U subotu na bubnju trazis kablove za varenje
ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!
Collapse
X
-
probaj na otpadu naci kablove od 164. ustvari to je samo plus kabel a minus ide sa baterije odma na sasiju.TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
nova stranica
Comment
-
-
matori meni se tu nesto cini da nije slucajno taj potenciomer greskom ubacen,mozda bi trebao da bude nategnut do kraja pa kad dajes gas da ga otpusta
kod mene na opelu je bio slican fazon,kad je skroz vracen digne ler i cudno radi i kako ga natezem polako pada ler i umiri se
kablove vidi kod likova sto rade muziku,posto oni guraju presek ili od kamiona ili autobusa kod njih je bio ogroman presek
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Ma jok... auto je lepo radio sa njim, jedno vreme... i znam tacno kako se steluje i sve ostalo... veruj mi sve sam probao, procitao, pitao...
ostale su samo jos 2 stvari... ovaj tps posto za njega znam da ne radi, najverovatnije sam obezbedio vec polovan iz inostranstva videcemo za par dana, ali auto i dalje ima neki problem i bez njega kada je ugrejan...
alarm koji je izvadjen iz njega je pravio i Sashi problem... poludeo je i ugasio mu je pumpu za gorivo... onda je alarm skinut, i auto je nastavio da zeza ali ne ovako... onda sam ja nasao drugi deo alarma u krovu i njega skinuo... posle toga auto je proradio normalno... i posle XX kilometara su poceli nasumicni problemi sa strujom... od kojih je jedan kasnije bio i ovaj senzor... mada eliminacijom istog [jer u servisnom uputstvu lepo pishe da moze da radi i bez njega na leru i malom gasu, tako se i steluje] nekoliko problema ostaje... naime arc koji je sada poludeo je lepo radio pre vadjenja alarma je samo najvidljiviji problem...
dakle skoro sam siguran da su neke zice ostale negde (ne)povezane ili postoji jos neki deo sem ova 2 + sirena koji su izvadjeni iz kola koje jos nisam pronasao i koji vuku struju, praveci show u instalaciji, ili vuku masu i prave pogresne otpore kompu u kolima...
jer dosta problema je vezano za zagrejan motor i za opterecenje... kada je hladan ili se vozi lagano sve je ok dakle tek kada ovaj EZ201K pocne da preuzima kontrolu nad dodatnim ubrizgavanjem i kontrolom boosta itd onda nastaju problemi...
znaci 100% je problem elektro prirode... auto je u fabrickim meramasvega ostalog... motor radi kao satic bez opterecenja i vrti se normalno ugrejan itd...
posto je auto imao 2 alarma... 1 fabricki i jedan cobra ugradjeni... fabricki je izvadjen i cobra je stavljena... dakle imam 2 instalacije alarma u kolima...
najbolje resenje bi bilo iscupati unutrasnjost, tepih, krov, tablu i izvaditi i otkaciti sve zice kojih nema u fabrickom uputstvu iz kola i motornog prostora... i onda proveriti kako sve radi... spreman sam da se kladim u bilo koje pare da bi to resilo ceo problem da bi mozda i ovaj kljakavi tps proradio nekako... mislim da ne pricam da sam od onih sonicnih senzora pokreta u kolima mislio da su tweeteridakle posle 2 min sam umro od smeha koliko sam debil ali sta god
ali posto sam vec resio u glavi i novcaniku i na papiru da izbacim sve to bosch 1986 memorabilia djubre napolje iz kola i posto cu onda sigurno rasturati i vaditi 60% instalacija napolje onda necu da se zamaram sa tim sada... tako da je to to za sada... ide u garazu za koju nedelju, vozim ts, kad zavrsim sa zimskim troskovima oko firme i praznika i gojenja i prodje bljuzga i sve vreme koje mrzim, narucujem nove delove i senzore i bacam se u trazenje prostora da iznajmim ili nesto da sve to odradim na miru jer znate gde zivim... tako da...
