Da li je Shelby ili Firebird odskakao od evropske konkurencije tih godina? Znači direktnim suparnicima, koji god da je tada bio aktuelan?
Novi muscle cars
Collapse
X
-
Originally posted by Pro_Touring_MoparStandardni GT Mustang, ima lateral g na skidpadu 0.88g. Impreza STI, koja je i do $10.000 skuplja ima 0.92g force. Vidis, to i nije neka razlika. A sto se tice "loseg" ponasanja na stazi, uzmi bilo koji Rousch ili Saleen Mustang. Oni imaju lateral force preko 1g, sto je, slozices se, fantasticno. Da ne pominjem da se cene daleko manje od bilo kakve Evropske konkurencije, a na pravom putu vec standardno razvaljuju.San ispunjen. Impreza Turbo.
Comment
-
-
[quote=V-Tec]Originally posted by HorsepowerKako gledao da gledao nema sanse da 350Z, RX-8, Eclipse i slicni prodaju 150,000-200,000 koliko Ford proda Mustanga.Oni se ja mislim i ne prodaju van amerike...A RX8, 350z i eclipse se prodaju po celom svetu. tako da sam siguran da su brojke tu negde.
Originally posted by "Pro_Touring_Mopar":1meadko2A da ne pominjem katastroficno ruzan enterijer (plastika ko iz Yuga), i smesan dizajn...
Nissan je prosle godine na najvecem trzistu na svetu (USA) gde je 350Z jefitniji nego bilo gde drugo u svetu prodao manje od 19,000 350Z. Cisto sumnjam da su igde drugo prodali vise modela. Mazda je prodala nesto vise od 9,000 RX-8. Za Eclipse nemam brojeve.
Comment
-
-
@ jomini
Shelby je 64 uspeo da pobedi Ferrari ali su italijani otkazali zadnju trku i osvojili sampionat sa jednim bodom prednosti ( i naravno popili tuzbu od FIA zbog pederluka ). Zato su 65 uspeli da pobede ferrari. Posle dolazi GT 40 i pobedjuje 4 godine za redom ali to je posebna prica.
SCCA sampionat 60tih ( pre Trans Ama ) je bio manje/vise amatersko takmicenje ali su se vozila najbolja kola. Shelby GT 350 sa 305 ks se borio protiv 275 Ferrarija koji su imali oko 320, Jaguara E type koju su imali oko 300 ( race prepared )... i pobedjivao ( cak je i bio laksi od nekih konkurenata )
Cekaj, zasto bi americki automobil, koji je univerzalno napravljen morao da padne na necemu??? Na cemu je pala Vette, GT 40 ili novi Stang?
Comment
-
-
Originally posted by jominiOriginally posted by Pro_Touring_MoparStandardni GT Mustang, ima lateral g na skidpadu 0.88g. Impreza STI, koja je i do $10.000 skuplja ima 0.92g force. Vidis, to i nije neka razlika. A sto se tice "loseg" ponasanja na stazi, uzmi bilo koji Rousch ili Saleen Mustang. Oni imaju lateral force preko 1g, sto je, slozices se, fantasticno. Da ne pominjem da se cene daleko manje od bilo kakve Evropske konkurencije, a na pravom putu vec standardno razvaljuju.
Comment
-
-
Originally posted by HEMI 426
Cekaj, zasto bi americki automobil, koji je univerzalno napravljen morao da padne na necemu??? Na cemu je pala Vette, GT 40 ili novi Stang?
A ono ''pao'' se odnosi na poređenje sa muscleom koji se navode sa ubrzanjem 3 sec do stotke npr. Da bi se to postiglo, potreban je ogroman motor zar ne? A ako tolika motorčina (7+ litara) stane u auto, onda ne može da se ponaša poput Roucha ili Saleena. Zar ne?San ispunjen. Impreza Turbo.
Comment
-
-
Originally posted by HorsepowerZbog cega praviti kompletan automobil kad ljude interesuju samo neke karakteristike?
Ako imam zver od auta, daj da bude zver u više segmenata. Je l' tako?
Mada, ako tržište voli jedno samo, onda je i za očekivati.San ispunjen. Impreza Turbo.
Comment
-
-
Pa skoro svaki Roush, Saleen ili Steeda imaju kompresore... sto je beznacajno povecanje mase a ogromno povecanje snage...
Evo ti jedan primer odnosa modernog musclea i ostalih ( precenjenih ) automobila... Novi, preteski, preveliki i prilicno zbrzani i izfusherisani Challenger ima iste performanse i skoro isto bocno ubrzanje kao novi M3, koji je daleko tehnicki sofisticiranji, komplikovaniji i napredniji... E sad, pogadjaj koji je auto interesantnije za imati, voziti i koji je jeftiniji...
Comment
-
-
[quote=V-Tec]Originally posted by "Pro_Touring_Mopar":xfrucxiiA da ne pominjem katastroficno ruzan enterijer (plastika ko iz Yuga), i smesan dizajn...
Dobro, mozda sam malikice presr*o, ali, slozices se, ovo je daleko od lepog...
Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
Comment
-
-
Originally posted by HEMI 426Novi, preteski, preveliki i prilicno zbrzani i izfusherisani Challenger ima iste performanse i skoro isto bocno ubrzanje kao novi M3, koji je daleko tehnicki sofisticiranji, komplikovaniji i napredniji... E sad, pogadjaj koji je auto interesantnije za imati, voziti i koji je jeftiniji...
PS
Stvarno iritira ovo da ne mogu da postavim poruku ako neko u međuvremenu odgovori na temi.San ispunjen. Impreza Turbo.
Comment
-
-
E sad, u svetlu cele ove price, jedva cekam da se pojavi Camaro. Ne samo da ce biti lak i posteno konstruisan, nego ce biti odlicno izbalansiran i snazan. A sa tim karateristikama ce uspeti da iskoci iz klasicnog muscle okvira i napadne mnogo siri front. Cak i ako dobije I4 sa 200 ks, necu to smatrati kapitulacijom nego oblikom evolucije...
Comment
-
Comment