ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gruja
    CBC Senator XXL
    • 09.02.2006
    • 614
    • Bgd
    • Alfa 75 TS

    Ma jasno, kapiram, al danas kad udjoh u onaj hebeni Kit Commerce i trazih crevo fi 40 gledaju me kao da trazim crevo od prekookeanskog broda... Pa zato pitam dal mozda pasuje od nekog konkretnog modela...

    No nema frke, sutra cu da zabasam po radnjama pa ce da iskopam nesto

    Tnx momci! =]
    Transaxle u krvi...

    "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

    Comment

    • ljube-kugla
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 1531
      • batajnica

      jedno od resenja
      http://img181.imageshack.us/img181/2999 ... eecgd2.jpg
      ko na nas krene iz mesta je naje&o
      a sto nas je vise,jaci smo

      Comment

      • Nigy
        CBC Senator XXL
        • 13.04.2006
        • 921
        • BGD

        Crni Grujo, odfikari deo creva koji se navlaci na cev. Ako nemas duzinu, odsrafi termostat sa nosaca i dobices prstora za manevrisanje, a i na vremenu da ne zuris sa konacnim resenjem.
        Inace, ovaj sistem sa ubacivanjem cevi sam i ja primenio na jednoj sektasici. Jos bolje je te cevi praviti za krivine i na njih stavljati ravna creva koja je lakse naci.

        Originally posted by Jovana
        Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

        Comment

        • JaMaL
          CBC Senator XXL
          • 14.04.2007
          • 448
          • JaMaL

          Au koliko sam se smorio... znam u cemu je ceo problem sa mojim turbom ima "Nigy sindrom" ne radi mi waste gate... mislim radi ali veoma sporo... tako da mu se ponekad desava da mi spikeuje pri naglim ubrzanjima... sporije reaguje... lepo radi kada se zagreje posle 30 min... ali pre toga je veoma cudan... mislim posto se zagreje motor i ulje postigne radnu temperaturu... posle toga 20-30 min... tek tad krene da radi kako treba...

          zvao sam uzice...ali oni nemaju kao rezervne delove... nego samo rade servis... sta god... tako da ne znam gde da kod nas nabavim waste gate, mogu da ga narucim i sacekam tipa 20-30 dana minimum da stigne... ali to mi se ne radi... polovan nije opcija jer ne znam da nece da radi kao ovaj...

          jel ima neko ideju za waste gate za T3 negde?

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            Kako si utvrdio da ne rati wastegate?
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • JaMaL
              CBC Senator XXL
              • 14.04.2007
              • 448
              • JaMaL

              pa citajuci alfine manuale i pricajuci sa nekim ljudima koji imaju turbo motore...

              posto komp nema kontrolu boost-a osim ako detektuje knock, onda se otvara mali elektroventil itd... kako ide to redosledom... (navatao sam devojku da mi prevede uputstvo za turbo sa italijanskog) u svim drugim slucajevima waste gate radi mehanicko odrzavanje boosta... odnosno na koliko ga navijes tad otvara... ako ne otvara, odnosno kao ja imam spikove pri ubrzanju ili nigy koji ima "infinite boost", kada mi se boost skoci na 1.1 za 1 sec i onda padne na 0.9 i za 1-2 sec padne na ~0.7 znaci da mi je opruga i membrana u waste gate-u ocvrsnule od vremena, temperature i da ne mogu da reaguju dovoljnom brzinom... usput to su mi rekli i u turbo servisu kada sam ih pitao za problem... rekoshe da nije redak problem da posle 10+ godina waste gate opruga jednostavno ocvrsne pa se ne otvara ili se membrana pohaba i pocne da pusta... onda ne mozes da napravis boost... ili mu treba vecno da napravi pa se turbo rupa povecava... dobijes kick na 4000 umesto na 2500... itd...

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                Kad ti je već devojka prevela uputstvo onda uzmi mali manometar, napravi pritisak od 0.237 bara ili tu negde, nadji u uputstvu, i proveri koliko se otvara vestgejt. Treba negde oko 1.3mm ali i to proveri u uputstvu, pišem po sećanju da sad ne tražim.

                Drugo, napraviš malu lampicu (najslabiju koju imaš) i povežeš je paraleno sa ventilom za vestgejt, dobaciš je žicama do kabine i posmatraš šta ti radi ventil kad opališ po gasu.

                Opruga od temperature i hiljade sabijanja može samo da oslabi a turbo majstorima preporuči knjigu kako se kalio čelik....

                Membrana može da propušta ali to ćeš na prvi način probe odmah znati, ventil može da ne radi svoj posao a to ćeš na drugi način probe odmah znati.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • JaMaL
                  CBC Senator XXL
                  • 14.04.2007
                  • 448
                  • JaMaL

                  danke... mnogo... probacu... mislim dobio sam i prostiji savet za testiranje... pumpa nozna za gume... napravim mali adapter i pritiskam... da vidim na koliko otvara... najprostije...

                  nisam samo skapirao kakve veze ima onaj mali elektroventil sa celom pricom... on ne radi kontrolu boosta bez knocka...?

