Ovo za automatski menjac ne razumem....."ljubitelji"automobila ih bas ne obozavaju.
Automat vs manuel
Collapse
X
-
Originally posted by zoranbgali ovo za automatski menjac ne razumem....."ljubitelji"automobila ih bas ne obozavaju.
Paranoike je neko (brick, na primer) naplašio da automatski menjač u Srbiji nema ko da im popravi, da čak i kad nađu nekoga da im ga popravi to će da košta basnoslovno, da je i samo održavanje automatskog menjača (interval i količina ulja koje treba sipati) drastično skuplje... Pa se onda plaše da će im kickdown u ključnom trenutku pri nekom preticanju zakazati, da auto sa automatskim menjačem troši znatno više, da je užasno trom... U principu neću uopšte da ulazim u raspravu oko stvari koje smatram za patetične ******štine ili u najboljem slučaju tendenciozno interpretirane poluistine.
Što se tiče onih koji VOLE da im leva noga i desna ruka stalno nešto rade, obično tvrde da im to daje neki užitak u vožnji, da tako osećaju da je mašina pod njihovom potpunom kontrolom, da su deo nje (da im je zbog toga veći i tvrđi i bez viagre), da svojom manuelnom virtuoznošću izvlače iz mašine više konja i bolje ubrzanje nego što bi automatik ikada mogao, da imaju takav lični režim promene brzina da uspevaju da voze i štedljivije od fabričke specifikacije... Mislim... testiram u proseku mesečno barem po jedno 6-7 novih automobila i oni često, na žalost, još uvek imaju manuelne menjače. Nije mi teško da ih drndam kad moram i čak kada to želim mogu i da se uživim u taj osećaj "kontrole" koji mnogi fetišisti manuelnih menjača obožavaju. Ali jednostavno ne vidim zašto bih to radio? Sve ima svoje vreme, pa isto tako više ne teram mamu ni da me vodi na ringišpil u Tašmajdanskom parku
. Naprosto nisam pristalica devize "zašto jednostavno, kad može komplikovano".
-
-
Originally posted by bluealekParanoike je neko (brick, na primer) naplašio da automatski menja? u Srbiji nema ko da im popravi, da ?ak i kad na?u nekoga da im ga popravi to ?e da košta basnoslovno, da je i samo održavanje automatskog menja?a (interval i koli?ina ulja koje treba sipati) drasti?no skuplje...
Comment
-
-
E pa ovo za razvaljivanje sto rece BOOST, donekle i jeste u pravuAli opet...ipak ne bih poredio Nivu i Cherokee ni po kom osnovu, jer gde god da se Ciroki zaglavi, doteras Nivu da ga iscupa, tako da je svako poredjenje sasvim izlisno
Hajde prvo par stvari da rascistimo:
Originally posted by bluealekČuj, ni ja ne razumem tu napaljenost balkanaca na manuelne menjače... Iz kog god ugla da posmatraš, deluje krajnje iracionalno.Nije uopste iracionalno, ni najmanje. Zasto? Pa jednostavno, nacin voznje sa manuelnim i automatskim menjacem je TOLIKO razlicit da tu nema osnove ni za kakvo poredjenje. Makar meni, za druge ne znam...
Originally posted by bluealekŠto se tiče onih koji VOLE da im leva noga i desna ruka stalno nešto rade, obično tvrde da im to daje neki užitak u vožnji, da tako osećaju da je mašina pod njihovom potpunom kontrolom, da su deo nje (da im je zbog toga veći i tvrđi i bez viagre), da svojom manuelnom virtuoznošću izvlače iz mašine više konja i bolje ubrzanje nego što bi automatik ikada mogao, da imaju takav lični režim promene brzina da uspevaju da voze i štedljivije od fabričke specifikacije... Mislim... testiram u proseku mesečno barem po jedno 6-7 novih automobila i oni često, na žalost, još uvek imaju manuelne menjače. Nije mi teško da ih drndam kad moram i čak kada to želim mogu i da se uživim u taj osećaj "kontrole" koji mnogi fetišisti manuelnih menjača obožavaju. Ali jednostavno ne vidim zašto bih to radio? Sve ima svoje vreme, pa isto tako više ne teram mamu ni da me vodi na ringišpil u Tašmajdanskom parku
. Naprosto nisam pristalica devize "zašto jednostavno, kad može komplikovano".
