Pitajte ovde!!!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milan_g1
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2007
    • 863
    • Karaburma

    He he, Deki druze dodji ti kod mene u banju da odmaras malo, imamo dobru ustanovu za odmor, da pijes toplu vodu, setas po parkovima...

    Sto se tice tecnosti za hladnjak mislim da nista nisi mogao da sj**es ne brini, steta goriva...
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

    Comment

    • stainless
      CBC Veteran
      • 26.10.2007
      • 183
      • CG

      jutros vidim da na prednjoj gumi sa strane ima ispupcenje velicine 2-3mm koje se vidi samo kad se guma tim dijelom oslanja na zemlju,zanima me je li opasno vozit sa takvom gumom,stara je svega 6 mjeseci.
      Originally posted by Stefan_s
      Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

      Comment

      • Type_R
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2007
        • 900
        • Valjevo

        Pa moze da se vozi,

        moze to vulkanizer da sredi malo, da ojaca sa unutrasnje strane

        ali takva guma obavezno pozadi
        3SG(T)E EXPERT

        MAN service

        Comment

        • milan_g1
          CBC Senator XXL
          • 07.02.2007
          • 863
          • Karaburma

          Jel guma ima garanciju? Mozda da reklamiras?
          Jedna moja stara guma je imala isto tako ispupcenje ali malo vece od toga, mozda oko 1cm, bila mi je pozadi i nista joj nije falilo
          "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

          Comment

          • stainless
            CBC Veteran
            • 26.10.2007
            • 183
            • CG

            pitanje:zavisi li rad termo prekidaca od termo davaca,znaci ako je termo davac neispravan oce li termo prekidac i dalje palit ventilator?
            Originally posted by Stefan_s
            Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              Hoce...palice, ne zavisni su.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                Aj' da ne otvaram novu temu bzvz, chisto me interesuje jedna stvar, i evo "kopka" me nekoliko dana pa moram da rashchistim jer ne volim kad mi neshta ostane nedorecheno ili nepotpuno jasno...

                Pre neki dan sam u razgovoru sa poznanikom ostao malo zbunjen. Naime, reche mi da mu je proshle godine letos pregrejao motor (bmw e36 325i), ali da je na vreme zaustavio auto i koliko-toliko sprechio josh vecu shtetu. E sad, skinuta je glava, zamenjen dihtung (koji je jedva skinut, bio malko zapekao ), zamenjene gumice ventila, uljne karike i pumpa za vodu koja je naprasno crkla i napravila celo to s*anje - klasichan primer na M52 motorima, mada joj je preporucheni rok (od strane bmw-a) zamene bio istekao skoro 100000 km pre havarije Usput, zamenjena su sva creva i naravno posle toga napunjen antifriz, sipano ulje i zamenjeni filteri. Mozhda sam zaboravio josh neku sitnicu koja je odradjena, ali to nije toliko ni bitno...

                Nakon toga auto se vozi celu godinu dana bez ikakvih problema i u medjuvremenu je preshao blizu 20 k km.

                Medjutim, ovaj kazhe da pored svega odradjenog, glava motora tom prilikom nije ishla na obradu. I to je upravo ono shto me chudi. Ja sam pretpostavljao da u takvim sluchajevima glava mora obavezno na obradu, ali ovaj kazhe da je majstor (inache njegov prijatelj) proverio i da za to nije bilo potrebe?

                Dakle, da li to znachi da ravnanje glave nije obaveza u ovakvim situacijama, odnosno da i ako dodje do odredjenih odstupanja iste od fabrichkih mera kao rezultat pregrevanja postoje odredjene tolerancije u takvim prilikama kad se glava "ne dira"? Chak su vraceni i isti shrafovi koji su na glavi bili i ranije, ali su dotegnuti "po PS-u", moment kljuchem. Ponavljam, majstor koji je "pochistio s*anje" je prijatelj ovom liku i ne verujem da bi sa te strane ofushario a ujedno bi od dodatnog posla imao samo koristi (materijalne). Znachi li to da u slichnim situacijama majstori rade ponekad i posao (obradu glave) iako to mozhda i nije potrebno jer im to jednostavno odgovara (donosi vecu zaradu)?

                Ponavljam, nakon tog sluchaja auto je preshao blizu 20000 km bez problema, ne troshi ulje, dihtung je suv, nikakvih problema u eksploataciji, nije primecen pad performansi (mada ga ovaj i ne gazi neshta narochito, efektivno koristi mozhda 60-70 % potencijala tog motora tako da ta njegova procena se mora uzeti sa rezervom). U svakom sluchaju, motor pregrejao, glava nije obradjena i chak zashrafljena istim shrafovima. Ja sam pretpostavljao da ovo nije uobichajena praksa i da je glava morala na ravnanje. Ko je ovde u zabludi?
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  Sasvim moguce. Ipak se glava na benzincu ne krivi tek tako. Tako je i meni bilo na nisanu, prokuvao, riknnula vodena. Zamenio dihtung, nisam ravnjao glavu, vratio iste srafove i sve je bilo u redu. Presao posle toga ko zna koliko km.
                  Tako da to vazi od slucaja do slucaja, ali kao sto vidis, odnosno cujes moguce su i ove situacije.
                  E sad pitanje je sta bi bilo da je dizel u pitanju, tu su posledice dosta vece. Moze cak i da glava pukne, a iskrivi se skoro pa obavezno kad se pregrije. Zasto je to tako, to bi mogao neko da objasni.

                  Pozz
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • dukic jovan
                    CBC Član
                    • 17.02.2008
                    • 24
                    • surdulica

                    ja sam pre nekih mesec dana menjao dihtung na glavi motora ( escort 1.8, 16 v) zbog kako se otkrilo prilikom skidanja glave precvikovanog srafa koji spaja glavu i blok. kada su prethodnom vlasniku neki kreteni u nekom kretenskom servisu negde u j....oj Italiji menjali ovaj dihtung pretegli su sraf koji je tek sada malo po malo skroz popustio i poceo da pusta vodu. sve u svemu skinuo sam aluminijumsku glavu motora odneo je kod majstora koji je nedavno kupio glanc nove masine za ispitivanje, dijagnostiku i ravnjanje ovakvih delova i rekao mi je da se bar kod forda glave motora ne ravnjaju vec se ugradjuju nove osim kada je malo odstupanje ali da uvek kada na bilo kom autu probije ovaj dihtung, glava motora mora da se ravnja makar kao poliranje jer uvek popustanje dihtunga ima za posledicu habanje tog dela glave sto se kasnije odrazi na novi dihtung. Po meni , bolje je dati 20-ak eura vise za stotinak hiljada kilometara vise !

                    Comment

                    • stainless
                      CBC Veteran
                      • 26.10.2007
                      • 183
                      • CG

                      ljudi imam problem,termoprekidac koji sam kupio normalno se zasarafi umesto starog ali ima razlicit prikljucak,stari je bio okrugli sa 2 okrugla pina u njemu dok je ovaj kockasti i ima cetiri pljosnata pina.
                      Postoji li mogucnost da to nekako sredim,mogu li na primer da otkinem okrugli dzek sa zica i da stavim kockasti?Bi li to radilo?
                      Originally posted by Stefan_s
                      Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                      Comment

                      • dfast
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2005
                        • 1302
                        • Hoofddorp NL /Bgd

                        Taj je za vise brzina, ali nije problem samo nadji odgovarajuci dzek i povezi na prvu i vrtece bez problema .

                        Comment

                        • stainless
                          CBC Veteran
                          • 26.10.2007
                          • 183
                          • CG

                          kako mislis povezi na prvu?
                          Originally posted by Stefan_s
                          Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                          Comment

                          • milan_g1
                            CBC Senator XXL
                            • 07.02.2007
                            • 863
                            • Karaburma

                            Juce sam zamenio plocice, stavio sam ferodo SL, nisu nesto ni skupe a videcemo kako ce da koce. Stare su jos imale "mesa" ali su bile pretvrde i skripale su, nisam bio zadovoljan. Diskovi su zamenjeni pre oko 200 km tako da su i oni novi. Koliko vremena treba plocicama da nalegnu, odnosno da pocnu da koce punom snagom? Jel u pocetku treba izbegavati ostra kocenja? Sada su mi dobosi novi, paknovi relativno novi, diskovi i plocice nove, mora da zakiva mada jos nemam takav osecaj. Koliko mogu da dobijem zamenom dot ulja? Prosle godine sam ga sipao, dot 3.1 cini mi se, koje kvalitetnije da sipam dot 4, 5 ili 5.1, mislim da je bilo price o tome da dot 5 nije kociono ulje a ne mogu da nadjem tu temu.
                            Pozdrav
                            "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              Pa recimo prvih 500-ak kilometara nemoj stavljati te nove plochice na neke tezhe testove, ali nemoj ni da kochish "kao po jajima" i maksimalno primenjujesh kochenje motorom jer je poenta u tome da se one moraju razraditi. Dakle, kochi istim intenzitetom kao inache samo nemoj da se zalecesh 150 kh/h pa onda legnesh na kochnicu do zaustavljanja, i izbegavaj situacije gde one za kratko vreme dostizhu visoku temperaturu (npr. spust nekim regionalnim puticem sa neke planine sa konstantnim i uzastopnim kochenjem).

                              Shto se ulja tiche, najpreporuchljivije je koristiti ono koje je preporuchio proizvodjach tvog automobila. Verovatno na chepu posude/rezervoara za ulje ili na samom rezervoaru postoji oznaka preporuchenog DOT standarda. Tako cesh biti najbezbedniji da ce kochnice ne samo funkcionisati ispravno, nego i da kochioni sistem nece "trpeti" zbog cjinjenice da je u njemu ulje za koje nije konstruisan. Ovde narochito mislim na creva, koja znaju da loshe "odreaguju" na promenu tipa u odnosu na propisano, obzirom da se ulja 3, 4 i 5.1 razlikuju svojim sastavom. I pored moguce kompatibilnosti shto se funkcionalnosti tiche, nije zagarantovano da crevo koje je konstruisano za rad sa kochionim uljem sa mineralnom bazom dobro podnositi kochiono ulje sa sintetichkim bazama, i obratno. Dakle, najbolje je pridrzhavaj se preporuke proizvodjacha i mirna Bachka =]
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              • deki-ascona
                                Bio nam je drug! RIP
                                • 10.04.2007
                                • 2118
                                • NI , Trosharina

                                Hmm, mozda ce ovo biti nekom zanimljivo. Juce sam morao na teh.pregled zbog prod.registracije i dok sam se mlatio sa uplatnicama i papirima majstori su mi drndali auto, normalno, verovatno i kocili iz sve snage na valjcima.
                                Kad sam izasao sa tehnickog, mnooogo bolje koci, skoro u mestu, duplo bolje nego pre. Plocice su stare 3 meseca, neke italijanske, (mekse nego ostale pa se samo cesce menjaju-tvrdi prodavac), oko 800 din. par u Euroautu.
                                Ispada da ja nisam nijednom nagazio kocnicu kako treba 3 meseca.
                                A trebalo je.
                                Originally posted by Valent Vudriga
                                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                                Comment

                                Working...
                                X