Zemun

              #66
              Originally posted by brick
              1) Ekstremno visoka spoljna temperatura (najtopliji dan ovog leta).
              2) Jak, dug i konstantan planinski uspon na kome auto nema šanse da predahne.
              3) Kompresor klime preba?en u položaj za koji ?ak i zvani?no uputstvo za auto kaže da služi samo za brzo hla?enje kabine kad u?eš u nju i da ne treba da se koristi trajno, ve? da ?im se malo ohladi treba prebaciti na Normal. To se odnosi ?ak i na regularne uslove vožnje po asfaltu, a u ovakvim uslovima to dobija desetostruku težinu.
              opis najnormalnije upotrebe auta shodno nameni i ti imas problem, koji si tako detaljno bas ti opisao.
              Ovo je tacno sto Brick kaze. Video sam kako Toyota Landcruiser u Sahari (nenormalni uslovi voznje) drzi zakucanu temperaturu sta god mu radili. Znaci, 6 ljudi unutra, klima na max., a on vitla po padinama i neverovatnim usponima punim gasom, znaci da ne verujes sta im rade!!!
              Temperatura je UVEK bila ZAKUCANA za 1-2mm ispod polovine, nije se nijednom mrdnula kazaljka! Mogu da zamislim, Sale, sta bi bilo sa tvojim Jeep-om tamo (mislim sa takvim sistemom za hladjenje).

              Inace, neverovatno puno si para ulozio... mislim da je pametnije juriti za polovnim Landcruiserom, nego dalje sredjivati tvoj dzip. Mislim da su Toyota ili Nissan najbolje resenje, jer koliko sam cuo tamo u Sahari voze 90% Landcruisere jer su se najbolje pokazali od svih (mehanicka izdrzljivost i sistem za hladjenje), ostatak su Nissani (odlicni isto, ali preskupi za odrzavanje, a i malo su se losije pokazali od Landcruisera).
              Ne znam sto odmah nisi razmisljao o toj opciji (pretpostavljam da je Ciroki bio mnogo jeftiniji). Najvise mi se svideo novi Landcruiser koji ima neku ludacku kontrolu kretanja u rikverc na suludim nizbrdicama, znaci maltene stojis pod uglom od 90 stepeni (naravno da nije, samo iznutra je osecaj kao da si u Space Shuttleu pred poletanje) i onda ludi Tunizani roknu u rikverc samo tako (a stomaaaak... ode sve sto si jeo tog dana). Pa onda zalet opet gore, skok preko vrha dine i onda naglo dole... i tako 20 puta... That's the ride!

              Comment

              • Dutchman
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 741
                • Vracar centar sveta

                #67
                toyata land cruiser, ima specijalni model za africhko i bliskoistochno trziste. Znam poshto je moj cale vozio u iraku , a stric doterao firminu iz zimbabvea na ime duga... prvo motor je extra zashticen ima gomila nekih mrezica i specijalni filteri zbog peska, hladnjak ogroman ventilatori su dvo brzinski itd itd.... tako da nemojte da poredite takve stvari.... jedno je auto predvidjen za pustagiju a drugo je za evropu

                ja idalje kazem francuska posla...
                Prevelika slika u potpisu!

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #68
                  Ovo je tacno sto Brick kaze. Video sam kako Toyota Landcruiser u Sahari (nenormalni uslovi voznje) drzi zakucanu temperaturu sta god mu radili. Znaci, 6 ljudi unutra, klima na max., a on vitla po padinama i neverovatnim usponima punim gasom, znaci da ne verujes sta im rade!!!
                  ja sam bio u Sahari, vozio se i u Tojoti LC i u Range Roveru V8 benzincu i nikada nikakav problem. ne bih rekao da su nenormlani uslovi voznje jer je to upravo svrha i namena tih vozila i projektovana/ pravljena su da rade besprekorno.

                  Sahara je jos i blaga klima u odnosu na delove Amerike, mala je nadmorska visina gust vazduh bogat kiseonikom, temepratura retko prelazi 45C u hladu (toliko je i u Turskoj recimo ili Egiptu, SAD, u Podgorici, Skoplju itd).