Kazes ne vidis zasto jednostavno kad moze komplikovano? Pa kako kome, to se mene licno tice automatik JESTE jednostavniji (citaj: laksi za lenjivce koje mrzi da gaze po 3 pedale), ali taj osecaj kontrole nije neka floskula ili imaginarni osecaj nego je STVARNO tako, i reci da je to glupost, zasto to raditi tako komplikovano, je, po meni, posledica ili lenjosti, ili dugogodisnje navike voznje automatika kad se covek vise i odvikne da nesto uradi sam. Ja u ZIVOTU necu moci da kazem da ce automatik da odradi bolji posao od mene, jer, jednostavno, tako vozim. Lakse jeste, po gradu pogotovo, ali za PRAVU voznju - ni izdaleka isto. Toliko o tome.
Originally posted by bluealekA za 4800 ? ne da ne bih mogao da dobijem džip koji ima klimu, tempomat, automatski menjač, sve na struju, pa povrh svega da ovako dobro ide i na putu i van njega, nego ne bih mogao da dobijem ni obična kola sa svime time... Dakle, ako se tu i tamo i pojavi poneki poluproblem, to se u postojećim okolnostima apsolutno može tolerisati.
Originally posted by bluealekParanoike je neko (brick, na primer) naplašio da automatski menjač u Srbiji nema ko da im popravi, da čak i kad nađu nekoga da im ga popravi to će da košta basnoslovno, da je i samo održavanje automatskog menjača (interval i količina ulja koje treba sipati) drastično skuplje... Pa se onda plaše da će im kickdown u ključnom trenutku pri nekom preticanju zakazati, da auto sa automatskim menjačem troši znatno više, da je užasno trom... U principu neću uopšte da ulazim u raspravu oko stvari koje smatram za patetične ******štine ili u najboljem slučaju tendenciozno interpretirane poluistine.), brick je vrlo cesto i u pravu. Evo, oko menjaca recimo. 2 (slovima i brojem, DVE) godine se smaram kod svih redom majstora u SCG i BiH, ukljucujuci i Americar, Daimler Chrysler, Jeep Sarajevo, razne specijalisticke servise za automatike - da mi poprave menjac na upravo ovoj kanti koju toliko hvalis. Problem je u tome sto menjac jednostavno nece da presalta u 4-tu (overdrive), nego ide samo do trece. Kontrolna ploca menjaca OK (zamenjena), njen dihtung takodje, solenoidi ito (svi menjani), lamelice OK, ulja ima, hladnjak OK, kompjuter NEMA gresku...ali auto nece u 4-tu. I tako 2 godine uz silno cesanje glava majstora po svim servisima. 3 puta mi se desilo da tupavi menjac posle 10 minuta voznje na autoputu jednostavno pocne da izbacuje ulje na kickdown sajlu...Zasto, niko ne zna, dospu ulje, proprckaju hladnjak, urade ne znam ni ja sta jos ne, i auto radi par meseci, i onda opet ponovo...Toliko o tome da je lako popraviti automatik i da ima ko da ga popravi, voleo bih da mi kazes kome da ga oteram ako vec tvrdis da nije tako. Sto se tice zakazivanja, to sam vec izdeklamovao, je li. Tromost, sporost - necemo dotle ici, razlike su marginalne, i to je vec neistina. da ce da zakaze, nece nista vise nego manuelni. Ali je komplikovaniji i zajebaniji za popravku i odrzavanje, i tu NEMA price. A sto se tice dosipanja ulja - pa evo, taj hvaljeni automatik na X5, navodno maintenance free, potrosio je preko litar ulja za 40.000 km, i poceo da skripi uz silno cudjenje majstora koji bi trebalo da ga servisiraju, jer, zaboga, to se NE DESAVA! Pa majke vam ga, desava se, eto vam ga na, pa gledajte...
Sto se tice smatranja neceg za pateticne ******stine...pa vidi, ako KONKRETNE primere koje ti navodim smatras za patetiku, ili ******stine, onda nemamo sta da pricamo, jer u najboljem slucaju TAKVA tvrdnja i nacin razmisljanja kao tvoj, je krajnje tendenziozan i iskljuciv, tako da ako je to stav, radije da ne ulazimo u dalju pricu...
