Dzabe se izvinjavas,kad si dosao na forum i skoro da nema coveka sa kojim se nisi nesto pokacio oko auta,cudi me da nisi poceo Boost-u da objasnjavas kako radi turbo motor i da je citroen to bolje uradio.
EDIT:
Originally posted by Sheta_Junior
Remus, golfa nema sta da te veze za njega. Nemojte citroene da poredite sa bilo kojim drugim automobilom. Ipak ja imam hidraulicara...
I nemoj ti meni da objasnjavas sta ima da me veze za neki auto i sta ne,narocito sto jos nisi vozio.
Mislim da je mali dokazao svoje definitivno, ipak ne vidim ni jedan drugi razlog zasto bi neko bio ovoliko kretenast, osim da nekog drugog zahebava i da se time nasladjuje, s toga nemojte se loziti na njegove boodalastine, neka obrise sline sa usana, namesti djozluke i prilepi jos malo siske za celo kao i svaki freek za kompjuterom na ovom svetu, a onda neka trazi novi forum za zahebanciju... =]
Sto se tice moderatora... Pa ne treba ovo brisati, vec staviti kao sticky temu kao uputstvo kako ne treba, a od sada sve njegove naredne postove koji off-uju brisati... =]
In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
I BX ima hidraulicnu kocnicu, koja je mnogo bolja od redovne
...od redovne hidraulicne. svasta.
a da ti zaviris malo u literaturu ?
ako vec pominjes Citroene, kocioni sistem je ono najgore sto je ikada osmisljeno u auto industriji a primenjeno na Citroenima tog doba.
kocnica je potpuno bez ikakve modulacije, samo on-off stanje.
da ne pricamo da je Citroen uspeo da ugradi rucnu pomocnu kocnicu koja deluje na prednje tockove, cijom upotrebom u voznji stavljas direktno glavu u torbu.
srecom, pa je promenom propisa stavljena zabrana Citroenu da dalje proizvodi svoje modele sa takvom gluposcu opasnom po bezbednost upotrebe vozila.
ako vec hoces da navodis neke prednosti konstrukcije Citroena onda pogledaj model Traction Avant koji je u svoje doba bio pravo otkrovenje novih principa pogona.
BX je jedan od poslednjih modela Citroena sa kamionskom konstrukcijom sasije, nije Pezo slucajno sve pod brendom Citroen prebacio na sistema samonosece karoserije.
Ja nestao nekoliko dana sa foruma, obaveze. E pa ovako, procitao sam sve postove, gledao malo automobile probao, jos kupio nisam
Posto mi je i izgled bitan nikad ne bih mogao da vozim BX, Feliciju. Astra nikako, jos mi je u glavi jedan test koji sam procitao u sat-u mislim, da je astra katastrofalno los auto (no hard feelings).
E sad se javio drugi problem. Vozio sam ovih dana audi A3 1.8 i napalio sam se malo
E da, kad sam kod voznje probao nekoliko auta. Evo i liste mojih zelja, Alfa145 1.6TS ili punto 1.3.
Probao sam razne automobile i kad sve saberem i oduzmem za ovu sumu koju imam ovo mi dodje nekako najlogicniji izbor.
Neke sugestije mozda jos?
Ja mislim da za 4000e ne moz` da kupis 145/6 1.6TS a da posle toga nemas nikakih ulaganja...mnogo je bitno da kupis dobar primerak jer u suprotnom samo si bacio novac..nemaju svi srece kao Ja ili Srdjan...
Originally posted by Sheta_Junior
Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!
Ono kao spanjeli brate u pravu si!
Moze ona da izgleda ko avion a da je ustvari krs, najgora stvar je uzeti "nacet" auto, onda popravke idu u nedogled, a ove sto su ocuvane i stvarno bez ulaganja ne mogu da se kupe za male pare
Samo mislim da bi taj 1.6 TS trebalo izbegavati u sirokom luku...
Po meni preporuka za taj auto ako zelis slabiji 1.4TS ili jaci 1.8 TS koji je prava retkost u tom autu.
Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!
Ne moze 1.6 da ima duzi menjac od 1.8, odakle ti to...
Ne znam na sta 33 misli, ali 1.6 ima lepo uskladjene odnose, pa se naspram moje 2.0 cini prilicno agilnom zbog kracih prenosa, a opet osetno bolje od 1.4, pa zato rekoh da je po meni prava mera za nekog sa prosecnim potrebama i zeljama, tih 120 ks je i vise nego dovoljno...
Sto se tice 1.8, pa po meni malo nepotreban motor, pored ovog 2.0 ne vidim zasto bi neko uzeo za 10 ks manje, ali poenta je bila da su se u 145 i 146 ugradjivali 1.4, 1.6 i 1.8, a da je 2.0 naknadno ubacena verzija QV i TI, sto bi trebalo da znaci da je iz tih 2.0 trebalo izvuci jos malo snage, hehe... =]
In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Ma 1.4 rulez, ide fino, sasvim dovoljno za svakodnevnu voznju, ne trosi mnogo i ne moze neko da me ubedi da trosi isto ko 1.8, nema sanse...Na otvorenom ide 8-10l plina a po gradu 10-14...Ako se vozi lagano trosi stvarno malo ali ako se cepa ume da popije. Lepo ubrzava a na otvorenom moze i da stigne blizu 200 mada nije bas preporucljivo voziti ga duze vreme tako mada mi gosn. Brick je rekao da rezim visokih obrtaja uopste nije naporan za ovaj motor i da je napravljen da moze duze vreme da se tera u obrtajima
Comment