Ciscenje dizni - gde i kako ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    The Technical Committee of Petroleum Additive Manufacturers in Europe (ATC) was established in 1974 for member companies to discuss topics of a technical and statutory nature which were a concern to our industry.
    In 1979 ATC became an affiliated group of CEFIC, the European Chemical Industry Council. Membership of ATC is open to any additive company which operates chemical processes for the manufacture of petroleum additives, or has comprehensive test facilities, in Europe.
    The Additive Technical Committee (ATC) of Petroleum Manufacturers in Europe was established in 1974 for member companies to discuss topics of a technical and statutory nature which were of interest to our industry.




    Figure 13 is a diagram of a typical port fuel injector nozzle, and the pintle tip is the operating area of most
    importance. The clearances to achieve the small quantities of fuel necessary for controlled additions are
    very small (0.05 mm), and any restrictions will result in serious operating difficulties due to disruption of the
    proper fuel/air ratio in the cylinder. Injector design is a critical factor in terms of susceptibility to the build up
    of deposits.
    Iz konteksta pravog dokumenta za ovu temu,sve o aditivima,naslagama na injektorima,ventilima,EGR ventilima...za dizel i benzinske motore. ATC Document 52.pdf

    Comment

    • Probisvet
      CBC Senator XXL
      • 07.06.2005
      • 423
      • FRANCUSKA

      #77
      Uzlac ala si ti pametan decko mogao bi da predajes na Univerzitetu u Abu Dabiju.
      Oni koji proizvode ove proizvode su maloooooo vise nauceniji od tebe , moj Uzelac i kad se toga late mozes biti siguran da se ne zezaju, bar kad je rec ovde na zapadu preko grane gledano iz pravca Beograda.

      Comment

      • Uzelac
        CBC Senator XXL
        • 03.12.2006
        • 1717
        • munZe

        #78
        Originally posted by Probisvet
        Uzlac ala si ti pametan decko mogao bi da predajes na Univerzitetu u Abu Dabiju.
        Oni koji proizvode ove proizvode su maloooooo vise nauceniji od tebe , moj Uzelac i kad se toga late mozes biti siguran da se ne zezaju, bar kad je rec ovde na zapadu preko grane gledano iz pravca Beograda.
        Ako sam ja vec "pametan" da navedem svoje misljenje, ti ako nameravas da ga demantujes i uveris ljude da si pametniji tj. znas vise morao bi da prezentujes neki argument. Ovakav komentar je u rangu spama.

        Pozdrav
        work in progress

        Comment


        • #79
          Mislim da je teško govoriti o efikasnosti tih aditiva za čisćenje jer je u pitanju ozbiljna hemija sa jedne strane,a drugo ako je promena postepena vozač se adaptira vremenom i opet može da izostane pozitivan komentar.Ako je poboljšanje "sad i odmah" kao u slučaju ultrazvučnog čišćenja onda se to povezuje da je jedino dobro rešenje.U onom dokumentu je dosta toga objašnjeno,kakve bi aditive gorivo trebalo standardno da sadrži,meni je recimo bilo iznenađenje kako se naslage na injektoru formiraju nakon isključenja motora od temperature koja je pristutna.
          E sad,novost je da je neko slučajno uradio analizu kvaliteta goriva u Srbiji.
          KLIK
          Molim vas da se tema ne pretvori u komentare na te rezultate.

          Comment

          • zokac
            CBC Veteran
            • 11.03.2008
            • 101
            • kragujevac

            #80
            Hajde da i ja napisem koju rec,posto radim taj posao,i znam i jednu i drugu metodu.Winns metodom je uspesno ciscenje samo kod malo zaprljanih dizni,i to je najlaksi nacin ciscenja jer se ne skidaju dizne.Problem je sto dizne na ulasku imaju sito koje je cesto bar do p;la puno prljavstine koju winns ne moze da razgradi,dakle potrebno je skidanje dizni ciscenje u ultrazvucnoj kadi u oba smera,kao i ciscenje nosaca dizni jer sam i tu nalazio mulj i koroziju kod metalnih,nosaca.Winns metodu svako moze da napravi u kucnoj radinosti za pedesetak eura,kupi kanticu tecnosti i cisti kad hoce

