RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zdushan
    CBC Veteran
    • 21.08.2012
    • 129
    • Beograd
    • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

    Pa ne znam sta bih rekao... Vozio sam se tim automobilom vise puta za tih par godina koliko je bio kod njega, i ja i drugi zajednicki poznanici. Plus, covek je imao neki biznis u zagrebu i svakog meseca ga je terao do tamo 2-3 puta, posao mu je zavisio od kola... Ne bih rekao da ga nije sluzio dok je bio kod njega.
    Ali, lakse je svakako okriviti njega, nego dovesti u pitanje legendarnu pouzdanost lagune...


    http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      Originally posted by zdushan View Post
      ... A kad je došla do mene... skoro svaki dan nešto... Bad luck.
      Još uvek, ne znamo, šta je to "nešto"!? I gde ga servisiraš?

      Comment

      • zdushan
        CBC Veteran
        • 21.08.2012
        • 129
        • Beograd
        • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

        Odavno sam lagunu pustio niz vodu. A pisao sam u ovoj temi vec o tome, post br. 987

        evo da olaksam:

        Dodao bih i ja svoje uopsteno iskustvo sa Lagunom, iako vise nisam vlasnik iste. Bila je 2002god, 1.9dci, 120ks.
        Od dobrih strana bih istakao, komfor, komfor i komfor. Da, i veliki prtljaznik. Vozio sam ga u periodu od 2006-2007god.
        Sto se losih strana tice, i da me neko ne shvati pogresno, nemam nameru da pljujem po kolima koje su i drugi odabrali za sebe, pricam samo moje iskustvo i subjektivno misljenje. Najlakse cu objasniti ovako: da mi je finansijska situacija dozvolila, najradije bi ih zapalio, i sa uzivanjem gledao kako gore. Auto me je urnisao.
        2 dana posle kupovine (sto je nagore, nije sa placa nego je uzet od prijatelja) poludeo je cajger, ostalo sve popaljeno i zamrznuto. Promena softvera 50e.
        Onda je propisao interkuler, 300e
        Oda remont turbine, opadanje usiju
        Zatim svasta nesto na trapu (to sam jedino realno i ocekivao kod francuza) ne secam se vise cene
        Zatim donji cilindar kvacila (ostajala papucica zalepljena za pod), 280e
        Razne elektronske gluposti, kljuc kartica crkla, pa onda i druga.....
        Izbijanje katalizatora
        Bilo je tu i kojekakvih sitnih gluposti: podizaci prozora odbijaju periodicno da rade, motor se ne pali na pritisak dugmeta, paljenje senzora za pritisak u gumama na auto putu pri 180km/h i slicno. Sigurno sam dosta zaboravio.
        Iskreno, za tih godinu dana koliko sam bio vlasnik, svakog dana sam sedao u kola sa strahom - hoce li danas nesto da bude? I obicno je i bilo.
        Slag na tortu je bio kompjuter. Iz nepoznatih (a puno puta je pokusano da se ispita po raznim servisima - xy para) razloga kompjuter mi je gasio turbinu. Uglavnom se to desavalo prilikom odrzavanja konstantne brzine (ista stvar dal je brzina 50 ili 150). Na kraju mi je par puta ugasio turbinu prilikom preticanja na ibarskoj, i to je prelilo casu. Dovidjenja, goodbuy, pravac plac.

        Ukratko, horor. Nikad nisam bio sretniji nego dana kad sam ga prodao.


        Nadam se da vas vase limuzine bolje sluze nego mene moja, ali kada sam video temu morao sam da podelim ovu divotu sa svima. Nema ljutis


        http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          Originally posted by zdushan View Post
          ... Bila je 2002god, 1.9dci, 120ks.

          Od dobrih strana bih istakao, komfor, komfor i komfor... i veliki prtljaznik. Vozio sam ga u periodu od 2006-2007god.

          ... da mi je finansijska situacija dozvolila...
          Da si se obratio fabrici, sredili bi ti te sitnice oko elektronike - besplatno, jer je bilo u garantnom roku. Već tada, bili su poznati ti problemi.

