ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!
Collapse
X
-
-
kod mene je disk na jednom mestu bio izbrusen u sipljini,verovatno olaksan ali posto je obradjen po precniku toga vise nema pa i malo trese volan na preko 160km/h,a inace tom brznim jako retko idem pa onde mi ni ne smeta,nego imam opet problem sa tih velikih obrtaja kad oduzmem gas i ponovo dam izbaci lep oblacak plavog dima,sto znaci da opet malo srkne,izgleda da ce i na usis ici meckine izduvne vodjice,sa sve gumicama,jer one na izduvu imaju 9mm stablo a usis je 8mm,ali gumica ne moze na alfine vodjice jer su vodjice 11 a mecka 12mm pa spada
a inace nas drug Alexa je zaboravio da odnese lamelu na remont,bitangako na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Ja predjoh 1000 km bez ikakvih problema.Video sam i neke sektomobile uz put i niz put.
Jednu sam video u Susnju,drugu u Ovcar Banji,trecusam sreo negde iza Uzica decko je svirnuo da se javi ,ali ja sam bio malo premoren posto mi je odmor propao,moja mala devojcica je u ekoloskoj drzavi dobila stomacni virus pa smo morali kuci .
Cetvrti sektomobil sam video posle Ovcar Banje.
S obzirom da su sva auta iz BG-a verovatno znate o kome se radi.
Crna iz Susnja ima tablice 133-395 cini mi se.
Nebi bilo lose da i ostali prenesu iskustva sa proputovanja.
Comment
-
-
@jim-mojo
Sta bi sa onim crevima sto si menjao? Jesu na kraju uzeta kod one firme sto je kao uvoznik (zaboravih joj ime...)?
I valjaju li?
Nesto mi curka sektomobil pa reko da izmenjam... =]Transaxle u krvi...
"ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana
Comment
-
-
ne, posto za 75 creva su kao da trazim od rolsa iz '35... na kraju sam uzeo creva u ruku i krenuo u radnje za italijanska vozila... i maltretirao ljude da mi vade creva da nadjemo neko koje moze da se skrati... i upasovao sam 2 na kraju... mislim dobijes isti oblik samo sto moras da iseces deo napred i nazad sa creva... ok... nije neki problem... jedno je bilo od chrome koliko se secam a drugo od isto nekog fijata... precnik je vazan... ostalo je lako nema krivina mnogo...
Comment
-
-
a od cega creva,ako je od vode to se resava sa cevima od usisivaca i slicnim krivinama creva,cevka za sastav creva se malo na kraju rasiri da ne moze da spadne posto je glatko ili od celicne tankozidne se malo izbruse ili na strugu urezu kanali da se zakaci crevo,recimo od auspuha od jugica mogu i krivine da se koriste,pa kad sam ja u cromu ubacio motor od fiata 125 specijal i ukroio sva creva,tu je bilo i od juga i od golfa dizela i od lade i od audija i od tavrije,sta sam nalazio sa slicnim krivinama i da su duzinski bila,ali zato sam dugacko zamenuo sa cevi od auspuha sa blagom krivinom koje stoji vec dve godine na autuko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
@jim
E smor...
U principu najbitnije i je crevo od termostata ka glavi (zaokruzeno na slici, samo sto u realnosti nije ovoliko dugacko i krivo, naprotiv skroz je pravo i dugacko 10ak cm), fi je negde 40... Ako se mozda secas koje tu ide bilo bi super jer bas kaplje sa njega i dotezanje selni ne pomaze...
Ne smem da vozim tako...
Moglo bi i ovo drugo sto ide nadole od termostata ali ono nije hica, moze i da saceka malkice, jos ne curi na njemu...
I morao bih ono crevce od iberlaufa, sto ide od lanca do usisne grane, skroz je jadno porozno.. njegov fi je cca 20mm, sa prosirenjem na cca 30 na mestu gde se kaci na glavu...
Ljube? Mozda i tebi nesto pada napamet?
Transaxle u krvi...
"ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana
Comment
-
-
Skokni bre subotom na buvljak i virni shta ima tamo (ako nishta drugo)...
Comment
-
-
Pazi svakako da ravna creva nisu frka... dakle samo je precnik bitan koji noze da ide +- 10-15% jer je crevo... jbg... rasteze se... problem su creva sa vishe krivina... dakle nemoj mnogo da razmisljas o ravnim crevima samo ili izmeri ili skini ili nacrtaj na papiru i u prvu radnju za auto delove i naci ces nesto sto pasuje sigurno... to je crevo nije umetnost...
Comment
-
Comment