CITROEN - Saveti za kupovinu,informacije

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wowa
    CBC Član
    • 25.08.2005
    • 47
    • Novi Beograd

    Mladiću, čiko, rođače, kako god!
    Ti si baksuz kakvog nema.
    A možda i nisi? Vidim prelaziš neku suludu kilometražu godišnje. Kako voziš? Gde voziš? Da nisi ti jedan od onih koji šaltaju bez kvačila i penju se na ivičnjak bez istog?
    Moje "govance" iz iste fabrike (vidi potpis) već 2,5 godine služi bez greške! Ustvari, ima jedan problem - slomio se zadnji brisač pod težinom snega prošle zime, ali tako stoji i radi! Oprao sam ga 5 puta do sada i menjao ulje i filtere po knjižici, i to je to! Da ti ne pričam da je 1,5 godinu vožen u Rusiji (ne u Moskvi), a ko je bio tamo zna kakvi su im putevi. I u sred leta je prešao 3000km za 48 sati, preko Ukrajine, a njihovi putevi su još bolji! Prosečna brzina je bila suluda!
    A VTR je u pitanju, dakle tvrdo ogibljenje, niskoprofilne gume itd.
    Kupio sam ga za suprugu, ali joj ga nikad nisam dao - to je sve što želim da kažem.

    I da ponovim: jako mi je interesantno kako se još uvek osećaš prijatno u ovom društvu. Valjda znaš da pred ćelavim ne treba da kažeš "****glavac", i pred debelim "vreća govana", to je elementarno vaspitanje.
    C2 VTR
    GS PALLAS
    2CV6 Dolly

    Comment

    • ibralic
      CBC Član
      • 22.11.2006
      • 55
      • Solin,RH

      E pa da i ja napišem koju na ovu temu!

      Možda jednostavno nisi imao sreće sa svojim C5,no isto tako poznajem ljude koji nisu imali sreće sa ostalim markama automobila poput BMW,VW,Mercedesa,Opela,Renaulta,.......

      Moji XM-ovi me godinama voze brzo,sigurno i nadasve udobno.
      na LHM-u je udobnije...

      Comment

      • nenad011
        CBC Veteran
        • 01.04.2006
        • 198
        • Novi Beograd

        Bobanems ,moram da priznam da sam se sit ismejao citajuci tvoj komentar koji "osu drvlje i kamenje" po C5
        Budimo realni pa iz tvog komentara se vidi da si vise imao problema sa ljudima tj firmom koja ti je prodala auto nego sa samim kolima
        Da si bio u prilici da malo bolje pratis postove na forumu, uvideo bi i sam da nasi dileri svasta rade sa automobilima i da se cak ide dotle da uzimaju kola koja su u transportu ili na neki drugi nacin imala neko ostecenje pa ih dobiju sa popustom a onda ih ovde "zavale" nekom srecniku poput tebe
        Cim si video da tvoja kola nisu ono sto si narucio trebao si da reklamiras, a ne da sam otklanjas probleme za koje verujem da su ih i sami izazvali ko zna kakvim "akcijama"...
        Rekao sam da sam provozao C5 ali covek koji ga vozi i dalje je tu i vidjam ga veoma cesto i uvek je pun hvale za svoj auto...pere ga 2 puta nedeljno i pazi kao da je od suvog zlata (napominjem da se ne radi o penzioneru niti coveku koji je kola dobio na lutriji )
        Sto se tice komfora mislim da nisam nikome otkrio toplu vodu ako ti kazem da od nemackih automobila nema tvrdjih i neudobnijih...verujem da su razliciti kriterijumi i ukusi ali svi imamo culo osecaja...
        Bombe se povremeno menjaju i ne znam da li traju po 100 000 km
        Uostalom pogledaj testove po netu videces da su cinjenice drugacije.
        A i nisi mi rekao za koliko si ga prodao
        P.S.Sto se tice preglednosti voleo bih da mi objasnis sta je nepregledno na ovim kolima, jer meni nikada nisu ni trebali senzori za parkiranje da bih dao sud o nepreglednosti bilo koga automobila.

        Comment

        • ibralic
          CBC Član
          • 22.11.2006
          • 55
          • Solin,RH

          C5 ima 3. generaciju hydroactive i prvi servis na hidraulici je tvornički propisan na 200.000km!!
          na LHM-u je udobnije...