Comment
-
-
-
nabavi megasquirt ili nesto slicno, makni onu kretensku usisnu granu sa interkulerom i stavi posteni napred. pobacaj mjerace protoka zraka senzore i ostala smeca.
tebi treba map senzor kojeg dobijes na megasquirtu, leptir gasa sa najnormalnijim TPS, mjerac temp zraka, senzor polozaja radilice . gruvaj 1 bar u nju i ima da leti.TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
nova stranica
Comment
-
-
bem ti tu elektroniku,cim ima vise od cetiri zice to je komplikovano,pogotovo kad se uzjoguni,zato ja i bezim od elektronike i vatam se karburatora koje vec tri meseca nisam ni pipnuo i rade odlicno,a sto imaju zvuk bez filtera u zaletanjuko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Originally posted by superfly tntnabavi megasquirt ili nesto slicno, makni onu kretensku usisnu granu sa interkulerom i stavi posteni napred. pobacaj mjerace protoka zraka senzore i ostala smeca.
tebi treba map senzor kojeg dobijes na megasquirtu, leptir gasa sa najnormalnijim TPS, mjerac temp zraka, senzor polozaja radilice . gruvaj 1 bar u nju i ima da leti.
Kod tog motora je razlika od 0.2 bara strašna u vožnji koliko se oseti.
Comment
-
-
ja bih rekao da sa 1bar i precizno postelanom mapom goriva i paljenja, ako je motor ispravan treba da izbacuje 180 kobila na radilici, a to je oko 150 na kotacu. moment bi isto tako narasao i to su otprilike vrijednosti jednog zdravog V6 motora stim da je 1.8t laksi bar 50kgTS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
nova stranica
Comment
-
-
Sve ja to kapiram... sa tom generalnom idejom sam i kupio auto...
Posto mi treba sensor radilice a 1.8 to nema... a razvodna kapa leti napolje sa njom i hall senzor tako da trigger nemam... ne znam da li pasuje od ts-a ili moram da ga pravim i varim i balansiram... to ne bih voleo...
nije sve to neka frka prevelika... ovaj motor nije komplikovan...
mene samo brine gde to u srbiji da napravim, znam da cevi, creva, senzore cu sve uzeti preko... ali delove tipa u**** i izduva koji treba da drze nosace za senzore i budu precizno napravljeni... nemam ideju... stvarno... a realno ne zelim kocke... sve mora biti oblo... nesto sa 4 strane alu-lima zavareno... nema poente... to mogu i sam da napravim...
onda da li da radim usis iz jednog dela... tj. da se srafi na glavu direktno ili da napravim usis i iskoristim isti princip koji je vec na kolima sa onim crevima izmedju...
onda fuel rail koji opet nece pasovati ni na injectore ni na usis... itd...
ima tu tih gluposti manufakture koji me smaraju u zemlji srbiji...
inace Megasquirt je bas ispao iz price zbog mnogo komplikacija sa alfainim hardwareom i mnogo lemljenja i budzenja... vems takodje kod paljenje trazi neke iskljucive stvari i veoma su oba ogranicavajuca u pogledu stvari koje kontrolisu i za koje mogu da se konfigurishu... hocu reci da i oni imaju limitacije u hardware-u koje se ne slazu sa alfama...
tako da idem na malo skuplju ali sigurniju varijantu sa 3d mapama i mogucnoscu koriscenja bilo koje kombinacije senzora, tipova paljenja i closed loop moda...
takodje... gubitak transaxle-a je 18% fixan... tako da 180ks je oko 147 na tockovima sto nije lose... ali meni je auto odavno radio na 1 bartako da sam to vec video i osetio cak i 1.2 [kad sam bio pogresno namestio WG]... me wants more... 1.2 - 1.3 je max koliko su ljudi terali standardne motore sa chipovima itd... dakle standardni ovaj sad hardware moze da trpi 1.2 kada je sve ok...
i stvarno ide... da se ne lazemo rupa jeste veca ali auto od 3000+ rpm chupa... i asfalt i kosu sa glave... i benzin iz rezervoara ali boze moj...
definitivno ga je lakse voziti za 0.7, ali kad osetis 1.2... 0.7 mi je kao da vozim ts toliko je blag efekat turbine...
Comment
-
-
0.7 bara na toliko malu kompresiju je nula bodova. dobrog TS mozes terat na 0,4 bara sa 10:1 i to stvarno cupa, nema rupe, vuce od 1500 kao da je serijski motor ali nakon 3000 dobije extra snage.
nego kad smo vec tu
radim update stranice www.alfa75.net i upravo uredjujem popis svih transaxla sa ovog podrucja. pa ko zeli da mu se alfica nadje na tom popisu neka mi posalje link sa slikom (najdrazom ) na pp ili ovdje , moze imageshack i sl. pa cu stavit to gore.
stranica dobiva ovakav oblik
stim da jos treba namjestit boje i par detalja, i onda povezat to sa pocetnom stranicom. zasada je underground i nigdje se ne reklamira.
i da iskoristim priliku, najava susreta pa koga zanima neka procita
TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
nova stranica
Comment
-
Comment