Novi muscle cars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    Moj Mustang od opreme ima sve sto i Challenger, plus ima i veci motor. Stvar je u tome sto Ford ne stedi novac za platformu samo za Mustanga, dok Chrysler za Challengera uzima platformu od automobila daleko vecih nego sto bi Challenger trebao biti.

    Ja sam od samog pocetka pricao da ce tezina da ubije Challenger, ali meni niko nije verovao, mislili ste da se ta tezina nece primetiti.

    Mustang je ostao jedini pravi muscle car na trzistu. Challenger je previse velik da se bori sa Mustangom. Challenger je samo coupe verzija od Chargera sto bi verovatno bio i bolji potez za Chrysler, da su ponudili Charger coupe umesto sto su proizvodili Challenger.
    A Camaro isto mislim da je otisao klasu vise, on je sad vise konkurent sa Nissanom 350Z/370Z nego sa Mustangom.

    Nisu ni meni brojevi ubrzanja toliko bitni i ja bi gledao i ostale karakteristike kad bi kupovao automobil, ali ipak se mora priznati da su brojevi razocarajuci za "muscle car" iz 2009. godine.

    Comment

    • luci
      CBC Senator XXL
      • 13.03.2006
      • 1103
      • odzaci

      pazi musce car kao i sve u americi ima neki svoj fazon... ako si ocekivao vemena od nekih ~4 preterao si to je vec teritorija ozbiljnih sportskih automobila.... mada ovaj SE ima ubrzanje kao moj auto a ja imam 190ks sto... automobili sa 250 ks u evropi idu oko 6s. do 100... ovo je stvarno sporo.. mada definitivno je pretezak... ali ja bi i pored svega uzeo ispred mustanga i camara... najvise mi se dopada i bice verovatno najredji od tri....
      a i sta me briga koje su mu performanse kad ga ionako necu voziti ni blizu njegovim mogucnostima


      ja imam neku filozofiju da ti je svaki dan u voznji snaga samo problem, zaneses se i ode dozvola...

      Comment

      • jomini
        CBC Senator XXL
        • 11.03.2007
        • 490
        • Novi Sad

        Možda ima veze, a možda i nema.. Čitao sam na par mesta da snaga koju ističu proizvođači na modelima u poslednje recimo dve godine, je u stvari snaga samog motora (ne na točkovima). Tako je, verujem bilo i pre, ali u poslednje vreme zbog sve strožijih ekoloških normi snaga motora je sputana, da se tako izrazim. I na točkove dolazi podosta manje, pa je to možda razlog slabijih rezultata u odnosu na starije modele iste ili slične snage. Uz veću težinu, moglo bi i biti objašnjenje?
        San ispunjen. Impreza Turbo.

        Comment

        • Horsepower
          CBC Senator XXL
          • 29.12.2005
          • 2000

          Challenger ce biti najmanje prodavan od 3 muscle cars na trzistu jer je realno gledajuci i najlosiji.

          Mogao je i Ford da uzme platformu od Taurusa (to je ustvari platforma od Volvo S80) i da na njoj napravi Mustanga. I Mustang bi tada bio i veci i udobniji i sa vise prostora, ali to nije poenta muscle cars.

          Sve ono sto sam pricao za Challengera postaje istina. Upamtite ovo sta kazem: do nove godine Chrysler ce cak davati i popuste na Challengera jer se dileri nece moci resiti njih.

          Comment

          • Pro_Touring_Mopar
            CBC Senator XXL
            • 13.11.2007
            • 684
            • Sabac

            Ima mnogo vise u Muscle cars-ima od toga da tezina ne sme biti velika i da je motor obavezno V8. Vidis, Britanski TVR ima malu tezinu, veliki Roverov V8 i zavidne performanse, a da li ga to cini muscle car-om? Ne, naravno... Imidz igra glavnu ulogu uz snagu i performanse i on je progurao staru generaciju muscle cars-a ( '60-tih i '70-tih ), on ce progurati i ovu novu. A sto se tice novih muscle cars, upravo Chally pogadja imidz bolje i vise negoli Camaro i Mustang. Uz cinjenicu da izgleda kao da je doplovio iz '70-tih, sam zvuk, pojava, HEMI motor izazivaju nesto zastrasujuce i prosto pumpaju adrenalin. Ljudi su odusevljeni novim Challengerom, oblace se u fazonu ranih '70-tih, pustaju Led Zepelin i prosto uzivaju. Pogledaj samo you tube, sve ce ti biti jasno. HP, bez ljutnje, ali mozes ti sad do sutra nabacivati rezultate prodaje iz ko zna kojih izvora, ( za koje sumnjam da su pouzdani btw. ), ali cinjenica je da je Chally ostavio mnogo veci utisak na javnost nego sto su to uradili Camaro ili Mustang. Novi Chally je postao legenda i pre nego sto je krenuo u proizvodnju, a to je nesto cime se mali broj automobila moze pohvaliti. Veruj mi, prodavace se on jos dugo. Vec se suska da se za 2010. spremaju 426 cid. verzija, kao i kabriolet....

            A do tad, evo lepih vesti iz Hennessey-ja:

            "Here's what Hennessey found on their dyno: On the first pull, the Challenger put down 527 HP (rear wheel) and 575 lb-ft of torque. The second time they were able to squeeze out 536 HP (rear wheel) and 582 lb-ft of torque.

            The SRT600 is going to get its debut at their track this weekend during the Midnight 1320 drags so we'll have a better idea of how well that power gets to the ground. Either way, we can say that this Challenger is going to be quite the sleeper driving around town.

            John's boys from Texas are still in the process of tweaking the Challenger, but expect a 0-to-60 mph time in the low four-second or high three-second range, and a quarter-mile time in the sub-12.0 second area. Hennessey only plans to make a limited numbers of their extremest Challenger, so now there's one more hoop to jump through for those who already did the footwork to get an SRT8."




            Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

            Comment

            • Horsepower
              CBC Senator XXL
              • 29.12.2005
              • 2000

              Realno gledajuci Mopar, Challenger i nije imao neki imidz. Na trzistu je bio samo 5 godina i od tih 5 godina samo 1970 i 1971 modeli su imali neke performance. Znaci 2 godine je jako malo da napravis neko ime. Ime i imidz se stecu sa iskustvom, zato je Mustang uvek bio ispred Camara po imenu i imidzu iako je Camaro kroz celu svoju istoriju bio bolji automobil od Mustanga. A Challenger nije uspeo da napravi ime ni u trkanju. U Trans Am seriji je gubio i od AMC Javelina i nije bio ni blizu uspeha jednog Mustanga Boss 302 i Camara Z28.

              Da je Challenger hit onda bi ga valja ljudi kupovali. Kad se 2005 Mustang pojavio u prodaji znas koliko je u proseku provodio kod dilera pre nego sto je prodavan? 3 sata. A Dodge je napravio limited edition od samo 6,400 Challengera za 2008 i opet ih ne uspevaju prodati. Automobil koji mnogi zele, ali samo neki kupuju. A spremaju i kabriolet? Pa on ce biti tezi od mog pickupa.

              Ja stvarno ne vidim po cemu donosis zakljucak da je Challenger ostavio veci utisak na javnost od Mustanga. Pa kada je 2005 Mustang predstavljen na pola Mustang sajtova na netu je konekcija pucala kolika je posecenost bila, i to nisu neki mali sajtovi nego najveci Mustang sajtovi kao sto su Stangnet, Mustangworld, Mustangsource, Mustangforums, AllFordMustang i slicni. A za Challenger nije bilo neko ogromno interesovanje jer sve na nemu je vec vidjeno. Serijski model je 90% identican kao koncept, a od mehanike i motora sve smo vec videli na 300 i Chargeru.

              Ja imam jako dobre procene sto se tice automobila i u vecini slucajeva dobro zakljucim hoce li automobil biti hit ili propast i pre nego sto se pojavi u prodaji. Da li je razlog to sto razmisljam o autima kao vecina Amerikanaca ili nesto drugo - neznam, ali bas dobro pogadjam. Jomini, secas li se kad sam govorio da je Dodge Avenger ruzan i da ce biti propast? Ti si tvrdio u obrnuto, ali se ispostavilo da sam bio u pravu jer je prodaja daleko ispod ocekivanja i Dodge radi na novom modelu nakon sto je stari model proveo 6 meseci do godinu dana na trzistu.
              Vidim da se danas mnogi smeju Challengeru i da ga nazivaju debelim prasetom jer realno gledajuci to i jeste.
              Chrysleru bi preporucio da malo obrati paznju na liniju vozila koja je u ovom momentu smesna i ako ovako nastave vece jos dugo biti na trzistu. I ovaj put ih nece spasiti ni Americki government ni Lee Iacocca ni minivans ni neko cetvrti.