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    Pritisak možeš praviti i ustima ako treba, nij bitno da li je pumpa ili kompresor nego da bude tačno toliko mali pritisak, zato ti treba precizan mali manometar sa velikim rasponom.
                    Mora biti baš taj pritisak da bi proverio koliko izlazi vestgejt i da bi ga pravilno naštelovao i mora izlaziti baš toliko koliko piše.

                    Zašto...

                    Zato što radi po zadanom programu i zato služi onaj mali ventil, on uvek radi kontrolu bosta i mora biti ispravan. Jedino kad je nok on se zatvara i sve ide na vestgejt pa je onda sigurnosni pritisak 0.3 bara u sistemu.
                    Pulsira u odredjenom ritmu i reguliše boost.

                    Za čitanje uputstva sedi dole jedan

                    Kako misliš da se reguliše boost i over boost?
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • JaMaL
                      CBC Senator XXL
                      • 14.04.2007
                      • 448
                      • JaMaL

                      jeste, u pravu si... totalno sam prevideo taj deo sa pulsiranjem elektroventila... dobro...

                      skinuo sam wg, upalio sam kompresor... sad cekam ortaka da mi donese manometar malo pa da nesto iskombinujemo... thx

                      brzo pitanje... elektroventil jel ima veze na koju su stranu okrenuti oni polovi... posto konektor moze da se stavi na oba nacina...? jer nisam siguran kako sam ga vratio posle skidanja airboxa...?

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        Vestgejt moraš štelovati ili proveravati na turbini, kad na tom i tom pritisku izadje treba da pomeri šipku i otvori vestgejt toliko i toliko, ak oej više ili manej šteluje se na šipci.

                        Na utikaču treba da ima zarez sa jedne strane da ne smeta crevu, tako se namesti ali u principu ne bi trebalo da je bitno.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • JaMaL
                          CBC Senator XXL
                          • 14.04.2007
                          • 448
                          • JaMaL

                          to znam... "preload" sipke je bitan... kako oni to zovu... produzavanjem se smanjuje pritisak i povecava brzina reagovanja, skracivanjem se povecava pritisak i smanjuje brzina reagovanja...

                          e sad svaki wastegate je bazdaren od-do... dakle od jacine opruge zavisi na kojim pritiscima moze da radi...

                          meni je problem jer ne vidim taj zarez... i nisam znao za foru... ali sam saznao sa kompresorom...

                          stavili smo na 1 bar da vidimo da li radi... i nije radio... onda slucajno sam okrenuo celu sipkicu dakle i glavu i deo koji ulazi u membranu i proradio je... ali samo u jednom polozaju... cim je okrenem prestane da radi... e sad nastelovacu to ja na kolima u taj polozaj kompresorom... i oznaciti... samo kada sam vratio wg na auto posto sam cackao sa duzinom vrata dobio sam 0.4-0.5 bar pritisak i to bas kasno... i posle 30 min... 0 pritisak... uvek 0... dakle papucica na podu pritisak 0... kada se auto skroz ugrejao... tako da fine tuning je potreban... ali vidim i nov aktuator... ovde nesto definitivno ne valja...

                          EDIT:

                          aaaaaa je...biiiiiip...m im ma**r... znaci znate koliko sam se smorio... posle sveg mlacenja... namestim ja da to radi... nije bila frka u pritisku i grejanju... BENZIN.... JUGOPETROL... ajde priznajem... ja sam zajebao preload na wg-u... i nisam znao da radi u jednom polozaju i da ne treba da se okrece sipkica... ok... ali zasto nemam boost... zato sto odem na pumpu sa ispravnim kolima... koja rade... kako god na 0.6 nepodesenih trenutno ali rade... i posle nekoliko kilometara... valjda dok je taj crap od benzina dosao do motora nece da predje 4000 obrtaja... puca... gubi snagu... kriminal... skace mi ler... znaci ne verujem sta su mi sipali u rezervoar... treba me tuci pajserom ako ikad odem na tu pumpu opet a nije prvi put... i sa ts-om kada sam tu sipao benzin imao sam probleme... ali mislio sam losha kolicina... nesto nesto... ma daj...

                          Comment

                          • superfly tnt
                            CBC Senator XXL
                            • 29.05.2006
                            • 609
                            • Zagreb

                            de ste bagro sektaska. nijeme bilo neko vrijeme, totalno sam zaboravio otkad imamo svoj super cool forum jel dolazi ko na more ovdje? a mozda se vidimo u 9mj. oce bit sta? osjetim miris spaljenih guma.
                            TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                            nova stranica

                            Comment

                            • ljube-kugla
                              CBC Senator XXL
                              • 04.05.2006
                              • 1531
                              • batajnica

                              jel ima neko neka iskustva s ovim kocionim plocicama,kako su se pokazale na razlicitim autima,cifra je relativno dobra,1400din nisu preskupe kao ferodo i neke nabedjene marke,danas sam ih montirao ali nisam probao,sutra cu,pa cu javim moje ocene
                              ko na nas krene iz mesta je naje&o
                              a sto nas je vise,jaci smo

                              Comment

                              • superfly tnt
                                CBC Senator XXL
                                • 29.05.2006
                                • 609
                                • Zagreb

                                mekane i ne jedu disk, trose se ali koce dobro.
                                TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                                nova stranica

                                Comment

                                Working...
                                X