Ja jesam, jer nije mojih ruku delo cak nisam ni bio u kolima, al moja talentovana devojcica je u soku, inace isto fizicki ok.. Nezno bice.
Hvala na pravom pitanju.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Bitno je da je devojka OK.Sa slike je tesko proceniti sta se tacno dogodilo,jel moze malo detaljnije
Tesko je proceniti i na licu mesta jer deluje prosto ne verovatno i neshvatljivo.
Znaci izlazak sa parkinga N.B. buvljaka, auto u prvoj i posle par metara udara u kamen(ivicnjak) na sred puta, tesko uocljiv jer je boje asfalta, Moja mala nezna u rukama, ispada volan iz ruku, auto skrece na trotoar, udara stubic u krilo zatim direktno na tocak i tocak pocinje da se penje po stubicu i prevrce auto na bok i krov.
Znaci redak slucaj, sve se desilo na potezu od 5 metara u prvoj brzini sa 2 na sat i auto na krov
Kad smo vec tu ima li neko kojim slucajem na lageru, balans stanglu za petobrzinac i nesto od limarije u beloj boji ali za noviji tip. Mozda branik i podbranik ali to otom potom
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Problem je sto mi treba balans stangla i rame koje cu lako naci da bi ga stavio na noge.
Da balans je kao brusilicom odsecena a trazim je jer sam danas onako okrenuo prodavnicu i covek mi rece 3500din. Kad se nisam slogirao, za pajser 3500din. Ja ih kao mali krao na carevoj cupriji i sekao, bacao, pravio pajsere, poklanjao pa me je sad cena iznervirala pa zato pitam dal ima po tako nekoj ceni od 400 din. Mrzi me da cekam subotu za bubanj jer bi ga sa stanglom stavio na noge pa prevezao kod limara a ostalo bi moglo da saceka.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
samo da dodam, kod Juga to nije samo balans stangla vec i noseci elemenat vesanja koji drzi tocak. usled toga to mesto (gde je puklo) trpi opterecenja po 2 ose i to je fabricka Fiatova greska. usled te greske bilo je vec po svetu mnogo polemika, i Fiat je priznao da je sam napravio oko 10tak miliona auta sa fals prednjim vesanjem tokom 70tih i 80tih godina.
usled toga je i povucena prodaja Fiata u Americi tokom 80tih.(bila zabranjena)
u Italiji je postojao kit za doradu vesanja da bi se izbeglo to karaktersiticno pucanje a ima u jednom SAMu kako se to moze izvesti u domacoj radinosti sa sve slikama i popisom materijala.
inace, na tom mestu puca tek tako, usred voznje i tada se nada utom gubi kontrola, otpada tocak i bilo je slucajeva direktnog sudara upravo zbog te lose konstrukcije.
potrudicu se da pronadjem u kom je to broju SAMa bilo obradjeno. (vazi za sve Zastave osim Floride)
Nikad nisam video niti cuo da je stangla tu pukla. To mesto mi je oduvek bilo sumnjivo jer je ostar prelaz sa precnika 20akmm na onaj od 10-12 gde je sraf, ali posto nikad nisam cuo de je neko imao problema mislio sam da je ok reseno. Verovatno bi ceo problem bio otklonjen da tu nema ostrog prelaza nego zaobljenje i podloska koja bi nalegla na zaobljenje i sa druge strane ostavila ravnu povrsinu za onu veliku sajbnu za gumicu. Naravno, bolje je da se napravi vodjica koja ce da drzi rame, a balans stangla da se pricvrsti na vodjicu i da samo "balansira".
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Pa ni ja nikad nisam cuo da balans stangla puca, to bi bio opsti haos. Brick se verovatno prebacio jer problem na trapu koji je bio bio je u kacenju ramena gde je bio sraf M6 a sada M8 cini mi se. To je ispravljeno pocetkom 80-tih.
Dokaz je i ovo pucanje balans stangle koje se nije dogodilo na tanjem delu koje Uros spominje misleci da je tu previse oslabljena nego od torzione sile puklo je pravo gde je deblji deo tako da taj prelaz na tanji deo nema veze. Inace kupio sam je pre 10 min. kod nekog cige u zelezniku za 10EU tako da stavljanje na noge sutra moze da pocne, pa da se pomolim za lezaj, glavcinu, amortizer, zglob i pracku.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Zao mi je sto nemam slike udesa ali cu da vam ga opisem mozda neko nauci nesto
Prvi auto mi je bio Yugo jedno 2 god i 50 000 km...
Drugi auto Ford Scorpio 2.9 147konja kupio sam ga skroz neplanirano bez razmisljanja nista nisam zanao o autu.
Dan kad sam ga kupio u Kg dosao sam za Bg i izveo dve drugarice na pice (citaj pivo) da castim za auto...
Posle XXX piva oko 3 h ujutru krenem da ih odbacim kuci.
Verujte mi da nisam ni znao da je auto zadnja vuca (bio zelen) isao sam Beogradskom jedno 120 km/h ka slaviji i pri toj brzini pokusao da skrenem u Krunsku (1 min pre toga prali ulice). Auto sam premotao i udaro u ivicnjak i ogradu na ostrvu, pokusaj da ga izvucem i previse udesno kupim dva auta na pakingu, motam opet ulevo i prelecem one ogromne ivicnjake razbijam obe ograde i bacam (parkiranog) Kadeta sa ulice u metalnu ogradu 3 metra dalje ispala mu 3 stakla vrata usla do pola auta. Dosla murija uvidja bla bla ja 2.2 alkohola itd...
Scorpio nece da upali odslepuju ga i sutra se ispostavi da je iskocio zastitni prekidac za pumpu za gorivo. Malo mu se ulubila prednja greda, branik napuka i krilo mu savijeno. vratio krilo rukom i tako ga vozio 20 dan.
Drugi udes posle 2-3 godine soso lik da gleda auto da ga kupi i dove celu familiju, bilo nas je 5 u autu, vozi njegov kum po auto putu i pre plavog mosta se ukljuvuje ka konjarniku stao na ukljucenju. Klinac pretice kolonu na punoj liniji i vozi preko 100 i zakucava se direkt u nas sa peugeot-om 309. Scorpiju nista, ista prica, puko branik malo krilo i vrh haube do hladnjaka ima jos 10-15 cm, ostao u voznom stanju.
A peugeot otpao mu tocak, puko karter, hladnjak 10 m od auta otisla soferka, znaci napred totalno razjeban, motor sve, taj klinac razbio nos.
Peugeot je nas 6-oro jedva izguralo na ivicnjak a scorpio se odvezao sam.
Cuo sam dosta lose o tom autu ali je mene super sluzio i nevidjeno je jak i udoban
Comment