                  Jeepova nema ni u tragovima ni u Africi ni po Aziji, u praksi su Tojote i Nisani izbor skoro svih. Jeep se nije pokazao doraslim da izdrzava normalne zahteve robusog terenca. i tu nista ne moze da se uradi, osim da se potrosi mnogo para na doterivanje konstrukcije ili u startu odabere robusniji i dokazani terenac.

                  iako Jeep ima tojotin automatski menjac to nije dovoljan napredak ka izdrzljivosti celog vozila, i bas tog sistema hladjenja koji je malog toplotnog kapaciteta za max opterecenje motora.

                  mozda, ali samo mozda bi bitno pomoglo prebacivanje sistema hladjenja na zatvoreni pod pritiskom jer bi se dobilo oko 10% vise rashladnog kapaciteta. kao sto imaju noviji modeli cak i samog Jeepa po uzoru na ostale.[/quote]
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • bluealek
                    CBC Član
                    • 10.11.2004
                    • 85
                    • Beograd

                    #69
                    Daj bre batalite te priče o Lenkruzerima i ostalim - za 10000 evra razlike u ceni između polovnog Čirokija i Lendkruzera istog godišta mogu ovome da izmenjam otprilike sve delove da bude bukvalno kao nov. Kupiti za 4800 evra džip kome je motor u savršenom stanju i koji generalno nema neku kardinalnu manu je stvarno poklon. Dakle uopšte ne mislim da sam se zeznuo, sad samo još, nakon godinu dana vožnje i oko 25000 prevezenih kilometara treba doterati razne finese koje bi se inače očekivale na osnovu "krštenice", to je sve. Zato ne mislim da ima bilo kakvog mesta nekakvim kataklizmičnim jadikovkama i još uvek mislim da za te pare nisam mogao da kupim ništa što bi mi ponudilo više.

                    A propo pustinjskih uslova eksploatacije - bio drugar prošle godine na džip karavanu kroz Saharu koji je organizovao Egipatski ogranak Jeep-a. Ni njima nisu temperaturni cajgeri mrdali od sredine. Dakle to da mali žuti kao umeju da konstruišu rashladni sistem a ameri ne umeju je čista ******ština. Kao što reče Vudriga, sasvim je moguće da je ovde samo problem u hladnjaku koji je za 14 godina eksploatacije dotrajao, i ništa više...

                    Eh, prosto obožavam te patetično-paranoično-kataklizmične pristupe održavanju automobila kakvi su tipični na "stručnim" forumima...

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #70
                      prvo motor je extra zashticen ima gomila nekih mrezica i specijalni filteri zbog peska,
                      i posebni tropski akumulator sa razredjenom kiselinom kao najvazniji element za rad vozila...


                      to je opciona oprema po zelji za svaki model auta koji se prodaje u tim i takvim zemljama. pocevsi od VW Pasata koji ima isto to, SKode pa nadalje. i bez toga Tojote i durgi dokazani pravi terenci funkcionisu bez ikakvih problema poput recimo pregrevanja kada radi klima na max.

                      sustina je da je osnovna konstrukcija i izrada takva da je vozilo samo po sebi robusno. dokazano kroz praksu vec decenijama sirom planete.

                      Tojota LC i Jeep su 2 razlicita sveta, razlicite svrhe i namene. sa Jeepom se retko ko u svetu upusta u neku ekspediciju van asfalta, Tojote, Nisani, Roveri, Lade,Puchovi se standardno koriste od Sibira do Sahare- bilo gde tamo gde je pouzdanost broj jedan a limuzinska udobnost sporedna kateogorija.

                      ne verujem da je to slucajan izbor u tolikoj ponudi modela.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #71
                        još uvek mislim da za te pare nisam mogao da kupim ništa što bi mi ponudilo više
                        i ja mislim, ali zato moras da se pomiris sa nacinom na koji tvoj Jeep funkcionise i da progutas knedlu da ne moze da otrpi sve sto mogu i ostali.
                        i dalje je to natrposecno vozilo po sposobnostima samo ipak ispod ranga jedne Tojote ili Nisana.
                        ma kako tesko bilo da se prihvati

                        bio drugar prošle godine na džip karavanu kroz Saharu koji je organizovao Egipatski ogranak Jeep-a. Ni njima nisu temperaturni cajgeri mrdali od sredine. Dakle to da mali žuti kao umeju da konstruišu rashladni sistem a ameri ne umeju je čista ******ština
                        i... hoces da kazes da su isli sa tvojim modelom Jeepa iz 91 na taj karavan... ma daj, vec si i sam napisao da sadasnji modeli Jeepa i ti od prosle godine skoro da nemaju nikakve veze sa onim sto ti vozis.
                        potpuno je drugacija konstrukcija rashladnog sistema od onoga koji ti imas.

                        a menjali su taj tvoj sistem pa prosto zato sto se pokazao neadekvatnim.

                        a japosi su to znali 91 godine a ameri ocito nisu (hteli da potrose lovu za bolji sistem).

                        smesno je porediti Jeep iz 91 koji je americki proizvod i Jeep 2005 koji je nemacki proizvod- potpuno druga foilozofija proizvodnje i izrade.

                        i cena posledicno

                        ima razloga zasto si ti platio svoj Jeep puno manje nego sto vredi Tojota isto godiste, uzivaj u tome a pare ces morati da ostavis bilo na mostu bilo na cupriji za uvecanu pouzdanost rada.

                        ionako je proslo leto a hladnjak mozes da promenis i na prolece, valjda.
                        a kada to vec radis onda lepo stavis hladnjak od novijeg modela Jeepa, prebacis sistema na onaj sa nadpritiskom i trajno se resis problema.

                        ako nadjes strucniji forum od ovoga na nasem jeziku a ti javi. dotle
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #72
                          "Kao što reče Vudriga, sasvim je moguće da je ovde samo problem u hladnjaku koji je za 14 godina eksploatacije dotrajao, i ništa više"

                          Hej, sto hoces reci s tim moguce? Mene zanima dali postoje zalbe na Jeep-ov rashladni sistem koji radi prema dizajnu i specifikaciji. Ja se potpuno slazem da je Toyota bolje vozilo, no isto bih tako volio vidjeti kako se isto ponasa sa zacepljenim hladnjakom. .................................................. ...
                          Ja nisam siguran da se Jeep-ov rashladni sistem iz tog doba moze smatrati otvorenim.
                          Maksimalni radni pritisak prije otvaranja cepa je 1.03 bara. Noviji sistem otvara cep na 0.96-1.1 bar. land Cruiser iz 1991 ima isti dizajn rashladnog sistema kao i Jeep i cep radijatora napusta radni pritisak sistema na 0.88 bara. .................................................. ........................
                          Bilo bi za ocekivati da proizvodjaci doradjuju vozila za razna podrucja i klimatske uvjete. Na isti motor moze se dodati viseredni hladnjak i automaski povecati rashladni kapacitet. Isto vozilo koje je namjenjeno
                          normalnoj upotrebi imat ce dvoredni hladnjak, dok ce u verziji namjenjenoj za slepanje imati troredni.
                          Ovog ponedjeljka sam bio u Chrysler-ovom obrazovnom centru na prezentaciji sistema za ubrizgavanje i CAN mreze na modelu 300C. Imali su otvorenu haubu na 2005 Wrangleru s 4.0 L motorom i istim Chrysler-ovim sistemom za hladjenje koji je uveden 1995. Nista njemacko na tom modelu. Novi Cherokee je drugacija zvijerka i nije za usporedbu.

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            #73
                            Ciroki kockica se u prakticno neizmenjenom obliku pravio skoro 30 godina. Vozio se i vozi se po celom svetu i u svim klimatskim uslovima. Reci za njega da ima los rashladni sistem je preterano. Porediti njega sa Tojotom Landkruzerom i Nisanom Patrolom je takodje preterano. Ciroki je manji i nema sasiju sto je jako bitno. Ima puno foruma koji su direktno posveceni kockici. Ako je nesto neispravno moje iskustvo je isterati stvar na cistac promeniti sto nevalja i nastaviti dalje. Polovicna resenja su me uvek kostala ako ne para a onda zivaca. Inace sjajan auto koji sam cak zeleo i da kupim jedino mi je smetao volan, i nacin pakovanja rezervnog tocka. Volan mi je smetao zbog stomaka
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • bluealek
                              CBC Član
                              • 10.11.2004
                              • 85
                              • Beograd

                              #74
                              Ma da bre, kockica je vremenom postala legenda bar koliko i Wrangler i ima popriličnu armiju obožavalaca. Da je takvo đubre kakvim neki žućkofili pokušavaju da je prikažu, ne bi ona par decenija bila korišćena kao oficijelno vozilo od strane američkih rendžera i šerifa. Često sam u prilici da vozim i Liberty-je i bez obzira što i on ima neki originalan šmek i vrlo specifičan identitet, to je auto iz poprilično drugačije priče. Dok je Liberty napravljen sa očiglednom namerom uvlačenja ljubiteljima "urbanih" SUV-ova sa nesumnjivo poboljšanim performansama na asfaltu i isto tako nesumnjivo pogoršanim off-road performansama (pre svega smanjen klirens), kockica je bila i ostala beskompromisno off-road vozilo projektovano u vreme kada nikome nije padalo na pamet da flertuje sa tim trendom iz koga je nastao Liberty (zapravo, taj trend nije ni postojao). N puta mi se recimo desilo da na šumskim putevima gde kockice vozim totalno ležerno Liberty-jem kačim kamenje u predelu prednjeg trapa . On jeste bolje utegnut i tvrđi za vožnju po asfaltu, ali...