Samo jos na kraju, lista kvarova na auto koji je presao cca. 130.000 KM za 5 godina (skracena lista, ali tu je to otprilike...): generalna motora, puklo rashladno crevo iz cista mira; menjac nece u 4-tu; menjac izbacuje ulje bez razloga; 7-8 homokinetickih zglobova; krajnice letve, kugle, gumice balans stangle, i ostala boranija na prednjem trapu, sve najmanje po jedanput promenjeno; svi amortizeri; zadnji gibnjevi; bord kompjuter crkao; elektrika ******** KONSTANTNO; katalizator crkao; diskovi najmanje 3 puta menjani, kontakt brava zabokirala, daljinsko zakljucavanje ne radi; viskoventilator; ...stade mi mozak, ima toga jos, ali otprilike i ovo je dovoljno...
Sto se mene tice, ovo je naprosto auto koji nista ne radi dobro, jako kvarljiv i skup za odrzavanje. Kao sto rekoh, kanta
Comment
-
-
206 pomenu lenjost amerikanaca, i to je u stvari jedina prednost automatika, ako radis kao vozac i provodis svakodnevno po 8 i vise casova za volanom pogotovu u Beogradu, automatik je majka. Koliko god bili motivisani, dodje momenat kada ti se smuci i kvacilo i rucica menjaca i pomislis kako je taj automatik i za tu svrhu ipak prava stvar. Popravke i odrzavanje su vec druga prica, moguce da je redovno odrzavanje i sipanje kvalitetnog ulja znacajna preventiva, a stanje oko majstora je takvo kakvo je i kako se ko snadje, jbg.
Comment
-
-
Comment
-
-
da, sekvencijalni ili CVT automatik je super za grad ali ne i klasicni planetarni koji je daleko rastrosniji i bitno povecava ionako znatno uvecanu potrosnju u gradu.
na to dodati i americku skolu niskoefikasnih motora i gradksih auta koji nigde u svetu postigli uspeh.
kako se pravi gradski automatik auto je primer recimo Fiat sa npr Uno Selecta modelom. taj automatik (CVT po tipu) trosi manje goriva od rucnog najcesce...samo to nema nikakve dodirne tacke sa automatikom ili kosntrukcijom Cirokija. cak ni ne radi na istim principima.
za taxi je automatik veoma pozeljan ili druge kojima je radno mesto iza volana, za jednom nedeljno pola sata u terencu po gradu tesko je reci da je energetski mudra kombinacija. mozda za americke pojmove je to ok.
evo juce gledam na TV testiraju na americkoj TV 2 SUV terenca, oba Forda. na kraju 7casovnog testa rezultat je.....
uh pri brzini od stabilnih 80-90km/h potrosnja benzina je 4.87 km sa litrom goriva prosecno. i to bez ubrzavanja i kocenja.
nesto preko 20 litara na 100km. kazu kao dobar rezultat.
e ako je to dobro i ekonomicno
Discovery TVvolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by 206Prvo, manuelni menjac i DAJE uzitak u voznji, pogotovo ako znas i da ga koristis. Jos bih voleo da vidim TAJ automatik koji dovoljno dobro menja brzine u smislu da pred krivinom promeni bas tad i toliko koliko bih i ja to uradio, koji taman na vreme bude u pravom stepenu prenosa za izlazak iz te iste krivine, cije shvatanje i razumevanje kojim stepenom prenosa treba da se vozi u datom trenutku (ja bih obicno koristio stepen manje...),
Evo recimo baš danas sam vozio jedan auto sa odličnim šestostepenim manuelnim menjačem (Seat Leon 2.0 TDI, 140 KS) koji bi sigurno izazvao momentalni orgazam kod ovdašnjih vozačkih napaljenika i ne sporim da mi je njegovo korišćenje predstavljalo mnogo veće zadovoljstvo (što sama ručica menjača, što kvačilo, prenosni odnosi...) nego Pežo 307 koji sam juče vozio. Ali isto tako nemam ni tračak sumnje da taj menjač po stepenu zadovoljstva ne može da se poredi sa fenomenalnim Wagenovim DSG automatskim menjačem koji se takođe nudi u kombinaciji sa tim motorom i Leonom. Bio sam više puta u prilici da gledam napaljenike kako sednu u auto sa DSG menjačem i kao, oni su veliki šumaheri, prebace u položaj za manuelnu promenu brzina i onda neko vreme cimaju ručicu napred nazad i znaš šta se na kraju desi? Posle jedno 10 minuta odustanu, jer shvate da je to što rade krajnje infantilno, s obzirom da je elektronika tog menjača u S modu definitivno i agilnija i inteligentnija od njih
Originally posted by 206itd...Automatik koji sada vozim je u autu koji i jeste pravljen za malo brzu voznju, i zaista jeste najbolji od svih koje sam vozio do sada (X5 4.8), ali to, jednostavno, nije to. Mali milion puta se desi da me tako iznervira nepravovremenom izmenom brzine, ili voznjom pogresnim stepenom prenosa, da bih ga ponekad najradjie zapalio. E sad, sve zavisi od stila voznje, ali cinjenica ostaje da ne postoji taj automatik koji cita misli i vozi onako kako bih taj auto vozio da sam mogu da mu promenim brzinu. Uopste nije stvar u tome da li cu biti stedljiviji od fabrickog automatika ili ne (verovatno ne, a i bas me i briga...), ali cu brzinu SIGURNO bolje, odnosno brze da promenim nego bilo koji automatik.