          Kao što kažeš: nema ljutiš, ne vidim neki zaista veliki problem i razlog ljutnje je finansijska situacija, što nisi mogao, da održavaš vozilo, sa kojim si bez problema "pičio 180"! Ili si se pokajao, što si ga prodao!?

          Comment

          • zdushan
            CBC Veteran
            • 21.08.2012
            • 129
            • Beograd
            • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

            Rekao bih da me nisi dobro shvatio, ili mi namerno izvlacis reci iz konteksta sa selektivnim quotovanjem...

            Uglavnom, napisao sam da bi ga najradije zapalio, ali mi finansije ne dozvoljavaju taj luksuz pa sam ga prodao i usrecio nekog srecnika. Ako to tebi lici da sam se pokajao zbog prodaje... vazi, tako je.

            Ovo po meni nije "odrzavanje vozila", nego sipanje para u bure bez dna. Ko smatra normalnim da 1 nedeljno posecuje majstora i gubi sate i sate dragocenog vremena, neka ga odrzava slobodno... Moje je pravo da mislim da je to ******stina. Moj trenutni auto vidi servis pri promeni ulja, a tera devetu godinu. Toliko.

            Sto se tice besplatnih popravki, mozda si mislio da ga teram u francusku? Ovde su me po ovlascenim servisima gledali kao da me je satana obuzeo pri pominjanju neceg slicnog.

            Na kraju da dodam da bi mi auto u svakom smislu odgovarao da nije ono sto jeste, a to je po mom iskustvu djubre. Drago mi je ako drugi imaju bolja iskustva i nek uzivaju.

            Na kraju krajeva, cena govori sve. A ta reputacija je realnost. Kolko para toliko i muzike.


            http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              Ne razumemo se! Za mene, ni jedan od nabrojanih problema nije neočekivan, niti velik. Nisi imao dobrog majstora, a prethodni vlasnik, sigurno nije dobro održavao vozilo. Kako objasniti, da katalizator propadne za četiri godine i pređenih 120 Kkm (ako sam dobro zapamtio)?

              Činjenica je, da se od 2005 dosta uradilo na komplikovanoj elektronici, što se vidi i po postovima, jer se uglavnom radi o starijim lagunama. Rekao bih, najviše, upravo 2002 godište.

              Bilo, pa prošlo!

              Comment

              • zdushan
                CBC Veteran
                • 21.08.2012
                • 129
                • Beograd
                • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

                Polako prelazimo u polemiku, sto mi nije namera.

                Tebi svaka cast ako ti ovo nisu veliki kvarovi. Ja licno nisam imao nijedan slucaj do tada sa kolima da ne mogu da udjem u ista jer kljuc-kartica ne radi. Takodje sam uspevao da upalim motor (ako je ispravan), a ovde je to bilo povuci potegni... kartica ne radi, dugme ne radi. Al ajde ovo jesu sitnice ali to mi nista ne znaci, kada sam seo u kola da ih vozim a ne da ih gledam mrmljajuci sebi u bradu kako su to sitnice...

                Sitnica nije donji cilindar kvacila i 280e popravka. Prvi put menjao u zivotu na bilo kojim kolima
                Sitnica nije "porozni interkuler i 300e popravka. Takodje nikad dotad menjao.
                Takodje nije 2 puta otkazivanje table 50+50e mislim jeste to sitnica, gledajuci ukupan univerzum, ali 100e je 100e.
                Ponajmanje je sitnica gasenje turbine u toku voznje (to sto sam je remontovao ajd ok, turbodizel), to je vec pokusaj ubistva .
                Meni 2 ovlascena servisa i 3-4 druga majstora nisu uspela da otklone taj problem. Znas kako je lepo kad krenes da obilazis sleper na ibarskoj i auto postane non-turbo na pola puta. Osecaj je kao da imas peglicin motor. Dao sam para i para na razne dijagnostike i kojekakve strucne ekspertize i nista. A to sto sam izbio katalizator, to su mi iz ovlascenog servisa savetovali, jer su u svojoj premudrosti zakljucili da je to uzrok zasto kompjuter gasi turbinu. Naravno, nije bio, samo su hteli da mi vide ledja konacno.

                I samo jos par reci na temu kriv si ti sto si kupio kantu i bivsi vlasnik sto je sipao zejtin a ne ulje: auto je odrzavan pune tri godine po ovlascenim servisima, a posle kod srdjana na banovom brdu (mozda neko zna o kome se radi, kod njega je red kao kod dafine i jezde pred pucanje tikve). Servisi su radjeni na 10k, uredno upisani s. knjigu, imao sam sve racune i od zvanicnih i od nezvanicnih, kao i racun od velikog servisa obavljenog neposredno pre kupovine. Zato sam i kupio auto, al eto, dzaba... Bilo pa proslo, hvala bogu.


                http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

                Comment

                • mupe
                  CBC Senator XXL
                  • 05.10.2006
                  • 822
                  • bg
                  • Laguna 3 GT 2.0T 205

                  Originally posted by zdushan View Post
                  Ali, lakse je svakako okriviti njega, nego dovesti u pitanje legendarnu pouzdanost lagune...
                  Uopšte nisam imao nameru da krivim njega. Možda čovek i ne zna da se autu u nekom trenutku nešto desilo.

                  Ovaj spisak kvarova koje si imao mi je prosto neverovatan. Da odeš na reno forum, nećeš naći ukupno ovoliko kvarova na svim Lagunama tamo. Konkretno, nikad nisam čuo za problem sa instrument tablom na L2. Zapravo jesam, ali na engleskim modelima koji se sami prebace na metrički sistem.

                  Elektronika i interkuler su problematični do pola 2003. godine, ali ne sa takvim problemima koje si ti imao. Cilindri kvačila crkavaju, ali na znatno većoj kilometraži. Limp home mod (ono što ti zoveš - kompjuter isključio turbinu) uvek ima svoj razlog koji se bez problema očitava originalnom clip dijagnostikom. Ma, čudno skroz...

                  Btw, nikad čuo za Srđana sa BB. Ne sećam se da ga je na reno forumu ikad neko spomenuo...

                  Comment

                  • VlastaT
                    CBC Član
                    • 11.08.2013
                    • 18
                    • Sremska Mitrovica
                    • Laguna2 1.9DCi,120ks

                    Letva volana

                    Da li je neko radio reparaciju letve volana na laguni?Gde,i posto?
                    Cuo sam da je letva na meganu mnogo laksa za srediti,zato sto je "mehanicka".Imaju da se kupe plasticne caure,koji vode letvu,za male pare.Njihovom zamenom se,uglavnom,resava problem lufta i lupanja letve.
                    Jedan majstor mi je rekao da to nije tako jednostavno kod lagune,ona ima "servo letvu".Savet je da se ne dira dok ne procuri.U cemu je razlika?Valjda i megan ima servo?
                    Da li je neko probao na laguni da zameni ove plasticne caure?
                    Last edited by VlastaT; 26.11.2013, 19:04.

                    Comment

                    • markofpi
                      CBC Senator XXL
                      • 27.07.2006
                      • 1552
                      • Bezanijska Kosa

                      Savet mog majstora je da nista ne diram dok ne pocne da gubi ulje iz serva. Imam mali luft na u letvi, a ne znaci da ga sa remontovanom ubrzo necu opet dobiti od nasih losih puteva i udarnih rupa. Da li dobro kaze ne znam ali ja tako teram vec evo dve godine.

                      Comment

                      • zdushan
                        CBC Veteran
                        • 21.08.2012
                        • 129
                        • Beograd
                        • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

                        Koliko ja znam, caure/biksne na letvi nemaju veze sa luftom. Kada caura ode cuje se kuckanje prilikom prelaska preko rupa, i to je sve. Nikakva naknadna steta i dalje komplikovanje kvara se ne desava. Pricam o cauri na spoju letve i kraja letve. Negde su plasticne a negde aluminijumske.