                              Kao što rekoh, kockice su mi se dopadale i pre nego što sam je uzeo, sad mi se još više dopadaju i da sad kupujem terenac ponovo bih je uzeo bez mnogo razmišljanja. Čak lako može da se desi da nakon što ovu u narednih nekoliko godina propisno izakam po šumama i gorama sledeći auto opet bude kockica, ali recimo neko 2000. godište ili slično . Interesantno je da to nije samo moj utisak, već i gomila ljudi koji su putovali sa mnom i u kockici i u Liberty-ju tvrde kako im se više dopada kockica. Teško je sad reći šta je to tačno što izaziva taj feeling... Znam kad sam prvi put seo u njih (bila je to jedna 2,5 benzinac sa manuelnim menjačem) da me je oduševio pre svega oblik auta, upravo ta kockasta hauba kojoj vidiš ćoškove, fantastična preglednost u svim smerovima, položaj sedišta vozača i neki osećaj da prosto "plutaš" kroz prostor oko sebe. Kod 4.0L automatika taj osećaj je još prisutniji, neki tipično američki cool cruising šmek, osećaj da se auto nikad ne napreže sa više od pola svojih kapaciteta, koji nisam iskusio u drugim terencima koje sam vozio (uključujući i aktuelnu generaciju cosmovog fetiša, LC-a).

                              Definitivno me je oduševilo nešto što uopšte nisam očekivao, a to je ZVUK koji sam dobio nakon što sam namontirao ovaj Imasaf lonac i završni deo auspuha. U poslednje vreme mi je zvuk bio neka mešavina preterano prigušenog izduva uzrokovanog užom izlaznom cevi od fabrički specifikovane i manje više prđenja istrulelog i popucalog lonca koje je najviše podsećalo na gromoglasno mukanje krave . Sad sam, kad je sve ispravno i vraćeno na fabričku specifikaciju dobio onaj tipični promukli, pravi američki muscle car zvuk izduva, koji apsolutno želim da slušam na SVAKOM budućem autu koji budem vozio. Šta ću, nepopravljivi amerofil . Da ne vozim džip verovatno bih ganjao neki Mustang ili Camaro .

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #75
                                Vozio se i vozi se po celom svetu i u svim klimatskim uslovima. Reci za njega da ima los rashladni sistem je preterano. Porediti njega sa Tojotom Landkruzerom i Nisanom Patrolom je takodje preterano.
                                jeste vozio se i vozi se po celom svetu i po tom celom svetu pravi podosta problema i troskova svojim vlasnicima. to je barem lako proverljivo prostom statistikom, pri cemu su dizeli katastrofalno nepouzdani sa bilo kojim dizel motorom.

                                umesto reci los rashladni sistem, stavi nedovoljno dobar, ok sada semantika ?

                                naravno da je preterano porediti sa Tojotom ili Nisanom koji su se dokazali i koji su de facto standard za off road poslednjih nekoliko decenija, narocito u budzetskim organizacijama i ustanovama od UN, Crvenog Krsta i ostalih kojima je pouzdanost na svim terenima i cele godine kriticna komponenta u odlucivanju.

                                koliko valja taj rashladni sistem je vec pominjano iz iskustva vlasnika u tredu a dovoljno govori i fakat da ga je sam Jeep napustio i konstruisao novi sistem.

                                kao sto je i receno, taj konkretni Ciroki ima gusanu glavu a to je recept za probleme sa hladjenjem, isto kao sto je i Mercedes sa gusanom glavom imao problem sa hladjenjem i isto kao sto bi i bilo koji auto sa takvom glavom bio veoma problematican pri visokim radnim rezimima motora.

                                gus nije dobar materijal i odavano je napusten u auto industriji kada su u pitanju glave motora.

                                to sto je Jeep cak i 91 koristio 30 godina star nacin konstrukcije ne menja stvar, takve ideje su napustene u auto industriji jer ne daju rezultate koji se traze i ocekuju od modernog auta.

                                isto kao sto su nekada koriscene dijagonalne gume inferiorne u svakom pogledu i odavno se vise ne koriste, svaka dijagonalna guma je problematican. prosto, urodjena mana.

                                to sve nema veze sa markom niti sto je neko negde u svetu koristio u nekim uslovima vec sa nuzdom da se ima u vidu cinjenica sklonosti ka pregrevanju i adekvatnim ocekivanjima sta taj sistem moze da ponudi.

                                hemija i fizika koja se odigrava u sistemu hladjenja motora je univerzalna i uvek vazi, bez izuzetka.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X