Novi muscle cars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HEMI 426
    CBC Senator XXL
    • 23.12.2005
    • 1833
    • Novi Sad -United States of Liman

    vidi, ja bi ti preporucio da kupis sto bolju i adult owned 03 Cobru...ti automobili nisu dzaba skupi i toliko cenjeni. To je verovatno najbolji i najkompletniji ikad napravljen Mustang. 390 KS i 529 Nm ( realna snaga je 430 KS ), napredno nezavisno vesanje nazad, 6 brzinski neunistivi Termec manuelni menjac, 3.55 brzine ( znaci i dobro ubrzanje i maximalna brzina ), odlicne kocnice... Jedino sto moze biti mana tom automobilu je to sto sve to drzi umorna Fox platforma pa sve te komponente koje su vrhunske ne mogu mozda u potpunosti da dodji do izrazaja ali to su nijanse koje realno ne kvare fantastican paket...

    Osim toga, aftermarket podrska je odlicna a radi se o retkom automobilu koja je sigurna klasika vec sad. Znaci, 03-4 Cobra je keeper! Koji auto mozes da kupis a da ima sve to i mid 12 sec quatter mile vremena???


    Charger/GTO/G8 ne mogu da se prinesu ovom automobilu...


    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      Videcemo. Ne planiram kupovinu uskoro tako da se moje misljenje jos moze promeniti do tada.

      Comment

      • HEMI 426
        CBC Senator XXL
        • 23.12.2005
        • 1833
        • Novi Sad -United States of Liman

        Originally posted by Horsepower
        2009 Cadillac CTS-V

        Brzi nego BMW M5 i Mercedes E63 AMG.

        0-30 mph — 2.1 seconds
        0-45 mph —3.2 seconds
        0-60 mph — 4.6 seconds
        0-75 mph — 6.3 seconds
        1/4-mile — 12.5 seconds at 115.3 mph
        0-60 mph with 1 foot of rollout — 4.3 seconds






        oficijelni sajt

        Learn how your Cadillac Autosense Liftgate lets you open your liftgate by approaching the rear of your Cadillac vehicle with your key fob in your pocket or bag.


        obavezno pogledati

        Comment

        • Horsepower
          CBC Senator XXL
          • 29.12.2005
          • 2000

          2010 Chevrolet Camaro V-6

          0-60 mph - 6.1
          1/4 mile - 14.2 sec

          Comment

          • luci
            CBC Senator XXL
            • 13.03.2006
            • 1103
            • odzaci

            nije lose

            Comment

            • Horsepower
              CBC Senator XXL
              • 29.12.2005
              • 2000

              Skoro kao Challenger R/T 5.7 Hemi.

              Comment

              • luci
                CBC Senator XXL
                • 13.03.2006
                • 1103
                • odzaci

                challenger mi se i dalje vise dopada, ali camaro je brz jako... a jako bi voleo da ima i dobre vozne karakteristike... pa da bude pravi sportski auto...

                Comment

                • Pro_Touring_Mopar
                  CBC Senator XXL
                  • 13.11.2007
                  • 684
                  • Sabac

                  Dobro, nije bas toliko blizu... Ali, u svakom slucaju, dosta bolje od V6 Challengera. Impresivne performanse za najslabiji Camaro. To su otprilike performanse Nissana 350Z u najjacoj varijanti... Camaro svakako opravdava svoj renome i dominaciju.
                  Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                  Comment

                  • Pro_Touring_Mopar
                    CBC Senator XXL
                    • 13.11.2007
                    • 684
                    • Sabac

                    Originally posted by luci
                    challenger mi se i dalje vise dopada, ali camaro je brz jako... a jako bi voleo da ima i dobre vozne karakteristike... pa da bude pravi sportski auto...
                    Pa svakako su ga najavljivali kao prvi muscle car koji moze da "skrece dobro u krivinama".... Iskreno, jedva cekam da vidim sta je SS uradio na Nurburgringu.
                    Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      Camaro ce biti ubedljivo najbolji od 3 muscle cars (Mustang, Camaro, Challenger) u svakom pogledu.

