Novi muscle cars
Collapse
X
-
Hennessey demonstrates how to put the muscle in "muscle car." — Paul Lienert, Correspondent
Hennessey je najavio seriju SRT700 Turbo challengera, baziranu na trenutnoj SRT-8-ici. Motor je povecan sa 6.1L na 7L, sto znaci da ce na haubi biti ispisani legendarni inicijali 426 cid. Najavljena snaga motora je 725 bhp @ 5200 rpm i 750 lb-ft @ 4000 rpm, sto je, generalno gledano, za skoro 75% jace od standardnog Chally-ja.
Uz turbo punjac i air-to-air intercooler, najavljena su i mnoga druga poboljsanja kako na motoru, tako na suspenzijama i oslanjanju. Po Hennessey-ju, performanse bi trebalo da budu fantasticne. Ubrzanje od 0-100 bi trebalo da bude oko 3,5 sec, prelazak na 400 metara oko 11,3 sec, a maksimalna brzina preko 190 mph (306 kmh).
Ako se sve ovo obistini, muscle cars publika bi konacno trebala da dobije sve ono sto je ocekivala od novog Challengera.
A, Bogami, i Corvette Z06 bi dobio jaku konkurenciju.
Fotografije, kao i cena jos uvek nisu objavljeni, medjutim, s obzirom da su najavljene jako male serije doticnog modela, sansa da ce cena biti iole pristojna, pada u vodu...
Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

Comment
-
-
Cervini's su poznati po svojim body kitovima za za automobile, pogotopvo Fordov program. Jedan od interesantnih noviteta je svakako retro paket za nove Mustange, koji ih nas potpuno vraca u nezaboravne '60-te.
Evo ga B2 kit, koji bar po meni, fantasticno stoji S-197 'stangu, i licno bih voleo da vidim reinkarnaciju Boss-a bas u ovakvoj izvedbi:



A specijalno pakovanje stize u vidu C300, C350 i C500 modela, koji ne donose samo vizuelne novine, vec i specijalno sredjeno oslanjanje, ojacane kocnice i snazniji motor. Vizuelno, automobil izuzetno podseca na GT500 Elenaor, a kako kazu u Cervinusu, to je i bio cilj. Najjaca C500 verija se nudi sa 535 HP.




Najnoviji, i verovatno najcudniji je Stalker kit, koji ima potpuno redizajniranu prednju masku. Predpostavljam da je ovo bio pokusaj da se docara '70 'stang verzija, koji po meni bas i nije upalio, no dobro... Paket opreme je isti kao i kod C500 verzija, sto ukljucuje i vec pomenutih 535 HP-a.


Vise: https://www.cervinis.com/Default.aspxOrthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

Comment
-
-
Ne mislim da bi Ford napravio dobar posao sa 2.0L kao sa 2.3L. 2.0L se ugradjuje samo u Focusa dok 2.3L postoji jos od ranih 1970ih i vozila kao sto su Pinto, Maverick i Mustang II. Takodje, to je isti 2.3L koji se ugradjuje u razne Mazdine modele i to je onaj isti turbo motor koji ima 268 hp u MazdaSpeed3.
Taj 2.3L je u mom Ford Fusion.
Comment
-
-
ma nisam ja mislio na neki odredjeni 2.0 motor fordov, taj 2.3 je odlican... ne znam kako je u evropi ali kod nas se registracija placa po kubikazi zato i kazem da bi 2.0 bio bolji jer je za njega registracija duplo jevtinija nego za 2.3 ili bilo koji do 2.5 a ko zna kolko jevtinija za neki preko 3.0
Comment
-
-
Sad dobivate 280 hp Focusa, vama netreba Mustang.
Ja i dalje cekam na muscle sedan iz Forda. Cujem da ce sledeci Fusion imati 3.5L EcoBoost V6 sa 340 hp sto bi definitivno ispunilo barem deo onoga sta ja zelim. Medjutim, i dalje mi smeta prednja vuca, a ima i mnogo toga ostalog sto mi smeta na njemu (pre svega sto su vecina delova od Mazde tako da auto uopste nema "dusu").
Comment
-
Comment