Novi automobil ~30K EUR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #61
    Originally posted by sw.brick
    oni kojima je imidz za posao bitan, voze limuzine po obliku, to je valjda sasvim jasno.
    niti SUV, niti kabrioleti, niti karavani, niti kombiji...
    Ti kao iz neke knjige standarda to da citas, nisam znao da postoji slicna...glupost.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Milorad90
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2007
      • 975
      • Beograd

      #62
      I sta je na kraju odluceno,koji auto?

      Comment

      • Dren
        CBC Senator XXL
        • 24.08.2005
        • 1068
        • Sarajevo

        #63
        @Petra

        Sta bi ? Prodje srijeda...

        Ako Honde nema , a Mazda ti se ne svidi, ne mozes masiti ni sa Mondeom, mada ona cijena koju si naveo u odnosu na cijenu sa njihovog site-a je dosta skuplja... Po cijeni na njihovoj web-strani, za 30-ak K EUR ide 2.0 TDCi sa 140 KS i najskupljim paketom...

        Auto je vrlo dobar, nemam nekih velikih zamjerki ni na sta, osim na malu bezlicnost cijalog paketa, i imitaciju drveta u unutrasnjosti, koja nije bas neka, u stvari ne ide meni sa tim autom... Prostora mnogo, lezanje vrlo dobro, mada lezi malo mekse u odnosu na poznate "Nijemce", malo kao da udobnost vuce na "Francuze"...

        Jos ako je garancija zaista 4 godine, ili 200.000 km kako je neko rekao na ovom site-u u drugim temama, onda je i to dodatni plus...

        Comment

        • jaksa
          CBC Senator XXL
          • 23.10.2004
          • 701
          • Novi Beograd, SC

          #64
          Po treci put u ovom tredu, cena za mondea koju je petra naveo nije tacna.

          Comment

          • petra
            CBC Član
            • 31.10.2006
            • 17
            • Beograd

            #65
            'Vako, prvo da se zahvalim svima na pomoći u odlučivanju.

            Da nije bilo svih vas, verovatno bih se mnogo pre odlučio

            Slazem se da se u prave poslovne automobile ubrajaju Audi, BMW, itd... I meni SUV više daje imidž trgovca praškastim materijalima u rinfuzi (you know what I mean ).
            Međutim, činjenica je da mi je dat budžet od oko 30K EUR i moram se sa njim snaći. Nisam CEO Microsofta ili Lafarge-a u Srbiji pa da mogu da izvoljevam za više/bolje... Ja sam lično srećan što dobijam i ovoliki budžet (uz dobru platu a bez ikakvih troškova održavanja automobila to mi puno znači) plus niko me ne uslovljava na poslu proizvođačem ili modelom automobila, tako da se najviše računa moj subjektivan doživljaj.
            Ja se automobilima ne bavim. Meni je od auta potrebno da me najudobnije preveze od tačke A do tačke B. Kada stignem u tačku B, želim da izađem iz automobila što je moguće manje umoran od vožnje... Verujem da to mogu najbolje da postignem sa autom koji kosta 50, 60 ili 100K EUR, ali ja toliko nemam na raspolaganju. Zato sam i došao ovde. Ja mogu da kažem ka kom proizvođaču imam afiniteta, koja karoserija mi se više sviđa ili manje, ali se ne razumem u tehničke osobine motora, transmisiju, elektroniku u autu i tu sam najviše i očekivao pomoć i dobio sam je.

            Još jednom, svima puno hvala!!!


            Ovako, ja sam jutros predao svoju listu želja. To nije konačno obzirom da tek trebam da posetim neke dilere u Beogradu.

            1. Honda Accord 2.2 dizel, Executive nivo opreme
            uslov: rok isporuke do 45 dana
            2. Skoda Superb II 1.8 TFSI (118KW) ili 2.0 TDI (125KW), Elegance oprema
            uslov: rok isporuke do 45 dana
            3. Toyota Avensis 2.0 D-4D, Sol + dodatna oprema
            razlog: obzirom da kompanija za koju radim na korporativnom/globalnom nivou poseduje dvadesetak Toyota, dobijam neki dodatni veći popust i u Srbiji

            Nisam još izbacio potpuno ni Mazdu6, ali u Ponedeljak idem da je pogledam i jedino što ću u principu proveravati je klimatizacija zadnje klupe...

            Dakle, to bi bilo to. Od ponedeljka krećem u posećivanja dilera i čim bude doneta konačna odluka (odn. kad stanem kod prvog iz gornje liste koji ispunjava navedene uslove), javljam ovde
            Never argue with an idiot. They will drag you down to their level, then beat you with experience.

            Comment

            • petra
              CBC Član
              • 31.10.2006
              • 17
              • Beograd

              #66
              @ jaksa
              zaboravih da ti odgovorim iznad... cena je tacna, ali je lista opreme malo netacna. Na forumu sam kucao listu citajuci sa sajta, dok mi prava kalkulacija sa svim stavkama nije bila pri ruci
              Never argue with an idiot. They will drag you down to their level, then beat you with experience.

              Comment

              • Dren
                CBC Senator XXL
                • 24.08.2005
                • 1068
                • Sarajevo

                #67
                Sto se klime tice @petra,

                Mislim da odavno svi imaju sprovedene "puhaljke" i pod(kraj) noge(u) na zadnjoj klupi... Pa ako radi klima naprijed, to prolazi kroz crijeva i nazad... Sumnjam da iko u ovoj klasi ima posebnu regulaciju klime za zadnja sjedista, to samo zahebane limuzine imaju... Najbolje sto u toj klasi mozes da ocekujes, a tice se klimatizacije je dvozonska automatska klima, tj. odvojena komanda za linevu i desnu stranu...

                Sto se Mondeo-a tice, na web strani Grand motorsa pise ovo:


                Mondeo 4vr 2.0 TDCi 140KS M6 Euro IV

                Oprema Ghia: 27920

                Oprema Titanium X: 30420


                Sa srecom !

                Comment

                • ToNcA
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2006
                  • 868
                  • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                  • Mazda 6 2.0d

                  #68
                  Originally posted by 206
                  Originally posted by sw.brick
                  oni kojima je imidz za posao bitan, voze limuzine po obliku, to je valjda sasvim jasno.
                  niti SUV, niti kabrioleti, niti karavani, niti kombiji...
                  Ti kao iz neke knjige standarda to da citas, nisam znao da postoji slicna...glupost.
                  Ti nisi ali veruj mi da ozbiljne svetske kompanije itekako gledaju to - nikako SUV, coupe, cabrio ili auto bez zadnjih vrata. Hatch vare ali je limuzina preporuka.

                  Jednostavno SUV se smatra ili totalno porodicnim vozilom (rad troje dece nazad i pun gepek) ili autom za zabavu a posao nije zabava...

                  Naravno kad je rec o top managementu onda je XC90, ML i X5 (i ostatak na tu temu) itekako pdobrodosla stvar ali kod middle managementa i zaposlenih bash i nije...

                  Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                  Comment

                  • Boris
                    CBC Član
                    • 12.10.2007
                    • 97
                    • BGD

                    #69
                    jer si gledao saab-a 9-3 mislim da ti se uklapa u racunicu?

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #70
                      Originally posted by 206
                      Originally posted by sw.brick
                      oni kojima je imidz za posao bitan, voze limuzine po obliku, to je valjda sasvim jasno.
                      niti SUV, niti kabrioleti, niti karavani, niti kombiji...
                      Ti kao iz neke knjige standarda to da citas, nisam znao da postoji slicna...glupost.
                      ih, ima puno gluposti na ovom svetu...pravila kada se nosi smoking, kako se oblaci kada se ulazi u crkvu, koja kravata po tipu i velicini u kojoj prilici, koja obuca se koristi za sport, u koju casu se sipa koja vrsta vina,kada i koji sesir/ kapa se koristi a kada skida..... ima tih knjiga tj pravila naveliko.
                      eto sada znas i za auto kako kaze "knjiga standarda".

                      ta "knjiga" kaze i koje su boje za poslovni auto pogodne, da ne kazem dozvoljene, i koje se podrazumevaju kao dobar ukus pri toj primeni auta.

                      koji auto je za ambasadora/ diplomatu prikladan a koji za ostale sluzbenike, itd itd.

                      no da ne sirim, pravila koja namecu estetiku su cesto glupa, a i pored toga opstaju decenijama.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • gt nebojsa
                        CBC Senator XXL
                        • 11.05.2007
                        • 348
                        • Preljina,Cacak

                        #71
                        Svako vuce na svoju stranu...
                        1.Superb II 2.0TDI 125kW.
                        Dobar auto,dobra servisna mreza,pa i po cenu da se neko od vas nasmeje,dobar imidz poslovnog automobila,bar u Srbiji.
                        Prostora unutra koliko volis...+twindoor prtljaznik(i limuzina i hatch ujedno).
                        2.Accord?Novi model?ufff...moze i to.
                        3.Avensis.Najstariji i najdosadnijeg dizajna.2.0D4D je slabiji od Skode i Honde.
                        Toyota Čačak

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #72
                          Meni je od auta potrebno da me najudobnije preveze od tačke A do tačke B. Kada stignem u tačku B, želim da izađem iz automobila što je moguće manje umoran od vožnje...
                          provozaj sve sto mislis da ti odgovara, pa sam proceni sta je najubodnije.