                      Ja smatram sadasnjeg Mustanga kao jedinog pravog muscle car jer ima identicnu formulu kao i klasicni model. Challenger je malo drugaciji u poredjenju sa klasicnim modelom, dok je Camaro i pored retro dizajna mnogo drugaciji. 300 hp iz V6 motora i pocetna cena oko $25,000 je malo previse za muscle car, ja Camaro vidim vise u klasi sa Nissanom 350Z/370Z nego sa Mustangom i Challengerom. To nikako ne znaci da je Camaro los - kao sto rekoh, bice daleko bolji i od Mustanga i od Challengera, ali mislim da su otisli previse da bi napravili "muscle car."

                      Comment

                      • HEMI 426
                        CBC Senator XXL
                        • 23.12.2005
                        • 1833
                        • Novi Sad -United States of Liman

                        Zasto tako mislis? Sta ti se ne svidja kod Camara?
                        Da ce biti najbolji muscle trenutno, to se znalo jos od momenta kad su najavili serijsku proizvodnju a da ce biti za nijansu skuplji, to se znalo cim su objavili motore i pakete opreme. Opet, V6 Camaro ima snagu kao V8 Mustang, jest da V6 nije muscle mantra kao V8 ali 300 ks je 300 ks...

                        Ja mislim da je Camaro odlican i pravi muscle, bez greske! Pozicioniran je tako da se svidi i hard core muscle ljubiteljima i likovima koji razmisljaju izmedju Z350, TT, novog Hyundai Coupea i slicnih, ne toliko cool modela. Bez problema moze da parira i nekoj BMW 3ci kupeu. Ucinio je ono sto vecina muscle modela nije uspela a to je da postane mejnstrim auto a da ni u jednom momentu ne izgubi korene, utisak i image. Bas zbog toga ce i biti auto koji ce navuci i dosta novih kupaca u muscle pricu, ljude koji o muscle car nisu ni razmisljali. Ja sam Mustang fan do smrti ali se ponovila prica iz 1967, Camaro kasni ali je daleko bolji nego Stang, isto je i sad...


                        Comment

                        • Horsepower
                          CBC Senator XXL
                          • 29.12.2005
                          • 2000

                          Koliko se secam snaga kod V6 i V8, kao ni cena ni modeli kod Camara, se nisu znali sve dok automobil nije bio zvanicno predstavljen pre nekoliko sedmica. Znalo se da ce biti V6 i V8, a koji tacno i sa koliko snage niko nije znao.
                          $25,000 za V6 Camaro je previse bez obzira sta pruzao. Sa tim sam mislio da je Chevy otisao od originalne ideje klasicnog muscle Camara. Camaro nije vise jeftin muscle car koji svako moze da priusti. Za V8 verziju ce trebati izdvojiti preko $30,000 (nebi me iznenadilo da SS kosta preko $40,000 u osnovnoj verziji), za verziju sa punom opremom preko $45,000, a pre svega nekoliko godina za istu sumu si mogao kupiti Corvette. Camaro je izgubio onu glavnu karakteristiku muscle cars, a to je da bude pristupacan. Mislim da bi bilo mnogo bolje da su ubacili 3.9L V6 iz Impale sa 233 hp i stavili cenu oko $21,000-22,000.

                          Nebi se slozio da je originalni Camaro bio mnogo bolji od Mustanga. Nebi se slozio da je bio ista bolji. Gde god da sam citao istoriju Camara pricalo se kako nije bio nista bolji vec jako slican. Jer kao sto je Mustang bio na Falcon platformi i imao vecinu delova sa drugih Fordova tako je i Camaro bio na Nova platformi i imao vecinu delova sa drugih Chevroleta.

                          Da se razumemo - ako gledamo Camaro generalno kao automobil onda je fantastican. Ali ako ga gledam kao muscle car ...

                          Comment

                          • Pro_Touring_Mopar
                            CBC Senator XXL
                            • 13.11.2007
                            • 684
                            • Sabac

                            ...a ako ga gledamo kao muscle, tek onda je opravdao reputaciju. Verovatno najkompletniji muscle car ikad napravljen. Zasto mislis da Camaro nije dovoljno muscle? Pa pored njega, fox mustanzi deluju kao uplakane crvenkapice koje samo sto se nisu upiskile. Novi Camaro isijava energiju i snagu, besan je, ima retro dizajn, mocne motore i odlicne performanse. I sta mu sad fali?... Cena? Mozda malo previsoka za sam start, ali ovde nam standardni model nudi mnogo vise konja, performansi i opreme nego standardni Chally i 'stang.

