CITROEN - Saveti za kupovinu,informacije

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MASTER OF PAINT

    #16
    BX-nastavak 2

    ...Osvrnucu se na prvi tekst u ovoj rubrici:kaze da je u poredjenju sa GOLF-om 2,brzi,startniji(misli se na dizel motore),udobniji,sladji za voznju!Ja bih dodao i kvalitet!!!Mnogo puta sam se uverio!Uostalom,dizel motori grupacije PSA smatraju se najkvalitetnijim u evropi,a ni benzinci nezaostaju puno.Zatim spominje "nove Turske bombe",sto nepostoji! "Bombe"proizvodi samo SITROEN,sve ostalo su vesto upakovane remontovane! Nije sasvim tacno da zadnji deo moze biti"tvrd"zbog propalih lezajeva u"rukama";Uglavnom samo pobrljavi sa odrzavanjem visine i gubi stabilnost i udobnost.Zamena jeste jednostavna,ali to NIJE posao za neiskusne.Preterao je i sa intervalom zamene od 100-150hiljada km.,pa fabricki jedva izdrze 100hiljada.Uglavnom,ovo je dosta jednostavnije i bolje reseno nego kod PEZO-a koji imaju isti tip vesanja.Takodje nepostoje BAKARNE cevi za hidrauliku na ovim kolima,bar ne fabricki!

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #17
      Sam BX nema nikakvu elektroniku vezanu za ogibljenje. Najcesci kvar koji uzrokuje promenu odrzavanja visine zadnjeg dela je blato i prljavstina oko regulatora visine. Kad propadnu lezajevi na trapu (ne na tockovima) auto postaje dosta tvrdji i moze se desiti cak da se nagne na stranu gde je propao lezaj. Lezajevi nisu skupi set (2 lezaja i semerinzi) kosta od 1250 do 3000 dinara + osovina koja nemora da se menja ako nije propala. Isti lezajevi koriste se i na XM-u. Doduse najtvrdji je kada se probuse zadnje bombe pa ostane bez gasa nazad....
      Jedina zamerka na BX-u je sto nema hebeni pokazivac temperature u 1.7TZD varijanti vec samo zutu i crvenu lampicu (uzas).
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • MASTER OF PAINT

        #18
        hm,nisam ni mislio na nekakvu elektroniku,vec na MEHANICKU vezu izmedju korektora visine i zadnje osovine.Otuda i svi problemi kad propadnu lezajevi,nereaguje na vreme.A pokazivac temperature-pa to im je stara fora,napravili dobar motor a namestili foru da ga s*ebes!Samo GTI i turbo dizel imaju merac temperature.Ja sam kupovao na Bubanj Potoku digitalni pokazivac kod lika koji ih sam pravi,nije los,kosta oko 15 evra.

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #19
          1.7 je turbodizel poslednji model bx-a i nema pokazivac temperature
          tabla iz gti bx-a moze da se prebaci i na tzd uz mala pakovanja. inace moguce je ubaciti pravljenu bakarnu cev umesto originalne alu cevi za hidrauliku.
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • MASTER OF PAINT

            #20
            Uf,mislio sam na turbo dizel interkuler(TDI),greska u kucanju.Redak i fantastican model!Oprema kao kod GTI-a ukljucujuci i instrument tablu.Ima 115ks i zaista mu mogu pozavideti mnogi benzinci,zahvaljujuci obrtnom momentu.Ja ipak volim benzince,sta mislite o jednom Bx19gti16vTurbo 4WD sa 220ks???Toliko je redak da ga nikad nisam video.Prica se da ima jedan negde u vojvodini.Ili o XM-u 3.0 V6 24V 220ks???Naspram njega vecina automobila je smesna!Prave Nemci jace masine,ali ti automobili su udobni poput taljiga(zaprezna kola)!!! .

