Z06 je sredina ponude Vette, serijski model, izmedju obicne sa 420 ks i ZR 1 sa 620 ks.
Interesantno je to sto dok su muscle bili muscle, bili su posebna planeta, koja je imala malo dodirnih tacaka sa evropskim ( kasnije i japanskim ) mainstreamom industrije. Medjutim, u zadnjih desetak godina, sa pojavom brojnih americkih automobila koju su jednako dobri ( ili bolji ) od konkurencije a pri tome snazniji i jeftiniji od istih, neargumentovano osporavanje americke industrije je sve glasnije i globalno rasprostanjeno. Ja razumem strah i razbijanje klisea, sto amerikanci uspesno rade ali kapiram da ce samo biti gore. Za nekoliko meseci stize Cadillac CTS-V koji ce pojesti M5, posle njega stize Camaro sa modernom tehnikom i ogibljenje i snaznim motorima. Stize i nova generacija Mustanga... Amerikanci su u ozbiljnom naletu i nemoj da se zacudis ako Camaro pobedi Z350 ili RX8 na testu nekog casopisa a nemci priznaju da bi pre uzeli CTS-V nego E 63 AMG... ( to ce nemci tesko priznati ali ajde... )
Corvette C6 je najbolji primer za ovu pricu
Interesantno je to sto dok su muscle bili muscle, bili su posebna planeta, koja je imala malo dodirnih tacaka sa evropskim ( kasnije i japanskim ) mainstreamom industrije. Medjutim, u zadnjih desetak godina, sa pojavom brojnih americkih automobila koju su jednako dobri ( ili bolji ) od konkurencije a pri tome snazniji i jeftiniji od istih, neargumentovano osporavanje americke industrije je sve glasnije i globalno rasprostanjeno. Ja razumem strah i razbijanje klisea, sto amerikanci uspesno rade ali kapiram da ce samo biti gore. Za nekoliko meseci stize Cadillac CTS-V koji ce pojesti M5, posle njega stize Camaro sa modernom tehnikom i ogibljenje i snaznim motorima. Stize i nova generacija Mustanga... Amerikanci su u ozbiljnom naletu i nemoj da se zacudis ako Camaro pobedi Z350 ili RX8 na testu nekog casopisa a nemci priznaju da bi pre uzeli CTS-V nego E 63 AMG... ( to ce nemci tesko priznati ali ajde... )

Corvette C6 je najbolji primer za ovu pricu
Comment