                            Iskreno HP, bez ljutnje plz, ali imas najcudnija shvatanja o muscle ideji od svih ljudi koje sam upoznao. Novi Chally i Camaro koji su ponovo toliko uspesno oziveli celokupni muscle imidz ti se ne svidjaju, a one gadosti od fox 'stangova iz '80-tih i '90-tih su ti OK?!!... Pa fox platforma je tamo '80-tih najbolje oslikavala jezivu krizu kroz koje je tada prolazila americka auto-industrija, i silno zaljenje vernih fanova u sta se 'stang pretvorio.... Tamo '90-tih, ista ta platforma je uspela da upropasti neverovatan potencijal nekih automobila medju kojima je bila i Cobra. Ta platforma je troma, slaba, umorna i ruzna... Hvala Bogu, pa nas je Ford '05 toliko prijatno iznenadio sa S197 modelom, koji je, mogu slobodno da kazem, prvi muscle car posle 30 godina. Pred kraj svog veka, fox 'stang je dobio jake i dobre motore, sa kojim je doticni imao fine performanse, ali Fox Mustang nikad nije bio i nikad nece biti muscle car!!! Veruj mi, ovo nije samo moje misljenje, vecinu nas, pored performansi interesuje i imidz koji automobil ostavlja. Fox to nikad nije imao, on moze biti fini sportski automobil, ali nikad muscle car...

                            Da ne davim vise, a i da se vratim na temu... Pricao sam o imidzu; novi Camaro ga ima na pretek. On prosto mora da ostavi utisak na coveka... Ja sam odusevljen, imam jos jedan muscle car kome mogu da se radujem, jel se moji omiljeni automobili ponovo vracaju na scenu. A ti HP, ako si pravi muscle fan, radovaces se i uzivati u svakom novom modelu, a ne nalaziti dlaku u jajetu kod svakog modela i biti tvrdokorni Ford fan boy po svaku cenu.
                            Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              Fox Mustang je oziveo muscle car ponovo.
                              Imam gomilu knjiga o muscle car i bas svaka kaze da je 1983 Ford Mustang GT 302 (5.0L) oziveo celu muscle car revoluciju. Mozda ga ti ne smatras za muscle car, ali je u to vreme i te kako bio vredan paznje. Po prvi put u 10-12 godina postojao je automobil sa solidnom snagom, niskom tezinom, dovoljno torque na niskim RPM dobro rasporedjen, jeftinom cenom i bio je jako zabavan za voznju.
                              I ako smo ista naucili iz cele istorije o muscle car to je da nije bitno koliko snage automobil ima, ako nema V8 bice propast. Pa sredinom 1980ih Ford je imao SVO Mustanga sa 2.3L turbo i 205 hp. U krivinama se mogao nositi sa tadasnjim Porsche modelima i svi su ga hvalili. Pa ga niko nije kupovao vec se vecina kupaca odlucili za 5.0L sa 175 hp. A Camaro je bas tih godina imao veci 5.7L sa 225 hp, ali je bio pretezak (jel zvuci poznato?) i nije mogao da se nosi sa Mustangom na stazi.

                              Ja ne gledam automobile iz 1980ih za danasnje standarde vec za standarde iz tog perioda. A za taj period je bio fenomenalan. U vreme dok je Fox Cobra imala 390 hp GM je pokusavao da uvali ljudima Australijski automobil sa legendarnim Americkim imenom (GTO) i u isto vreme je ugasio legenardna imena kao sto su Camaro i Firebird.

                              Kako gledao da gledao situaciju novi Camaro i dalje nudi samo V6 za $25,000, a V6 je samo V6 pa makar imao i 1000 hp. Cena nije "mozda malo" previsoka vec je bas previsoka. Ljudi ce doci, videti auto, mozda i provozati, ali kad vide cenu okrenuce se i otici od dilera osim ukoliko GM ne ponudi neke vece popuste (barem $3,000). Ja dok sam isao u high school (srednja skola) mogao sam raditi samo vikendom u McDonaldsu i bez problema sam otplacivao novog Mustanga. Znas kad bi neko danas sa 16 ili 17 godina mogao takvim poslom da otplacuje Camaro?

                              Mustang GT smatram za jedini pravi muscle car danasnjice jer je jedini koji je pogodio originalnu forumu iz 1960ih. Shelby Mustang, Camaro i Challenger ne smatram, oni su preteski i precenjeni modeli.

