Problemi? prilikom prvog paljenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bane R
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2006
    • 1769
    • Beograd

    Problemi? prilikom prvog paljenja

    Situacije nije strašna, više me interesuje šta je u pitanju.

    Dve stvari mi se dešavaju isključivo posle prvog paljenja auta toga dana... niti jednom posle tokom dana, makar pauze bile višečasovne.

    Pre svega auto vergla nekoliko sekundi da bi se upalio. Ako kojim slučajem prekinem verglanje, pa makar i odmah, prilikom ponovnog verglanja auto pali što se kaže na pola ključa (i posle toga uvek pali praktično bez verglanja). Deluje kao da nije potrebno toliko verglanje - da li je to neka greška? ili je prosto razvodnik/komp (šta li) napravljen tako da namenski prvo vergla neko vreme pre paljenja?

    Druga stvar su knedle koje se dešavaju bukvalno samo prvih 70 metara... ako se vozi ispod 2000rpm. Posle toga nikad.

    Motor inače radi odlično, nema problema sa lerom, vuče super u svim obrtajima, ne troši više ili bilo šta slično.

    Filteri su novi i kvalitetni, karike takođe. Dizne pre manje od 10000 čišćene. Ono u šta sumnjam je pumpa goriva ili nešto oko dovoda goriva od rezervoara do motora mada motor stabilno radi na visokim obrtajima. Svećice nisu menjane godinu i po, ali nisu prešle neku posebnu kilometražu, mada sumnjam u njihov kvalitet. Kablove lično nisam menjao.

    Auto je 1990 CRX, 1.6, multi ubrizgavanje, piše da je prešao 220k, motor ozbiljno osvežen pre 10000, nemam ugrađen plinski sistem.

    Šta bi moglo biti. Ajd ono verglanje i da razumem kao normalno, ali me one knedle nerviraju (ili gubljenje goriva ili gubljenje struje), bez obzira što prestanu posle 70m...

    Hvala unapred ...
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    #2
    Trebalo bi i prvo paljenje da bude na pola kljuca, da nisi rekao da su ociscene dizne pre 10000km odmah bi na njih posumnjao,

    kako si ih cistio? mada ja bih opet od njih poceo, verovatno ne drze pritisak pa ispuste benzin iz sistema preko noci, pa onda verglas dok ne napuni......isti razlog i knedli, dok se ne zagreju diz, ne rasprsuju lepo pa zato i problemi do 2000rpm, na punom gasu to ne smeta
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • Bane R
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2006
      • 1769
      • Beograd

      #3
      Čišćene su wynn's metodom... isključivanje pumpe za gorivo, priključivanje rezervoara sa wynnsom pod pritiskom.

      Ako je to što kažeš, gde da tražim problem?

      Comment

      • JAPANX
        CBC Senator XXL
        • 10.08.2006
        • 2159
        • Beograd

        #4
        proveri regulator pritiska goriva... pre nego sto verglas, verovatno sacekas da se ugasi lampica(da napuni gorivo).. mozda regulator pritiska salje pogresnu informaciju pa treba samo da se ocisti.. to ti je kad gledas na pgm sa desne strane do kosha okrugli deo i on regulise pritisak goriva koji se dovodi na dizne

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Probaj sa duplim kontaktom 2X da cujes pumpu pa probaj kako pali.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Bane R
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2006
            • 1769
            • Beograd

            #6
            To mi je isto palo na pamet juče. Evo jutros sam probao 5x kontakt i identično se ponaša prilikom paljenja. Vergla vergla, pa polu mrtav polu živ, pa se onda upali. Ideje neke?

            Comment

            • Sapcanin
              CBC Senator XXL
              • 13.12.2006
              • 317
              • BG
              • Peugeot

              #7
              sta kaze dijagnostika, jesi gledao?

              Ja bih ponovo ocistio dizne...
              Poljoprivredne masine

              Comment

              • Bane R
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2006
                • 1769
                • Beograd

                #8
                Dijagnostika ne kaže ništa... makar sada kada sam danas već vozio auto. Videću sutra ujutru ponovo.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Nema tu sta dijagnostika da kaze.
                  Bane da li se sa svakim kontaktom cuje pumpa? Posto ima auta da samo sa prvim kontaktom cujes pumpu...posle ne sve dok se ne zavergla. Tako da bi u tom smislu bilo dzabe davati vise puta kontakt...?

                  Probaj sa ciscenjem leptira i step motora nekim karb cleanerom......pa idemo dalje.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Bane R
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2006
                    • 1769
                    • Beograd

                    #10
                    Da. Pumpa se sa svakim kontaktom čuje jasno.

                    Leptir je čišćen kada i dizne (nije ništa skidano, nego nekim sprejem tokom wynnsa). Step motor već ne znam šta je. Kako izgleda i blizu čega bi trebalo da se nalazi?

                    @ Japanx, je li ovo regulator pritiska goriva?


                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Da to je regulator pritiska.

                      Step motor ili ler motor...negde na usisnoj grani, blizu leptira...hoce i on da nahvata naslage pa pravi problem prilikom jutarnjeg paljenja.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • dekideki
                        CBC Senator XXL
                        • 26.07.2005
                        • 1914
                        • Beograd

                        #12
                        filter za gorivo?
                        .

                        Comment

                        • Bane R
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2006
                          • 1769
                          • Beograd

                          #13
                          Nije filter za gorivo (kao što sam napisao ). Jer je ista situacija bila sa starim i lošim, kao i sada sa novim i dobrim ...

                          Eme, kad sam bio kod mugena za wynns, pre 10000km, tamo gde prestaje dovod vazduha i počinje usisna grana prskali smo nekim sprejem. Misliš da je to dovoljno? Ako nije, šta da radim? Je l može da se čisti dok je sve na autu ili da se skida i rasklapa ili šta li već ...

                          Što se tiče regulatora pritiska, sad sam ga skinuo ali na njemu nema šta da se uradi, isprlja ili slično... ako ne grešim. Obzirom da je uscurelo 100ml goriva, pritisak je opao... je li tako? Međutim, kada sam ga vratio, auto je opet na pola ključa upalio.

                          Comment

                          • Bane R
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2006
                            • 1769
                            • Beograd

                            #14
                            Evo sad sam očistio sam leptir... videćemo ujutru...

                            Šta mislite na svećice? Nemam ključ da ih izvadim i pogledam trenutno.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              ne bih rekao da su svećice ali ih proveri svakako i zbog drugih stvari.

                              ne poznajem elektriku Hondi ali sve mi nešto sumnjivo oko toga na pola ključa odnosno produženog verglanja jer jedino što se u tom trenutku promeni je skidanje napajanja sa ECU, kratki reset.

                              da li je možda rešena elektrika tako da prati stanje pritiska ulja pa tek kada dostigne odrejdeni nivo da ECU dozvoljava i start motora ?

                              da li na Hondi ide prvo stvaranje varnice, pa tek kada se taj uslov postigne dozvoljava se ubrizgavanje benzina i rad pumpe ?

                              da li je ispravan senzor temperature antifriza za ECU ?


                              probaj da to prvo startovanje izvedeš tako da malko stisneš pedalu gasa, tek toliko da nije na leru. ima li promene u ponašanju ?

                              odgovori na neko pitanje ako misliš da je relevantno, da suzimo problem na benzin, struju ili vazduh.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X