ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljube-kugla
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 1531
    • batajnica

    prednji zamajac


    zadnji je samo poravnat sa spoljne strane i olaksan bar za 1.5-2kg

    a sa ovim rupama je balansiran,busi se gde je tezi,i to se spakuje u kuciste na oba po mogucnosti razradjena lezaja i teza strana uvek pada dole,provereno i na ekstremnim obrtajima 9500rpm (licno),na oko 5000rpm se jave sitne vibracije koje i brzo nestaju
    ko na nas krene iz mesta je naje&o
    a sto nas je vise,jaci smo

    Comment

    • Nigy
      CBC Senator XXL
      • 13.04.2006
      • 921
      • BGD

      Resenje koje je primenio superfly tnt je bolje od mog.
      Ono sto smo mi uradili je bila posledica nepoznavanja strugara kojem bih poverio pravljenje podloske koja bi bila uradjena kako treba. Posto ti imas vremena da se sa tim zanimas, sve se izmeri pa na strug.
      Sto se tice olaksavanja busenjem, licno to ne bih radio, al' bi me zanimalo da vidim kako sve to funkcionise kad se spakuje.

      Originally posted by Jovana
      Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

      Comment

      • ljube-kugla
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 1531
        • batajnica

        ovaj zamajac je fabricki takav i skinut sa TS-a
        ko na nas krene iz mesta je naje&o
        a sto nas je vise,jaci smo

        Comment

        • ljube-kugla
          CBC Senator XXL
          • 04.05.2006
          • 1531
          • batajnica

          nesto mi se ne spava pa listam net i razmisljam o zadnjim kocnicama na 75-ici,ako bi se ubacivali diskovi do tocka i posto se vare nosaci klesta,dodao bi jos jedan nosac i da se ubace druga klesta za rucnu da bude hidraulicna,efekat bi bio fenomenalan,i recimo za kocnice bi koristio opelova klesta koja sam vozio napred a za rucnu klasicna prednja klesta,hm sta mislite o tome ili neka koja imaju sistem za rucnu,imam od crome zadnja klesta ali na jednima sam imao jako losu rucnu,u stvari nikakvu,i da se rucna uradi preko cilindra kvacila jer je i on precnika kao glavni kocioni,pa da ubacim pozadi brezone od prednjih tockova i extremne distancere od nekih 3-5cm,izgledalo bi bruka a i lezanje na putu bi bilo vrh,mada i sad lepo lezi

          e ljudi moram da se pohvalim stigla mi soferka posle mesec dana cekanja,koliko je cistiji pogled,bez ogrebotina
          ko na nas krene iz mesta je naje&o
          a sto nas je vise,jaci smo

          Comment

          • kilson
            Moderator
            • 09.10.2004
            • 3216
            • NoviBGD
            • AR 75 GT






            Chisto dok se razmishlja...

            Btw, Eibach ProKit poruchen
            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

            Comment

            • TOKYO
              CBC Senator XXL
              • 17.07.2006
              • 1696
              • Beograd- NBGD

              Prelepo nema sta!
              MY ex RWD Alfa
              Drift & Donuts & Track

              Comment

              • ljube-kugla
                CBC Senator XXL
                • 04.05.2006
                • 1531
                • batajnica

                jedan lepuskast primerak

                i jos jedan
                ko na nas krene iz mesta je naje&o
                a sto nas je vise,jaci smo

                Comment

                • Nigy
                  CBC Senator XXL
                  • 13.04.2006
                  • 921
                  • BGD

                  Originally posted by killaz
                  Btw, Eibach ProKit poruchen

                  Evo malo sektasice po kisi na Nurburgringu LINK.

                  Originally posted by Jovana
                  Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

                  Comment

                  • VOR75
                    CBC Veteran
                    • 10.02.2007
                    • 134
                    • BG

                    Laki,

                    Kada si pre ofarbao lutku?



                    Salim se. Ajde zovi kada budes cupao menjac. Poz

                    Comment

                    • JaMaL
                      CBC Senator XXL
                      • 14.04.2007
                      • 448
                      • JaMaL

                      Cao momci,

                      imam jedno pro pitanje... dakle zavijam ceo dan glavu oko toga i mora da je neka glupost ali ne ide mi da nadjem sta...

                      Ne radi mi levi far (vozacev) i to kratko svetlo... tj. oboreno... pozicija radi, dugo radi, ablend radi tj. opet dugo...

                      osiguraci ok..., zice ok, inace ni dugo ne bi radilo, pale se obe grupe u sijalici, e sad sta sam propustio... da li je moguce da su kontrole na volanu? ne znam da li one imaju odvojeno paljenje za levo i desno... da li se isplati da to rasturam...

                      ne ide mi u glavu... gde sam se zajebo...

                      i jos jedno pitanjce, ocu da sredim kocnice... moram da vidim koliko para da odvojim... zanima me jel neko zna koliko su diskovi i plocice za ts... prednji+zadnji... brembo kapiram da su ok... ili ate koji svi nesto preporuchuju... ako je neko kupovao skorije bio bih zahvalan za info... posle nove me to cheka...

                      Comment

                      • ljube-kugla
                        CBC Senator XXL
                        • 04.05.2006
                        • 1531
                        • batajnica

                        Originally posted by jim_mojo
                        Cao momci,

                        imam jedno pro pitanje... dakle zavijam ceo dan glavu oko toga i mora da je neka glupost ali ne ide mi da nadjem sta...

                        Ne radi mi levi far (vozacev) i to kratko svetlo... tj. oboreno... pozicija radi, dugo radi, ablend radi tj. opet dugo...

