ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tamburski
    CBC Senator
    • 27.09.2007
    • 210
    • PANCEVO

    U subotu na bubnju trazis kablove za varenje
    a koji je to auto bolji od moskvica

    Comment

    • superfly tnt
      CBC Senator XXL
      • 29.05.2006
      • 609
      • Zagreb

      probaj na otpadu naci kablove od 164. ustvari to je samo plus kabel a minus ide sa baterije odma na sasiju.
      TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
      nova stranica

      Comment

      • ljube-kugla
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 1531
        • batajnica

        matori meni se tu nesto cini da nije slucajno taj potenciomer greskom ubacen,mozda bi trebao da bude nategnut do kraja pa kad dajes gas da ga otpusta

        kod mene na opelu je bio slican fazon,kad je skroz vracen digne ler i cudno radi i kako ga natezem polako pada ler i umiri se


        kablove vidi kod likova sto rade muziku,posto oni guraju presek ili od kamiona ili autobusa kod njih je bio ogroman presek

        ko na nas krene iz mesta je naje&o
        a sto nas je vise,jaci smo

        Comment

        • JaMaL
          CBC Senator XXL
          • 14.04.2007
          • 448
          • JaMaL

          Ma jok... auto je lepo radio sa njim, jedno vreme... i znam tacno kako se steluje i sve ostalo... veruj mi sve sam probao, procitao, pitao...

          ostale su samo jos 2 stvari... ovaj tps posto za njega znam da ne radi, najverovatnije sam obezbedio vec polovan iz inostranstva videcemo za par dana, ali auto i dalje ima neki problem i bez njega kada je ugrejan...

          alarm koji je izvadjen iz njega je pravio i Sashi problem... poludeo je i ugasio mu je pumpu za gorivo... onda je alarm skinut, i auto je nastavio da zeza ali ne ovako... onda sam ja nasao drugi deo alarma u krovu i njega skinuo... posle toga auto je proradio normalno... i posle XX kilometara su poceli nasumicni problemi sa strujom... od kojih je jedan kasnije bio i ovaj senzor... mada eliminacijom istog [jer u servisnom uputstvu lepo pishe da moze da radi i bez njega na leru i malom gasu, tako se i steluje] nekoliko problema ostaje... naime arc koji je sada poludeo je lepo radio pre vadjenja alarma je samo najvidljiviji problem...

          dakle skoro sam siguran da su neke zice ostale negde (ne)povezane ili postoji jos neki deo sem ova 2 + sirena koji su izvadjeni iz kola koje jos nisam pronasao i koji vuku struju, praveci show u instalaciji, ili vuku masu i prave pogresne otpore kompu u kolima...

          jer dosta problema je vezano za zagrejan motor i za opterecenje... kada je hladan ili se vozi lagano sve je ok dakle tek kada ovaj EZ201K pocne da preuzima kontrolu nad dodatnim ubrizgavanjem i kontrolom boosta itd onda nastaju problemi...

          znaci 100% je problem elektro prirode... auto je u fabrickim merama svega ostalog... motor radi kao satic bez opterecenja i vrti se normalno ugrejan itd...

          posto je auto imao 2 alarma... 1 fabricki i jedan cobra ugradjeni... fabricki je izvadjen i cobra je stavljena... dakle imam 2 instalacije alarma u kolima...
          najbolje resenje bi bilo iscupati unutrasnjost, tepih, krov, tablu i izvaditi i otkaciti sve zice kojih nema u fabrickom uputstvu iz kola i motornog prostora... i onda proveriti kako sve radi... spreman sam da se kladim u bilo koje pare da bi to resilo ceo problem da bi mozda i ovaj kljakavi tps proradio nekako... mislim da ne pricam da sam od onih sonicnih senzora pokreta u kolima mislio da su tweeteri dakle posle 2 min sam umro od smeha koliko sam debil ali sta god

          ali posto sam vec resio u glavi i novcaniku i na papiru da izbacim sve to bosch 1986 memorabilia djubre napolje iz kola i posto cu onda sigurno rasturati i vaditi 60% instalacija napolje onda necu da se zamaram sa tim sada... tako da je to to za sada... ide u garazu za koju nedelju, vozim ts, kad zavrsim sa zimskim troskovima oko firme i praznika i gojenja i prodje bljuzga i sve vreme koje mrzim, narucujem nove delove i senzore i bacam se u trazenje prostora da iznajmim ili nesto da sve to odradim na miru jer znate gde zivim... tako da...

