Opel Astra Classic II ili Dacia Sandero?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #31
    Svaki "cigo" svoga "konja" (V.A.G.) hvali...

    Comment

    • skyline
      CBC Senator XXL
      • 31.07.2007
      • 3149
      • Cacak

      #32
      za svo to vreme se narod slatko navoza jeftinog cheshkog smeca, koje je kao na bazi VW-a

      ljudi, setite se samo prica o Skodi pre 10 godina
      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

      Comment

      • gt nebojsa
        CBC Senator XXL
        • 11.05.2007
        • 348
        • Preljina,Cacak

        #33
        Da samo sto pre 14 god.kada se pojavila,Felicija je bila kompletniji auto nego te Dacie,14 godina posle.Kvalitetniji enterijer je tada bio na Feliciji nego sada na Sanderu.Ostalo da ne poredim,nema svrhe.Jedino antikorozivna zastita Felicije nije neka.Ali ni Opel tih godina nije bio bolji.

        @brick:
        Batalih scrol na sluzbenom misu.
        Moja nepotpuna informacija i tvoja pogresna interpretaciaj.Ispravka:
        Sandero Base ima samo ABS,Laureat ima jos i elektro paket,klimu,CB.
        Vozio sam Sandero 1.4MPI Ambiance koji ima 1 air-bag.
        Ovo se nadovezuje na over-ovu pricu o osnovnom nivou opreme kod jednog i drugog.
        Base:doplata za suvozacki air-bag.Ambiance takodje.Laureate ima suvozacki.

        Nemoj da cepidlacis,pa sad 504 i 505 popularni u Africi,a Fiati u Juznoj Americi.
        Poslednji casopis iz J.Amerike sam listao pre par godina,i Ti 505,Fiat Uno,Duna,i sta vec jos...su jos uvek prodavani tada.
        A ako cemo u detalje,i tamo je i Sandero njihove produkcije.A Astra je Chevrolet.
        I ko pominja evropsku produkciju u J.Americi?

        Ja i dalje ne vidim razliku u kolicini opreme dva uporedjena automobila,prosvetli me...

        A sto se voznje jednog i drugug tice,napisao sam kako se Sandero ponasa i za koji je nacin voznje.
        Vozio sam i gomilu Astri,sto G,sto Classic.Ipak je osecaj bolji.Ne moze se porediti.

        I sada,velikim slovima,pa nek' sam i nekulturan:
        NEMAM NISTA PROTIV NI JEDNOG OD OVA DVA AUTOMOBILA,SAMO JA NE BIH DAO 11500E NI ZA JEDAN OD NJIH.ZA TOLIKO BIRATI SVEZIJI ILI KVALITETNIJI AUTOMOBIL,ZAVISNO KOJE POREDJENJE JE U PITANJU...

        Ja se ovim putem odjavljujem...
        Toyota Čačak

        Comment

        • aivan
          CBC Senator
          • 28.02.2006
          • 247
          • Bograd, Mirijevo

          #34
          Kole, da ja odgovorim na tvoje pocetno pitanje:

          Ja bih izabrao (i izabrao sam zapravo) Astru. Osim dacije razmatrao sam jos neke modele u tom cenovnom rangu (prvenstveno kia rio, seat cordobu i hyundai accent).

          Odlucio sam na osnovu parametara koji su meni bili bitni (ne bas ovim redosledom):
          - raspoloziv prostor (Astra je jedini auto gde ja mogu da sednem napred - 190cm, a onda da predjem na zadnje sediste i opet se udobno smestim)
          - pristup prtljazniku (5-a vrata) i zapremina
          - model koji je pre 100 godina prelezao decije bolesti, nista nepoznate ne moze da se desi, 1.4 twinport motor odavno dokazan u praksi a opet nesto jaci nego evropska konkurencija
          - izgled - astra takva stara kakva jeste je vizuelno za mene bila kilometar ispred korejanaca (seat je OK ali je unutra neverovatno tesno i centralna konzola je imala zazore od 1cm na plastici ... ko da je zastava montirala): Samo da pomenem jednu anegdotu ... sa zenom obilazimo salone i ulazimo u Opel ... ugleda astru i samo kaze "eee ... pa ovaj je lep ..." (u smislu, "ovaj je stvarno lep, ovi do sad su bili tako-tako ...")
          - dacia jednostavno nije mogla da udje u uzi izbor ni motorom, ni izgledom ni prostorom.
          Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

