Originally posted by sw.brick
Novi automobil ~30K EUR
Collapse
X
-
@Petra
Sta bi ? Prodje srijeda...
Ako Honde nema, a Mazda ti se ne svidi, ne mozes masiti ni sa Mondeom, mada ona cijena koju si naveo u odnosu na cijenu sa njihovog site-a je dosta skuplja... Po cijeni na njihovoj web-strani, za 30-ak K EUR ide 2.0 TDCi sa 140 KS i najskupljim paketom...
Auto je vrlo dobar, nemam nekih velikih zamjerki ni na sta, osim na malu bezlicnost cijalog paketa, i imitaciju drveta u unutrasnjosti, koja nije bas neka, u stvari ne ide meni sa tim autom... Prostora mnogo, lezanje vrlo dobro, mada lezi malo mekse u odnosu na poznate "Nijemce", malo kao da udobnost vuce na "Francuze"...
Jos ako je garancija zaista 4 godine, ili 200.000 km kako je neko rekao na ovom site-u u drugim temama, onda je i to dodatni plus...
Comment
-
-
'Vako, prvo da se zahvalim svima na pomoći u odlučivanju.
Da nije bilo svih vas, verovatno bih se mnogo pre odlučio
Slazem se da se u prave poslovne automobile ubrajaju Audi, BMW, itd... I meni SUV više daje imidž trgovca praškastim materijalima u rinfuzi (you know what I mean).
Međutim, činjenica je da mi je dat budžet od oko 30K EUR i moram se sa njim snaći. Nisam CEO Microsofta ili Lafarge-a u Srbiji pa da mogu da izvoljevam za više/bolje... Ja sam lično srećan što dobijam i ovoliki budžet (uz dobru platu a bez ikakvih troškova održavanja automobila to mi puno znači) plus niko me ne uslovljava na poslu proizvođačem ili modelom automobila, tako da se najviše računa moj subjektivan doživljaj.
Ja se automobilima ne bavim. Meni je od auta potrebno da me najudobnije preveze od tačke A do tačke B. Kada stignem u tačku B, želim da izađem iz automobila što je moguće manje umoran od vožnje... Verujem da to mogu najbolje da postignem sa autom koji kosta 50, 60 ili 100K EUR, ali ja toliko nemam na raspolaganju. Zato sam i došao ovde. Ja mogu da kažem ka kom proizvođaču imam afiniteta, koja karoserija mi se više sviđa ili manje, ali se ne razumem u tehničke osobine motora, transmisiju, elektroniku u autu i tu sam najviše i očekivao pomoć i dobio sam je.
Još jednom, svima puno hvala!!!
Ovako, ja sam jutros predao svoju listu želja. To nije konačno obzirom da tek trebam da posetim neke dilere u Beogradu.
1. Honda Accord 2.2 dizel, Executive nivo opreme
uslov: rok isporuke do 45 dana
2. Skoda Superb II 1.8 TFSI (118KW) ili 2.0 TDI (125KW), Elegance oprema
uslov: rok isporuke do 45 dana
3. Toyota Avensis 2.0 D-4D, Sol + dodatna oprema
razlog: obzirom da kompanija za koju radim na korporativnom/globalnom nivou poseduje dvadesetak Toyota, dobijam neki dodatni veći popust i u Srbiji
Nisam još izbacio potpuno ni Mazdu6, ali u Ponedeljak idem da je pogledam i jedino što ću u principu proveravati je klimatizacija zadnje klupe...
Dakle, to bi bilo to. Od ponedeljka krećem u posećivanja dilera i čim bude doneta konačna odluka (odn. kad stanem kod prvog iz gornje liste koji ispunjava navedene uslove), javljam ovdeNever argue with an idiot. They will drag you down to their level, then beat you with experience.
Comment
-
-
@ jaksa
zaboravih da ti odgovorim iznad... cena je tacna, ali je lista opreme malo netacna. Na forumu sam kucao listu citajuci sa sajta, dok mi prava kalkulacija sa svim stavkama nije bila pri ruciNever argue with an idiot. They will drag you down to their level, then beat you with experience.
Comment
-
-
Sto se klime tice @petra,
Mislim da odavno svi imaju sprovedene "puhaljke" i pod(kraj) noge(u) na zadnjoj klupi... Pa ako radi klima naprijed, to prolazi kroz crijeva i nazad... Sumnjam da iko u ovoj klasi ima posebnu regulaciju klime za zadnja sjedista, to samo zahebane limuzine imaju... Najbolje sto u toj klasi mozes da ocekujes, a tice se klimatizacije je dvozonska automatska klima, tj. odvojena komanda za linevu i desnu stranu...
Sto se Mondeo-a tice, na web strani Grand motorsa pise ovo:
Mondeo 4vr 2.0 TDCi 140KS M6 Euro IV
Oprema Ghia: 27920
Oprema Titanium X: 30420
Sa srecom !
Comment
-
-
Originally posted by 206Originally posted by sw.brickoni kojima je imidz za posao bitan, voze limuzine po obliku, to je valjda sasvim jasno.
niti SUV, niti kabrioleti, niti karavani, niti kombiji...
Jednostavno SUV se smatra ili totalno porodicnim vozilom (rad troje dece nazad i pun gepek) ili autom za zabavu a posao nije zabava...
