Plivajuci zamajac

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Coha_V6 turbo
    CBC Senator
    • 04.06.2007
    • 217
    • Zemun

    #61
    počinjem da strepim, šta ako gekne kad-tad meni DMF...Bre što više saznajem o održavanju novijih generacija, sve mi je teže...

    Comment

    • Majstor BOB
      CBC Senator XXL
      • 27.04.2006
      • 340
      • Zemun

      #62
      Pa ništa matori, pošto i ja razmišljam o JTd-u rešenje je sledeće

      1. Nađemo se
      2. Popijemo pivo
      3. Odemo do prodavnice kućnih ljubimaca
      4. kupimo svako po jednog ali dobro negovanog i ugojenog ČVORKA
      5. Siti se nahebemo istih
      Astra GSI

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #63
        Auta koja se voze, kvare se, samo ona parkirana u garazi ne.

        Zamajci traju inace od 150-300K km kako koji auto. Diesel modeli prvi crkavaju.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Karter
          CBC Veteran
          • 06.05.2007
          • 133
          • NBG

          #64
          ja to wec promenio
          2007 otishao Fiat Stilo 1.9 JTD
          sada Passat 2.0 TDI

          Comment

          • Car
            CBC Senator XXL
            • 07.07.2005
            • 900
            • Beograd

            #65
            Originally posted by BOOST
            Auta koja se voze, kvare se, samo ona parkirana u garazi ne.

            Cak i SAAB?


            Dobro, tako je kako je, nadam se da su barem ljudi koji dolaze na forum iskoristili taj pristup informacijama pre kupovine modernog diesela. U smislu da bar znaju kakvi udarci po dzepu mogu da se jave.

            A s druge strane, dobar deo ljudi se prema dieselima ponasa kao da su benzinci. Kad na sve to dodas osetljivost i ustede koje prave proizvodjaci, eto jedne skupe igracke...

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #66
              Da, naravno i SAAB, zasad jos uvek nema problema na benzincima od 2003 na vamo od kad je prisutan, ali na dieselima V6 3.0 da.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • forster
                CBC Senator
                • 24.04.2007
                • 244
                • Beograd

                #67
                Pošto već postoji tema, da ne otvaram novu.
                Čuo sam da postoji mogućnost ugeradnje normalnog zamajca umesto plivajućeg.

                Da li to može ili me taj neko folira?
                1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
                2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
                3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

                Peugeot 206 2.0 HDi

                Comment

                • zec
                  CBC Senator XXL
                  • 05.01.2005
                  • 450
                  • bgd

                  #68
                  Pitanje je koliko je pametno to raditi. Koji sledeci deo strada ako ojacas zamajac? Menjac? Ako su ovo izmislili da bi pravili neznije menjace i ustedeli svuda po malo.....
                  "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                  Comment

                  • GORAN 0211
                    CBC Član
                    • 30.03.2008
                    • 68
                    • feketic

                    #69
                    napravili su ga najvise zbog toga da od prodaje novog auta do desavanja kvara uzimaju jos dosta para a najmanje su ga uveli radi inovacije.
                    za skodu oktaviju 1.9 tdi ti treba blizu 1000 e za takav kvar a auto uzmes za 6000=7000 .pa auta su lepo funkcionisala i bez njega.dali ga neko remontuje neznam.
                    da moze se postaviti obican zamajac tj set kvacila
                    NEZNAM MOZDA I NISAM U PRAVU

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #70
                      Originally posted by forster
                      Čuo sam da postoji mogućnost ugeradnje normalnog zamajca umesto plivajućeg. Da li to može ili me taj neko folira?
                      Deluje mi malo verovatno...
                      No, ukoliko se ukloni amortizacija zamajca - umrece nesto drugo, menjac?

                      Zanima me ta majstorija "obican umesto plivajuceg" ???

                      Mislim da se pojavljuje pitanje da li amortizacija zamajca moze da se poboljsa da ne dolazi do crkavanja usled oscliacija u obrtaju radilice ?!

                      I, moze li ta gvozdjurija da se remontuje ili se uvek stavlja novo ?
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • bakara
                        CBC Senator XXL
                        • 29.01.2005
                        • 977
                        • nBGd

                        #71
                        Izgleda da nas sve to mnogo interesuje...
                        pozdrav

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #72
                          A sto bi crkao menjac? Te opruge sto su u zamajcu se vracaju nazad na lamelu kao sto je kod obicnog i lamela je ta koja ce da strada a ne menjac. Znaci ako moze da se menja onda se menja komplet zamajac sa korpom, lamelom, drukom i trebalo bi da funkcionise.
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • GORAN 0211
                            CBC Član
                            • 30.03.2008
                            • 68
                            • feketic

                            #73
                            podrzavam te u misljenju.samo su umesto da budu opruge u lameli sve spakovali u zamajac.samo komplikacije radi i tezeg remontovanja(ako ga ima uopste)
                            NEZNAM MOZDA I NISAM U PRAVU

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #74
                              Originally posted by prolupator
                              Zanima me ta majstorija "obican umesto plivajuceg" ???

                              I, moze li ta gvozdjurija da se remontuje ili se uvek stavlja novo ?
                              Odgovor na prvo pitanje je vec dat na pochetku teme:

                              Originally posted by BOOST
                              ...stvar je da su otkrili da mogu da prave losije menjache koristeci plivajuce zamajce.
                              Ukloni plivajuci zamajac i postavi "klasichan" - i menjach je taj koji ce biti na udaru.

                              Problem o kojem se ovde diskutuje je, kao shto je vec ranije napisano, izazvan zamorom materijala. Jednom zamoren materijal nije moguce remontovati, jer se ne radi o mehanichkom problemu u radu jednog sklopa ili dela, vec se radi o strukturnom problemu samog materijala od kojeg je sklop izradjen. Malo uproshceno ali lakshe shvatljivo, nadam se... =]

                              Apropo ovoga: poznanik iz KM je negde na jesen kupio E46 320d, 2004 godishte, sa (pravih) 120000 km. Nakon nepunih 10000 km u njegovom vlasnishtvu pochne da mu se "javlja" plivajuci zmajac, u ovlashcenom servisu savetuju hitnu zamenu zbog potencijalno veceg problema - sa menjachem. Epilog: 1450 evra.

                              Znachi, 800 i ne zvuchi tako loshe...
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              • ciklon
                                CBC Senator XXL
                                • 11.08.2008
                                • 362
                                • Beograd

                                #75
                                Da ne otvaram novu temu, pod utiskom svega gore procitanog, da li neko zna kakav zamajac ima opelov C20XE motor - plivajuci ili obican zamajac?
                                ponika marke ROG :-)

                                Comment

                                Working...
                                X