Hehehehe stare dobre dileme dizel ili benzin+tng
Eh nikako da vec jednom izmisle perpetumobile pa da se brate vozamo k'o ljudi
.
Uvek rado citam ove polemike pogotovu sto se iz godine u godinu stvarno menjaju osobine i perfomanse i jednih i drugih i vrlo je tesko izvagati sta je bolje kupiti. Citam ovo i razmisljam definitivno je canon forum gde dolaze ljudi koji imaju dosta znanja teh. potkovanosti i prate automobilsku industriju tj. ima dosta toga za nauciti ali naravno ima i (nerazumnih) iskljucivosti :
@driverGT ...ne bih vozio dizel ni da trosi 1litar...
zasto ? lose ide,slabo vuce sta od toga ? pogledaj onda kako ide bmw e46 330d i to karavan
: http://www.youtube.com/watch?v=_hYh3oN63jE
Kad bi probao jedan takavauto siguran sam da bi drasticno promenio misljenje o danasnjim generacijama dizela.Ja sam probao upravo ovakav 330d samo limuzina (2000-to 3000ccm/184 ps tiptronik itd) jer sam se dvoumio da pazarim taj auto ali sam na kraju ipak odustao (za sad) upravo zbog one druge strane medalje - losa nafta kod nas - skupe posledice i uopsteno odrzavanje za comon rail motore (i e46 uopste) je papreno i za sad ostajem na klasicnim dizelima kojima sam veoma zadovoljan .
Brik i Djuka su prokomentarisali ono sto je meni bila vodilja kad sam sebi kupovao automobile a to je sto mladji auto iz omiljenih mi firmi ali sa nesto starijim generacijama motora tako sam i uzeo pezo 2000-to ali ne HDI nego obican 1.9d i volvo '98 sa 1.9 tdi motorom a ne dci (od '99-te krenuo) .Licno mislim da sam napravio dobre izbore jer me za sad (par godina) odrzavanje kosta minimalno automobili idu sasvim ok potrosnja pezo (nisam 100% siguran jbg malo je pa ne proveravam bas nesto) oko 6-7 litara volvo 6-8litara u svim rezimima .U oba ide klasican D2 tako da se uopste ne cimam oko kvaliteta nafte (samo redovno menjam filtere i to je to) .
Prethodno sam imao xm-a 2.0 benzinca +lovato ,takodje imam samo pohvale za tu kombinaciju vozio sam tako 2 godine i zaista nisam imao problema apsolutno ni sa cim vezano za plin ,potrosnja se kretala od 9-14 litara plina u zavisnosti leto-zima ,grad,otvoreno . Pouzdanost plina maximalna.
Znaci iz mog iskustva i jedno i drugo imaju svoje prednosti i mane a sitnice preovladjuju.
Comon rail motori (jtd,hdi,cdi...)- savrsenstvo zaista ,odlicne perfomanse max ucinak, mala potrosnja ALI problematicno gorivo ,skupo odrzavanje Srbija brate daleko smo od sveta ...
Benzin+tng prednosti svi znamo
ali ja licno vise volim dizele iz prostog raloga sto su dosta jednostavniji za odrzavanje kao i prilikom eventualnih kvarova kod dizela je elektronika minimalna dok benzinci tu znaju da prave mnogo vece probleme
rotokomer,svecice ,kablovi bobina,komutator,ecu itd mnogo potencijalnih izazivaca kvarova zbog kojih te auto zna ostaviti bilo gde dok dizelima trebaju cisiti filteri, naravno dobra kompresija i vozi misko. Po mom misljenju su samom jednostavnoscu dizeli su pouzdaniji ali eto ni to ne mora biti pravilo-samo moje iskustvo
Sve u svemu izabrati i jedno i drugo ima ZA I PROTIV ,e sad najbolje je ako je nov auto pa sta god on bio dizel ili benzinac -jos ako je firmin ihaaaa
Btw: Dizeli mogu da trose jako malo secam se drugar je imao onog malo daihatsu sharade 1.0tdi sa tri klipa 1000ccm trosio je 3,5 litra nafte 90 i neko godiste a evo i za ostale neverne tome jedna slicka sa zadnjeg sajma u BG koliko malo mogu da trose naftarice

Pozz


Uvek rado citam ove polemike pogotovu sto se iz godine u godinu stvarno menjaju osobine i perfomanse i jednih i drugih i vrlo je tesko izvagati sta je bolje kupiti. Citam ovo i razmisljam definitivno je canon forum gde dolaze ljudi koji imaju dosta znanja teh. potkovanosti i prate automobilsku industriju tj. ima dosta toga za nauciti ali naravno ima i (nerazumnih) iskljucivosti :
@driverGT ...ne bih vozio dizel ni da trosi 1litar...


Kad bi probao jedan takavauto siguran sam da bi drasticno promenio misljenje o danasnjim generacijama dizela.Ja sam probao upravo ovakav 330d samo limuzina (2000-to 3000ccm/184 ps tiptronik itd) jer sam se dvoumio da pazarim taj auto ali sam na kraju ipak odustao (za sad) upravo zbog one druge strane medalje - losa nafta kod nas - skupe posledice i uopsteno odrzavanje za comon rail motore (i e46 uopste) je papreno i za sad ostajem na klasicnim dizelima kojima sam veoma zadovoljan .
Brik i Djuka su prokomentarisali ono sto je meni bila vodilja kad sam sebi kupovao automobile a to je sto mladji auto iz omiljenih mi firmi ali sa nesto starijim generacijama motora tako sam i uzeo pezo 2000-to ali ne HDI nego obican 1.9d i volvo '98 sa 1.9 tdi motorom a ne dci (od '99-te krenuo) .Licno mislim da sam napravio dobre izbore jer me za sad (par godina) odrzavanje kosta minimalno automobili idu sasvim ok potrosnja pezo (nisam 100% siguran jbg malo je pa ne proveravam bas nesto) oko 6-7 litara volvo 6-8litara u svim rezimima .U oba ide klasican D2 tako da se uopste ne cimam oko kvaliteta nafte (samo redovno menjam filtere i to je to) .
Prethodno sam imao xm-a 2.0 benzinca +lovato ,takodje imam samo pohvale za tu kombinaciju vozio sam tako 2 godine i zaista nisam imao problema apsolutno ni sa cim vezano za plin ,potrosnja se kretala od 9-14 litara plina u zavisnosti leto-zima ,grad,otvoreno . Pouzdanost plina maximalna.
Znaci iz mog iskustva i jedno i drugo imaju svoje prednosti i mane a sitnice preovladjuju.
Comon rail motori (jtd,hdi,cdi...)- savrsenstvo zaista ,odlicne perfomanse max ucinak, mala potrosnja ALI problematicno gorivo ,skupo odrzavanje Srbija brate daleko smo od sveta ...
Benzin+tng prednosti svi znamo


Sve u svemu izabrati i jedno i drugo ima ZA I PROTIV ,e sad najbolje je ako je nov auto pa sta god on bio dizel ili benzinac -jos ako je firmin ihaaaa

Btw: Dizeli mogu da trose jako malo secam se drugar je imao onog malo daihatsu sharade 1.0tdi sa tri klipa 1000ccm trosio je 3,5 litra nafte 90 i neko godiste a evo i za ostale neverne tome jedna slicka sa zadnjeg sajma u BG koliko malo mogu da trose naftarice


Pozz
Comment