Pokušavao sam sve moguće kombinacije i varijante gde da duva vazduh međutim kod vozača ne duva toplo.
Znači, klapna je otvorena za hladan vazduh! Razlog: motor mešača ne radi, klapna ostala u tom položaju, ili motor radi, a klapna blokirala u tom položaju. Ispravnost motora, može se utvrditi dijagnostikom, ili pokušaj sam, da skineš motor, kako je opisano na crtežu. U tvom slučaju, jednostavnije je, jer se ne mora skidati controlna tabla, što je slučaj kod kvara na desnoj strani.
Znači, klapna je otvorena za hladan vazduh! Razlog: motor mešača ne radi, klapna ostala u tom položaju, ili motor radi, a klapna blokirala u tom položaju. Ispravnost motora, može se utvrditi dijagnostikom, ili pokušaj sam, da skineš motor, kako je opisano na crtežu. U tvom slučaju, jednostavnije je, jer se ne mora skidati controlna tabla, što je slučaj kod kvara na desnoj strani.
Pokušaj, da podesiš i levo i desno na 30 C! Ako i dalje ne greje, podesi levo 30 C, a desno 19 C. Ako je situacija ista, proveri motor i klapnu, pa javi, da li si rešio problem. Ispravnost motora, možeš, da proveriš unimerom i treba da pokaže 30-36 ohm.
I meni je dok sam imao lagunu II instrument tabla divljala par puta.
1 put sam resio kod elektronicara, 50e
2 put sam odradio DIY varijantu koju cu sad opisati:
- izvadim kljuc
- izadjem iz vozila
- zavrnem rukave
- levom rukom uzmem novac
- desnom rukom se rukujem
- bezim brzo koliko mogu dok se nesretnik ne predomisli
Ha Mudro zboris ali meni se od Lagune jos ne rastaje Pogotovo sto moj primerak uopste nije los, sredjen je i onda mi greota prodavati i ponovo prolaziti agoniju kupovine nekog drugog polovnjaka. Secas li se sta nije bilo u redu sa tablom!?
Secam se. Tabla se zamrzla u toku voznje. Kada sam se parkirao, ostalo je sve da svetli, brzinomer na 80km/h, sve lampice gore, pravi light show... Izvadio osigurac i otisao na spavanje. Sutra vratio osigurac, i dalje novogodisnji praznici. Otisao kod onih strucnjaka elektronike na tosinom bunaru, ne dolazi mi ime sada, oni izvadili cajger, vozio sa rupom taj dan i pokupio uvece. Odradjena zamena softvera cajgera, cena 50e. Ebo vas ja zajedno sa lagunom... E da je samo to zezalo, nebi je ja prodao... nego renault horor je tek poceo...
Nisam zapazio tu reklamu, a moguće je, da se radi o besplatnom tehničkom pregledu, pod uslovom, da uzmeš njihovo osiguranje. Ili, 10% popusta na njihove usluge, ako se registruješ.
Očigledno ti je zapao neki sjajan primerak. Možda je bila pod vodom...
I ja bi voleo da je tako, bar bi znao o cemu se radi. Na zalost, auto sam uzeo od prijatelja, prvog vlasnika, sa proverenom kilometrazom. Njemu nikad nista nije pravilo probleme. A kad je dosla do mene... skoro svaki dan nesto... Bad luck.
I ja bi voleo da je tako, bar bi znao o cemu se radi. Na zalost, auto sam uzeo od prijatelja, prvog vlasnika, sa proverenom kilometrazom. Njemu nikad nista nije pravilo probleme. A kad je dosla do mene... skoro svaki dan nesto... Bad luck.
Samo se namece da je drugi vlasnik los i nepazljiv vozac
... auto sam uzeo od prijatelja... Njemu nikad ništa nije pravilo probleme.
A, kad su krenuli (problemi)... uvalio prijatelju!
Šala! Jednostavno, svaki deo ima svoj vek trajanja, pa kad stignu "zrele" godine, opravke se nižu jedna za drugom. Nekad pre - nekad kasnije. Zavisno od eksploatacije i redovnosti održavanja. O tome, ima jedna tema i na ovom forumu.
Nije kupljena u srbiji, vec u francuskoj. Covek je tamo radio dve godine pa je doterao auto kada se vratio. Inace je bila stara 4god i 125.000km kada sam je uzeo. Ali, govanjce je govanjce, ocigledno.
Bez ikakve namere da kažem bilo šta loše za tvog prijatelja, ipak su velike šanse da se s tim autom desilo nešto neuobičajeno. No dobro, problem si rešio tako da nema smisla raspravljati se.
Comment