Peugeot 407 2.0 HDi VS Toyota Avensis 2.0 D-4D (2005.)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • malivuk406
    CBC Senator XXL
    • 04.04.2007
    • 490
    • Nbg

    #31
    e, nemoj odma da padas u vatru, ja sam to gledam sa malo drugacije pozicije... mercedes + taxi idu savrseno, ali mercedes + taxi + srbija nikako. S klasa mi se sto se same cene tice uklapa, ali ne i posle odrzavanje... a taj auto je zasluzio da se drzi ko malo vode na dlanu... ja nisam rekao da je mercedes los, ili da se kvari, ili bilo sta, nemam iskustva sa njim. samo kazem da mi se na "Mecka je najbolji auto na svetu" dize kosa na glavi... po meni je zadnji pravi Mercedes bio w124 i slon te generacije... ostalo je posle sve vise i vise postalo sminka... jedino im skidam kapu za unutrasnjost, ali i u tome ima boljih...

    overspeed, nije nista palo, tek sad, desilo se nesto danas... ugl, auto se menja ali do koliko para, to ne znam... e, popizdecu, od one Octavije nista ne moze da prodje kako treba...
    ova tema vise nema neke poente... al posluzice mozda nekome...
    stvarno nije bilo nikakvo lozenje, ni foliranje, bili smo na par dana od kupovine, al ovo danas je sve okrenulo...

    Comment

    • malivuk406
      CBC Senator XXL
      • 04.04.2007
      • 490
      • Nbg

      #32
      ugl, hvala svima na pomoci...
      sad je sve vise u igri onaj 406...

      Comment

      • Car
        CBC Senator XXL
        • 07.07.2005
        • 900
        • Beograd

        #33
        Originally posted by mishio
        i rekao ne hvala u uzeo w126 560L i sad ga glava ne boli, vozi auto star 20godina i nema kvarova niti problema,

        w126 je mercedes sa nivoom kvaliteta o kakvom cak i danasnji mercedesi mogu samo da sanjaju, tako da je glupo ubacivati taj auto u ovo poredjenje.

        Comment

        • mishio
          CBC Senator XXL
          • 29.05.2007
          • 1204

          #34
          mogao bih se sloziti, jer smo u kuci sve mercedese skoro imali, ali ja nemam to iskustvo za sada, za 110000km na c klasi, nijedan kvar, ali bukvalno sem plocica filter i ulja mada nemoj da trujemo dalje, ok je sve

          inache ako te taxi brine, meni stric vozi isto c kompressor na taxi, presao je za sada 240000km, na plinu je, samo sipa gorivo, servis jedva i da radi na 20tkm ... isto nije kukao da je imao ijedan kvar, mislim samo viljusku da je shebao pa menjao, nemoj to da te brine ako je to opcija

          al sam ja offovao temu .... korejaaa

          Comment

          • malivuk406
            CBC Senator XXL
            • 04.04.2007
            • 490
            • Nbg

            #35
            ma nisi off-ovao, ja sam rekao da svako da svoj predog...
            ma ne brine mene to, nego kazem da Merc nije najracionalnija kupovina kod nas... steta je npr E klasu voziti ovde i pustati ove seljacine u nju... steta je i 407 da budemo realni... za nase ljude, cast izuzecima je max Stilo...
            pa, samo sto smo kupili auto, riba je zalepila zvaku za ledja prednjeg sedista... sat vremena sam skidao to, popzideo sam...
            vozio sam se u C klasi, 2003, 2004, ne znam tacno, za toliki auto pozadi uopste nema nesto mesta... mislim, ima manje nego u 406 npr...
            evo, mi imamo 320k na satu, nikad se nista nije desilo na autu. promenjeno kvacilo na nekih 280-300 k, ne znam tacno... i bukvalno nista drugo sem redovnog, i delova oslanjanja...

