A Hyundai Accent Leader 1.4, za 11.490 EUR ? Tako im bar pise na web-strani... Doduse za vozilo proizvedeno 2007, ali bi se to trebalo moci korigovati jos 200-300 EUR, ili bar metalik boja dzabe...
2 zracna, ABS, servo, klima, el. retrovizori, centralna, el. stakla... I 5 godina garancije (ili 100.000 km)...? Iz prve ruke, pristojan autic...
Nimalo ti nije lako...
Ovo je izbor koji se ne pravi za dva dana.
Posebno sto ces da otplacujes taj auto.Znaci treba "ziveti" sa njim par godina.
Kako bi ja razloozio stvari na tvom mestu.
1.sto kvalitetniji auto za te pare.
2.relativno povoljna eksploatacija i odrzavanje-servisni intervali,cene,potrosnja,garancija.
3.auto koji ce biti stvar izbora a ne nemanja izbora,ako razumes sta hocu da kazem-birao si auto za te pare,a ne kupio onaj koji moze da se ugura u budzet.Znaci ipak nesto sto ti odgovara.
Znaci,ja bih krenuo od toga sta od novih modela moze da se kupi za te pare(bez odredjenog redosleda):
FabiaII(mis'im...)
Polo(mada ce skoro novi)
Ibiza(mada je izgleda opet enterijer losiji nego kod VW i Skode,a i nije preterano lepa,ili je ja poredim sa Leonom,pa mi je zato onako...)
Clio III
Mazda 2(dugo se ceka,malo servisa,skupi delovi... )
Corsa D
Grande Punto
Accent(mada mi je enterijer bezveze onako beo,i dizajn mi je onako...oblik ko stara Mazda 121)
Rio (jednako Accent)
....
Jedino sto se u cenu uklapaju uglavnom neki 1.2,1.3 i mozda 1.4 motori,ali i s' tim moze da se zivi...
Tacno,nisam ni proverio.
Corsa D, 1.2+klima,cd,podesavanje voz.sedista,...UPRAVLJACA(i to se doplacuje ),boja obicna,...13700e!!!Ma idi...
Nego,sad se setih-ima 206 sedan za ove pare,pa kome se svidja...
sigurno nije toliko neobavesten da ne zna gde se sklapa auto
smatraj da sam neobavesten gde je geografski koji primerak kog modela pod kojom nalepnicom prisrafljen medjusobno.
to me niti ne zanima, samo rezultat koji se dobije i za koliko novca se dobije taj rezultat.
najuproscenije moguce, value for money.
Klasik Astra je precenjena po mom misljenju kao model star 10godina pri poredjenju sa drugim novijim modelima, za ono sto nudi.
Dacia Sandero 1.6 Laureate
Zahvaljujući firmi Master Group iz Novog Sada, ovlašćenom prodavcu i serviseru za vozila iz programa Renault, Nissan i Dacia, bili smo u mogućnosti da testiramo novu Daciu Sandero.
Nakon globalnog uspeha sa Loganom, Dacia se okrenula uvođenju novog modela, kod koga bi trebale da budu ispravljene neke mane koje je Logan posedovao. Zapravo jedina veća mana Logana je što je dostupan u malom broju putničkih varijanti, samo kao klasičan sedan i karavan, dok je verzija sa petoro vrata niz godina bila izostavljena iz ponude.
Da bi ispravila ovu malu ''nepravdu'' Dacia je, uz naravno glavnu reč Renaulta, pristupila izradi skraćene varijante. Ali ono što je specifično za Sandero je da se ne radi o verziji kod koje je hirurškim putem odstranjen prtljažnik, nego je zahvaljujući delimičnim izmenama na B0 platformi nastao model koji deluje kao da je potpuno nov. Realnost je zapravo drugačija, jer Sandero i Logan dele čak 75% zajedničkih komponenti.
Pri prvom susretu sa ovom kombi-limuzinom shvatamo koliko je izgled drugačiji nego na slikama, a u oči prvo upada novi prednji deo, sa naglašenim farovima i velikom maskom hladnjaka. Zapravo, da na masci ne stoji logo Dacie, sa velikom sigurnošću bi mogli da izjavimo da je ovo tipičan predstavnik južnokorejske autoindustrije. Visoka bočna silueta otkriva da je porodična sličnost sa Loganom ipak vidljiva, dok je prilično zaobljeni zadnji deo potpuno iznenađenje, pre svega zbog upadljivo predimenzionisanih svetlosnih grupa. Tokom upoznavanja sa izgledom Sandera nismo mogli da se otmemo utisku velike robusnosti, a za ovo je najviše odgovorna visina karoserije od tla koja iznosi 15 cm. Inače dimenzije Sandera (4.02 x 1.74 x 1.53 m) odgovaraju onima koje su sada u upotrebi kod većine gradskim automobila, a u odnosu na Logan Sandero je kraći za oko 25 cm.
Pri ulasku u kabinu primećuje se koliki je napredak ostvaren u odnosu na Logana, ovo se posebno odnosi na centralnu konzolu, na kojoj je očigledno poboljšanje kvaliteta izrade. Sedišta su dobro profilisana u gornjem delu i pružaju dobar bočni oslonac, dok je na sedalnom delu bočna podrška slabije izražena, ali srećom povišeni prednji deo drži telo na mestu. Iako je instrumentacija doživela male promene, sam raspored komandi je lak za upotrebu, a jedino niže spušteni prekidači ventilacije mogu da zasmetaju kada je ručica menjača u prvoj ili trećoj brzini. Kada smo već kod centralne konzole konstatovali smo da je napredak ostvaren, ali on još uvek nije na onom nivou kao što je recimo kod sestrinskog Clia III, mada se mora imatu u vidu da svaka investicija u kvalitet neosporno povlači i višu konačnu cenu automobila, što znači da se negde moralo i prištedeti, radi što povoljnije cene. Dobra pozicija sedenja, sa užim A stubovima u odnosu na Logana, obezbeđuje dobru preglednost prema napred, kao i sa strane, a uz malo navikavanje ni vožnja unazad ne bi trebala da predstavlja problem. Zahvaljujući uglu otvaranja vrata od 67° ulazak i smeštaj na zadnju klupu ne predstavlja problem. Troje odraslih putnika može ugodno da se smesti, pod uslovom da vozač i suvozač odgovaraju standardnim proporcijama, a jedini problematičan detalj može da predstavlja naslon prednjeg sedišta. Kvalitet materijala na sedištima i oblogama vrata je pomalo začuđujuće na višem nivou od onog na centralnoj konzoli. Opravdanje za ovo pronalazimo u najvišem paketu opreme (Laureate) koji se nalazio na testiranom Sanderu. Što se prtljažnika tiče, on svakako nije adut Sandera, jer je njegova zapremina 320 litara, mada je moguće preklapanjem zadnje klupe dobiti ukupnu zapreminu od 1.200 litara.
Test primerak Sandera je bio opremljen benzinskim agregatom od 1.6 l sa 90 Ks, koji snagu na prednje točkove prenosi preko petostepenog manuelnog menjača. Provereni motor iz Renault familije dobro se snašao u karoseriji Sandera, teškoj oko jedne tone, a niska buka u radu i kultivisanost su glavne odlike ovog motora. Pošto smo veći deo testa obavili na slabije uređenim terenima, interesovalo nas je kako povišena karoserija reaguje na udubljenja i ispupčenja. Priznajemo da smo pozitivno iznenađeni jer Sandero nijednog trenutka nije gubio pravac, odaziv upravljača je bio trenutan, a visoko odstojanje od tla je sprečavalo svaki pokušaj bliskog susreta karoserije sa makadamom. Motor je bez problema ''vukao'' dve osobe, a dobra strana agregata je što rezerva snage postoji u sve tri prve brzine. Stabilnost je dobra zbog solidnog međuosovinskog rastojanja od 2.58 m, a uz ABS i raspodelu sile kočenja faktor bezbednosti nikako nije zanemaren.
