
@ Nitrouspower:
'Ajde da malo na stvari sagledamo iz druge perspektive. Puno njih (nas) se nije slagalo sa tvojom idejom o razbushivanju, ti si ipak isterao svoje i OK, to je tvoj izbor. Mi smo imali na umu neke loshe posledice koje takav jedan postupak mozhe da proizvede, ti si bio siguran da loshih posledica nece biti. Srecan sam shto ih do sad nije bilo, shto ne znachi da se ne mogu desiti u odredjenom trenutku kad razbusheni elementi budu iznenada izlozheni visokom stresu, shto su uglavnom kritichne situacije u saobracaju, odnosno oni momenti kad je pucanje kochionog diska, npr. najmanje shto ti treba u zhivotu... To je opasnost koje si, nadamo se, svestan.
Sa druge strane, shta si ti dobio razbushivanjem diskova i korpe? Kolika si poboljashanja dobio shto se efekta kochenja tiche? Jesi li merio vreme (sekunde) i predjeni put (metre) do zaustavljanja pri kochenju sa 60, ili 100 km/h pre i posle razbushivanja, i koliki si napredak ostvario razbushivanjem u tom pogledu? Jesi li poboljshao efikasnost kochnica u smislu boljeg hladjenja? Jesi li izvrshio vishestruka uzastopna kochenja maksikalnom silom i merio fading efekat kochnica? Koliko je efekat manje izrazhen nakon razbushivanja? Koliko bolji auto generalno gledano imash sad nego ranije? Koliko je on sigurniji nakon razbushivanja diskova i korpe, po tvom mishljenju i zashto je to tako?
Poshto mi nismo mogli da uvidimo koje ce prednosti biti tvojih postupaka, ili smo smatrali mnogo vazhnijim da ukazhemo na njihove loshe strane, mogao bi da odgovorish na ovde postavljena pitanja i ukazhesh na konkretne prednosti i pozitivne efekte koje je razbushivanje diskova i korpe imalo. Ove odgovore narochito "dugujesh" ljudima koje sada hrabrish da rade isto, da bar znaju ZASHTO ce to da rade.

Comment