Originally posted by 206desila sa manualnim. Naime, po snegu ili kisi vrlo je bitno KOJIM stepenom prenosa se vozi - sto je naravno na Cirokijevom automatiku tesko izregulisati, tako da mi se par puta desilo da na snegu auto vozi previsokim stepenom prenosa u krivini po snegom, i naravno sta se desava? **** bega na stranu jer glupavi automatik ne zna da treba da drzi nizi stepen prenosa...Toliko o kontroli koju pruza rucni menjac.
Originally posted by 206neka floskula ili imaginarni osecaj nego je STVARNO tako, i reci da je to glupost, zasto to raditi tako komplikovano, je, po meni, posledica ili lenjosti, ili dugogodisnje navike voznje automatika kad se covek vise i odvikne da nesto uradi sam.
Originally posted by 206Trebalo je da mi se javis pre koji mesec, imao sam za prodaju 15 Landcruisera i 4runnera, svi po 4.500 EUR komad. Ima, naravno da ima, ako se potrudis da pronadjes.
Možda si ti trgovac automobilima pa ti je to krajnje jednostavno, meni nije, štaviše zamena kola mi je pravi nightmare, jer podrazumeva da treba ono što imaš prodati za realne pare, kao i za pare kojima raspolažeš pronaći ono što želiš. Ako imaš neki LC koji mi se dopadne i ako ti odgovara da se menjamo 1:1, eventualno ću da razmislim o tome da li da promenim auto (što ne znači da ću se na kraju zaista upustiti u to).
Originally posted by 206Evo, oko menjaca recimo. 2 (slovima i brojem, DVE) godine se smaram kod svih redom majstora u SCG i BiH, ukljucujuci i Americar, Daimler Chrysler, Jeep Sarajevo, razne specijalisticke servise za automatike - da mi poprave menjac na upravo ovoj kanti koju toliko hvalis. Problem je u tome sto menjac jednostavno nece da presalta u 4-tu (overdrive), nego ide samo do trece.
Originally posted by 206bord kompjuter crkao; elektrika ******** KONSTANTNO; katalizator crkao; diskovi najmanje 3 puta menjani, ...
Comment
-
-
Originally posted by 206Pa ocigledno da je tebi vise stalo do drugih stvari nego do samo VOZNJE. Da li ti je palo na pamet da neki ljudi voze cisto ucivanja u samom cinu voznje radi, makar samo ponekad?. Samo što mi ne prija dovoljno često da bih zaključio kako želim da posedujem automobil u kome to moram UVEK da radim
. Ja sam zapravo totalna flegma (što se teško iz ovih diskusija da naslutiti
), volim da cooliram na onaj tipično američki, lenj način
. I jako mi prija kad to mogu da činim čak i za volanom... Ili što rekoh u jednoj od sličnih diskusija nedavno, da UVEK imam slobodnu desnu ruku za igranje sa saputnicom
. Ili u krajnjoj liniji za neometanu prehranu i nalivanje koka-kolom dok vozim
.
Originally posted by 206Pa sta mislis, da je automatik djavolja kutija koja sama od sebe odlucuje sta i kako treba da radi? Ne, nego su je naucili ljudi koji ocigledno imaju drugacije "tripove" sta, kako i kad treba da rade. Zasto bi oni morali da budu u pravu? U mom slucaju, ocigledno nisu, jer su imali druge prioritete, a to je u 99% slucajeva, potrosnja goriva - sto je meni licno jaaako nisko na listi prioriteta, te je i logicno da mi se njihov "trip" i ne dopada preterano.