          Comment


          • Auto nije bio lupan pregledao sam ga . A sto se tice dilera i servisa citroena prica im je slicna u skoro svim servisima ovde a i napolju .
            Servisirao sam ga i u madjarskoj i u nemackoj i tu je sve skoro priblizno smuseni i smotani do zla boga .
            Pa to se i uklapa u profil citroena kao da ih po kalupu prave .
            Da rezimiramo nisam ja naivcina koju su muntali serviseri i dileri .
            Auto koji sam uplatio po spisku opreme nisam dobio iz ko zna kojih razloga . U pitanju su bile po njima blage nijanse i delimicna odstupanja ??
            u pogledu par stavki ali da ne duzim prihvatio sam ponudjeno jer sam poludeo od cekanja .
            Aute vozim i odrzavam krajnje pazljivo pa stoga i revolt koji imam prema
            pomenutoj marki ( ne bih vise usta da prljam sa tim djubretom )
            Problemi koje sam primecivao za vecinu kupaca mozda i nisu bili primetni
            ali ja sam pre a i posle toga vozio automobile koji su se pokazali daleko bolje i zahvalnije .
            U Ofenbahu na servisu sam morao da licno nateram servisera da ponovo skine zastitnu plastiku motornog prostora i pokazem mu mesto gde curi rashladna tecnost na cega je on lakonski odgovorio da se to smatra minornim gubitkom i da je to normalno ????? ( litar na 5000 km )
            E za mene je to bila kap u casi da se otarasim lesa od auta .
            Covek koji ga je od mene kupio kaze da je zadovoljan posto auto nije ogreban nema ni trunke necistoce u autu sve je kao u apoteci .
            Njemu ne smeta lupkanje skripa kocnica strplivo ceka po par meseci senzore i neke gluposti koje je do sada menjao . za mene je to nedopustivo auto mi treba svaki dan i nemam vremena da se " druzim "
            sa brankovicem iz jucita ili da slusam beskonacna pravdanja likova iz vitro grupe . Turbina i dalje urlice iznad 3000 obrtaja i za njih je ta skripa normalna coveku je poceo i da trosi ulje ali tek po isteku garancije su
            pristali da je menjaju ????? .
            FAP filter je unisten od ulja interkuler su mi redovno praznili od ulja ali
            niko ponavljam niko od svih servisa pa ni oni u nemackoj nisu prihvatali da zamene turbinu .
            Slazem seda se vecina i drugih marki auta kvari ali ja za Audi A 6 servis zavrsim u par sati i delove u garanciji dobijem u zameni bez problema .
            I pri tome ne prave pitanje da li je auto kupljen u srbiji a garanciju ostvarim u stutgartu . Gde mi se desi problem ja ga tu i resim .
            Sve imaju i nema komplikacija .
            A kod ovih smotanih likova iz citroena sve je problem niceg nema
            lazu mazu pravdaju se za sve imaju opravdanje uvek je visa sila
            previse zahtevas skripe kocnice - tako mora ,gubitak tecnosti - nije strasno , lose koci - vozi sporije i koci na vreme , lupka vesanje - to je
            normalno . memorija sedista ne funkcionise - ne dirajte to dugme.
            retrovizori se sklapaju sami od sebe - vrati ih rucno .
            trosi ulje - kupi 2 litre rezervnog i dolivaj . pregorevaju sijalice farova-
            da znamo to im je mana . retrovizor unutrasnji se stalno pomera i zatamnjuje - to mi u nemackoj fiksiramo i iskljucimo funkciju ??????
            pregreva se motor u gradu- iskljucite klimu ????
            Vesanje je skroz postalo tvrdo- stradale su bombe i amortizeri ali moze to jos da ide ( dok ne istekne garancija naravno ) pa cekajte servis zamene ulja je na 200 000 km pitao sam servis zar to nije deklarisano
            da se u hidroaktivi menja ulje na tom intervalu ??? - da ali znate amortizere te proizvodi PEZO ???? a oni nam ne odobravaju reklamaciju odgovor u centralnom servisu u minhenu > ?
            I stvarno kad sam bio u srbiji podignemo auto na dizalicu kad ono na svakom amortizeru pise PEUGEOT .
            E toliko o citroenu za sad nemam vise zivaca pocinjem da se nerviram.
            Zaboravite da postoji ta firma dace bog pa ce propasti .
            Od srca im zelim da nestanu kupio ih je PEZO i neka propadnu zajedno .