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #81
              Ultrazvuchno chishcenje dizni u kadicama je chishcenje - dizni. Wynn's metoda je namenjena pre svega ispiranju prljavshtine i taloga iz sistema za dovod i ubrizgavanje goriva. Tu naravno spadaju i dizne, ali je bitna rech "sistem", znachi odnosi se na kompletnu "mrezhu", a dizne su tu samo poslednja stvar u nizu, zavrshni korak, jedan mali deo vece celine koju nazivamo pod tim imenom.
              I tu treba praviti jasnu razliku izmedju ova dva principa. Chishcenje dizni je efikasno i isplativo kad je sumnja bachena na protochnost odnosno kapacitet ubrizgavanja dizni, shto se i potvrdi na dijagnostichkim uredjajima. I u tom sluchaju je efekat chishcenja dizni u "kadicama" odlichan i primetan odmah po vracanju dizni. I ono shto je bitnije, ovaj pozitivan efekat ostaje duzhi vremenski period i rezultati tog chishcenja daju dobre rezultate kroz dugi niz meseci, da ne kazhem godina.
              Sa druge strane, na autu koji je vozhen 10, 15 ili vishe godina, narochito ako je u jednom periodu (kao shto je to kod nas bio sluchaj u nedavnoj proshlosti) na loshem, prljavom i nekvalitetnom gorivu, chishcenje SAMO dizni ce reshiti problem kratkorochno. U tom sluchaju treba isprati ceo sistem za dovod i ubrizgavanje goriva, jer su tragovi vishegodishnjeg, prljavog i kontaminiranog goriva ostali ne samo u diznama nego u kompletnom sistemu. Ochistite dizne u "kadicama" na takvom automobilu, imacete dobre rezultate par dana, mozhda nedelja. Ali, zbog toga fluida (goriva) kroz sistem, prljavshtina ce ponovo biti "nanesena" na dizne kao zavrshi deo tog sistema, koji je istovremeno i najosetljiviji jer je prechnik kojim se gorivo doprema u diznama i najmanji u poredjenju sa rail-ovima i crevima. Dakle, nechistoce i prljavshtina iz sistema ce vrlo brzo ponovo biti "dopremljeni" do dizni, koje ce opet zachepiti i onda ste dzaba krechili
              Dakle, pre donoshenja odluke o tome kako i gde chistiti, treba dobro razmisliti shta ce imati bolji i dugotrajniji efekat. Ako ste sigurni da je problem samo u diznama, onda je bolji izbor ultrazvuchna kadica jer mnogo detaljnije i efikasnije chisti dizne od vishegodishnjih naslaga. Medjutim, ako znate da na autu sistem za dovod goriva nije chishcen nikada, a da je auto vozhen 10 i vishe godina i pri tome "zakachio" i period '90-ih na "nashem" gorivu, a zna se kakvo se sve sra*e od goriva sipalo u to vreme, pametnije je ochistiti ceo sistem, jer se na taj nachin osiguravate dugorochno - imate solidno ochishcenje dizne (ne tako dobro kao u kadicama) ali i kompletan dovod pa samim tim i izbegavate opasnost da se dizne ponovo zaprljaju zaostalom prljavshtinom u sistemu. Najbolje je naravno uraditi oboje, ali ako treba da se bira, onda treba izabrati racionalno. Solomonsko reshenje ne postoji. A niko bolje od vas samih ne mozhe da zna shta valja chiniti, jer niko ne poznaje vash auto bolje od vas samih.
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • alfaskorpion
                CBC Senator XXL
                • 24.02.2007
                • 361
                • Smederevo

                #82
                dali dizne mogu da se ciste u u.z. kadici koju koriste serviseri za mob.tel. ? Samo ih ubacis i one se krckaju ?

                Comment

                • zokac
                  CBC Veteran
                  • 11.03.2008
                  • 101
                  • kragujevac

                  #83
                  Takvo ciscenje dizni da se ubace u kadicu i ciste ima samo spoljasnji efrkat.Kod mene su dizne potopljene u kadu,prikljucene na simulator rada,i kroz njih u isto vreme prolazi tecnost za ciscenje.Znaci u isto vreme se tretiraju uktra zvukom i sredstvom za ciscenje.Po zavrsetku se to isto odradi u kontra smeru.Za to vreme se zameni filter goriva,ocisti dovodna magistrala i nosac dizni

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #84
                    Wynn,s metoda je ispravna ako se creva od goriva raskace kod samog rezervoara i prikace na aparat sa ovom tecnoscu.Pre toga se mora obavezno staviti novi filter goriva.Vecina majstora prikljucuje aparat kod samog reila,to treba svima da bude na umu!Ako se kaci na samom reilu onda je efekat sigurno manji jer za iste novce se i cisti u ultrazv.kadi,sto je neuporedivo bolje.Kada se dizne potapaju u kadicu,potapa se i reil.Zamena filtera goriva ide u oba slucaja!Sto se tice creva za dovod goriva,po mom misljenju ona su nebitna u oba slucaja,dovoljno ih je produvati vazduhom.Ono sto niko nece da pomene,a sto je najveci izvor prljavstine,je REZERVOAR!!!Njega nece ocistiti ni wyns,ni ultrazvuk!Ako vec pricamo o najispravnijem metodu sa dugorocnim efektom,onda je to skidanje i ciscenje rezervoara,sita na pumpi,ultrazvucno ciscenje dizni i reila i novi filter goriva.Po mom misljenju, za ono sto pruza,wynns metoda ne bi trebala biti skuplja od 30 evra+filter goriva.

                    Comment

                    • zokac
                      CBC Veteran
                      • 11.03.2008
                      • 101
                      • kragujevac

                      #85
                      Teco,potpuno si u pravu,rezervoar je uzrocnik svega a to retko ko hoce da uradi,a najcesce se rade vozila starija od 10god/

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #86

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          #87
                          uzelac bate, a da se ti ipak drzis kompjutera, ovo ti nesto bas ne ide...
                          toliko si netacnih stvari napisao tj ono iz secanja sto si negde nekad cuo pa ti se sad pomesalo.
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • dfast
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2005
                            • 1302
                            • Hoofddorp NL /Bgd

                            #88
                            Originally posted by zokac
                            ...Po zavrsetku se to isto odradi u kontra smeru...
                            Kako to ide u kontra smeru, obrnes polove na diznama ili sta vec?

                            Comment

                            • djukic
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2005
                              • 2526
                              • Beograd

                              #89
                              Pa dizna je elektromagnetni ventil tako da promena pola nista neznaci

                              Wins je jednostavan u kucnoj radinosti. Izvadis pumpu s plovkom i povratnim crevom (kod vecine automobila). Sipas wins u siru kanticu i ubacis pumpu u kanticu i dalje redom po proceduri. 20 minuta pa 15 minuta odmora pa 20 minuta. To sve radis na leru. I to je sve sto treba da se odradi ciscenje winsom...

                              P.S. ovo s vremenima je po servisu Andjelkovic.
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              • dieselman
                                CBC Senator XXL
                                • 14.11.2005
                                • 833
                                • tt

                                #90
                                ..u kontra smeru se gurne ili benzin ili komprimovan vazduh dok je dizna on da izduva necistoce iznad dizne..

                                Comment

                                Working...
                                X