A propo džipa i krivina... Sad kad sam se vraćao iz Crne Gore naiđem u dolini Ibra na zastoj i rešim da ne čekam nego da krenem preko Jošaničke Banje za Brus, pa dalje ka autoputu. Neki tip sa Fabijom koji očigledno nije poznavao varijantu zamoli da krene za mnom, da ga provedem do Kruševca. Kad smo nakon onog prevoja iza Jošaničke Banje stigli do raskrsnice puteva prema Brusu i Vrnjačkoj Banji ja stadoh da mu saopštim koje su dalje opcije, kad sam prišao autu on u hladnom znoju, a familija sva bleda u licu, na pragu da se ispovraćaju - kaže da me je JEDVA pratio kroz krivine, kako uzbrdo, tako i nizbrdo. Rekoh mu da mi uopšte nije bila namera da jurcam, da uopšte nisam znao da mu ne prija, da je trebalo da mi ablenduje da usporim... Tako da ovo džipče iako je najnestabilniji auto za vožnju krivudavim putevima koji se zamisliti može, opet nije baš potpuno impotentno
.
Originally posted by 206A ti meni dajes povod za svadju, sta li?? Krajnje je nevaspitano da mene smatras za idiota a sebe za autoritet, krajnje neprihvatljiv stav, pogotovo za mene jer mi je fitilj po ovom i slicnim pitanjima, JAKO kratak, te te zaista molim da slicne debilne, uvredljive i ironicne komentare ubuduce zadrzis za sebe da ne promenim ton...
Originally posted by 206Prilazim krivini, usporavam, ulazim u krivinu, i usred krivine usporavam toliko da kompjuter zakljuci da je vreme da presalta nanize (oko 40 na sat na Cirokiju, je li tako?), i u sred krivine TUP u prvu. Momentalan gubitak trakcije zbog efekta kocenja motorom (jesi li o tome pricao?) jr su tockovi momentalno blokirali - i naravno auto krece u spin. Kontra, pun gas...i jedva. Pitanje: da li bi se ovo desilo da se automatik nije pravio pametan umesto mene??? Ja SIGURNO brzinu ne bih menjao, a sigurno ne u sred krivine pod takvim uslovima. I? Sta cemo sad, ucitelju?
Na drugi pogled... 40 km/h, reduktor, druga brzina koja šalta u prvu... nešto se tu ne uklapa. Izbaci pazlić koji nije iz te priče (hint: prevelika brzina za redukovani režim u drugoj, odnosno prvoj).
Originally posted by 206To je makar, ocigledno, ali ja zaista mislim da si prosto malo lenj i ides linijom manjeg otpora, jer te u stvari mrzi da vozis nego prepustas fizikaliju i razmisljanje o brzinama nekom drugom, ali ajde. Ja sam patološki lenjivac i ništa me ne mrzi više od toga da radim. Najteže mi je da se nakanim da bilo šta počnem da radim, posle već ide mnogo lakše. Kad bih bio u prilici da biram najradije bih ovog trenutka otišao u penziju, ali da mi penzija bude bar jedno 2000 evrića, uz perspektivu daljeg rasta
. Onda verovatno više ne bih ni silazio sa planina, a mogao bih da si priuštim i jednog novog Range-a na lizing, recimo
.
Originally posted by 206Pa ako si u celoj zemlji uspeo da nadjes JEDAN dobar primerak, sta ti to onda govori o kvalitetu pomenutog auta i podrske za njega?. Računao sam sa time da sam, s obzirom da sam Bobija vodao unaokolo za procenjivanje autića i imajući njega i Vladu za servisiranje ipak u malo boljoj poziciji od prosečne "žrtve" dotične kompanije u ovoj zemlji, odnosno da ja to mogu da posedujem uz odnos komfora i čemera od bar jedno 80:20. Još uvek nisam odustao od te procene.
Originally posted by 206Nisam, naravno, samo znam da prepoznam priliku da zaradim, kad je vidim. Oglasi za javnu prodaju su cudo..