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #21
              Nepostoji TDI BX Turbo dizel sa interkulerom je citroen 1.7TZD znaci taj motor ima interkuler i turbo punjac koliko se secam ima 1768 kubika. Auto ima opremu znaci ABS, podizace, sedista .... ali nema pokazivac temperature. Imao sam model iz 1992. i dugo sam ga vozio...
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • MASTER OF PAINT

                #22
                Pa nesecam se najbolje ali mislim da modeli pre restiling-a(91g)zaista nose oznaku TDI odnosno 17TD INTERCOOLER i 19TD INTERCOOLER,i imaju apsolutno sve kao GTI,osim naravno motora.Jedan sam video na bubnjicu pre mnogo godina,zeleni metalik...i jos nekoliko u prolazu...Hajde,nek se javi neko ko nije posenilio kao ja!!!

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #23
                  Serija I i serija II. Prva serija klasican citroen look kontrolne table ili ti sateliti sa strane i cudni cajgeri preuzeti (slicni) sa GSA modelom. Mali zmigavci u prednjim krilima... Serija II Klasicna kontrolna tabla, dizeli nemaju lampicu imaju dva termodavaca jedan za zutu (upozorenje) i jedan za crvenu (pregrevanje) lampicu. Obicno su vlasnici posle prve havarije (pregrevanja) vadili zuti davac i ubacivali varijantu cajgera od lade i davaca.
                  Inace serija II je neuporedivo bolja od prve narocito zbog limarije.
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #24
                    Citroen BX i ponesto o XM-u

                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • MASTER OF PAINT

                      #25
                      I benzinci (do GTI-a)imaju dve lampice umesto termometra,bas nezgodno!Serija 2 je restilizovana oko 91g.,sire lajsne,vise serijske opreme,zatamnjene stop lampe...sve su to sitnice ali zaista mnogo znace!BX19GTI16V(148 do 160ks) ima jos vise opreme od svih.Lepsi je za voznju,kao da je skroz drugi auto.Ono sto je mene privuklo i sto je veoma zanimljivo jeste potpuno isti trap(kompletno oslanjanje)kod svih serijskih modela,znaci od 1100ccm 60ks do 1900ccm 160ks!To znaci da mozete voziti brz,sportski model sa svom udobnoscu limuzine!I jos visevo nam govori o efikasnosti i kvalitetu citroenovog HIDROPNEUMATSKOG oslanjanja!

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        #26
                        Pa trap je isti ali zato sfere ili ti bombe nisu. Postoje razlicite za razlicite stilove i namene vozila...
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • MASTER OF PAINT

                          #27
                          Da,postoje dve velicine"bombi".Ima tu jos nekih sitnica ali trudim se da nedetaljisem,sustina je jasna.Udobnost i cena odrzavanja su jednaki kod svih modela(za trap).Bx je inace danas najjeftiniji citroen za odrzavanje,i najjeftiniji auto za kupovinu u klasi.Cak i jugo zna da bude skuplji!

                          Comment

                          • @lix
                            CBC Senator XXL
                            • 17.12.2004
                            • 875
                            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                            #28
                            Aco oce'l' biti slika? Mislim ovih tvojih radova...
                            Izgore bre covece...
                            Što više za što manje

                            Comment

                            • MASTER OF PAINT

                              #29
                              gori vatra...

                              ma znas kako je,nemam kad da se naspavam a kamoli da trazim fotke,pa onda skeniranje,pa slanje...ta nije co`ek `tica...ali bice uskoro!

                              Comment

                              • MASTER OF PAINT

                                #30
                                Originally posted by djukic
                                . inace moguce je ubaciti pravljenu bakarnu cev umesto originalne alu cevi za hidrauliku.
                                Ovo mi je ranije promaklo tj. mislio sam da sam replicirao.Ovako:kod nas se masovno ubacuju pravljene bakarne cevi umesto originalnih CELICNIH cevi.Ni kod "obicnih"automobila kociona instalacila nije od bakra ili aluminijuma a kamoli kod sitroenovog hidropneumatskog sistema,gde je radni pritisak oko 50bara a izmedju pumpe i regulatora pritiska cak 150bara!(ovo nisu fabricki podaci vec sam to video na probnom stolu kod jednog majstora koji remontuje te elemente).Moze to da radi i sa bakrom,ali pitanje je dokle?Zasto ga fabrika ne koristi?

                                Comment

                                Working...
                                X