Buseni diskovi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nitrouspower
    CBC Veteran
    • 11.06.2006
    • 107
    • NIS

    #91
    Ne zelim vise da se raspravljam. Dace dobri Bog pa cemo se sresti na stazi i onda ces priznati ko je bio u pravu..............................
    Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #92
      Pametno, ulaziti u raspravu sa takvim argumentima koje imas nije najbistrija ideja.

      A ako me i zbog cega ikada i dobijes, to ce bez sumnje biti zbog busene korpe i zamajca... Moraces malo i necim drugim osim busilicom da se poigras.

      Nisam najpametniji ali sam daleko od glupog...
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #93
        Cemu takav ton? Zivi bili pa videli.
        Po ovome kako izgledaju ove busene rupe ne izgleda da je zamajac oslabljen jer je veoma konzervativan i broj i precnik rupa. Ideja je jasna (spiralni raspored) ali nesto sumnjam da je to resenje. Zeljeni efekat se postize odgovarajucom lamelom u smislu njenog oblika i vrste frikcionog materijala kao i odgovarajucom povrsinskom obradom zamajca a to je izmisljeno odavno. Isto (slicno) vazi za kocnice. Imam utisak da je problem sto se daje "los primer" i eventualno zeleno svetlo onima koji citaju a nemaju dovoljno znanja da rade "slicno" a njima bi broj i velicina rupa mogla da bude mala i eto problema. Svasta bi se moglo samo jos nedostaju ljudi koji to trebaju da shvate jako ozbiljno a ne da se pale da se nesto dobija ni iz cega. Budite oprezni ma sta radili. Informisite se maksimalno o tome kako su drugi prosli i ko su ti drugi (ko od sponzora stoji iza eksperimenta).

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #94
          Upravo zato i govorim, jer ovo nikako nije Forum gde se pausalno donose ocene o tome da li nesto valja ili ne - ako valja, objasni ZASTO, i sta i na koji nacin dobijas time. Gatanje i nagadjanje ne dolazi u obzir.

          Vodjeni time sto u velikoj vecini slucajeva korisnici Cannona mogu da se oslone na informacije koje ovde nadju, treba da pomisle da je ovako nesto ispravno raditi? Nekome drugom, negde drugde mozda je i svejedno, meni na Cannonu nije.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #95
            Dobro decko je naglasio da on to radi na svoju odgovornost i da ne pokusavamo ovo kod kuce.

            Koliko je dobio time a koliko izgubio, videce i sam
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #96
              Kako ti znas da nemas problem sa odvodjenjem prasine
              prosto, stisnes pedalu gasa i izmeris bilo uberzanje bilo maksiumalnu brzinu i prema tome imas podatak (mereni) da li ima ili nema problema sa prenosom.

              prasina nije uopste kod kvacila upitna posto je ioanko zvono otvoreno i uvek ima prasine koja se nalazi na putu, u vazduhu itd.

              cak stavise, nesto prasine je pozeljno, za poboljsanje prenosa snage koju ostvaruje sklop kvacila.
              glatka lamela bez prasine nije najpozeljniji izbor..
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • prolupator
                CBC Senator XXL
                • 02.09.2005
                • 3968
                • Zemun

                #97
                Samo me zanima dokle ce ici ovo busenje i kakvi su rezultati ?! Bilo objektivni (ako je moguce) bilo subjektivni ?!
                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                prolupator.mojblog.rs

                Comment

                • Nitrouspower
                  CBC Veteran
                  • 11.06.2006
                  • 107
                  • NIS

                  #98
                  Rezultati ce biti za 2-3 nedelje kada napokon zavsim sklapanje Calibre.Malo sam zapeo sa slobodnim vremenom.
                  Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                  Comment

                  • Nitrouspower
                    CBC Veteran
                    • 11.06.2006
                    • 107
                    • NIS

                    #99
                    Zaboravio sam da pitam cenjenog clana 206-icu da li priznaje rezultate sa DINO testa iz Sofije ili da dodjem u Beograd.
                    Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      Sacekacemo i 2-3 nedelje, i 4 ako treba...
                      Samo je ti lepo sklopi, mi smo strpljivi...
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Sta sam ja, sudija? Nisam ni znao da eto bas ja treba da priznajem neki rezultat sa dyno testa koji napravis, zar je trebalo?

                        Testiraj, postavi, bice interesantno videti. Pogotovo rezultate N2O...
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • magic33
                          CBC Član
                          • 26.12.2006
                          • 26
                          • Nis

                          bušenjem diska samo će se poremetiti savršeni izbalansiran materijal(to se radi u fabrici),osim ako nisi neki mnogo dobar majstor pa imaš CNC mašinu i komp pa tačno preračunaš gubitak materijala na rupama.znači rupe moraju biti u savršenoj osi sa centrom diska inače trese kao ludo
                          ...ludo i brzo...

                          Comment

                          • ljube-kugla
                            CBC Senator XXL
                            • 04.05.2006
                            • 1531
                            • batajnica

                            ja sam busio ventilirajuce diskove na corsi ali su od calibre,uradio sam razmeru izbusio,frezenkovao rupe da se izgubi ono zvizdanje i presao oko 10-ak hiljada bez ikakvih problema niti sam ih cistio a ni ne jede mnogo plocice i uvek koci izuzetno,zamajac sam obradjivao sa zadnje strane i olaksao punih 4kg,ubacio lezaj u centralnu rupu i balansirao skoro idealno,dobio sam izuzetan start motora i lepo se odrzava i na malim i na velikim obrtajima,9500 rpm,bregasta 284 supersport i slicovana remenica
                            ko na nas krene iz mesta je naje&o
                            a sto nas je vise,jaci smo

                            Comment


                            • Ja nebih da blatim nikoga niti da se pravim prepametan, ne razumijem se toliko u fiziku, ali igrati se kochnicama, pa ih josh mushki testirati... Druze ti imash konjska muda! Naj iskrenije sve najljepshe entuzijastima!

                              Comment

                              • Nitrouspower
                                CBC Veteran
                                • 11.06.2006
                                • 107
                                • NIS

                                Originally posted by ljube-kugla
                                ja sam busio ventilirajuce diskove na corsi ali su od calibre,uradio sam razmeru izbusio,frezenkovao rupe da se izgubi ono zvizdanje i presao oko 10-ak hiljada bez ikakvih problema niti sam ih cistio a ni ne jede mnogo plocice i uvek koci izuzetno,zamajac sam obradjivao sa zadnje strane i olaksao punih 4kg,ubacio lezaj u centralnu rupu i balansirao skoro idealno,dobio sam izuzetan start motora i lepo se odrzava i na malim i na velikim obrtajima,9500 rpm,bregasta 284 supersport i slicovana remenica
                                Ne razumem ono ubacio lezaj u centralnu rupu i balansirao skoro idealno.Kojom si burgijom busio i ako si slikao voleo bih da vidim.
                                Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                                Comment

                                Working...
                                X