Sta je Srpski rulet?
U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Pa kao navodno lik je zaspao.
Ni meni nije jasno kako na licu mesta nije zaginuo jer je unutra skroz smrckan a vidi se da je volan sav izuvijan.
Lik ima oko 30-tak god. i dobio je uglavnom donje prelome, peta.noga, a za ostalo ce da vidi kad pocne da se ladi
Stvarno ne verovatno, da nisam naisao kad su ga unosili ne bih verovao da je ostao ziv.
Evo detaljnije. Imao je i plin u autu, boca je izletela i sva instalacija se iscupala. I nije se zapalio. Delovi (farovi migavci su nadjeni 100M napred a radkapne i do 300m
Imam jos tih slika pa ako vas interesuje...To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Neverovatno!
To je takav udarac bio, da mi nije jasno kako mu od organa nije ostala pasteta! Mada po nekoj statistici, pijanice bolje prezivljavaju auto nesrece.Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
Samara vs. Ural ("bliski" susret)
"Samara vs. Ural ("bliski" susret)"
IZVOR: http://forum.drenik.netInjection is good,but I'd rather be blown!
Comment
-
-
Originally posted by NenadSta je Srpski rulet?
Ti i ja na crtu, pa ko ce pre da stigne od odrejdene destinacije, bez obzira na semafore, uglavnom po bulevarima.Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
Teška nesreća kod Milanovca
7. avgust 2005. | 10:05 -> 14:54 | Izvor: B92
Gornji Milanovac -- Četiri osobe su jutros poginule, a tri su teško povređene, u saobraćajnoj nesreći na delu Ibarske magistale kod Gornjeg Milanovca.
Život su izgubili Đorđe Đukanović iz Beogarda, Žiža Milivojević iz Zemuna, Jelena Konstadinović iz Borče i Milan Jokanović iz Beograda. Teške telesne povrede zadobili su Tijana Bogosavljević iz Padinske Skele, Jelena Ćirović i Adis Beljaj iz Beograda, ali su van životne opasnosti.
Kako je za B92 rekao Branko Milovanović, dežurni istražni sudija, koji je izvršio uviđaj na mestu nesreće, došlo je do direktnog sudar putničkog automobila i kamiona-hladnjače iz Leskovca. "Do nezgode je došlo zato što je iz za sada neutvrđenih razloga vozilo 'pežo 206', koje se kretalo iz pravca Čačka ka Beogradu, prešlo na suprotnu kolovoznu traku i direktno se sudarilo da teretnim vozilom. U kolima je bilo sedam putnika. Oni su se vraćali sa sabora u Guči. ",Dvoje je sedelo napred, četvoro pozadi, a jedan putnik, Tijana Bogosavljević, spavala je u gepeku" kaže istražni sudija.
Comment
-
-
Moj drugi rodjendan
23.septembra sam se vraćao iz sela u Lici i idem prema Zagrebu i na mostu u Karlovcu iz suprotnog smera Yugo izgubi kontrolu i udari u središnju bankinu i zakuca se u šleper.Tog momenta se odbije od njega i krene na nas i sreća pa sam uspeo stati ali bukvalno na 2 metra od njega,samo delić sekunde da sam ranije naišao u mene bi se zalepio,a od nas četvero u kolima mislim da bi ostala samo bleda uspomena.Za pravo čudo dečko iz auta istrčao pobegao sa mesta nesreće,ali bukvalno mu nije ništa bilo,a sliku evo sad šaljem da vidite.
Comment
-
-
Originally posted by brickvideo sam slike, i dopisivao se sa covekom koji je izasao iz kola pri ceonom sudaru u kamion sa zbirnih oko 220km/h, i osim posekotina po glavi u vidu kopci i slomljenih rebara vrlo brzo se oporavio. auto je bio Volvo 740.
znam takodje za slucaj kada se samoubica svesno zakucao u auto vozeci autoputem u kontra smeru, zbirna brzina 2 vozila je prelazila 250km/h, vozac je iznet iz smrskanog auta ali je preziveo. (Volvo 940). onaj samoubica je zaginuo- Honda neka, mozda CRX ne secam se vise tacno.Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
jesu, ali zar ne bi bilo dobro da drugi po potrebi iskopiraju resenja, i naprave za sve vozace na planeti bezbedne aute.
evo vidim da je recimo Punto 3 uspeo da dostigne 5 zvezdica standard, vrlo dobru zastitu putnika- nesto sto je bila SF i za Fiat i za tu klasu velicine vozila pre samo 10tak godina.
dobrobit je opsta, i siri se i masovnije modele automobila a manje poginulih i lakse povrede putnika u sudarima su samo dobitak za sve.
dao sam samo primer da je moguce , i dokazano u praksi, napraviti aute koji daleko prevazilaze Euro NCAP zahteve, nude vecu sansu za prezivljavanje i to jos onda sa tehnologijom 80tih godina.
danas uz moderne racunare i kompozitne materijale verujem da bi auto industrija mogla da napravi izuzetno bezbedne automobile, samo da uspemo da ih nateramo u kojima bi prakticno bilo nemoguce poginuti.
tvrdim da u Mercedesu ili Volvou od pre 10tak godina su velike sanse da pri 100km/h vozac izadje nepovredjen ili slabo povredjen iz auta na svojim nogama. isto tako to se prosirilo i na druge marke i modele i danas je konstrukcija i marketing auta koji ne poznaje zakonitosti bezbednosti gotovo nemoguce prodati na razvijenim trzistima, osim u marginalnim kolicinama.
Volvo nije tenk zbog tvrdoce, nego zbog velikih apsorcionih zona i mogucnosti da primi u telo karoserije ogromne sile a da ih ne prenese na putnike.
to je rezultat jakog istrazivackog odeljenja, decenija rada i mnogo ulozenih para u saznanja kako medicinski funkcionise telo izlozeno jakim G silama.
taj konkretni Volvo 740 je uveo u auto industriju jos 1982. godine pedale od plastike koje se lome pri sudaru i uvlace i time cuvaju noge /stopala vozaca od povreda.
to je danas standard prakticno u svakoj klasi auta, ali posle 20 + godina.
a moglo je i brze, sve se znalo i moglo videti delovanje u praksi.
test severnog jelena koji su Svedjani izmislili i uveli kao obavezan jos 70tih godina je danas nezvanicni standard procene uskladjenosti vesanja sa dinamikom voznje. iako to deluje smesno nebitno, fakti pokazuju da je zadrzavanje nad kontrolom vozila neposredno pre sudara jako bitno za faktor prezivljavanja i posledice nesrece.
a da ne pricamo, koliko je zivota spaseno time sto je dobrom konstrukcijom uopste izbegnut dodir sa preprekom jer je vozac uspeo da povrati kontrolu nad putanjom vozila i izbegne prepreku.
ako mogu sa Volvom koji je kutija na tockovima da glatko po kisi /mokrom izveden duplu promenu trake pri brzini od 150km/h bez zanosenja to znaci i da mogu bez problema zadrzim zeljenu putanju kretanja, odnosno izbegnem neku prepreku koja se naglo pojavi.
a to mi se vec desilo u praksi....sa nekim drugim autom tog godista i te generacije pitanje je da li bi sve proslo bezbolno i jednostavno ili vise ne bih pisao ovo...
nije svejednovolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment