CITROEN XM
Collapse
X
-
U medjuvremenu promenio sam kraj spoje. Operacija trivijalna i jednostavna. Sam kraj kosta neverovatnih 560din a nije iz Turske. Pa dobro ljudi jel taj Golf II sinonim za jeftino odrzavanje...
P.S. pa nemam tvoj broj mobilnog
Comment
-
-
Re: evo broja...
Originally posted by dishaka064/651-39-35
ps. da nema neko 4 ratkapne (plasticne) za alu felne, one fabricke?
E djuka nikako me put ne nanosi ovih dana do Bg-a (bio sam jednom na kratko zurio sam) nemoj me zaboraviti za cd. btw curka mi klima znas li nekog pametnog tu ko bi mogao da mi to sredi , do ove godine sa punjenjem na pocetku sezone izdrzavala je leto ali sad se nesto brzo upolovacila i nije neko hladjenje,ajd javni mi molim te.
Poz.Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS
Comment
-
-
Nedavno sam video sudar XM-a i Merc. W124 dizela. Nije bila velika brzina, ali Merc za mene pojam tenka od auta je odleteo dobrih 10-ak metara i dosta ostecen. XM nije pretarano ostecen. Po drugi put sam se zaljubio u taj auto.
A prvi put je bilo u nekom taxiju, to je tada bio najudobniji auto koji sam seo, pitao sam taksistu koji motor je u njemu, a on mi je ponosno rekao: tri-hiljade-kubika.
Comment
-
-
Imam jos jedan problem auto mi se spusta u voznji pri vecem broju obrtaja(i napred i pozadi)Stavio sam novu centralnu kuglu 62bar ali nije ona najvece zapremine,zamenio gumice na regulatoru i h razvodniku a i servo koci!Stavljao sam 3 velike reparirane centralne i svaka traje po 2 dana.Sad sam stavio novu ali nista.Kada sam stavio gumice i veliku kuglu sve je bilo u redu ali trajalo je 2 dana!!!Pumpa mi se dosta cuje da nije ona problem?POMOCxm 2.0
Comment
-
-
Do senzora polako i oprezno skines staklo sa zabica. Velika je verovatnoca da polomis neku...
Visina vozila nebi trebalo da ima veze sa centralnom ili akumulatorskom bombom. Cak ni sa pumpom i intervalom ukljucivanja iste. Nego ajmo redom jel imas Hidroactive? ili obicno ogibljenje?
P.S. zovnite me na 063 208 457 ako neko hoce CD...
Comment
-
-
U slucaju rasipanja na servu regulator odreguje tako sto iskljuci servo (smanji dotok) tako da ostane dovoljno za ogibljenje. Nego pogledaj povratna creva u LHM lonce. Ako imas veliki povrat sa zadnjeg ogibljenja onda ti je los glavni kocioni ventil. Ako imas sa prednjeg ogibljenja veliki povrat onda su ti losi amortizeri.
Regulator pogotovo posle remonta treba pregledati.
Da je hidroaktiv tu bi bila jos gomila sitnica ali ovako ostaje samo ovo gore + detaljan pregled remontovanih regulatora i razvodnika...
Comment
-
Comment