          Comment

          • ljube-kugla
            CBC Senator XXL
            • 04.05.2006
            • 1531
            • batajnica

            a sta mislis o varijanti kao sto je bila giulietta turbodelta,turbo na duple karburatore,od struje je imala kao i sve ostale bez turba
            ko na nas krene iz mesta je naje&o
            a sto nas je vise,jaci smo

            Comment

            • Milos
              CBC Senator XXL
              • 12.05.2005
              • 700
              • Beograd, carraburma

              @jamal moze da bude bilo sta!

              p.s. kao sto rece superfly nadji na otpadu kabl od 164 i uzmi i osigurac od nje 150A... tako smo kily i ja uradili!

              Comment

              • JaMaL
                CBC Senator XXL
                • 14.04.2007
                • 448
                • JaMaL

                ne znam na sta mislis pod bilo sta... ali ok...

                a karbove mi ne pominji... koliko god mi se svidjao zvuk karbova... kad se setim stelovanja 4 grla ne zelim da ih vidim u zivotu...

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  Ljube, pa to je tek praistorija...
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • superfly tnt
                    CBC Senator XXL
                    • 29.05.2006
                    • 609
                    • Zagreb

                    nabavi megasquirt ili nesto slicno, makni onu kretensku usisnu granu sa interkulerom i stavi posteni napred. pobacaj mjerace protoka zraka senzore i ostala smeca.

                    tebi treba map senzor kojeg dobijes na megasquirtu, leptir gasa sa najnormalnijim TPS, mjerac temp zraka, senzor polozaja radilice . gruvaj 1 bar u nju i ima da leti.
                    TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                    nova stranica

                    Comment

                    • ljube-kugla
                      CBC Senator XXL
                      • 04.05.2006
                      • 1531
                      • batajnica

                      bem ti tu elektroniku,cim ima vise od cetiri zice to je komplikovano,pogotovo kad se uzjoguni,zato ja i bezim od elektronike i vatam se karburatora koje vec tri meseca nisam ni pipnuo i rade odlicno,a sto imaju zvuk bez filtera u zaletanju
                      ko na nas krene iz mesta je naje&o
                      a sto nas je vise,jaci smo

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        Originally posted by superfly tnt
                        nabavi megasquirt ili nesto slicno, makni onu kretensku usisnu granu sa interkulerom i stavi posteni napred. pobacaj mjerace protoka zraka senzore i ostala smeca.

                        tebi treba map senzor kojeg dobijes na megasquirtu, leptir gasa sa najnormalnijim TPS, mjerac temp zraka, senzor polozaja radilice . gruvaj 1 bar u nju i ima da leti.
                        Jedini ispravno rešenje a sa 1 bar ima ne da leti nego da preskače
                        Kod tog motora je razlika od 0.2 bara strašna u vožnji koliko se oseti.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • superfly tnt
                          CBC Senator XXL
                          • 29.05.2006
                          • 609
                          • Zagreb

                          ja bih rekao da sa 1bar i precizno postelanom mapom goriva i paljenja, ako je motor ispravan treba da izbacuje 180 kobila na radilici, a to je oko 150 na kotacu. moment bi isto tako narasao i to su otprilike vrijednosti jednog zdravog V6 motora stim da je 1.8t laksi bar 50kg
                          TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                          nova stranica

                          Comment

                          • JaMaL
                            CBC Senator XXL
                            • 14.04.2007
                            • 448
                            • JaMaL

                            Sve ja to kapiram... sa tom generalnom idejom sam i kupio auto...

                            Posto mi treba sensor radilice a 1.8 to nema... a razvodna kapa leti napolje sa njom i hall senzor tako da trigger nemam... ne znam da li pasuje od ts-a ili moram da ga pravim i varim i balansiram... to ne bih voleo...

                            nije sve to neka frka prevelika... ovaj motor nije komplikovan...

                            mene samo brine gde to u srbiji da napravim, znam da cevi, creva, senzore cu sve uzeti preko... ali delove tipa u**** i izduva koji treba da drze nosace za senzore i budu precizno napravljeni... nemam ideju... stvarno... a realno ne zelim kocke... sve mora biti oblo... nesto sa 4 strane alu-lima zavareno... nema poente... to mogu i sam da napravim...

                            onda da li da radim usis iz jednog dela... tj. da se srafi na glavu direktno ili da napravim usis i iskoristim isti princip koji je vec na kolima sa onim crevima izmedju...

                            onda fuel rail koji opet nece pasovati ni na injectore ni na usis... itd...

                            ima tu tih gluposti manufakture koji me smaraju u zemlji srbiji...

                            inace Megasquirt je bas ispao iz price zbog mnogo komplikacija sa alfainim hardwareom i mnogo lemljenja i budzenja... vems takodje kod paljenje trazi neke iskljucive stvari i veoma su oba ogranicavajuca u pogledu stvari koje kontrolisu i za koje mogu da se konfigurishu... hocu reci da i oni imaju limitacije u hardware-u koje se ne slazu sa alfama...

                            tako da idem na malo skuplju ali sigurniju varijantu sa 3d mapama i mogucnoscu koriscenja bilo koje kombinacije senzora, tipova paljenja i closed loop moda...

                            takodje... gubitak transaxle-a je 18% fixan... tako da 180ks je oko 147 na tockovima sto nije lose... ali meni je auto odavno radio na 1 bar tako da sam to vec video i osetio cak i 1.2 [kad sam bio pogresno namestio WG]... me wants more... 1.2 - 1.3 je max koliko su ljudi terali standardne motore sa chipovima itd... dakle standardni ovaj sad hardware moze da trpi 1.2 kada je sve ok...

                            i stvarno ide... da se ne lazemo rupa jeste veca ali auto od 3000+ rpm chupa... i asfalt i kosu sa glave... i benzin iz rezervoara ali boze moj...
                            definitivno ga je lakse voziti za 0.7, ali kad osetis 1.2... 0.7 mi je kao da vozim ts toliko je blag efekat turbine...

                            Comment

                            • superfly tnt
                              CBC Senator XXL
                              • 29.05.2006
                              • 609
                              • Zagreb

                              0.7 bara na toliko malu kompresiju je nula bodova. dobrog TS mozes terat na 0,4 bara sa 10:1 i to stvarno cupa, nema rupe, vuce od 1500 kao da je serijski motor ali nakon 3000 dobije extra snage.

                              nego kad smo vec tu

                              radim update stranice www.alfa75.net i upravo uredjujem popis svih transaxla sa ovog podrucja. pa ko zeli da mu se alfica nadje na tom popisu neka mi posalje link sa slikom (najdrazom ) na pp ili ovdje , moze imageshack i sl. pa cu stavit to gore.

                              stranica dobiva ovakav oblik


                              stim da jos treba namjestit boje i par detalja, i onda povezat to sa pocetnom stranicom. zasada je underground i nigdje se ne reklamira.



                              i da iskoristim priliku, najava susreta pa koga zanima neka procita
                              TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                              nova stranica

                              Comment

                              • ljube-kugla
                                CBC Senator XXL
                                • 04.05.2006
                                • 1531
                                • batajnica

                                ukoliko nekom zatreba ideja za distancere,brezone i matice,evo jedan link
                                link
                                ko na nas krene iz mesta je naje&o
                                a sto nas je vise,jaci smo

                                Comment

                                Working...
                                X