Ovaj... Imam utisak da je krajnje vreme da ovu diskusiju preselimo u neku drugu temu, šta misliš? Samo što u spisku nešto ne vidim temu koja se zove "sviranje qrcu"
Comment
-
-
Ma bre ne, ne klasican reduktor, znas i sam da ne mozes da vozis u part-time 4wd sa redukovanim prenosom...pogresna rec, ukljucen je bio full time 4wd, u 2 stepenu prenosa, jer svaka voznja sa redukovanim stepenom prenosa (u duzini ok oko 100km u ovom slucaju), sigurno bi za posledicu imalo neki polomljeni diferencijal.
A to da se nesto ne slaze...sta to? 2 brzina, full time 4wd, 40 km/h, i automat prebacuje u prvu, i vraca nazad u drugu iznad 50, ili 60, nisam 100% siguran. Sve se slazeAl' opet se poprecio, dzaba
Comment
-
-
Originally posted by bluealek. I jako mi prija kad to mogu da činim čak i za volanom... Ili što rekoh u jednoj od sličnih diskusija nedavno, da UVEK imam slobodnu desnu ruku za igranje sa saputnicom. Ili u krajnjoj liniji za neometanu prehranu i nalivanje koka-kolom dok vozim
.
Nego cekaj, stanite.
Nesto mi nije jasno.
Nesto nikako ne moze da mi bude jasno
Dal je on tebi rekao da rasiris noge ili si ti njemu.
Daj, oladite, ne mogu da spavam, gori ste nego u onoj temi sa dizelima koja je drzala primat u romanskim postovimaTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by M-powerDaj, oladite, ne mogu da spavam, gori ste nego u onoj temi sa dizelima koja je drzala primat u romanskim postovimaToyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
206, da rekapituliramo materiju sa položajima pogonske ručice kod Čirokija (onih koji imaju Full Time 4x4 mod). Kad povučeš ručicu iz "normalnog" 2WD položaja prvi korak je Part Time 4x4, odnosno pogon na svim točkovima sa blokadom diferencijala. Sledeći korak je Full Time 4x4, odnosno pogon na svim točkovima BEZ blokade diferencijala (što je i jedini 4x4 mod u kome smeš da voziš brže od 70-80 km/h i za koji nije bitno da li podloga po kojoj se krećeš omogućava proklizavanje ili ne). Onda ide Neutral, a zatim i 4x4 LO, što je isto što i Part Time 4x4 sa dodatkom reduktora. Dakle, kada si u redukovanom režimu rada motora UVEK si sa blokiranim diferencijalom.
Ručica menjača (barem kod mene) sem položaja D za kretanje napred ima još dva položaja: "3" i "1-2". Zašto se onaj na kome piše 1-2 tako zove nisam siguran, ali po mom iskustvu dotični položaj na nizbrdici UVEK strogo drži prvu brzinu i ne šalta u drugu (koči motorom), tako da je kako si ti uspeo da se, u nekom od tih položaja limitiranih stepeni prenosa nađeš u drugoj brzini, za mene misterija. Jedino ako si bio u položaju 3, on zbog brzine kojom si se kretao bio u drugoj pa u "nezgodnom" trenutku odlučio da uradi downshift u prvu. Ali u tom slučaju je vrlo verovatno da si se ipak pomalo služio i kočnicom (inače bi auto pušten niz padinu u nekom trenutku spontano stigao do treće umesto da uspori u prvu).
Kažeš da si bio u Full Time 4x4 modu, što je za takve uslove podloge greška - tada nemaš nikakvu blokadu tako da auto gubi stabilnost istog trenutka kad makar jedan točak izgubi trakciju. Razlika u pouzdanosti kontrole kada imaš blokadu diferencijala u takvim uslovima je, barem po mom iskustvu, drastična; skoro da se može reći da voziš kao po suvoj i čvrstoj podlozi. Dakle ipak mi se čini da kad ti se desilo to što ti se desilo nisi baš izabrao optimalan režim kretanja.
Brick, tvoja briga za ispravnost mog motora je gotovo srceparajuća, ali pošto je sve do perifernih delova naše galaksije poznato da imaš vrlo apokaliptične poglede na ispravnost automobila, pokušaću da apelujem na tebe da ne brineš o tome da li imam neki tehnički problem ili ga nemam, jer mislim da sam, čak i ovako glup kakav jesam, sasvim sposoban da to na osnovu dobijenog fidbeka i sam procenim. Što se tiče prozivanja za dužinu vozačkog staža, ja sam i muzičku školu koja normalno traje šest godina završio za dve, što nikako ne znači da sam bio gluplji ili manje talentovan od ostale dece, već upravo obrnuto.
Comment
-
Comment