Moj Mustang od opreme ima sve sto i Challenger, plus ima i veci motor. Stvar je u tome sto Ford ne stedi novac za platformu samo za Mustanga, dok Chrysler za Challengera uzima platformu od automobila daleko vecih nego sto bi Challenger trebao biti.
Ja sam od samog pocetka pricao da ce tezina da ubije Challenger, ali meni niko nije verovao, mislili ste da se ta tezina nece primetiti.
Mustang je ostao jedini pravi muscle car na trzistu. Challenger je previse velik da se bori sa Mustangom. Challenger je samo coupe verzija od Chargera sto bi verovatno bio i bolji potez za Chrysler, da su ponudili Charger coupe umesto sto su proizvodili Challenger.
A Camaro isto mislim da je otisao klasu vise, on je sad vise konkurent sa Nissanom 350Z/370Z nego sa Mustangom.
Nisu ni meni brojevi ubrzanja toliko bitni i ja bi gledao i ostale karakteristike kad bi kupovao automobil, ali ipak se mora priznati da su brojevi razocarajuci za "muscle car" iz 2009. godine.
Ja sam od samog pocetka pricao da ce tezina da ubije Challenger, ali meni niko nije verovao, mislili ste da se ta tezina nece primetiti.
Mustang je ostao jedini pravi muscle car na trzistu. Challenger je previse velik da se bori sa Mustangom. Challenger je samo coupe verzija od Chargera sto bi verovatno bio i bolji potez za Chrysler, da su ponudili Charger coupe umesto sto su proizvodili Challenger.
A Camaro isto mislim da je otisao klasu vise, on je sad vise konkurent sa Nissanom 350Z/370Z nego sa Mustangom.
Nisu ni meni brojevi ubrzanja toliko bitni i ja bi gledao i ostale karakteristike kad bi kupovao automobil, ali ipak se mora priznati da su brojevi razocarajuci za "muscle car" iz 2009. godine.
Comment