              p.s. taj Hennessey Challenger cak 536 hp, a 1/4 mile za srednje 12 sekunde (ajmo reci 12.5 sec). To vreme je mogao da ostvari 2003/2004 Mustang Cobra sa 390 hp i cenom od $34,000.
              Mogu oni povecavati snagu koliko god hoce, to i dalje nece pomoci Challengeru jer je pretezak. Pa cak i Dodge Neon SRT-4 sa svojim 2.4L turbo motorom i 245 hp je radio 1/4 mile za 13.9 sekundi, a Challenger SRT-8, koji je vise nego duplo skuplji i razvija 130 hp VISE radi za 14.1 sekundu.

              Mislim da je sramota da Challenger SRT-8 gubi od ovakvog automobila.

              Comment

              • Pro_Touring_Mopar
                CBC Senator XXL
                • 13.11.2007
                • 684
                • Sabac

                HP, bez uvrede matori, ali smaras kao foka kad je ta tezina u pitanju. Ako je to jedino sto ti je bitno, onda evo ti ga automobil po tvom ukusu:



                TVR Griffith. Tezina od samo 1060 kg (2336 lb) uz 5.0 litarski Roverov V8, koji razvija 340 HP-a, i uz pomoc kojeg Griffith ide 4.2 sec. od 0-100km i oko 12.8 sec. na 400 metara. Cerbera sa slicnim motorom (4.5 L) ulazu i u 11-ste sec. na dragu... E, sad, kad bi postavio pitanje muscle car fanovima da li hoce neki ovakav automobil u skoljki slicnoj "fox" mustangu, ili novi challenger, koji je pravi pravcati muscle car, sta mislis sta bi odgovorili? Challenger je prelep automobil, pravi omaz '70-tim i muscle car groznici. Bilo koga da sam pitao; koga bi pre uzeo Chally-ja ili Mustanga, svi su bez razmisljanja odgovorili - Challenger. To sto ne ide nenormalno brzo na 400 metara meni ne ublazuje njegovu lepotu i neprikosnovenost u imidzu. Kad smo vec kod imidza, rekao si da originalni Chally nije imao neki imidz, sto je, naravno neistina. ( Ko nije gledao Vanishing Point nek se ubije. ) Taj automobil uz Cudu je predstavljao okosnicu Moparovog uspeha, pogotovu uz njegove fantasticne performanse na dragu, kojima nijedan mustang nije mogao da prismrdi. Pritom ne gledam na broj prodatih primeraka i sl. tripove, vec na utisak koji doticni automobili ostavljaju na ljudima. Ja sam se bas zbog Challengera i Vanishing Pointa zaludeo muscle cars-ima na prvom mestu! Kad se vec bavimo imidzom, treba pomenuti da je Charger imao dosta vecu bazu fanova od Chally-ja, i moze se reci, "jaci" imidz, medjutim bio je debelo sporiji i na 400 metara i od 0-100... Jos jedan dokaz da performanse uopste ne moraju da budu glavni dirigent uspeha nekog automobila.

                Takodje bih ukazao na neke greske koje si napisao u proslom postu; prvo SRT8 ne ide 14,2 sec. na 400 metara, vec RT, koji ima manji HEMI motor od 5.7L i manje konja. Dalje, SRT8 ide 4.8 sec. od 0-100 km/h i 13,3 sec. na 400 metara, po Dodgovom citiranju. Evo momci iz Edmundsa su ga bez problema vozili 13,2 sec na dragu:

                http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=125968

                A momci iz HOT ROD-a su ga testirali na 1/8 metara i postigli zavidne rezultate, uz napomenu da bi uz dobrog vozaca i odlicne vremenske uslove, novi Chally mogao da udje u visoke 12-este. Neverujes mi? Pogledaj:



                dalje, taj Mustang Cobra, koga stalno citiras je na jedvite-jade posle celog dana mukotrpnog testiranja i nadcovecanskog truda vozaca, nekako uspeo da odveze 12.9 sec. na dragu. Ako je to tebi uspeh, meni i nije iskreno... Ne znam samo odakle ti ta brojka od 12,5 sec?... To je vreme koje GT500 moze da postigne sa dobrim vozacem; Cobra nikad nije mogla...

