Originally posted by TECA
View Post
Ko je kriv u udesu ? Molim za pomoc
Collapse
X
-
Naravno da postoje raskrsnice koje nisu nikakvim znacima obelezene i tu vazi pravilo desne strane
Zverko,
Возач возила који на раскрсници скреће улево, дужан је да пропусти возило које, долазећи
из супротног смера на раскрсници задржава правац кретања или скреће удесно, ако
саобраћајним знаком није друкчије одређено.
Comment
-
-
Originally posted by TECA View PostNaravno da postoje raskrsnice koje nisu nikakvim znacima obelezene i tu vazi pravilo desne strane
Zverko,
Vozilo br 1 ispred sebe nema nikakav znak da ako skrece ulevo ima pravo prvenstva...stoga ovo gore nije ispostovao i ima krivicno da odgovara jer je izazvao saobracajnu nesrecu u kojoj ima povredjenih,za materijalnu stetu ne znam
Comment
-
-
Sto se tice Clana 46, oba vozila su ga ispostovala.
Sto se tice Clana 47, misli se na prvenstvo prolaza, tj. obavezno se primenjuje pravilo desne ruke sem ako saobracajnim znakom nije drugacije odredjeno, tj ako ne postoji znak kojim se obelezava prvenstvo prolaza.
Mislim, meni je suludo da se ovaj slucaj uzme u razmatranje da Vozilo 2 zadrzava pravac kretanja, tj. nastavlja pravo, a to je zabranjeno. Po tome na svakoj raskrsnici zapravo mozete iz bilo koje trake da idete pravo, jer Boze moj, necete biti krivi ni ako udarite u neko vozilo a trakom kojom ste isli ste morali da skrenete levo ili desno jer je obavezna za desno.
Da se sudar mogao izbeci da je vozac Vozila 1 cinculirao i da nije znao koja traka iz suprotnog smera gde vodi, to je tacno. Ali po mom misljenju nije krivo.
Slican slucaj je bio nedavno u Blicu sa onim sto je naleteo na kamion (prskali drvece valjda, sta vec). Navodno, kamion ga nije propustio, a ovaj vozio preko 100. Pa kako da ga propusti kad ga nije video da nailazi.
Takodje slucaj u NS-u. Decko u Kisackoj sa preko 120 (po nekim procenama 150-160) naleti na jugo koji se ukljucio uz sporedne ulice. Dvoje na licu mesta mrtvo. Ispalo da je trebalo da ga propuste. Pa ljudi pogledali levo, videli nema nikog, auto u daljini, ukljucili se jugicem, kad ovaj im u gepeku vec, smrskao ih u trafiku.
Sad ti treba da bajas i sve da uzmes u obzir, bolje i da ne vozis onda, jer ces biti kriv ako neko drugi ne postuje propise a ti to nisi predvideo.
Vozilo 2 je napravilo prekrsaj i izazvalo udes.
Ali kakav nam je zakon svasta je moguce. Moze tako da naleti na tebe vozilo sa 100 na sat dok stojis i na kraju posalju tvoje vozilo na vanredni tehnicki i ustanove da ti kocnice nisu ispravne, a kakve to veze ima sto je ovaj na tebe naleteo sa 100 na sat dok si stajao i cekao da se upali zeleno, pitaj sudiju.
Comment
-
-
Koliko se meni cini donosi se novi zakon jedino pravilo koje ce postojati je pravilo desne strane a jedini znak koji ce stajati na putu je DOZVOLJENO SKRETANJE LEVO sa dopunskom tablicom NA SOPSTVENU ODGOVORNOST.
Blago novim kandidatima lako ce polagati voznju samo pravo i pun gas
Comment
-
-
Aman ,ljudi,svaki saobracajac ce vam reci isto,ne pametujem ja nista.Necu da vas vredjam,ali vi ne znate saobracajne propise...kako mozete da tvrdite da nije kriv ovaj sto je izlazio sa sporednog puta a ovaj ga pokupio velikom brzinom...duzan je bio ovaj sa sporednog puta da ga na vreme uoci ....bulevarima se vozi i 80km na sat,i sad nije kriv onaj sto izleti iz sporedne ulice,jel,kriv ovaj sto nije vozio50.
I kakav znak stop ako radi semafor
I gde pise u zakonu da treba gledati saobracajne znake iz suprotnog smera
Comment
-
-
znaci, znak stop je kad ne radi semafor ili je crveno ? a zasto nije na drugoj strani. pise u zakonu da se gleda cela raskrsnica nemoj da banalizujes stvar. daklem, sto bi reko dora, zasto je tu znak stop, koja mu je funkcija osim kad je uslov u pitanju? zasto nema linija sa leve strane?Last edited by zverko; 24.04.2013, 00:15.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Zamislite situaciju.
Vozilo 1 ulazi u raskrsnicu, zeleno je svetlo. Iz suprotnog smera nailazi Vozilo 2 i Vozilo 1 ceka da ga propusti jer Vozilo 2 se krece trakom za pravo. U medjuvremenu se pali crveno svetlo na semaforima. Vozilo 2 usporava pred semafor. Vozilo 1 to primecuje, logicki zakljucuje da se upalilo crveno svetlo i polako krece dalje. U tom trenu Vozilo 2 se predomisli (u fazonu necu da cekam) i daje gas i prolazi kroz crveno svetlo i nalece na Vozilo 1.
Po pravilu desne ruke, Vozilo 1 nije propustilo Vozilo 2, koje je pri tom zadrzalo svoj pravac kretanja. Ako bi tako tretirali zakon, znaci da je sasvim nebitno sto je Vozilo 2 proslo kroz crveno svetlo.
To su sve primeri za sudiju da razmisli pre nego sto donese presudu ko je kriv. A i na advokatima je da ubede sudiju svojim argumentima.
Comment
-
-
Sto se tice onog slucaja sa ukljucivanjem vozila sa sporednog puta. Prvo, nije u pitanju Bulevar, vec obicna ulica sa 2 trake. Nije bas za ocekivati da se vozi 80, a svakako nije ni dozvoljeno.
Naravno, pri ukljucivanju treba pogledati i proceniti brzinu drugih vozila. I recimo da su to ljudi ucinili, procenili da se vozilo krece 60-tak na sat, ali posto je u pitanju Audi A6 3.0 tdi koji sasvim lako ubrzava do preko 120, on se tu ubrzo stvorio u gepeku yuga.
Ako cemo tako TECO, samo treba da cepamo koliko god mozemo po gradu, a nek drugi gledaju i procenjuju da nam ne izlete da ih ne udarimo slucajno.
Za znakove sam se saliojer to je ono sto bi ti naveo.
Comment
-
-
Pa da, krece se i zaustavlja se. A onda nastavlja. Pa sta sad, ako ga cima sa kreni stani, hocu necu, ovaj treba da stoji tako u raskrsnici dok ne krenu vozila iz drugog pravca?
Aj da ne offiram, mislim da treba da napravimo glasanje ko je kriv i da se nasa anketa prilozi sudiji za prekrsaje.
Comment
-
Comment