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              pa da svi imaju iskustvo kao ti ili priblizno(jel kao tvoje neverujem da jos neko ima) ... nebi Citroen i Peugeot imali rast prodaje nekoliko zadnjih godina..proculo bi se to...
              tako da .. .sta da ti kazem..imas lose iskustvo...zao mi je
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • Wowa
                CBC Član
                • 25.08.2005
                • 47
                • Novi Beograd

                Brate, ja 35 godina uživam u Citroenima toliko, da bih mogao 5 tomova da napišem.
                I nisam jedini.
                Još ću da poverujem da su Citroeni automobili sa dušom - taj tvoj C5 te je dobro pročitao... sam si kriv.
                Da se kladimo da novi vlasnik neće imati nikakvih problema?
                C2 VTR
                GS PALLAS
                2CV6 Dolly

                Comment

                • nenad011
                  CBC Veteran
                  • 01.04.2006
                  • 198
                  • Novi Beograd

                  Pazljivo sam procitao tvoj komentar i ponovo ne mogu da se otmem utisku da, iako kazes da nisi neka naivcina da te zavrcu prodavci, nisi uradio pametan potez sto si prihvatio to sto su ti ponudili umesto onoga sto si trazio.
                  Rekao sam ti vec da se neretko desi da nasi dileri pokupe auto koji iz bilo kog razloga nije zadovoljio a oni ga ipak uzmu sa popustom i ovde ga prodaju?imam druga u Francuskoj koji je promenio nekoliko Citroena i Peugeot-a ali nikada nije dobio kola koja nije trazio.To ti je osobina nasih firmi.
                  Razumem tvoj bes ali za to je najmanje kriv auto.
                  Verujem da je dobar razlog za neckanje oko servisa bas i cinjenica da je kupljen gde je kupljen?nazalost tu nam niko nije kriv.
                  I jos nesto mi nije jasno, zasto ako si vec u Nemackoj zasto tamo i nisi kupio kola a ne kod nasih dilera ?
                  Sto se tice Peugeot-a moj brat vozi 406-icu, presao je preko 450 000km i I dalje ide kao zmaj tako da sumnjam da ce da propadne Peugeot Citroen (nekome na zalost nekome na zadovoljstvo )
                  A kao sto vidis C4 je poprilicno proterao ?Nemce? na ulicama u Beogradu iako je ovo trziste sektaski okrenuto prema Nemackim automobilima.
                  Takodje neretko vidim i C5 kod taksista a oni sigurno nisu ludi da uzmu kola koja su im nesplativa.
                  Mislim da je ipak glavni razlog to sto si kupio kola na pogresnom mestu jer toliki korisnici Citroena su prezadovoljni kvalitetom koji dobijaju a tvoja prica zvuci krajnje suprotno.
                  Uz to moram da dodam da je evidentno da si pristrasan i naklonjen Nemcima jer ko bi mogao da poredi Opel Corsu sa Francuskim vozilima???
                  Mozda je ipak najbolje da se vratis germanskoj autoindustriji
                  P.S.A sto se tice servisa na 200 000 za hidrauliku, sve zavisi od puta po kom si vozio tako da ako "gadjas" rupcage bombe moraju da stradaju.

                  Comment


                  • E pas moram da odgovorim.

                    1. Covek koji je posle mene kupio auto prelazi 10.000 godisnje
                    Njemu ne smeta nista pa taman i tocak da otpadne (tipican vozac citroena)
                    Dane i noci dangubi druzeci se sa majstorima ( dokon )
                    Redovni je pretplatnik AMS tako da se cesto C5 kotrlja na sleperici nazad u NS .
                    Hvali mi se ( citaj tesi se) da bolji auto nije imao do sad ???) naravno pre toga je vozio dijanu .
                    paprene popravke ga razvaljuju finansijski ali to pokriva sa privatnim
                    muckama sa mesom ( mesara redovno donosi prihode od marifetluka )
                    Proslog meseca sam mu doneo iz nemacke ceo set kvacila plus
                    plivajuci zamajac ( 1730 evra ) zamenajeno je na 180 000 km sto su u nemackoj rekli da se i navozao . dizne su na izdisaju turbinu je remontovao ali eto posle 20 000 km opet je pocela da cvili i trosi ulje .
                    Ne radi mu ni podizac stakla stradao je mehanizam sofer sajbna je
                    pocela da se raslojava i dobila je ruzne fleke po ivicama .
                    Hromirane lajsne oko prozora su ispod plastifikacije pocele po hromu da oksidiraju .
                    Servo letva curi i doliva ulje oko litar na 2000 km .
                    Kompresor klime je stradao pa je stavio kraci pk kais posto je sprzeno kvacilo klima kompresora .
                    Menjac sve cesce iskace iz prve i druge. Pogotovo pri brzem saltanju iz prve u drugu cuje se ono krrrrrrrrrrr . A cesto i zaglavi u drugoj ( snop
                    menjaca je dobio prevelik luft u samom kucistu posto se kosuljica lezaja razmrdala ) meni su to kao sanirali na 58 000 km u nemackoj ali je sad
                    definitivno neophodan ceo drugi menjac .
                    Homokineticki zglobovi redovno krckaju i nagovestavaju da nece jos dugo .
                    kada se ugasi ceo auto kljokne do crne zemlje bombe i amortizeri su
                    definitivno skroz zveknule dolivase ulje u hidroaktivu u obilnim kolicinama kaze da vise i ne racuna koliko .
                    Kada sam seo u auto pre par nedelja imao sam osecaj da je to neki drugi ane moj auto . Uzas poceo je sam da se reciklira sve se raspada
                    sedista se deformisala potonula rucica volana ispod koze se sve uvija
                    sija lampa vazdusnih jastuka kaze da su u servisu rekli da je stradala centrala . rucnu ne sme da povlaci posto su prednji cilindri poceli da blokiraju . Trafoi ksenona su skroz istopili oslonce na farovima tako da
                    svetla poskakuju po putu . Ventilator grejanja radi samo na maksikuku
                    Sa lajsni se oljustuila boja . Hladnjak klime je procurio dok se hladnjak vode skroz rastocio i nema mesta gde ga nije nesretnik letovao i to sve u donjoj zoni neverovatno da se aluminijum pretvorio u prah od korozije .
                    letos je krenuo u grcku na more i kaze da je dolivao po 4 litre vode na svakih 100 km . Crevo interkulera je pucalo vec 3 puta . Protokomer sam menjao 2 puta u garanciji plus jednom o mom trosku . On je stavio neku
                    budzevinu koja menja protokomer ( 80 evra ) ali mu se auto sa time vucara po putu posle 3000 km pa opet kod tog majstora na stelovanje
                    pa opet malo ide pa opet ne ide i tako za njega je to sve ok .
                    Glanca ga i briska svaki dan i spolja gledano auto je i dalje kao nov.
                    Nema trunke korozije boja je kao nova . Auto je i kod mene a i njega bio garaziran .
                    Covek sve pedantno zapisuje sta se desava sa autom pa su to prave dogodovstine kad pocnemo da iscitavamo intervencije .
                    Mene je auto kostao 33 000 evra a prodao sam ga posle 16 meseci
                    za 17 000 evra i predjenih 118 000 km . Uzas ali i sreca jer je to bio jedini
                    normalan kupac a ne neki frik kojih je bilo na gomile i koji su me davili i gnjavili a nemaju prebijene pare . A sto se tice taksista o njima sve najgore to su uglavnom hijene i lesinari . PA NE MORAM POSEBNO DA APSOLVIRAM KOJA JE TO FELA I SOCIJALNI SLOJ . Mislim da su ti likovi
                    ono sto bi se moglo podvesti pod ne daj boze .

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      Vidi ja znam za jedan Audi A6 2.5TDI u koji je ulupano 240.000,00 dinara. Auto i dalje jako tesko pali (ujutro) i u servisu na cukaricnoj padini kazu da je to normalno.
                      Auto je naravno garaziran i lose pali iako je garaza topla (10tak stepeni kad je napolju jak minus).
                      Horor oko automatskog menjaca necu ni da prepricavam ovde.
                      Servisi za taj isti auto (2001. godiste) sa svega 130.000km na satu su nepodnosljivo skupi.
                      Spolja izgleda fenomenalno, unutra je takodje perfektan ali gazda jednostavno nemoze vise da ga gleda...

                      P.S. Zalomi se svakom staces. Citroen prodavce ovde u srbiji nezelim ni da komentarisem.
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • ibralic
                        CBC Član
                        • 22.11.2006
                        • 55
                        • Solin,RH

                        "Njemu ne smeta nista pa taman i tocak da otpadne (tipican vozac citroena)"


                        Ne bi se složio sa ovom tvrdnjom!!
                        na LHM-u je udobnije...

                        Comment

                        • Wowa
                          CBC Član
                          • 25.08.2005
                          • 47
                          • Novi Beograd

                          Originally posted by bobanms
                          ...
                          Njemu ne smeta nista pa taman i tocak da otpadne (tipican vozac citroena)
                          ...
                          Hvali mi se ( citaj tesi se) da bolji auto nije imao do sad ???) naravno pre toga je vozio dijanu ...
                          paprene popravke ga razvaljuju finansijski ali to pokriva sa privatnim
                          muckama sa mesom ( mesara redovno donosi prihode od marifetluka )
                          ...Uzas ali i sreca jer je to bio jedini
                          normalan kupac a ne neki frik kojih je bilo na gomile i koji su me davili i gnjavili a nemaju prebijene pare . A sto se tice taksista o njima sve najgore to su uglavnom hijene i lesinari . PA NE MORAM POSEBNO DA APSOLVIRAM KOJA JE TO FELA I SOCIJALNI SLOJ . Mislim da su ti likovi
                          ono sto bi se moglo podvesti pod ne daj boze .
                          Da li je moguće da nijedan admin ili moderator ne reaguje na ovo???
                          C2 VTR
                          GS PALLAS
                          2CV6 Dolly

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            Pa kolko znam GS, BX... mogu i da idu bez jednog zadnjeg tocka
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • Maki_M
                              CBC Član
                              • 09.10.2006
                              • 39
                              • Nis

                              Originally posted by Wowa
                              Originally posted by bobanms
                              ...
                              Njemu ne smeta nista pa taman i tocak da otpadne (tipican vozac citroena)
                              ...
                              Hvali mi se ( citaj tesi se) da bolji auto nije imao do sad ???) naravno pre toga je vozio dijanu ...
                              paprene popravke ga razvaljuju finansijski ali to pokriva sa privatnim
                              muckama sa mesom ( mesara redovno donosi prihode od marifetluka )
                              ...Uzas ali i sreca jer je to bio jedini
                              normalan kupac a ne neki frik kojih je bilo na gomile i koji su me davili i gnjavili a nemaju prebijene pare . A sto se tice taksista o njima sve najgore to su uglavnom hijene i lesinari . PA NE MORAM POSEBNO DA APSOLVIRAM KOJA JE TO FELA I SOCIJALNI SLOJ . Mislim da su ti likovi
                              ono sto bi se moglo podvesti pod ne daj boze .
                              Da li je moguće da nijedan admin ili moderator ne reaguje na ovo???
                              DA, STVARNO DA LI NIKO NE VIDI OVO ?!?!?
                              www.citroenforumsrbije.com

                              Comment

                              • nenad011
                                CBC Veteran
                                • 01.04.2006
                                • 198
                                • Novi Beograd

                                Pa koliko vidim taj auto si unistio pa prodao coveku koji se bavi "marifetlucima" bas posteno nema sta
                                A verovatno su svi kupci ludi pa vole da daju po 30 000 evra za kola koja ne rade
                                Ali ipak bobanms je izuzetan talenat jer tolike stvari unistiti na novim kolima, to je ipak jako veliki uspeh koji zahteva jako veliki trud
                                Kao odgovor na svu ovu "suplju" pricu predlazem da ispisemo nase kilometraze cisto da se vidi koliko ovi nasi "krsevi" prelaze
                                Evo moj BX je 179030km i jos uvek uspesno "naguta prasine" mnoge novije automobile na autoputu =]

                                Comment

                                Working...
                                X