LM, ona zelena ne odgovara ni jednoj fotki koje si postovao. Ima prednji branik kao veloce, i to je jedina razlika koju sam primetio - nema onaj prorez na mestu za tablicu.
Ima plastike oko tockova kao evo. Siroke pragove koji idu u kompletu sa njima. Zadnji branik ne vidim...
Dakle, sve kao evolucija, sa malom razlikom na prednjem braniku.
Ono sto si naveo kao evo je nesto zanimljivo.
Nema cep rezervoara, zadnji branik koji nisam vidjao, napred ima novi tip maske... Mozda neka verzija evo kita.
Evo kako izgleda evolucija:
Ovo sam nasao kao veloce, mada pise da je A late UK spec 3. O Veloce
Moguce da je bilo vise verzija Veloce kita pa zato imamo razlicite fotke.
Sve u svemu, ona nesrecna sektasica (cije unistavanje necu ni komentarisati) je verovatno 2.5 ili 3.0 i nikako nije Evoluzione.
@ ljube
Koje su ovo novine?
Originally posted by Jovana
Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Mali update.
Izbacivanjem kutije filtera za vazruh trebalo je resiti filtriranje za Deltin 'track day'. Za tu priliku je stavljen opran (i ne nauljen) K&N filter.
Posto zbog poznatih problema koje stvara takav tip filtera, otisao sam kod M-a i krenusmo po trazenju kruznog filtera koji bi mogao zameniti K&N. Posle otvaranja nekoliko kutija u potrazi za oblikom i dimenzijama, covek se seti da postoje vec zatvoreni sa jedne strane i sa cevkom sa druge sto ga cini idealnim za ulogu.
Naravno, i ovo je privremeno resenje jer ovako vuce topao vazduh iz motornog prostora, pa je u planu da se oko njega napravi pregrada koja bi sprecila u****vanje nezeljenog vazduha.
Takodje je stigao naruceni downpipe.
Jos pletenica i eto novog izduvnog sistema.
Originally posted by Jovana
Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
postoji vezija pravljenja otvorenog filtera,od fiat crome ili dukata,on je cilindricnog precnika sa prolaznom rupom fi75,i kanalizaciona cev ulazi na meru,pa se sa jedne strane zatvori sa poklopcom od farbe ili tome slicno i zalepi se tecnom plastikom,ili se sece sa jedne strane pa se skupi i napravi konusni poput K&N-a,od konzerve nitro razredjivaca se odsece donji deo na jedno 1.5-2cm,lepo se iskuca da bude okruglo,naspe se topljene plastike i fiter se skupi i ubaci i kad se ohladi plastika eto domaci kn cirilicom pisano,ja vozio godinama dok rumuni nisu poceli da donose one veste kopije
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Problem sa K&N i ostalim open air filterima je u tome sto imaju dva negativna aspekta - ulje sa njihove povrsine steti protokomeru (mada mislim da nasa verzija istog i nije posebno pogodjena) i takvi filteri propustaju prljavstinu u mnogo vecoj meri nego sto to rade papirni filteri.
Na zalost, ne mogu danadjem na netu na test gde su nekoliko poznatih open air filtera testirali na prljavstinu koju propustaju. Stavljali su filter papir na usis i pustali da rade neko vreme. Koliko se secam, K&N je bio jedan od losije plasiranih, a kada sam video boje tih filter papira, odustao sam od ugradnje istog.
Evo teme na canonu.
Inace, planirao sam da maknem kutiju filtera i pre nego sto sam bio primoran na to, ali je to bilo radi zvuka koji cu dobiti, sto u varijanti skandinavca i nije posebno izrazeno.
Zato sam resio da uradim nesto nalik ovom sto je BOOST zakacio:
Zvuk koji se dobija pri saltanju kod opterecenja turbine je do kokosijih proizvoda!
E, da, ima jos par razloga protiv open air filtera (mada su gornja dva eliminisuca) - skupi su za kupiti, tecnost kojim se ciste i ulje nije jeftina (skupi i u odrzavanju) i dok ga cistis ne moz' voziti makinu. Ova varijanta kosta oko 600 dindzi, i sa rezervnim u gepeku, samo bacim prljav, stavim drugi i teram.
Originally posted by Jovana
Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
strucno pitanje,od kako sam ubacio sper javlja mi se cudan zvuk pri ulasku u krivine i kad idem polako,deluje mi kao neko sitno trzanje,prvo sam pomislio da mi zadnje kocnice struzu ali to nema na pravcu,e sad posto imam i unibol pa je malo bolja veza sa karoserijom pa mi verovatno prenosi zvuk,za sad sam zadovoljan sa ponasanjem pri izlasku iz krivine,kao iz katapulta
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
vozim vec par dana auto i kada skrecem u levo cuje mi se neki cudan zvuk ali nedefinisam svaki put drugaciji... i tripovao sam se do jutros sta je to... jutros isteram auto, pogledam sve kugle, letvu iscimam na kanalu, sve oko prednjeg postroja sto sam nasao, lageri, kocnice.. nista...
ali opet zvuk je tu...
i na kraju kada sam nasao sta smejao sam se 2 sata... zvucnik u desnim prednjim vratima... iskljucio sam ih jer su bili preslabi za sadasnju muziku u kolima dok ne nadjem druge prednje... ali nekom kosmickom neverovatnocom kada skrecem u levo zice mi kace o zvucnik i ovaj pocinje da zuji... odnosno da shmercuje i puste neartikulisane zvuke onako seckavo...
mom kumu je mesecima nesto kuckao pozadi,izmenjao sve sto je moglo,dao brdo para i na kraju iz nekog razloga je dosao i pozalio mi se i ja kao i svi priuceni majstori uhvatim za tocak i zaljuljam auto kad stvarno zvuk ali negde u gepeki,aj u gepek kad onu posto sve mecke imaju dzepove sa strane njemu je jedan sraf od rezervnog tocka ispao iz krpe u kojoj su bili i cangrlja po limu i kad smo sklonili sraf nista se ne cuje
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment