to uporedjenje postoji i vazi samo za Yuga, jer nepostoji adekvatna marka za poredjenje. Sta god drugo da uzmes da poredis vec ima elektronike do bola, jedino je razlika u kvalitetu iste.
Nesto sto radi na renomiranim markama automobila i u osnovi nepostoji piratska zamena to radi savrseno i dugotrajno. Samo marke koje su usmerene na prodaju kvantiteta pucaju po pitanju kvaliteta elektronike jer im je tu najveci marginal zarade.
Bosch elektronika je u sustini korektno odradjena ali cesto proizvodjaci automobila skrtare na kontaktima adekvatnog kvaliteta koji uzrokuju da elektronika rikne.
Tamo gde je sve prosledjeno od Boscha nema ni problema.
Takodje nema problema ni sa Luxor ni sa Nokia kontaktima , generalno sistemi koji su radjeni da opstanu u zimi i soli nemaju probleme. Problematicne su instalacije sa juga evrope gde nemaju potrebe da prave 100% zaptivene i pozlacene kontakte , lowbudget, te posle izvesnog broja godina u potrebe dolazi do zescih problema.
Nesto sto radi na renomiranim markama automobila i u osnovi nepostoji piratska zamena to radi savrseno i dugotrajno. Samo marke koje su usmerene na prodaju kvantiteta pucaju po pitanju kvaliteta elektronike jer im je tu najveci marginal zarade.
Bosch elektronika je u sustini korektno odradjena ali cesto proizvodjaci automobila skrtare na kontaktima adekvatnog kvaliteta koji uzrokuju da elektronika rikne.
Tamo gde je sve prosledjeno od Boscha nema ni problema.
Takodje nema problema ni sa Luxor ni sa Nokia kontaktima , generalno sistemi koji su radjeni da opstanu u zimi i soli nemaju probleme. Problematicne su instalacije sa juga evrope gde nemaju potrebe da prave 100% zaptivene i pozlacene kontakte , lowbudget, te posle izvesnog broja godina u potrebe dolazi do zescih problema.
Comment