          Comment

          • Kole77
            CBC Član
            • 17.07.2008
            • 21
            • Beograd

            #35
            Zanima me da li je tacno da su na astri sedista uza i neudobnija kako u odnosu na konkurenciju tako i u odnosu na "nemacku" astru?
            I ja sam takodje sa svojih 186cm u sanderu uspeo da se lepo smestim na vozacevo mesto i ostalo je dovoljno prostora da sednem i pozadi.
            Temu sam postavio jer sam u nedoumici sta da radim i nije mi bila namera da dodje do "prozivanja" clanova medjusobno
            Svaki savet je dobrodosao. Da li je neko od vas "uzivo" video sandera ili cak mozda odradio test voznju?

            Comment

            • aivan
              CBC Senator
              • 28.02.2006
              • 247
              • Bograd, Mirijevo

              #36
              Kole, moj kolega ima 2 i po godine staru astru classic, zadnja serija proizvedena u nemackoj. Mogu da kazem da vizuelno i prilikom voznje nema nikakve razlike u odnosu na sadasnju astru (valjda poljska), isti zvuk, isti osecaj, ista potrosnja, isto vesanje (dakle pomalo tvrdo i sportsko), isti enterijer ... bar koliko sam ja mogao da vidim...
              Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

              Comment

              • iwcham1979
                CBC Senator XXL
                • 17.07.2007
                • 741
                • Nis
                • Seat Altea 2.0Tdi

                #37
                Meni ovo lepse od Astre, ali ukusi su cudo!!!

                http://www.youtube.com/watch?v=ArO1163h ... re=related

                A kome smeta znak, moze da upasuje drugi veoma lako!!!

                Comment

                • skyline
                  CBC Senator XXL
                  • 31.07.2007
                  • 3149
                  • Cacak

                  #38
                  meni je skroz simpatican auto
                  Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                  Comment

                  • Kole77
                    CBC Član
                    • 17.07.2008
                    • 21
                    • Beograd

                    #39
                    Bas zato i pitam posto sam malo gledao i po drugim forumima i na netu da se ljudi "zale" kako ja "poljska" astra daleko losija od "nemacke"...zamerke se odnose na kvalitet enterijera i sedista-navodno se sve to pravi u poljskoj i materijali i finalizacija.
                    Sto se motora tice to valjda nema problema psto se identican ugradjuje i u astru h. Mada ako se vratim na prvi post astrin motor ostvaruje 125nm pri 4000 obrtaja dok renoov(u daciji) ima obrtni moment od 128nm pri 3000 obrtaja. Da li bi to fakticki znacilo da je renoov dugotrajniji (ako bi oba imala iste uslove eksploatacije) i kako bi se to odrazilo na potrsnju,koji bi manje trosio?

                    Comment

                    • iwcham1979
                      CBC Senator XXL
                      • 17.07.2007
                      • 741
                      • Nis
                      • Seat Altea 2.0Tdi

                      #40
                      Garant da je ovaj u Astri twin-port 16v zivahniji i manji potrosac od 1.6mpi 8v(90ks) E sad, onaj 105ks, 16 ventila iz Logana je druga prica...

                      Comment

                      • skyline
                        CBC Senator XXL
                        • 31.07.2007
                        • 3149
                        • Cacak

                        #41
                        to bi pre svega znacilo da se auto lakse vozi, da ne zahteva visoke obrtaje da bi isporucio snagu i da samim tim verovatno manje trosi

                        trebalo bi i da se odrazi na dugovecnost motora, ali to ne mora biti pravilo, jer se hondini motori vrte na 8000, snagu daju tek od 5500 pa na gore, pa opet traju po 400 000
                        dugovecnost zavisi i od odrzavanja i od nacina voznje i samog kvaliteta ugradjenih delova, kao i same konstrukcije
                        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                        Comment

                        • RANK
                          CBC Senator XXL
                          • 28.02.2007
                          • 1635
                          • Beograd
                          • FIAT MAREA WEEKEND 1

                          #42
                          @kole
                          ne
                          "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                          Comment

                          • Marko001
                            CBC Senator XXL
                            • 09.09.2006
                            • 1070
                            • Belgrade

                            #43
                            Momci dajte ne padajte u vatru

                            prvo malo mi je nejasno da li najskupli sandero laureat kosta 9000 kao sto je neko (overspeed mislim) rekao ili kosta 11000 kao sto je napisao postavljac teme... a razlika je velika. inace po mom misljenju sandero i ne pripada kompakt tj. "golf" klasi kao astra vec jednoj klasi ispod, sa duzinom od 4020 mm on je priblizno iste velicine kao i grande punto.