            Comment

            • mishio
              CBC Senator XXL
              • 29.05.2007
              • 1204

              #36
              Originally posted by malivuk406
              ma nisi off-ovao, ja sam rekao da svako da svoj predog...
              ma ne brine mene to, nego kazem da Merc nije najracionalnija kupovina kod nas... steta je npr E klasu voziti ovde i pustati ove seljacine u nju... steta je i 407 da budemo realni... za nase ljude, cast izuzecima je max Stilo...
              pa, samo sto smo kupili auto, riba je zalepila zvaku za ledja prednjeg sedista... sat vremena sam skidao to, popzideo sam...
              vozio sam se u C klasi, 2003, 2004, ne znam tacno, za toliki auto pozadi uopste nema nesto mesta... mislim, ima manje nego u 406 npr...
              evo, mi imamo 320k na satu, nikad se nista nije desilo na autu. promenjeno kvacilo na nekih 280-300 k, ne znam tacno... i bukvalno nista drugo sem redovnog, i delova oslanjanja...
              i meni se cini da je manji pozadi, tj. sigurno jeste. Jbga delim misljenje da skupa vozila jednostavno jos uvek nisu za taksi u ovom gradu, ali opet u tome si 10h dnevno i tvoje se d.. pita valjda sta drugar je sad narucio bas za taksi auto na metan, e to je prava prica za taxi, opel zafira, fabricki metan auto izadje bas jeftino na nase table 2005god, a potrosnja je tada smeh .. a sve ostalo dal je to c klasa, ili 407, slon, 607 ako vec gledas sa tacke rkanja na taksiju sve ti isto, sva ta vozila nisu za to

              Comment

              • malivuk406
                CBC Senator XXL
                • 04.04.2007
                • 490
                • Nbg

                #37
                jbg, moj cale je, kad je izasao na taxi, u ona, za njih dobra vremena, vozio benzince, i od kada su pocela sranja, tj od 1998 je uzeo dizela, i od tad nije pozeleo benzinca vise... a plin/metan mu ne pada na pamet da uzima, jednostavno ne voli to... s druge strane, dizel je generalno gledano u boljim kolima isplativiji + sto bolje ide u medjuubrzanjima...
                prijatelj jedan je kupio novu oktaviju, i ugradio plin, onu veliku bocu, zauzela mu je pola gepeka... i dok je sve to platio za 2.0 benzinca mogao je da uzme dizela i uziva... mada svako vozi ono sto mu vise odg...

                i, aj nemojte se prepirete ovde, nije tema za to

                Comment

                • mishio
                  CBC Senator XXL
                  • 29.05.2007
                  • 1204

                  #38
                  ni ja nisam za te verzije plina boce od 80l u gepek, ali ili u rez.tocak ili fabricki to je zakon. Metan u toj zafiri je fabricki, i boce se ne vide a vozis se strasno jeftino, fazon za 1000din - 400km i vise ..


                  i neko mi je izbrisao post gore, nek izbrise onda i od CLD, ne vidim zasto ne smem ja njemu da napisem nesto lepo kao sto je on ?

                  Comment

                  • malivuk406
                    CBC Senator XXL
                    • 04.04.2007
                    • 490
                    • Nbg

                    #39
                    a jbg...
                    ne znam, mi i da kupujemo nov auto, opet bi bio dizel... jednostavno je tako...
                    ovaj jedan caletov kolega je kupio 407 sw 2.0 hdi, sport, NOV, i mesecna rata mu je 55k... ja stvarno ne znam za sta on radi...
                    inace, za Cee'd je ucesce 25%...

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      Ali, iznenadjen sam ovom izjavom u vezi Toyotinih diesela. Mozhesh li da malo precizirash i dash neki izvor, odakle i shta konkretno si "chuo"? Josh mi je chudnije shto kazhesh da je to iz "raznih zemalja", jer ovde bi i ochekivao svashta obzirom na (ne)kvalitet goriva, narochito u bliskoj nam proshlosti
                      preciziracu, odnosi se na D-4D motore tih prvih generacija dizela sa tom tehnologijom kod Tojote Avensis.
                      upravo tako, u raznim zemljama su se javljali natprosecno cesto problemi na natprosecno malim kilometrazama tako da faktor licnosti vlasnika, faktor lokalnog goriva po logici stvari ne bi mogao da bude presudan faktor.

                      neki drugi modeli Toyota, drugi motori, pogotovu oni klasicnijeg dizelskog tipa nisu ono sto sam pomenuo, niti poredio.

                      samo i jedino dati Pezo sa datim Avensisom, po meni u tom izboru motora Toyota je nepriohvatljivo veliki rizik kao polovan auto izasao iz garancije.

                      probaj search na temu Avensis D4D engine trouble, pogotovu u maticnoj zemlji proizvodnje (UK) ima za moj ukusu previse horor prica da bi bila slucajnost.

                      uostalom Toyota je nekoliko puta do sada u vrlo kratkim vremenskim intervalima radila dorade na svojim dizel motorima pa ima podosta verzija.

                      mene podseca na pricu sa VW 1.9TDI serijom, gde je bilo sistemskih konstruktivnih problema koji su onda otklanjani u hodu sa mali milion verzija motora.