                Za kraj, Hennessey Challenger je i dalje u fazi razrade; cilj John-a i ekipe je da izvuku 600 HP, jel na kraju krajeva, auto ce se zvati SRT600. A da ne pricam o twin-turbo SRT700 verziji, koja se takodje sprema...
                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  Em je TVR dvosed em je previse skup em sto je najgore od svega - Britanac je.

                  Sta mislis koji je automobil poznatiji, Challenger iz Vanishing Point ili Mustang iz Bullita? Ili mozda Mustang iz Gone in 60 Sec?

                  Opet ti kazem, stvarno ne znam o kom uspehu originalnog Challengera pricas. On je predstavljen kada je muscle car revolucija vec pocela da umire i u bas nijednom takmicenju nije ostavio znacajniji utisak. Kao sto rekoh pre, u Trans Am seriji koja je tada bila biblija za pony cars Challenger T/A i 'Cuda AAR su bili ubedljivo najgori automobili. Ajde i nisam iznenadjen sto nisu uspeli da osvoje titulu dok su Mustang Boss 302 i Camaro Z28 tu bili, ali oni nisu uspeli da osvoje titulu cak i kad im je samo AMC Javelin bio protivnik.
                  Znaci nije uspeo da ostavi trag u auto sportu niti je bio preterano popularna opcija kod kupaca tj. malo ko ga je kupovao. Po cemu je onda Challenger uspeh? Nemoj mi molim te sada opet o "utisku koji je ostavljao kod ljudi" jer da je ostavljao neki utisak vise od 40,000 ljudi godisnje bi ga kupili.
                  Evo Mustanga i danas dominira u Grand Am seriji protiv konkurenata kao sto su BMW M3 i Porsche 996.

                  Sto se tice poredjenja Chargera i Challengera, Charger se pojavio kada je muscle car revolucija bila najjaca, a Challenger se pojavio kad je vec pocela da polako umire. Drugo, Charger je bio za klasu veci od Challengera sto je automatski znacilo da je i tezi tako da sa istim motorima kao i Challenger nikako nije mogao imati bolje performance. I poslednje 1968-1970 Charger je imao jedne od najlepsih linija dizajna u istoriji Americkih automobila sto se za Challenger ne moze reci. Daleko od toga da je Challenger bio ruzan, ali lepsi od Chargera sigurno nije bio.

                  Juce mi je bas stigao DVD gde editori Muscle Mustangs & Fast Fords magazina testiraju 2004 Mustang GT, 2004 Mustang Mach 1 i 2004 Mustang SVT Cobru. To je bilo uradjeno kao "last good-bye" posto je tada 2005 model izlazio u prodaju. Cobra je bila convertible (kabrio) i uradili su 12.7 sekundi i rekli su da bi sa coupe mogli uradili 12.5 sec (zbog manje tezine nego convertible). Cak je i Mach 1 uspeo da uradi 13.1 sekundu. Ja sam ranije postavljao link sa tog testa na sajt. Ako zelis postavicu ga opet.

                  Znas Mopar onu staru Americku izreku - Postoje samo 3 stvari na ovom svetu vredne borbe: Beach Boys, apple pie i Ford Mustang.
                  Jebiga brate, ja sam se bas radovao kad sam cuo da ce Dodge praviti Challengera, ali kao i obicno Chrysler ga je bas usrao.

                  I bez obzira sta Hennessey uradio sa Challengerom - Hennessey je mala riba u poredjenju sa legendama kao sto su Jack Roush i Carroll Shelby.

                  Bring it on! 720 hp Shelby GT500 Super Snake.

                  Comment

                  • Pro_Touring_Mopar
                    CBC Senator XXL
                    • 13.11.2007
                    • 684
                    • Sabac

                    Originally posted by Horsepower
                    Em je TVR dvosed em je previse skup em sto je najgore od svega - Britanac je.
                    Pa i Corvetta je dvosed... Salu na stranu, sta fali Britancima? Posle Americkih muscle cars, koje najvise volim, Britanski sportasi su mi odmah na drugom mestu, kao automobili sa izuzetnim stilom i smekom.

                    Originally posted by Horsepower
                    Opet ti kazem, stvarno ne znam o kom uspehu originalnog Challengera pricas. On je predstavljen kada je muscle car revolucija vec pocela da umire i u bas nijednom takmicenju nije ostavio znacajniji utisak. Kao sto rekoh pre, u Trans Am seriji koja je tada bila biblija za pony cars Challenger T/A i 'Cuda AAR su bili ubedljivo najgori automobili. Ajde i nisam iznenadjen sto nisu uspeli da osvoje titulu dok su Mustang Boss 302 i Camaro Z28 tu bili, ali oni nisu uspeli da osvoje titulu cak i kad im je samo AMC Javelin bio protivnik
                    .