                            dalje da se razumemo za 11,5k mislim da je promasaj uzeti bilo koji od ova dva 10-ak godina u sustini matora modela, vec bolje izaberi auto koji je bez sumnje tehnoloski nov, savremen model, kao na primer mazda 2, grande punto ili tako nesto. to sto dvojka i grande deklarativno pripadaju klasi nize od astre ne znaci mnogo u ovom slucaju jer se radi o skoro 10 godina novijim modelima pa i u pogledu prostranosti to ne bi trebao da bude neki problem jer je kroz godine popravljena organizacija prostora te ga ne nedostaje, a ako je eventualno potreban veci gepek kad ides na more itd. lepo namontiras onaj krovni gepek za tu priliku i resen problem. pored mazde 2, grande punta, nove fabie treba videti sta jos moze da se uzme za te pare od tih novijih modela, da li npr. mitsubishi colt, suzuki swift,nova ibiza,polo,fiesta itd. Ali moj favorit je definitivno mazda 2, pa onda grande punto

                            ako ipak treba da diskutujemo samo o ova 2 modela,ne bih se slozio sa tvrdnjama da je sandero savremen i tehnoloski nov model jer koliko znam u velikoj meri baziran je na loganu, nije pocinkovan, samo 6 godina garancija na koroziju, motori 8 ventila dobro poznati renoovi ali nikakav poslednji krik tehnike itd. dakle i astra i sandero su bre tehnoloski matori 10ak godina.

                            sto se tice astre ne bih se slozio ni sa tvrdnjama da je ona bila ozbiljan konkurent pezou 307, golfu iv itd. iako je solidna i otkinula neki deo trzisnog kolaca prosto ta dva su po meni dosta bolji automobili od astre (kao i focus na primer), a na kraju krajeva pug 307 se dosta kasnije i pojavio. astra je neudobna, pogotovo pozadi, lose upija neravnine i rupe,imam utisak i da joj je ogibljenje nekako bucno pri prelasku preko neravnina, enterijer nezanimljiv,crn, mracan, materijali solidni ali nista posebno posebno oplata vrata losa, pozadi kad se vozis neudobno i nekako klaustrofobicno. a sto se tice logana on je udobniji i bolje upija neravnine/rupe a sto se tice enterijera situacija je jos gora jedino je dobro sto je sva plastika nesto svetlija i sto pozadi nema klaustrofobicnog osecaja prema mojim saznanjima oba modela su se u praksi dosta dobro pokazala. na strani sandera je savremeniji dizajn kao i sto je enterijer nesto ulepsan i unapredjen u odnosu na logana tako da se u pogledu enterijera prakticno gubi astrina prednost, a u pogledu spoljasnjeg izgleda sandero je u prednosti, kao i zbog toga sto je ipak sveze izbacen model koji c se proizvoditi jos vise godina iako tehnoloski nije nov. ako poredimo konkretna 2 modela brick je u pravu da je sanderov motor nesto jaci i da ima malkice vise opreme, 500 evra nizu cenu, ali sa druge strane sa astrom se dobija auto koji ima provereno 4 zvezdice na crash testu dok sandero nije ni testiran pa mozemo samo nagadjati ali imace bar loganove 3. sanderova garancija je duza ali je astrina duplo duza u pogledu korozije i astra bi morala imati bolju limariju. motori/menjaci u oba slucaja provereni. nominalno astra je jedna klasa iznad i trebalo bi da je nesto prostranija, opelov znak cenjeniji od dacijinog i moguce je da ce astra sporije gubiti na vrednosti mada je i to pitanje jer je star model a sandero makar nominalno nov.

