Ostao sam bez jednog dela sebe... ovo stvarno nije bilo lako... kao kad otac udaje ćerku jedinicu...
Ali s druge strane, SIGURAN SAM DA JE OTIŠLA U PRAVE RUKE!
Želim Ti da uživaš celim srcem u tom automobili, jer je zaista poseban!
Ne znam... TS cu verovatno prodati... TB je dosta koliko ja vozim auto i gde... TS je presao 1300km za godinu dana... dakle 2 promene ulja za 1300 km... kapiras... a da drzim 2 automobila ovde... rado da imam neko dvoriste ili nesto... ovako veoma neprakticno... i TB ide u garazu kad padne sneg preko zime...
Razmisljam jos o tome... jbg. taman sto sam poceo da radim TS uleti ovo... nema veze... ako se preselim bice mesta i za 3 ali... otom potom...
Svaka cast, drago mi je da si je uzeo!
E, sad, par saveta.
Ako hoces motor da ti traje, ne poitaj za savet Doru i mene!
(mada ce ti od Dorinih saveta motor malo duze trajati nego od mojih)
Sto se TS-a tice, prijateljski savet je da je ostavis - makar je oterao kod nekog na selo. Ako nista drugo, da ti posluzi jednog dana za rezervne delove. I sam znas da ne mozes izvuci skoro nista za nju, a delova je svakodnevno sve manje...
U svakom slucaju, rules!
Originally posted by Jovana
Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
slike od 25.6. sa staze green garden u puli........
trece mjesto klasa preko 1600 ccm......
samo za info prvi je bio renault 5 GTT s motorom od clia williams.....a drugi golf 2 s motorom od trojke 2.0 16v.......
iza mene je ostalo par golfova gti,ibiza gti....i moj prijatelj koji inace ima americu a ovom prilikom je vozio moju alfu......
evo i mene nakon duzeg izbivanja. bilo je posla i tako to. vidim da je frisheva pila osla u druge ruke, ajde neka je sa srecom i nek radi bar jos toliko godina koliko vec ima. i pazi na nju jer ce te frish zadavit zicom od gitare.
ako vam se da, bacite pogled na www.alfa75.net malo smo se igrali sa pocetnom stranicom.
ostalo je po starom , vozi se i dalje alfa sve radi sve 5
TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice nova stranica
Prvo hvala svima na cestitkama... koje realno treba da idu chika Frishu... on je sredio... ja sad moram da nastavim njegovim stopama...
Kao i svaki polovan auto i ovaj ima svojih gremlina na koje se treba navici...
Ali u odnosu na TS... hmm ne znam... totalno drugacije zveri... TS je daleko upotrebljiviji auto... kao auto mislim... TB je brzi definitivno... ali je i daleko zahtevniji za voznju... i manje oprasta nepaznju... Cini mi se da je turbo tezi napred od TS-a... odnosno da zeli malo vishe da kliza preko nosa... ali to je mozda i samo do setupa kola...
Imam par stvari koje treba da uradim na njemu... boost chukicu da stavim...
Da vidim zasto puca na izduvu na vishim obrtajima...[jeste sexy, ali nisam siguran da treba tako] i mozda neki BoV da nabavim... kazu treba...
Imam svecice 8 na njemu... po knjizi pishe da je njegov toplotni razred 6... videcu da stavim 6 iridiume pa da vidim kako ce da se ponasa onda... 8 mi se cini pretoplo za ovaj motor...
svakako sjajan auto... TS je pravio veliki osmeh... ovo je vec orgazam na tockovima...
posto ste se svi uspavali ili otisli na letovanje... da napisem nesto da se topic ne ubudja...
Zamenio sam svecice na TB-u, kablove, filtere, kais. Ocistio AFM... i ... drugi auto... definitivno...
dakle jos moram da pogledam gume ili nosac/lager kardana... nesto mi vibrira... ne mnogo ali osecam pri odredjenim obrtajima kada stoji auto... u voznji se i ne provaljuje...
sve u svemu... 0.8 bara lagano... 0.9 max... lepo ide... sa starim delovima je jedva vukla 0.7 kako treba. vratio sam je na default 0.75 jer injektori ne mogu to da prate... na 0.9 vec se oseca da nema dovoljno corbe...
dakle sledeca stvar je bolji dihtung, obrada glave i injektori od saaba 9000 turbo...
nasao sam da ovi stock imaju max do 186ks, sto je 0.9bara otprilike... to im je to... i kada su ok naravno... saabovi mogu da prate do 240ks i to je max max za ovaj motor bez ozbiljnim modifikacija unutrasnjosti i ecu-a.
Vidi se razlika izmedju .75 i .9 itekako... verujem da 1.1, sto je max sto stock moze ide veoma lepo... veoma veoma lepo... to je oko 200-220 ks-a sa front IC-om i malo jednostavnih modifikacija...
Do sada prilicno besan auto... ako karakter automobila moze da se tako opise... za razliku od prikrivenog vristavca, koji je TS, ovo je dosta primitivnije... onako kao iz kamenog doba... jos bez serva sa onim "volanchicem" ... ludnica... opet radim ramena i triceps kad sednem u auto... a taman sam se odvikao od toga...
Comment