                    Cinjenica je da su Boss 302 i Z28 Camaro imali mnogo bolje rezultate u takmicenjima, kao i da su generalno bili dosta bolji automobili za stazu nego AAR Cuda i T/A Challenger, ali ja nisam pominjao track racing, vec drag. A tu je Mopar bio neprikosnoven. Sta mislis ko bi pobedio na 400 metara; HEMI Challenger, ili Cobra Jet 'stang?

                    Sad malo skaces sam sebi u usta HP, prvo si pisao kako je za muscle car najbitniji torque i performanse na 400 metara, a sad pises o Trans am disciplinama i track racingu...

                    Originally posted by Horsepower
                    Po cemu je onda Challenger uspeh? Nemoj mi molim te sada opet o "utisku koji je ostavljao kod ljudi" jer da je ostavljao neki utisak vise od 40,000 ljudi godisnje bi ga kupili.
                    Evo Mustanga i danas dominira u Grand Am seriji protiv konkurenata kao sto su BMW M3 i Porsche 996.

                    Sto se tice poredjenja Chargera i Challengera, Charger se pojavio kada je muscle car revolucija bila najjaca, a Challenger se pojavio kad je vec pocela da polako umire. Drugo, Charger je bio za klasu veci od Challengera sto je automatski znacilo da je i tezi tako da sa istim motorima kao i Challenger nikako nije mogao imati bolje performance. I poslednje 1968-1970 Charger je imao jedne od najlepsih linija dizajna u istoriji Americkih automobila sto se za Challenger ne moze reci. Daleko od toga da je Challenger bio ruzan, ali lepsi od Chargera sigurno nije bio.
                    Eto lepo si dao sam sebi i odgovor na postavljeno pitanje. Upravo to sto se Chally pojavio u vreme kad su zakoni i cene goriva kretale da ubijaju prvu muscle car eru, je razlog zasto nije kupovan kao Mustang, svojevremeno. '71 je bila poslednja godina za HEMI i za vecinu big block-ova, kad smo vec kod toga... Prosto, Chally se nije pojavio u pravo vreme. Inace da jeste, veruj mi, mustang i Camaro bi imali i te kakvu konkurenciju... Sad, zasto je Challenger bio uspeh?... Pa razmisli malo... errr, performanse? 13 sec. flat na dragu i to na matorim polyglass gumama, kao i top speed preko 150 mph, su performanse koje su i danas izuzetne, a zamisli tek pre 38 godina?... Pa vecina danasnjih muscle cars imaju problema da stignu do tog ubrzanja. jos sa najmodernijom tehnologijom guma... Samo stavljanje modernih pneumatika na '70 HEMI Challengera, bez ikakvih tweak-ova na motoru i imas 12 sec. auto.

                    Iskreno, HP, ne znam zasto ne volis Mopare? Ja mnogo volim sve generacije mustanga od '64 do '73 i ovu novu '05+, jedino ne volim fox mustange, zato sto smatram da oni nisu muscle cars... Cenim sve sto je mustang postigao i na polju performansi i na polju trzisnog uspeha, kao automobilska ikona koja je obelezila muscle car eru... sve je to cool, ali jebiga, kad su mi Mopari uvek bili drazi. Oduvek su imali jednu specificnu energiju i stil; i prosto odisali besom, snagom i agresijom. Performanse koje su postizali Cuda i Chally u HEMI verzijama, kao i roadrunner u 440+6 verziji su bile neprikosnovene na 1/4 milje. I veruj me, u ovom misljenju nisam sam, evo pitaj HEMI-ja, Lucija i ostale ovde sta misle o Mopar-ima, i koliko ti automobili bude neverovatno duboke emocije...