                            sve u svemu oba modela imaju dosta prednosti i mana, pa lepo idi odradi probnu voznju i razgledaj jos jednom detaljno pa odluci prema svojim prioritetima a ja bih na tvom mestu uzeo mazdu 2 ili grande punto. izmedju ova 2 uzeo bih sandero ali ne ovaj za 11000 nego neku jeftiniju verziju npr od 9000 ako ima sa klimom. ako me pitas izmedju 2 konkretna primerka- nisam ziv pametan sta bih uzeo jer kao sto rekoh oba imaju dosta prednosti i mana pa bih isao i trazio probnu voznju i razgledao temeljno pa nekako prelomio ali malo vise ipak naginjem ka sanderu mada mi je sumnjivo sto osnovna verzija sandera kosta svega 5500 evra (fabricka cena) sto kaze over tako da nije iskljuceno da je poljska astra ipak racionalniji i bolji izbor.

                            evo jos alo sandera...

                            http://masinidetop.blogspot.com/2008/03 ... ndero.html

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              ako ipak treba da diskutujemo samo o ova 2 modela,ne bih se slozio sa tvrdnjama da je sandero savremen i tehnoloski nov model jer koliko znam u velikoj meri baziran je na loganu, nije pocinkovan, samo 6 godina garancija na koroziju, motori 8 ventila dobro poznati renoovi ali nikakav poslednji krik tehnike itd. dakle i astra i sandero su bre tehnoloski matori 10ak godina.
                              pa takve tvrdnje niko nije ni postavio, tako da stoji to sto navodis.
                              u toj klasi cene bilo koje marke nema niti govora o nekim tehnoloskim novinama pri izradi.

                              rec je bila o konstruktivnom napretku koji se dogodio tokom 10 godina u auto industriji. pre svega u pogledu aktivne i pasivne bezbednosti, odnosno daleko boljih mogucnosti kompjuterske simulacije a time i mogucnosti da se bolje podesi delovanje pojedinih komponenti.



                              konstrukcija i tehnologija nisu iste stvari...

                              sanderov motor nesto jaci i da ima malkice vise opreme, 500 evra nizu cenu, ali sa druge strane sa astrom se dobija auto koji ima provereno 4 zvezdice na crash testu dok sandero nije ni testiran pa mozemo samo nagadjati
                              o tome i jeste rec, sta se dobija za ulozeni novac.

                              ne o tome koji je auto apsolutno u necemu ili sveukupno bolji.

                              sve u svemu oba modela imaju dosta prednosti i mana, pa lepo idi odradi probnu voznju i razgledaj jos jednom detaljno pa odluci prema svojim prioritetima
                              bas tako, treba probati pa sta vise odgovara bez robovanja nalepnicama.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #45
                                A ako cemo u detalje,i tamo je i Sandero njihove produkcije.A Astra je Chevrolet.
                                I ko pominja evropsku produkciju u J.Americi?
                                taj Chevrolet nije ta Klasik poljska Astra o kojoj pricamo.

                                pa ti si pominjao da poljska Astra je dobra za J. AMeriku, kao neki vid preporuke bas tog modela.

                                Ja i dalje ne vidim razliku u kolicini opreme dva uporedjena automobila,prosvetli me
                                za pocetak, Sandero koji se nudi ima 4 a Astra 2 airbaga.

                                kao sto sam napisano nije toliko bitna razlika, ali eto postoji i mozda nekome znaci.

                                dalje, Astra ima 2 zvucnika i antenu, dok Sandero ima 4 zvucnika, antenu i CD radio.

                                pri tome Sandero kosta 500 evra manje, ima jaci motor (sto je prednost za rad klima uredjaja).

                                vec te razlike nisu zanemarive, cine priblizno 10% razlike u ceni kostanja kada se svede na isti nivo opreme.

                                mozda tebi 1.000 evra gore ili dole ne znaci nista, nekome to mozda znaci.

                                Astra Klasik je preskup auto kao novi za onaj nivo materijala i izrade koji nudi.

                                prostije receno, za vise para dobije se manje muzike.

                                ja ionako ne bih niti jedan od ta dva modela, ali to nije dilema vec poredjenje 2 konkretne ponude gde su navedeni konkretan motor, konkretna oprema i konkretna cena.

                                A sto se voznje jednog i drugug tice,napisao sam kako se Sandero ponasa i za koji je nacin voznje.
                                Vozio sam i gomilu Astri,sto G,sto Classic.Ipak je osecaj bolji.Ne moze se porediti

                                pa takve informacije su trazene i vrednije od prica sta je bilo pre 10 godina..

                                ja sam se na vreme ogradio da uopste ne govorim o tom aspektu.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X