U pitanju su 2 lika od po 26god... Bilo na vestima pre neki dan...
U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Veceras,Vojislava Ilica.
Vozac dzipa 3,nesto promila. Poljak
Dok se on nesretnikm syebavao tip sa ford escortom cabrio iz pravca ustanicke testira koliko moze da razvije do vrha v.ilica i nevidivsi na vreme policiske patrole na kojima je upaljena rotacia i ford fiestu koja stoji na semaforu pocinje da koci 55m pre nego sto je udario u fiestu i izbacijo je jedno 20m od mesta gde se ona predhodno nalazila. Prema recima policije escort se kretao izmedju 160-180km/h
Najaca je izjava od pandura: I djubre jedno pijano ni jednu jedinu ogrebotinu nema,majke mu ga ludeVozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
Originally posted by Laki 55Veceras,Vojislava Ilica.
Vozac dzipa 3,nesto promila. Poljak
Dok se on nesretnikm syebavao tip sa ford escortom cabrio iz pravca ustanicke testira koliko moze da razvije do vrha v.ilica i nevidivsi na vreme policiske patrole na kojima je upaljena rotacia i ford fiestu koja stoji na semaforu pocinje da koci 55m pre nego sto je udario u fiestu i izbacijo je jedno 20m od mesta gde se ona predhodno nalazila. Prema recima policije escort se kretao izmedju 160-180km/h
...
Najaca je izjava od pandura: I djubre jedno pijano ni jednu jedinu ogrebotinu nema,majke mu ga lude
Znaci RAV je vec bio na boku i oko njega murija, a ovaj dbl u eskortu se za to vreme zaleteo i odvalio fiestu?
A kako je RAV dospeo na bok?shuto-expressway.com
Comment
-
-
pa kad je kreten sa golfom iso preko 100
Vise ni na pesackom nisi siguran
Originally posted by V-tecZnaci RAV je vec bio na boku i oko njega murija, a ovaj dbl u eskortu se za to vreme zaleteo i odvalio fiestu?
@Mirdza
Pa ovom je bilo bolje da je "stylingovao" dzipa nego sto ga izvrnuVozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
Comment
-
-
Sinoc novosadski auto-put,na oci mog ortaka decko bez kocenja i bez pokusaja da zaobidje kamion udara i gine lagano u narednih 2-3min.
Udarac pri nekih 90-100 na sat,e sad koji je uzrok bio da udari...nigde nikog u dve prazne trake samo kamion u jednoj i on tras po sred njega.
Naj jeziviji prizor jesu bila decija kolica koja su ostala u gepeku,inace ne bi ni to ostalo da covek nije udario u kamionske gume gde se i zaustavio
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
kao prvo,ja bi sve kamione starijih generacija na prepravku,da se spuste branici za bar 50cm nize,jer dete prosecne visine skolskog uzrasta,bukvalno bez saginjanja prolazi ispud i pada direkt pod tockove,takodje iste na vanredne tehnicke pregleda,trapova i kocnica,jer radim sa tim i zgrozim se kad vidim na cemu se ljudi voze,bio sam ocevidac lakseg udesa,mercedesovogh kamiona mislim da je bio 1213,koji je pod zaletom od oko 60-ak km/h,poceo da koci iza naglo zaustavljene kolone i da ne bi udario,covek iskusno ide u levu traku i beze u kanal jer je iz suprotnog smera naislo vojno vozilo,covek skida desni retrovizor tog vozila i ulece u kanal,sa sve kocenjem,i prolazi pored treceg zaustavljenog vozila i lagano udara u drvo sa druge strane kanala,i takvo vozilo sutra ide iza mene a ja u kolima troje male dece,pa sam iz siurnosno bezbednosnih razloga,da bi moje stop svetlo bilo uocljivije iako se prilicno lepo vidi,povezao i dodatna za maglu sa posebnim ogledalima sa automatom od migavaca namestio da trepcu,i u gradskim guzvama a i na auto putu kad je preglednost odlicana ali prisebnost umornih i iznerviranih vozaca koji zveraju kud vrane lete,mnogo znaci jer ranije uoce kocenja,i sa ukuono 80 wati,nemoguce da ne vidi,a u poslednjih mesec dana sam video bar 50 automobila ili bez stop svetala il su coravi na jedno svetlo,il ne radi jedan od migavaca jer po brzini treptanja se moze zakljuciti,nagle promene pravaca bez ikakve signalizacije,a za kamione tih starijih generacija da ne govorim,traktori koji nemaju ni sijalicu na kontakt signalu a kamo li na prikljucnim vozilima ili kad se pametan vozac nadje u gradskoj guzvi sa prikolicom bez signalizacije,to odma treba iskljuciti niz saobracaja i postaviti ga da on pametan vuce prikolicui ali bez auta,a ne mene nadju da zaustave jer sam ostampao manju tablicu zbog esteckog izgleda,ili sto sam zatamnio stakla u plavu boju i tako neke glupostiko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Skroz si u pravu i sve sto si reko je bez polemisanja tacno!