                          ali, za one gornje kriterijume se opet vracamo na Mercedes, Audi.... nivo.

                          paznju pri pregledu vozila posveti sedistima, medjusobnom polozaju papucica i rucice menjaca, nivo buke kotrljanja, sisteme grejanja i ventilacije odnosno hladjenja, koja je mekoca pedale gasa (sto zna da bude dosta naporno u voznji nakon nekolliko sati ako je tvrda).

                          sto se tehnickog dela tice, sto je vece medju osovinsko rastojanje obicno je auto udobniji. u podacima pogledaj da iznosi najmanje 2700mm.(ukoliko je moguce za one modele koji ulaze u izbor)

                          od ona 3 meni se cini da je Toyota najpribliznija tvojim zahtevima.

                          u svakom slucaju izbegavaj sve sto pocinje sa pojmom sport, Sport paket, Sport felne, Sport interije, itd. to su obicno manje udobne varijante za voznju.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • gt nebojsa
                            CBC Senator XXL
                            • 11.05.2007
                            • 348
                            • Preljina,Cacak

                            #73
                            Opet ce ispasti pristrasno...
                            Superb II : medjuosovinsko rastojanje 2761mm...
                            Toyota Čačak

                            Comment

                            • Bane R
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2006
                              • 1769
                              • Beograd

                              #74
                              Originally posted by sw.brick
                              u svakom slucaju izbegavaj sve sto pocinje sa pojmom sport, Sport paket, Sport felne, Sport interije, itd. to su obicno manje udobne varijante za voznju.
                              I nemaju veze sa sportom, dodao bih...

                              Automobile sa (kvazi) "sport" paketima nazvati sportskim i vožačkim automobilma (da ga ti voziš, a ne on tebe), jednako je kao profi bodibildera nazvadi sportistom i zdravim čovekom... a ono ne može da potrči 10 metara da ne polomi članak i organizam mu je zdrav kao pijancima na autobuskoj stanici...

                              Comment

                              • ToNcA
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2006
                                • 868
                                • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                                • Mazda 6 2.0d

                                #75
                                Originally posted by sw.brick
                                Meni je od auta potrebno da me najudobnije preveze od tačke A do tačke B. Kada stignem u tačku B, želim da izađem iz automobila što je moguće manje umoran od vožnje...
                                provozaj sve sto mislis da ti odgovara, pa sam proceni sta je najubodnije.

                                ali, za one gornje kriterijume se opet vracamo na Mercedes, Audi.... nivo.

                                paznju pri pregledu vozila posveti sedistima, medjusobnom polozaju papucica i rucice menjaca, nivo buke kotrljanja, sisteme grejanja i ventilacije odnosno hladjenja, koja je mekoca pedale gasa (sto zna da bude dosta naporno u voznji nakon nekolliko sati ako je tvrda).

                                sto se tehnickog dela tice, sto je vece medju osovinsko rastojanje obicno je auto udobniji. u podacima pogledaj da iznosi najmanje 2700mm.(ukoliko je moguce za one modele koji ulaze u izbor)

                                od ona 3 meni se cini da je Toyota najpribliznija tvojim zahtevima.

                                u svakom slucaju izbegavaj sve sto pocinje sa pojmom sport, Sport paket, Sport felne, Sport interije, itd. to su obicno manje udobne varijante za voznju.
                                Ako zelis udobnost pre svega prekoci Toyotu. Jednostavno Avensis je za pola klase ispod konkurenata. Naravno novi Accord nisam vozio niti Superb ali znam da je stari Acord a takodje i Superb po udobnosti ispred Vectre C a Avensis je osetno gori tako da je lako eliminisati ga.

                                Ne kazem da je on los i neudoban ali ostali jesu dosta udobniji. A sto se gore pomenute Vectre tice - ako ti je prvenstveno da je auto prostran i da dobijes dosta opreme uz njega onda obrati paznju na Vectru - ja sam licno zadovoljan jer preci skoro 80K za manje od 4 godine bez ozbiljnijeg kvara (sem lagera zadnjeg desnog tocka koji je prozujao pre mesec dana) nije tako lose. Naravno da je po voznim karakteristikama Vectra daleko ispod Accord-a ali zavisi sta ti treba...

                                Naravno sa Vectrom i Avensisom moze da bude problem sto su to stari modeli bukvalno na kraju karijere ali ako ti tonije bitno i dako ti je bitno da za novac koji ti je odobren dobijes maximum onda sto da ne...

                                A inace ja ne volim Honde ali novi Accord je cista perverzija, samo sto bih ja za sluzbeni gledao 2.4 i-VTEC a ne 2.2 i-DTEC.

                                Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                                Comment

                                Working...
                                X