                    Originally posted by Horsepower
                    Juce mi je bas stigao DVD gde editori Muscle Mustangs & Fast Fords magazina testiraju 2004 Mustang GT, 2004 Mustang Mach 1 i 2004 Mustang SVT Cobru. To je bilo uradjeno kao "last good-bye" posto je tada 2005 model izlazio u prodaju. Cobra je bila convertible (kabrio) i uradili su 12.7 sekundi i rekli su da bi sa coupe mogli uradili 12.5 sec (zbog manje tezine nego convertible). Cak je i Mach 1 uspeo da uradi 13.1 sekundu. Ja sam ranije postavljao link sa tog testa na sajt. Ako zelis postavicu ga opet.
                    Neka, video sam vec sto puta taj, sad vec legendarni, review... Sta se sve pricalo o tom testu MM&FF magazina; od toga da su motori bili tweak-ovani, do informacija da su koristili slicks gume.... sta je od toga istina, a sta nije, stvarno ne znam, i ne zelim da ulazim u filozofiranje povodom toga, ali je cinjenica da su jedino MM&FF citirali to vreme na Cobri i niko vise...

                    Originally posted by Horsepower
                    Znas Mopar onu staru Americku izreku - Postoje samo 3 stvari na ovom svetu vredne borbe: Beach Boys, apple pie i Ford Mustang.
                    A znas li ti HP, onu staru izreku: Mopar or no car!

                    Originally posted by Horsepower
                    I bez obzira sta Hennessey uradio sa Challengerom - Hennessey je mala riba u poredjenju sa legendama kao sto su Jack Roush i Carroll Shelby.

                    Bring it on! 720 hp Shelby GT500 Super Snake.
                    E ovde si me nasao... Taj GT500SS je prava pravcata zverina i jedan od automobila mojih snova... Sumnjam da ce i pored svih prepravki koje Hennessey bude uradio, novi Chally moci da se bori sa Super snake-om... ali zato ce mozda XV-ov super modifikovani '70 Chally sa oslanjanjem sa C6 'vette, 6.1 HEMI motorom i 600+ konja, moci da pruzi kakvu-takvu konkurenciju.



                    Let's race!

                    P.S. Mopar fan-boy vs. Ford fan-boy... Zaista obozavam ove nase raspravke. Pravi nacin da se ovaj deo foruma podigne iz mrtvih.
                    Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      Ja Britanske automobile ne podnosim, posebno njihove klasicne roadstere. Od svih automobila na ovom svetu ubedljivo najmanje volim Britance. Jednostavno nisu po mom ukusu.

                      Ja sam rekao da je meni najbitniji torque (na niskim obrtajima), ne da je to generalno najbitnije na automobilima. Challenger Hemi je brzi od bilo kog serijskog napravljenog Mustanga, tu nema sta da se diskutuje (mada bi mogao reci da nijedan Hemi nije brzi od 427 Shelby Super Snake Mustanga, ali onda ces ti reci da je napravljen samo 1 tako da nema veze). Ne kazem ja da drag racing nije bio tad bitan; jeste bio, ali ne toliko za automobile kao sto su Mustang i Challenger. Ford Thunderbolt, Dodge Ram Chrarger i Plymouth Max Wedge su automobili napravljeni za drag. A za pony cars kao sto su Mustang i Challenger - Trans Am serija je bila biblija (ako mi ne verujes pitaj Hemija). Kao sto je NASCAR bio biblija za vece automobile tako je i Trans Am serija bila biblija za pony cars.

                      Mislis da se Challenger pojavio kad i Mustang da bi bio uspesniji? Nebi sigurno jer da je Dodge razvio Challengera tokom 1960ih uradili bi nesto slicno kao sto je Plymouth uradio za Barracudu. Znas kako je Barracuda nastala? Uzeli su model Valiant, produzili mu krov i nazvali ga Barracuda - sve ostalo je bilo identicno. Tako su i Charger napravili, uzeli Coronet i produzili krov, sve ostalo ostalo isto. I tek kada su videli da ne mogu tako, tj. kad su videli kako Ford i Chevy to rade, tek onda su razvili nove modele.
                      Tako brate da je Challenger nastao kao i Mustang ja ti garantujem da bi samo dobio fastback verziju ovog automobila (ovo je Dodge Dart).


                      Ne znam stvarno otkud ti to da ja ne volim Mopare jer svi koji me poznaju znaju da mi je 1968 Dodge Charger omiljeni muscle car (drugi na listi je 1968/1969 Chevrolet Chevelle SS), a veliki sam ljubitelj i 1971 Plymouth Road Runner/GTX. Moj problem je novi Challenger za koga smatram da samo sramoti klasicno ime. Izgleda on odlicno i na papiru ima mocne motore, ali ja nikako ne mogu preci preko tolike tezine, to je jednostavno sramota da jedan coupe muscle car bude tezak 1.8 tone. To je jednostavno previse, to je svega nekih 380-400 kg manje od mog pickupa za koga verujem da znas koliki je. Ako su hteli pravi muscle car onda lepo krenes od pocetka i razvijes platformu za takav automobil, kao sto je Ford uradio sa Mustangom.

                      Ja sam vidjao potpuno stock Cobre sa prosecnim vozacima kako rade high 12-ske. A editor jednog magazina o Mustangu je uspeo da uradi sa Shelby GT500 12.1 sekundu. Jedna promena su bile gume, sve ostalo stock.

                      To Mopar or no car je bilo samo medju vlasnicima Mopara (isto kao i It take a Mopar to catch a Mopar). Ovo je Beach Boys, Apple pie i Ford Mustang je vazilo za celu Ameriku.

                      Challenger sa delovima od Corvette ... Iskreno brate, mene bi bila sramota da budem vlasnik tog automobila. To za mene nije nista manje gore od onih silnih '32 Ford roadster sa Chevy 350 motorom.

                      Comment

                      • Pro_Touring_Mopar
                        CBC Senator XXL
                        • 13.11.2007
                        • 684
                        • Sabac

                        Originally posted by Horsepower
                        Ja Britanske automobile ne podnosim, posebno njihove klasicne roadstere. Od svih automobila na ovom svetu ubedljivo najmanje volim Britance.
                        Manje i od Japanaca??!!.... Ovo ne mogu da razumem, ali ajd'...

                        Originally posted by Horsepower
                        Challenger Hemi je brzi od bilo kog serijskog napravljenog Mustanga, tu nema sta da se diskutuje (mada bi mogao reci da nijedan Hemi nije brzi od 427 Shelby Super Snake Mustanga, ali onda ces ti reci da je napravljen samo 1 tako da nema veze).
                        Ne bih ti pominjao cinjenicu da je napravljen 1 originalni Super Snake, samo bih potegao Super Stock Barracudu i Hurst Hemi Darta...

                        Originally posted by Horsepower
                        Ja sam vidjao potpuno stock Cobre sa prosecnim vozacima kako rade high 12-ske. A editor jednog magazina o Mustangu je uspeo da uradi sa Shelby GT500 12.1 sekundu. Jedna promena su bile gume, sve ostalo stock.
                        Shelby GT500 je sposoban za takvo ubrzanje, supercharger + 500 HP = loodnica na dragu. Za Cobru i nisam bas siguran da moze tek tako da udje u 12-ste, ali ajd' nek ti bude...

                        Originally posted by Horsepower
                        Challenger sa delovima od Corvette ... Iskreno brate, mene bi bila sramota da budem vlasnik tog automobila. To za mene nije nista manje gore od onih silnih '32 Ford roadster sa Chevy 350 motorom.
                        Ups, izvinjavam se, ovo je bila moja greska... XV ne koristi Corvettino oslanjanje vec ima sopstvenu tehnologiju suspenzija koje koristi na svojim Moparima. Ja sam nesto pomesao... Jos jednom sorry. Uglavnom, evo ih kompletne informacije o donjem postroju kod XV-ovih Mopara pa tu mozes videti detaljnije:



                        Anyway, os' da se kladimo da bi ovaj XV-ov Chally dobio na stazi bilo kog Shelby-ja?! A Bogami, debelo bi namucio i Saleena i Rouscha...
                        Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                        Comment

                        • Horsepower
                          CBC Senator XXL
                          • 29.12.2005
                          • 2000

                          Ja bi ipak da mi zovnemo John Force ili jednu od njegovih cerka (moze i sve 4 sto se mene tice) i njihovog Mustanga.



                          Comment

                          • Pro_Touring_Mopar
                            CBC Senator XXL
                            • 13.11.2007
                            • 684
                            • Sabac

                            Eto tebi i Force-a i njegovog mustanga, meni samo ostavi cerke...

                            EDIT: Taj Mustang je izgleda pripremljen za Funny Car NHRA. Pitam li se koliko tek on ide na 400 metara!?
                            Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              Oko 4.8 sekunde.

                              Comment

                              • Pro_Touring_Mopar
                                CBC Senator XXL
                                • 13.11.2007
                                • 684
                                • Sabac

                                Loodnica!!! E sad mi jos samo reci da li vozi neka od njegovih cerki, pa da mogu da se zaljubim.
                                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                                Comment

                                Working...
                                X