Sa ovim slucajem konkretno nije to sto ti pricas ne ispravna signalizacija itd vec mislim da se ovom decku pre udesa desilo nesto srce ili sl.
Nije mrdnu ni volanom niti sekund jedan pokusao da koci,ulica osvetljena...yebem li ga sta mu se desilo.Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
@ ljube:
Kao prvo svaka chast jer si upravo napisao verovatno jednu od najduzhih rechenica na Cannonu =]
A sad ozbiljno... Slazhem se sa tobom u vezi mnogo stvari, ali ovaj komentar u vezi kamiona koliko god imao smisla mislim da ne stoji kao bilo kakav argument za bilo shta u ovom sluchaju, odnosno da si pazhnju usmerio na pogreshnu stranu. Ono shto hocu da kazhem je da ovaj kamion i njegov vozach nisu krivi za ovu tragediju:
Udarac pri nekih 90-100 na sat,e sad koji je uzrok bio da udari...nigde nikog u dve prazne trake samo kamion u jednoj i on tras po sred njega.
Ne znam gde i u shta je gledao ovaj jadni chovek (pokoj mu dushi), ali sigurno nije u put pred sobom. To shto je posvetio pazhnju nechemu drugom (mobilnom telefonu, radio/cd aparatu, mozhda je i zaspao ili ko zna shta vec...) bilo je fatalna greshka. Pri vozhnji u gradu takve greshke se uglavnom "plate" slomljenim branicima, ulubljenim krilima ili pocepanim hladnjacima. Ali, pri vozhnji na otvorenom, skrenuti pogled sa puta na samo 3,5 sekundi pri ovde navedenoj brzini znachi "preleteti" oko 100 metara puta. U ovom sluchaju se greshke placaju mnogo skuplje...
O ovome sam pisao pre neki dan, i opet cu iako to pred ovakvim prizorima i nad ovakvim tragichnim sudbinama, u ovakvim trenucima, mozhda nije umesno ni ukusno. Sve dok se mnoge stvari ne promene u nashim glavama, gledacemo ovakvih slika i chitati o ovakvim "vestima" po kojekakvim crnim hronikama. Mozhemo svim kamionima i autobusima u ovoj drzhavi da spustimo branike, ali to nece reshiti stvar. Bash kao shto sam u onoj slichnoj temi pre neki dan napisao, problem tamo nije bio u tome shto na konkretnoj deonici nije bilo saobracajne policije, tako isto nije problem ovde to shto kamioni imaju visoke branike. Shta mislish, da je ovaj kamion imao "spushteni branik", a ovaj naleteo na (maltene) krutu prepreku sa 100 km/h (bez i pokushaja kochenja ili izbegavanja), da li bi ga taj spushteni branik spasio? I ponovo cu da napishem, izgovor se uvek mozhe naci, ali on nece reshiti nishta, ni vratiti one prerano otishle medju zhive. Treba prestati trazhiti nove izgovore svaki put kad se ovakvo neshta desi i treba prestati okrivljivati kojekakve spoljashnje uticaje, jer je problem "unutrashnje prirode" i nalazi se upravo u nama samima.
Jednu stvar ne razumem u svemu ovome: zar je toliko teshko ljudima da budu malo odgovorniji i savesniji za volanom upravo iz razloga prevencije ovakvih greshaka? Zar je toliko teshko shvatiti da priliku za popravni jednostavno necemo dobiti?
Comment
-
-
Prosao iste veceri tuda, vracao ortaka kuci... Prizor uzasan, auto koji je totalno pod prikolicom.Bas smo prokomentarisali da je valjda bio sam, posto je karavan obicno asocijacija za porodican auto, od koga ne ostade nista...
Najcudnije je sto se sve desilo oko 02h ujutru, a put je sirok dovoljno da je imao mesta za manevrisanje...
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Comment
-
-
Moj ortak iso iza njega,sve vreme kaze ocekujem da pocne da koci,da obidje ma nista kao da je pokusao samoubistvo zato kazem mozda je cuka otkazala pre togaVozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
Comment