                              Smesno je da GM i Chrysler vec 45 godina prave iste greske i zato Mustang nikad nije imao pravog konkurenta. Covek pomisli da GM i Chrysler nauce nesto iz svojih gresaka ... sve dok ne cujes njihove buduce planove. Chrysler bi trebao da uzme 1968 Road Runner za inspiraciju - 335 hp za (sadasnjih) $16,000. I da zaborave na ostatak.

                              Voleo bi da gresim, ali sam podatak da Dodge u 2008. godini nije uspeo da proda svega 6,400 Challengera koliko je napravio mi govori da sam ipak u pravu.

                              Comment

                              • Pro_Touring_Mopar
                                CBC Senator XXL
                                • 13.11.2007
                                • 684
                                • Sabac

                                Prosvrljaj malo po forumima, pogledaj kako ljudi razmisljaju; veliki broj se slaze sa mnom da je muscle kao ideja i zamisao bila mrtva nekih 30-tak godina; otprilike od '75 do '05... Ne kazem, ima ljudi koji smatraju i fox za dobru platformu, mnogi su od njega pravili i pro street automobile, ali vecina se slazu da on nikako nije bio muscle car; ni po snazi, ni po performansama, ni po izgledu.... U pravu si kad kazes da ne treba gledati '80-ies automobile iz danasnje perspektive, vec iz ondasnje, ali tad '80-tih je za mnoge koji su uzivali u strahovitoj snazi '60-tih nastalo mracno doba za Americku auto-industriju... cinjenica da je taj GT 302 (5.0L) ljudima doneo neku nadu, ali to je bilo i ostalo na tome... Koliko se secam, taj model nije imao ni 200 konja? U poredjenju sa automobilima iz muscle ere, njegove performanse su bile tuzne. Posle strahovite krize krajem '70-tih, on je svakako uneo ljudima neku nadu zahvaljujuci V8 agregatu, maloj tezini i solidnom torque, ali da li ga to cini muscle car-om? Koliko se secam, Fox platforma je i izmisljena upravo iz razloga sto Fordu vise nije bila potrebna ogromna sasija koja ce trpeti veliku snagu, vec bas zato sto su u tom trenutku videli buducnost u I4 motorima... Znas, muscle cars nisu dobili takvo ime tokom slavnih '60-tih... Dobili su ga mnogo kasnije, bas tamo '80-tih, kad je ljudima bilo preko potrebno mocnih motora, koje tad nisu dobijali, i kada su 'Cuda, Charger i sl. usli u legendu kao biseri zlatnog proslog doba...

                                Hvala Bogu, situacija se promenila, V8 je krenuo da ojacava ponovo, ali ljudima vise nije bio bitan samo snazan motor sa mnogo konja i dobrim obrtnim momentom, vec celokupan imidz koji su automobili '60-tih ostavili iza sebe. Hteli su ponovo mocne old school karoserije sa vristecim V8-icama jer ih je to asociralo na zlatno-neprolazno doba. I to su i dobili, ali tek sad pocetkom 21. veka. Vidis, ja pripadam ovoj vrsti ljudi. Iako sam rodjen tek 1985, kao jako mali sam gledao Vanishing point, i od tad ostao vecno vezan i zaljubljen u true muscle cars. Ja bih licno bio najsrecniji da '69-'70 Charger nikad nije prestao da se proizvodi... Ford je, po meni, napravio otkrovenje 2005. kada nam je ispunio snove i vratio nam imidz, snagu i bes '60-tih kroz briljantni S197 Mustang. To je nesto sto fox nikad nije mogao da uradi... Ford se i dalje iz sve snage upinje, i uspeva, da nam docara legendarne '60-te kroz Bullit verziju koja evocira uspomene na cuveni film, a Saleen nas je podsetio na Boss-a sa novom E302 serijom... Ljudi su odusevljeni ovom novom muscle erom i dok god bude trajala svi cemo uzivati. Vidis za mene nije bitno samo da mi auto ima izvrsne performanse na 400 metara i ludacki torque... Podjednako mi je bitan i utisak koji taj automobil ostavlja na mene i emocije koje on budi u meni. Ja, da imam S197 mustang, izmedju drag race-ova bih voleo i slow cruising, uz koznu jaknu, levis 501, kaubojske cizme i recimo Deep Purple u CD-u, prosto bih plivao kroz vreme... Nadam se da me razumes.
                                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                                Comment

                                Working...
                                X