                      pa je onda odredjeno godiste odredjenog meseca napravljeno u odredjenoj fabrici za odredjeno trziste isporuceno pokazalo u praksi bolji kvalitet i pouzdanost tog primerka motora u odnosu na neki drugi motor koji se isto zove i iste je formalno familije.

                      ja, sam izneo misljenje - preporuku sta bih ja u datom izboru polovnih vozila i polovnih motora odabrao.
                      bez garancije na motor, ja nemam dilemu da bi Pezo bio moj izbor.

                      da je recimo model Land Crusier/ 4 runner/Hilux dizel u mogucoj varijanti, opet tu ne bih ni razmatrao pitanje motora. odmah bih uzeo- savetovao kupovinu vezanih ociju jer za te motore nemam informacija o postojanju rizika kroz eksplataciju.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sri98
                        Admin od Trpeze
                        • 24.10.2004
                        • 7262
                        • Republic of Konjarnik
                        • Toyota Corolla E 210

                        #41
                        Originally posted by mishio
                        i neko mi je izbrisao post gore, nek izbrise onda i od CLD, ne vidim zasto ne smem ja njemu da napisem nesto lepo kao sto je on ?
                        U svim sistemima funkcioneri uvek imaju popuste i povlastice
                        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                        Comment

                        • mishio
                          CBC Senator XXL
                          • 29.05.2007
                          • 1204

                          #42
                          na vredjanje koliko ja znam ne, al opet bole me bas sta neko tamo pise .. nisam znao da je i na ovom forumu kao i na vecini, nazalost ista stvar .. jbg


                          ps. sry za off

                          Comment

                          • JAPANX
                            CBC Senator XXL
                            • 10.08.2006
                            • 2159
                            • Beograd

                            #43
                            Originally posted by sw.brick

                            da je recimo model Land Crusier/ 4 runner/Hilux dizel u mogucoj varijanti, opet tu ne bih ni razmatrao pitanje motora. odmah bih uzeo- savetovao kupovinu vezanih ociju jer za te motore nemam informacija o postojanju rizika kroz eksplataciju.
                            slazem se

                            Comment

                            • malivuk406
                              CBC Senator XXL
                              • 04.04.2007
                              • 490
                              • Nbg

                              #44
                              sutra ce biti nastavak price... idemo do banke i jos nekih auto-kuca, pa ce biti izvestaj...

                              Comment

                              • CikaKure
                                CBC Senator XXL
                                • 14.08.2005
                                • 668
                                • Beograd

                                #45
                                Joj sto volem kad cujem da je 407 prostran. Ili kad malivuk kaze da C klasa "za toliki auto pozadi nema nesto mesta".

                                407 nije prostran, manje prostora unutra nego u 406. I to malivuk mora da zna, i zna da znam i ja, a zna i zasto znam.

                                Moje iskustvo putnika (prica se ovde o taksiju) kaze sledece:

                                C klasa mercedesa ima vrlo malo prosotra generalno, a ne samo pozadi. Za nepozeleti, pogotovo ako ste nadprosecno visoki.
                                E klasa mercedesa (recimo 2-3 godine stara) isto nema mesta unutra, ako se gledaju spoljni gabariti. 4 odrasla coveka (racunajuci i vozaca) je maksimum. Za put od Beca do Bratislave je bilo ok, al sam se poprilicno nalupao glavom u krov iznad zadnje klupe. Manje mesta nego u onoj staroj verziji, koju zovu vom.
                                S klasa mercedesa (2-3 godine stara)- 5 odraslih osoba (racunajuci vozaca) mogu samo da sanjanju da se komforno voze unutra. U vise navrata smo narucivali to kao veliko vozilo (za 4 putnika) i redovno smo se unutra zbijali.

                                Sad izvolite pljujte po ovome sto sam rekao, ali zao mi je, iako nova kola vidno rastu po gabaritima (spoljnim) unutra skoro svaki novi ima manje mesta nego prethodna verzija. Isto se odnosi i na novi BMW serije 5, super je to unutra, sve je to genijalno i lepo, ali mesta NEMA. Ako je jedan putnik iole van standarda, mrka kapa, nije to to. Kad neko treba da plati auto iz ozbiljnog segmenta neki ozbiljan novac, ocekuje (nadam se) da ima i ozbiljan komfor unutra, a to u poslednje vreme nije slucaj.

                                Comment

                                Working...
                                X