najjednostavnijom metodom... preko wastegate-a... terao sam ga da otvara kasnije... tako da pusti boost da se "nakupi".
nije frka podici boost... frka je imati ok benzin za to... jer sto je boost veci mogucnost ovog smesnog IC-a da ohladi vazduh je manja, nas benzin sa pumpe je isto show program kao sto znas... tako da se povecava mogucnost detonacije... dakle siguran sam da na 1 bar bi mi se razleteo motor, posle malo voznje, [pitaj nigy-a i njegove dihtunge ]... jer benzina nema za to, injectori to nemaju ni u teoriji... samo gomila vazduha... koja bi se zapalila mnogo rano pod tom temperaturom...
sve je radjeno nocu... zbog hladnijeg vazduha... preko dana na 40c siguran sam da to ne moze... jutros mi je punio ~0.6 sinoc ~0.8... tolika je razlika nocu...
gledam sad da narucim onaj lepi digitalni boost meter sve sa senzorom i memorijom pa cu lepo znati sta se desava i kada...
sa odvrnutim boostom nisam smeo da idem 4-om... jer bi overboost tu bio preveliki... 2-3... da... 4-ta nikako... ovaj nas mali wastegate nije za to pravljen, nije dovoljno precizan... treba staviti BoV posle turba i neki bolji externi wastegate na turbo... da bi bili sigurni od varijacija gustine vazduha...
kao on sto je stavio... default motor i jedan lep BoV sa povratnim vodom cisto da mu se ne spusti boost prebrzo...
Pisali smo negde o injektorima, i neko rece da isti mogu da prate malo vise od tih 186ks, mada, ima ih vise tipova.
E, da zanas samo kako je isla sa 1.5 bara i preko (sa zatvorenim wastegateom)...
Istina, veoma kratko
Originally posted by Jovana
Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
dakle sledeca stvar je bolji dihtung, obrada glave i injektori od saaba 9000 turbo...
Zashto obrada glave? Ako mislish praviti motor iole pouzdanim bolje pakuj komplet mareli iz dedre tb uz konsultaciju sa Dorom.
Ja danas konachno neshto uradih oko moje mrcine... Zamajac je spojen duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuggggooo ochekivanim shrafovima, a postavljena je i servo pumpa - reshenje nosacha prekopirano sa 156V6 na predlog dragog mi Alexisa. Lepota u celoj prichi je shto se koristi zf pumpa sa novih tipova V6 mashina.
Pazi deo koji mene zanima najvishe sto iz lancie dedre.... to je isti motor kao u integralki delti... a za ceo cim oko marelija, dakle nalazenje samih delova, provlacenje, dodavanje senzora, menjanje konektora itd... i svih muka koje idu sa tim...
po meni je mnogo vishe isplativo i ekonomski i vremenski uzeti onda MS ili VEMS i zavrsiti pricu trajno... hibridni turbo i letimo...
Nije mi to poenta... Gledajuci holandjane, francuze i italijane, posto britanci nemaju turbo model... Svi idu na ~200ks bez mnogo promena... jer fabricki komp to moze... pouzdano... sve preko toga... 250-450 ks je totalno druga varijanta... to je vec prica od 10+k evra. sto u beogradu nikada ne bih spucao u auto jer takav auto nemam gde da vozim... tako da je pointless... (ako ikada dobijemo tu trkacku stazu i nadjem vremena, mesta i para za takav hobi... onda da... )
Ideja je prosta... 200-220ks na max boostu i 180-200 ks laganih konja za "normalnu" voznju uz maximalno poboljsanje rada automobila... dakle veci IC cak mozda i Air2Water IC, sredjivanje glave (port+polish) sa jacim oprugama ventila i novi throttle body zbog drugacijeg IC-a, cold air box, akumulator u gepek na njegovo mesto W2A IC, malo rasteretiti ceo motorni prostor od nepotrebnih komponenti zbog lepseg protoka vazduha, veliki vacum BoV za svaku slucaj... to je neka generalna ideja cega sam mogao da se setim u 7 ujutru...
A zanima me zasto mislis da je alfin piggyback sistem u TB-u toliko los?
mislim ne znam stvarno u cemu je problem, ako si upuceniji u problematiku, plz do explain...
mislim ne znam stvarno u cemu je problem, ako si upuceniji u problematiku, plz do explain...
Problem je što je ECU "glup" nema povratnu informaciju. Podizanjem pritiska indirektno podižeš i benzin ali koliko? Nema povratne informacije da li je dovoljno ili ne. Radi po zadatom programu, svako odstupanje od fabričkog sklopa motora se ne registruje i motor crkava....
Ima dva ECU-a i moraju se uskladiti inače opet motor crkava, tako da, igraj se ali nauči šta može ili napravi sve kontrolne uredjaje pa se onda igraj....
Sam motor sigurno može da izdrži 200+ konja ali softver je do bola...
Ok, to znam o ovom pametnom ECU-u, odnosno o nedostatku senzora i povratnih informacija... mislio sam da ima nesto drugo osim tehnologije iz ~1987...
Primljeno k znanju... ima jos dosta toga da naucim o ovom motoru...
E sad imam za tebe jedno pitanje i Nigy-ja ako cita... Desava mi se cudna stvar...
Elem, fabricki satic za pritisak... na tabli, u prvoj se ne pali... u drugoj naravno i na dalje... e sad ... imam cudnu pojavu... 1. ok... 2. boost 1.4 bar... 3. boost 0.7 bara... stanem pogledam sve ok sve stoji na mestu... nista otkaceno...
krenem opet... 1. 0b, 2. 0.7b, 3. 0.7b... ne kapiram... skunuo sam sva vakum crevca i pogledao... nista nije zapuseno... sve radi kako treba... nema falsh vazduha...
danas ista prica... dakle kada se ugreje motor... prvo stiskanje gasa u drugoj mi daje preko 1 bar, posle toga sve normalno... svaki sledeci put fabricka vrednost u svim brzinama...
jel moguce da se tripuje sat prvi put zbog nekog zaostalog vazduha ili nesto?
Cita ja, samo sam malo slogiran od exita, Vrbasa i tako to...
LM, fabricki sat treba da je elektricni!
Moguce da gresim, al' kakva crevca?
Na interkuleru bi trebao da bude elektricni davac iz koga izlaze zice.
Kod mene je to sve bilo raskaceno, pa sam zamenio postavio ovaj, i sad je mehanicki, tj. vakuumski.
I tebi toplo preporucujem da neki slican ubacis kod sebe. Suvise je to vazan parametar da dozvolis da ti ne radi kako treba, pogotovu dok experimentises.
Npr. ovako nesto:
Originally posted by Jovana
Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Sry, ne mislim na crevca od sata nego od wastegate-a...
posto sam prvo pomislio da me on zeza... ali nije...
u svakom slucaju... desava se samo posle prvog startovanja auta... tako da kapiram da je poludela alfina elektronika kao i obicno... posle sve radi kako treba...
Ljube, mislish li na nivelaciju polozhaja motora? -Bash sam pre neki dan chitao tu temu. Samo josh kad bih nabacio laser libelu pozabavio bih se time - mada ako me secanje dobro sluzhi, mislim da nisam imao nikakve podloshke na zadnjem nosachu...
Comment