Zvanično: Nissan GT-R oko "Ringa" za 7:29!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9


    potvrdjeno da je nissan koristio street gume...ali i dalje ostaje da su zasrali sa tim u vezi LC i VDC ....pocinje od 6 minuta tema o nissanu
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Nijedan menjac, pa ni DSG, ni F1, ne moze da promeni brzinu za 8 milisekundi.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • [Miki]
        CBC Član
        • 25.04.2007
        • 60
        • Beograd
        • Trazi se

        Originally posted by X9
        http://de.youtube.com/watch?v=qqyEjMTTito
        potvrdjeno da je nissan koristio street gume...ali i dalje ostaje da su zasrali sa tim u vezi LC i VDC ....pocinje od 6 minuta tema o nissanu
        Lol, valja bolje da nisu uopste ubacivali to nego kao opa ekskluziva koja uz to i ne radi. Kao da su ubacili raketni motor koji ne sme da se pali ali sta ima veze vazno je da je tu....Tuga...

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          Originally posted by Bane R
          Nissan nije ni pravio taj menjač, ali činjenica je taj u GTRu brži od bilo kog Ferrarijevog... Čekamo Californiju da vidimo kako izgleda dual clutch u Ferrarijevoj izvedbi ...
          Mislim da GTR drugo kvachilo koristi za prednju osovinu - ili greshim? =]
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Gresis

            Ima dve osovine u menjacu svaka svoje kvacilo, nema veze sa rasporedom prenosa.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • AreOut
              CBC Senator XXL
              • 22.07.2006
              • 590
              • Zabjelo

              Originally posted by 206
              Nijedan menjac, pa ni DSG, ni F1, ne moze da promeni brzinu za 8 milisekundi.
              This means that the DSG takes only about 8 milliseconds to upshift[1][2]. In comparison, the sequential manual transmission (SMT) in the Ferrari Enzo takes 150 milliseconds to upshift.

              http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Vidi, nije Wikipedia Sveto pismo da joj se slepo veruje.

                Najbrzi non-DSG menjaci, odnosno robotizovani manuelci, su po pravilu Ferarijevi i BMW SMG II (vazio za jedan od brzih), i najbrzi, ako ne gresim, ima Scuderia, menja brzine za nekih 0,06 sekundi, odnosno 60ms. Formula 1 menja za oko 50ms, odnosno 5 stotih delova sekunde.

                E sad, ako Wikipedia tvrdi da DSG menja brzine 6x brze nego Formula 1, odnosno za 8 HILJADITIH delova sekunde, ja kazem da Wikipedia gresi.

                Za 8ms verovatno uspe da iskopca i ukopca kvacilo, ali sam prekid u isporuci snage, odnosno efektivno vreme koje prodje u samom menjanju brzine (iseci paljenje i iskopcaj isporuku snage sa motora i rastereti transmisiju; iskopcaj prvo kvacilo; ukopcaj drugo kvacilo; nastavi sa paljenjem i ukopcaj isporuku snage sa motora na transmisiju; sacekaj da se obrtaji motora i tockova sinhronizuju) je, po onoj Audijevoj dokumentaciji koju ja imam za 3.2 TT, je blize nekih 40ms za upshift, i oko 600ms za downshift. A i ne znam koji i kakav to motor u obicnom drumskom automobilu, moze da obori obrtaje za 1500-2000 rpm kolika je, na primer, razlika obrtaja izmedju 2 stepena prenosa - za 0,008s...?

                Jeste brz, ali ne TOLIKO brz.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • AreOut
                  CBC Senator XXL
                  • 22.07.2006
                  • 590
                  • Zabjelo

                  Nije bas da i ja vjerujem potpuno u to, ali sam samo postovao link, a podlozno je diskusiji
                  http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    http://videos.streetfire.net/video/Pors ... m?Ref=Blog
                    dobro se drzi kornjaca...porsche vozach poprilichno bolji vozach ili bolje poznaje auto i stazu
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      E ovo vec moze biti neka osnova za diskusiju. Vrlo diskutabilno.
                      Ja bam mislim da GTR bolje vozi, barem ima veca OO.

                      Ovde se vidi koliko je relativno tih par zvanicnih sekundi razlike na ovakvoj stazi.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        da ali je napravio x gresaka i preranih kocenja..i tu se vidi da je klip nekih 8 minuta iako je mesto gde se pocinje sa merenjem vremena nalazi na nekom 45 sekundu klipa..to znachi sa moje starne da tih nissanovih 7:29 i niej nemoguche
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Pod broj 1, ovo je vozikanje i daleko od maximalnog gazenja.

                          Pod broj 2, probaj da vozis prvi a da te neko prati, UVEK je lakse voziti iza nekog.

                          Pod broj 3, ocigledno je da 996 vozac ima dooosta iskustva ovde...

                          Nije neko poredjenje, ali svakako doooobar klip
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            Originally posted by X9
                            da ali je napravio x gresaka i preranih kocenja
                            Ja tu na pr. vidim da GTR ima malo umornije kocnice jer nije prerano kocio pa dodavo vec se malo lelujao pri vecini naglih kocenja koje porsche onako mirno odradjivao uz par skakavaca.

                            Takodje u par dugackih sporijih krivina mi se cini da GTR malo leluja dok je porsche mirno drzao putanju sa rezervom gasa.
                            Ono gde je najveca prednost GTR-a je izlazak iz krivine, kao da ima vise momenta. tj moze mu se ranie potopiti gas.

                            Ali kako 206 kaze sve je relativno, svakako dobra je voznja ali moze to mnogo opasnije (brze)
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • DC2R
                              CBC Senator XXL
                              • 06.12.2005
                              • 334
                              • Perth Australia

                              Kao i vecina veliki sam obozavalac sportskih masina i naravno GTR-a, pogotovo ovog R35, to jest bolje receno do nedavno, i dalje ga gotivim ali ne tako kao pre, vise sam razocaran u kompaniju nissan zato sto kad je u pitanju ovaj novi GTR dosta laze i negovori bas istinu u tom autu, vise se brinu o marketinskom uspehu nego o istinskim performansama.

                              Moj razlog je to VDC dugme, inznad njega je nadpis "WARRANTY" sto znaci ako ga iskljucis auto nije pokriven garancijom, to je sve ok samo sto nisu rekli kako taj GTR postize njbolje performance, na zalost svih vlasnika bas sa tim dugmetom VDC iskljucenim, znaci 3.2s od 0-100km/h ali bez garancije, na to treba dodati izuzetno skupe servise i delove tako da je moj zakljucak a i mnogih drugi da taj auto ipak nije jeftini supercar koji moze normalan covek da priusti, ja sam recimo planirao mozda da ga uzmem za jedno 2god (vamo je novi $150000) ali dzaba sto cu ga ja mozda i moci uzeti kada je odrzavanje preskupo, mislim da je bolji izbor M3 ili C63, ili cak pa i novi EVOX koji je jos jeftiniji ($60000) i da potrosis $40000 ima da jede GTR a u isto vreme da bude neunistiv.

                              Lik u USA je debelo naj#bo (jeste da je on mozda preterivao sa iskljucenim VDC ali ipak mislim da je vamo nissan pojeo go#no sa laznim marketingom i nadam se da ce biti kaznjeni za to), posle ovoga sve manje verujem i u njihove price o vremenima koje taj auto postize na stazi, ili ako ih postize na koji nacin i sa kom snagom. Ako kupim auto zelim da ga vozim sa punim potencijalom, sto recimo kod EVO, STI, M3, C63 itd mozes da radis, a da ne pominjem GT3 itd ali kod nissana je to izgleda samo za reklamu, nadam se da razumete sta hocu da kazem.
                              Po mom nekom misljenju ovo je slicno kao kada bi recimo moja voljena honda rekla type R radi 0-100km/h za 6.4s, normalno da bi se to postiglo auto mora da se tera do 8500-9000rpm ali bad luck garancija te ne pokriva ako to radis ucestalo itd, na sta bi to licilo??
                              Ja bi ipak rada imao sporije auto ali da mogu da koristim njegov maksimum i da nebrinem dali ce vrisnuti menjac nego da imam nesto sto znam da moze da ide brze ali nesmem da koristim puni potencijal posto me moze kostati $20000

                              Veliki minus za nissana i GTR-a

                              Comment

                              • [Miki]
                                CBC Član
                                • 25.04.2007
                                • 60
                                • Beograd
                                • Trazi se

                                Originally posted by DC2R
                                Kao i vecina veliki sam obozavalac sportskih masina i naravno GTR-a, pogotovo ovog R35, to jest bolje receno do nedavno, i dalje ga gotivim ali ne tako kao pre, vise sam razocaran u kompaniju nissan zato sto kad je u pitanju ovaj novi GTR dosta laze i negovori bas istinu u tom autu, vise se brinu o marketinskom uspehu nego o istinskim performansama.

                                Moj razlog je to VDC dugme, inznad njega je nadpis "WARRANTY" sto znaci ako ga iskljucis auto nije pokriven garancijom, to je sve ok samo sto nisu rekli kako taj GTR postize njbolje performance, na zalost svih vlasnika bas sa tim dugmetom VDC iskljucenim, znaci 3.2s od 0-100km/h ali bez garancije, na to treba dodati izuzetno skupe servise i delove tako da je moj zakljucak a i mnogih drugi da taj auto ipak nije jeftini supercar koji moze normalan covek da priusti, ja sam recimo planirao mozda da ga uzmem za jedno 2god (vamo je novi $150000) ali dzaba sto cu ga ja mozda i moci uzeti kada je odrzavanje preskupo, mislim da je bolji izbor M3 ili C63, ili cak pa i novi EVOX koji je jos jeftiniji ($60000) i da potrosis $40000 ima da jede GTR a u isto vreme da bude neunistiv.

                                Lik u USA je debelo naj#bo (jeste da je on mozda preterivao sa iskljucenim VDC ali ipak mislim da je vamo nissan pojeo go#no sa laznim marketingom i nadam se da ce biti kaznjeni za to), posle ovoga sve manje verujem i u njihove price o vremenima koje taj auto postize na stazi, ili ako ih postize na koji nacin i sa kom snagom. Ako kupim auto zelim da ga vozim sa punim potencijalom, sto recimo kod EVO, STI, M3, C63 itd mozes da radis, a da ne pominjem GT3 itd ali kod nissana je to izgleda samo za reklamu, nadam se da razumete sta hocu da kazem.
                                Po mom nekom misljenju ovo je slicno kao kada bi recimo moja voljena honda rekla type R radi 0-100km/h za 6.4s, normalno da bi se to postiglo auto mora da se tera do 8500-9000rpm ali bad luck garancija te ne pokriva ako to radis ucestalo itd, na sta bi to licilo??
                                Ja bi ipak rada imao sporije auto ali da mogu da koristim njegov maksimum i da nebrinem dali ce vrisnuti menjac nego da imam nesto sto znam da moze da ide brze ali nesmem da koristim puni potencijal posto me moze kostati $20000

                                Veliki minus za nissana i GTR-a
                                Amin

                                Comment

                                Working...
                                X