                        http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

                        Comment

                        • VlastaT
                          CBC Član
                          • 11.08.2013
                          • 18
                          • Sremska Mitrovica
                          • Laguna2 1.9DCi,120ks

                          Ne smeta mi lupkanje,inace vrlo retko se cuje.Ali,ima lufta,praznog hoda na volanu.Ako nema veze sa ovim caurama,sa cim ima?
                          Mislio sam,ako se pojedu ove caure,letva dobije veci zazor u odnosu na zupcanik sa stuba upravljaca,ili kako se vec zove.
                          Ili gresim negde u rezonu?

                          Comment

                          • Franjo
                            Banovan
                            • 14.08.2009
                            • 2831
                            • Inđija - Beograd
                            • Renault megan II res

                            Originally posted by VlastaT View Post
                            ... ima lufta, praznog hoda na volanu. Ako nema veze sa ovim čaurama, sa čim ima?
                            Grešiš u rezonu! Ne dobija aksijalni zazor.

                            Akoje sve drugo utegnuto, problem je u kompjuteru, senzorima, pumpi, varijabilnom, ili konstantnom box-u.

                            Kako si ustanovio, da imaš praznog hoda na volanu? I koliko stepeni?

                            Comment

                            • VlastaT
                              CBC Član
                              • 11.08.2013
                              • 18
                              • Sremska Mitrovica
                              • Laguna2 1.9DCi,120ks

                              Gore sam pisao problemu sa stabilnoscu.Zamenjene su obe viljuske sa kuglama,krajevi spona.Krajevi letve(sferni zglobovi) su ok.Bio sa majstorom kada je rukom mrdao desni kraj letve,koji ima lufta gore-dole(znaci,luft u cauri),i culo se lupkanje.Takodje u voznji se ponekad malo cuje,kada npr. prelazim preko pruge malo brze.Rekao sam da mi to lupkanje i ne smeta.
                              Ali,prilikom voznje mogu da mrdam volan levo-desno da se ne primeti na kretanju auta.Tesko mi je da to ocenim u stepenima,ali znam da ranije toga nije bilo.E sad ,nisam radio nikakav test,ali cini mi se da kada stojim da je luft manji.Sa povecanjem brzine taj luft mi daje veci osecaj nesigurnosti,tj.vise je izrazen.Inace,servo je obican,nije varijabilni.
                              Radio sam pre par dana "vibro" test amortizera.Zadnji su skroz losi.Prednji malo bolji,ali velika razlika izmedju levog i desnog.Tako da cu zameniti sve.I red je,2002 god.,od toga sedam godina na nasim putevima.
                              Stabilnost ce biti unapredjena,i taj luft ostaje kao jedini problem.
                              Franjo,na mnogo mesta sam citao da su ljudi problem lufta u letvi resili remontom iste.To mi je i najlogicnije,ako je sve ostalo ispravno.Sta tu moze kompjuter i senzori da zezaju?

                              Comment

                              • Franjo
                                Banovan
                                • 14.08.2009
                                • 2831
                                • Inđija - Beograd
                                • Renault megan II res

                                Originally posted by VlastaT View Post
                                ... prilikom vožnje, mogu da mrdam volan levo-desno, da se ne primeti na kretanju auta. Sa povećanjem brzine taj luft mi daje veći osećaj nesigurnosti, tj. više je izražen.
                                Upravo, to ukazuje na neispravnu elektroniku! Mora na dijagnostiku, kojom će se utvrditi procenat snage serva pri minimalnoj i maksimalnoj asistenciji. Odnosno, da li uređaj uopšte funkcioniše. Maksimalna asistencija 100% je pri brzini 0-30 kmh, a minimalna 0% je na 200 kmh.

                                Uzrok može biti i u ožičenju: neispravni kablovi, loši spojevi, kao prljavi, labavi, ili oksidisali konektori. U krajnjem slučaju neispravan UCH, koji šalje pogrešne podatke ecu. Sve se lako i brzo utvrdi odgovarajućim dijagnostičkim alatom.

                                Comment

                                Working...
                                X