Na kraju testa ostale su nam neke dileme vezane za ovaj model, a koje su uglavnom vezane za cenovnu politiku. Osnovna verzija Sandera je dostupna kupcima već od 7.555 evra, ali nju odlikuje dosta skromna standardna oprema, u koju ne spada i servo upravljač. Tek od paketa opreme Ambiance servo dolazi kao standardan, što smatramo za veliki propust, a isto tako ukoliko želite klima uređaj on će vas na osnovnu cenu koštati još 732 evra više. Testirani primerak sa najjačim motorom u najopremljenijoj Laureate varijanti košta 10.727 evra, ali se tu opet dolazi u poziciju biranja između više sličnih modela, a negativna pozicija Dacie po pitanju imidža može da presudi u korist drugog modela. Kao dobro osmišljen i kvalitetan automobil Sandero može bez problema da postane jedan od najprodavanijih na domaćem tržištu, i uz najavljeno smanjenje carine od sledeće godine samo neka nepredviđena stvar može da vas spreči da postanete ponosni vlasnik jednog Sandera.
Još jednom se zahvaljujemo firmi Master Group na ustupljenom test automobilu i pozivamo vas da posetite njihov prodajni salon na adresi Rumenački put 4a, 21.000 Novi Sad, a ukoliko želite da zakažete test vožnju Sandera to možete obaviti i preko telefona 021/518-177.
Zahvaljujemo se i Salašu 137 (www.salas137.co.yu) na gostoprimljivosti prilikom testiranja automobila i pozivamo vas da na njemu provedete mirne trenutke van gradske gužve.
01-Septembar-2008
Paket opreme: LAUREATE
Prednji vazdušni jastuk za vozača Vazdušni jastuk za suvozača
3 naslona za glavu nazad podesiva po visini Sigurnosni pojasevi u tri tačke nazad i napred
ABS+Sistem pomoći pri naglom kočenju Kodirana blokada paljenja
Gornji rub maske u crnoj boji Prednji i zadnji branik u boji karoserije
Spoljašnji retrovizori u crnoj boji Brojač obrtaja
Police za odlaganje u prednjim vratima Ručice na vratima u crnoj boji
Brisači vetrobranskog stakla sa tri brzine Presvlake Pliss
Čelične felne 15" sa ukrasnim ratkapnama Grejano zadnje staklo/Brisač zadnjeg stakla
Preklopivi naslon zadnje klupe Pred-oprema za radio
Zatamnjena stakla, zadnje vetrobransko staklo Metalik boja
Bočne zaštitne lajsne u crnoj boji Gornji rub maske u boji karoserije
Pojasevi u tri tačke napred podesivi po visini Pomična pepeljara
Centralno zaključavanje vrata Tamna metalna konzola
Hidraulički servo upravljač Osvetljenje prtljažnika
Pregrada za limenke u središnjoj konzoli napred i nazad Osvetljenje u prtljažniku
Štitnik od sunca sa ogledalom na suvozačevoj strani Recikliranje vazduha
Električni podizači stakala napred Svetla za maglu
Električno podesivi, grejani retrovizori Maska u boji karoserije sa hromiranom ivicom
Aluminijumski okviri mernih instrumenata Aluminijumska konzola
Daljinsko radio-frekvencisko upravljanje centralnog zaključavanja Prednji vazdušni jastuk sa ručnim isključivanjem
Postupno gašenje unutrašnjeg osvetljenja Vozačevo sedište podesivo po visini u ledjnom delu
Ukrasne lajsne na pragovima vrata Putni računar sa 6 funkcija
Džepovi na poledjini sedišta Upravljač podesiv po visini
Ukrasne letvice na oblogama vrata Umetci od tkanine na oblogama vrata
Preklopiva zadnja klupa u odnosu 1/3-2/3 Radio CD 4x15, sa odvojivom prednjom pločicom
Klima uredjaj
Tehnički podaci
Model Sandero 1.4 Sandero 1.6
Konstrukcija motora 4-cilindrični redni benzinski, postavljen napred poprečno, 2 ventila po cilindru, 1 bregasto vratilo u glavi pokretano zupčastim remenom, aluminijska glava, kolenasto vratilo u pet ležajeva, Euro 4
Zapremina 1390 cm3 1598 cm3
Prečnik i hod klipa 79,5 x 70,0 mm 79,5 x 80,5 mm
Mera kompresije 9,5 : 1 9,5 : 1
Najveća snaga 55 kW (75 KS) pri 5500 o/min 64 kW (87 KS) pri 5500 o/min
Najveći okretni moment 112 Nm pri 3000 o/min 128 Nm pri 3000 o/min
Prenos snage Pogon na prednje točkove, ručni menjač s 5 stepena prenosa
Vešanje Napred McPhersonove opružne noge, poprečna trokraka ramena i stabilizator, nazad polukruta osovina, spiralne opruge i teleskopski amortizeri, servoupravljač s nazubljenom letvom (servo: zavisno o opremi)
Kočnice Napred ventilirajući disk prečniks 259 mm, nazad doboš
Felne i gume Felne dimenzija 5,0 J x 14 ili 6,0 J x 15, gume dimenzija 165/80 R 14 ili 185/65 R 15
Dimenzije
D x Š x V 4020 x 1746 x 1534 mm, međuosovinski razmak 2588 mm, trag točka 1480 / 1469 mm, zapremina prtljažnika 320 / 1200 l, rezervoar za gorivo 50 l
Mase Prazno vozilo 975 kg, najveća dozvoljena 1470 kg, nosivost 495 kg Prazno vozilo 980 kg, najveća dozvoljena 1470 kg, nosivost 490 kg
Performanse Najveća brzina 161 km/h, ubrzanje 0-100 km/h 13,0 s Najveća brzina 174 km/h, ubrzanje 0-100 km/h 11,5
Potrošnja goriva
U gradu 9,6 l/100 km, na otvorenom putu 5,4 l/100 km, prosečno 7,0 l/100 km, emisija CO2 165 g/km U gradu 10,0 l/100 km, na otvorenom putu 5,6 l/100 km, prosečno 7,2 l/100 km, emisija CO2 170 g/km
Preuzeto sa NSautomobili
Toyota je mozak
Aston Martin je lice
Kadilak je stomak
Alfa Romeo je srce i dusa...
sigurno nije toliko neobavesten da ne zna gde se sklapa auto
smatraj da sam neobavesten gde je geografski koji primerak kog modela pod kojom nalepnicom prisrafljen medjusobno.
to me niti ne zanima, samo rezultat koji se dobije i za koliko novca se dobije taj rezultat.
najuproscenije moguce, value for money.
Klasik Astra je precenjena po mom misljenju kao model star 10godina pri poredjenju sa drugim novijim modelima, za ono sto nudi.
A sta sam ja napisao:
I da,mozda nisi konkretno pomenuo da se Sandero proizvodi u J.Americi.Ali neko ko na ovakvom forumu napise 8000 postova,sigurno nije toliko neobavesten da ne zna gde se sklapa auto koji je povod temi u kojoj postuje 8 puta po ekran teksta.Meni je ovo vise delovalo kao odgovor u maniru politicara,izvini ako gresim.
Ovako covece,da se vidi i kontekst moje recenice.
Ali izgleda ja dzaba pricam/pisem...
A ovaj tekst/test samo potvrdjuje ono sto,izmedju ostalih,i ja tvrdim-da Sandero sa iole normalnom opremom brzo ode preko 10000e,i to benzinac.E a tu stvarno nema sta da trazi...A tek nema "Value for money".
Nego ja ne vidim sta ovaj Sandero u najvisem paketu opreme ima vise od Astre, osim CDa. A RUC je nepunih 300e. A brick je uporno tvrdio kako je jeftiniji i bolje opremljen.
Inace citam u SAT plusu da se pravi i u J. Americi.
Svratio danas do opela kod tasmajdana. Solidno popunjen lager,astre u svim varijatama isporuka dan po uplati. I ja rekoh hajde opet malo da pogledam,zagledam i ostalo...Cena 11550e + doplata sa tzv."sus pleh" 80e+ alarm 200e. Menjac je definitivno grublji nego u daciji,teze "pogadja" brzine,nekako je grublji. I gle iznenadjenja ni astra nema zastitnu plastiku oko zadnjih tockova...
Kao slag na torti zove me ortak i kaze da je video savrsenu reno lagunu 2004 1.9dci 120 ks. Da sam normalan poludeo bi
Comment