Naravno kad je rec o top managementu onda je XC90, ML i X5 (i ostatak na tu temu) itekako pdobrodosla stvar ali kod middle managementa i zaposlenih bash i nije...
Comment
-
-
Originally posted by 206Originally posted by sw.brickoni kojima je imidz za posao bitan, voze limuzine po obliku, to je valjda sasvim jasno.
niti SUV, niti kabrioleti, niti karavani, niti kombiji...
eto sada znas i za auto kako kaze "knjiga standarda".
ta "knjiga" kaze i koje su boje za poslovni auto pogodne, da ne kazem dozvoljene, i koje se podrazumevaju kao dobar ukus pri toj primeni auta.
koji auto je za ambasadora/ diplomatu prikladan a koji za ostale sluzbenike, itd itd.
no da ne sirim, pravila koja namecu estetiku su cesto glupa, a i pored toga opstaju decenijama.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Svako vuce na svoju stranu...
1.Superb II 2.0TDI 125kW.
Dobar auto,dobra servisna mreza,pa i po cenu da se neko od vas nasmeje,dobar imidz poslovnog automobila,bar u Srbiji.
Prostora unutra koliko volis...+twindoor prtljaznik(i limuzina i hatch ujedno).
2.Accord?Novi model?ufff...moze i to.
3.Avensis.Najstariji i najdosadnijeg dizajna.2.0D4D je slabiji od Skode i Honde.Toyota Čačak
Comment
-
-
Meni je od auta potrebno da me najudobnije preveze od tačke A do tačke B. Kada stignem u tačku B, želim da izađem iz automobila što je moguće manje umoran od vožnje...
ali, za one gornje kriterijume se opet vracamo na Mercedes, Audi.... nivo.
paznju pri pregledu vozila posveti sedistima, medjusobnom polozaju papucica i rucice menjaca, nivo buke kotrljanja, sisteme grejanja i ventilacije odnosno hladjenja, koja je mekoca pedale gasa (sto zna da bude dosta naporno u voznji nakon nekolliko sati ako je tvrda).
sto se tehnickog dela tice, sto je vece medju osovinsko rastojanje obicno je auto udobniji. u podacima pogledaj da iznosi najmanje 2700mm.(ukoliko je moguce za one modele koji ulaze u izbor)
od ona 3 meni se cini da je Toyota najpribliznija tvojim zahtevima.
u svakom slucaju izbegavaj sve sto pocinje sa pojmom sport, Sport paket, Sport felne, Sport interije, itd. to su obicno manje udobne varijante za voznju.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by sw.bricku svakom slucaju izbegavaj sve sto pocinje sa pojmom sport, Sport paket, Sport felne, Sport interije, itd. to su obicno manje udobne varijante za voznju.
Automobile sa (kvazi) "sport" paketima nazvati sportskim i vožačkim automobilma (da ga ti voziš, a ne on tebe), jednako je kao profi bodibildera nazvadi sportistom i zdravim čovekom... a ono ne može da potrči 10 metara da ne polomi članak i organizam mu je zdrav kao pijancima na autobuskoj stanici...
Comment
-
-
Originally posted by sw.brickMeni je od auta potrebno da me najudobnije preveze od tačke A do tačke B. Kada stignem u tačku B, želim da izađem iz automobila što je moguće manje umoran od vožnje...
ali, za one gornje kriterijume se opet vracamo na Mercedes, Audi.... nivo.
paznju pri pregledu vozila posveti sedistima, medjusobnom polozaju papucica i rucice menjaca, nivo buke kotrljanja, sisteme grejanja i ventilacije odnosno hladjenja, koja je mekoca pedale gasa (sto zna da bude dosta naporno u voznji nakon nekolliko sati ako je tvrda).
sto se tehnickog dela tice, sto je vece medju osovinsko rastojanje obicno je auto udobniji. u podacima pogledaj da iznosi najmanje 2700mm.(ukoliko je moguce za one modele koji ulaze u izbor)
od ona 3 meni se cini da je Toyota najpribliznija tvojim zahtevima.
u svakom slucaju izbegavaj sve sto pocinje sa pojmom sport, Sport paket, Sport felne, Sport interije, itd. to su obicno manje udobne varijante za voznju.
Ne kazem da je on los i neudoban ali ostali jesu dosta udobniji. A sto se gore pomenute Vectre tice - ako ti je prvenstveno da je auto prostran i da dobijes dosta opreme uz njega onda obrati paznju na Vectru - ja sam licno zadovoljan jer preci skoro 80K za manje od 4 godine bez ozbiljnijeg kvara (sem lagera zadnjeg desnog tocka koji je prozujao pre mesec dana) nije tako lose. Naravno da je po voznim karakteristikama Vectra daleko ispod Accord-a ali zavisi sta ti treba...
Naravno sa Vectrom i Avensisom moze da bude problem sto su to stari modeli bukvalno na kraju karijere ali ako ti tonije bitno i dako ti je bitno da za novac koji ti je odobren dobijes maximum onda sto da ne...
A inace ja ne volim Honde ali novi Accord je cista perverzija, samo sto bih ja za sluzbeni gledao 2.4 i-VTEC a ne 2.2 i-DTEC.
Comment
-
Comment