                        osiguraci ok..., zice ok, inace ni dugo ne bi radilo, pale se obe grupe u sijalici, e sad sta sam propustio... da li je moguce da su kontrole na volanu? ne znam da li one imaju odvojeno paljenje za levo i desno... da li se isplati da to rasturam...

                        ne ide mi u glavu... gde sam se zajebo...

                        i jos jedno pitanjce, ocu da sredim kocnice... moram da vidim koliko para da odvojim... zanima me jel neko zna koliko su diskovi i plocice za ts... prednji+zadnji... brembo kapiram da su ok... ili ate koji svi nesto preporuchuju... ako je neko kupovao skorije bio bih zahvalan za info... posle nove me to cheka...

                        jesi pregledao na samoj zici dal dobija impuls (+),ako nema a trebalo bi da bude posto kratko ide preko jednog releja,ako nema prevezi sa sa zice sa drugog fara koji radi i postavi jedan relej i taj prevezani pali samo relej a najbolje bi bilo da uradis cetiri releja sa dovodnim kablom bar 2.5mi za svako vlakno poseban relej,ja ih imam i sijalice xenon plasma 90/100w,i namestim i maglenke da se pale na dugo svetlo,pa posto se na dugom svetlu ne gasi kratko i maglenke izadje da na dugom sine 490w,a to izgleda kao dan,a sto volim kad mi u susret ide neko sa dugim svetlima i kad blicnem po svetlima vidim da je prikocio jer zaslepi,a sto se tice diskova ja sam ubacio omegine 294mm originalne sa 3.0,pa ih smanjio na 272mm zbog klesta i klesta od vektre sa nekim plocicama koje sam nekad menjao na corsi jer su skripale a ovde koce ko djavo,a inace komsija je uzeo optimalove diskove za voyagera 3.3 automatik,koji je sav na kocnicama i kaze da odlicno koci,cifra je bila za diskove i simer plocice oko 80-ak €


                        danas sam dobio ideju za radom i doradom,pozadi sam ubacio brezone od prednjih tockova,i stavio distancere alu od 20mm i jedan jugicev od 6m matice sam obradio da udju u felnu nekih 5mm a inace hvatali su 7.5mm ili 5 krugova a sad idu 10krugova sto je ne dovoljno nego savrseno a napred ubacio dva od po 6m i sad je pozadi prosiren 52mm a napred 24mm,gume vire napolju ali gazni deo gume je na samoj ivici ruba i izgleda bruka,aj sutra cu slikati

                        nego gledao sam kako bi izgledali diskovi pozadi,morali bi glavcine da se obrade po spoljnom precniku jer je 140mm a jugicevi diskovi su oko 130mm,da bi naisli preko postojece glavcine sto i nije problem a za to ima mesta,jedino sto se mora menjati lezaj pod obavezno jer ce izgoreti a ne vade se bas lako,pogotovo ona leva sa levim navojem je&o je onaj sto je napravi,a mora da ima negde da se nadje
                        ko na nas krene iz mesta je naje&o
                        a sto nas je vise,jaci smo

                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          Ljube, ti si legenda!
                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • JaMaL
                            CBC Senator XXL
                            • 14.04.2007
                            • 448
                            • JaMaL

                            Thx Ljube, reshio sam problem, povezao sam pogresnu zicu... posto sam prevezivao vec taj far... sad sam vratio vezu na pogresnu crno sivu zicu... odnosno onu za meglenke umesto na levi far... trebalo mi je jutros 25 minuta da ispitam sve konektore... ali sam sredio...

                            danke na pomoci u svakom slucaju... i sad posto sam u voznom stanju poptuno vidimo se u petak u garazi...

                            poz.

                            Comment

                            • TOKYO
                              CBC Senator XXL
                              • 17.07.2006
                              • 1696
                              • Beograd- NBGD

                              Originally posted by ljube-kugla

                              nego gledao sam kako bi izgledali diskovi pozadi,morali bi glavcine da se obrade po spoljnom precniku jer je 140mm a jugicevi diskovi su oko 130mm,da bi naisli preko postojece glavcine sto i nije problem a za to ima mesta,jedino sto se mora menjati lezaj pod obavezno jer ce izgoreti a ne vade se bas lako,pogotovo ona leva sa levim navojem je&o je onaj sto je napravi,a mora da ima negde da se nadje
                              Mislim da bi tesko izgoreli,zid je toliko debeo da cisto sumnjam da bi ostetilo lezaj!

                              Nisam slikao "projekat" vadjenje matice, ali znam da sam stukao dva brusna kamena i ostavio radnju u totalnom sponu!

                              Sreca da mi je Darko iz surcina dao da isecem komad de diona samo da bih izvadio maticu lezaja inace bi se slikao jer nema da se kupi sa kontra navojem!
                              MY ex RWD Alfa
                              Drift & Donuts & Track

                              Comment

                              • ljube-kugla
                                CBC Senator XXL
                                • 04.05.2006
                                • 1531
                                • batajnica

                                to kad bi se ugrejalo,trebalo bi mu ceo dan da se ohladi a ne sme da se hladi vodom posto se zakali var i puca,znaci varo se sa sve lezajem da se ne deformise rupa pa se menja lezaj,a ja stavio nove lezajeve i odma su imali lufta,a maticu cu najverovatnije praviti na sledecem vadjenju jer sam je svu natuko dok nije popustila i nekako je zavio,i to mu je sto mu je

                                ovako izgleda zadnja guma i rub
                                ko na nas krene iz mesta je naje&o
                                a sto nas je vise,jaci smo

                                Comment

                                Working...
                                X