uh uh... drugari, kilson je pomenuo katanac a ja mislim da nema potrebe. kapiram da nekolicina docekuje svaki moj post na noz ali ovde stvarno to nema potrebe posto nemam nameru sa bilo kim da se prepucavam. ok, iznosimo svoje stavove. vecina je malo subjektivna kao i uvek ali jedino sto produbljuje pricu jesu neke pausalne i pristrasne kvalifikacije. dokazano je kroz praksu da za sampiona nije dovoljno imati samo auto tj glavni deo je bitniji a to je vozac tako da ove price sa relijem i italijanima mi ne piju vodu. opste je poznata stvar da nemci prave pouzdanije i kvalitetnije automobile od italijana tako da ni na tu stranu se ne moze reci da su italijani superiorniji od nemaca na planu auto sporta. uvek je vazilo da je bolji onaj ko ima vise para a koliko znam sto iz vasih prica sto ovako iz zivota italijanska auto industrija je uvek kuburila sa istim. no, back on the track. alfa, lancia, fiat vs. BMW, audi, benz i porsch... mislim da je smesno porediti... pa jugo je produkt te iste italijanske auto industrije. ne zelim da se ovo moje pisanije shvati licno i kao pljuvanje po italijanima samo se trudim da budem objektivan i realan. uostalom ///M ima oba auta o kojima diskutujemo i da kazemo da su pribliznog godista. neka on kaze sta i kako...
Delta Integrale, E30 M3, i ostale trkachice 20. veka
Collapse
X
-
Hm, da...
Elem da nastavim u nekom pozitivnijem smeru:
WRC
2007 Ford Focus
2006 Ford Focus
2005 Citroën Xsara
2004 Citroën Xsara
2003 Citroën Xsara
2002 Peugeot 206
2001 Peugeot 206
2000 Peugeot 206
1999 Toyota Corolla
1998 Mitsubishi Lancer Evolution
1997 Subaru Impreza
1996 Subaru Impreza
1995 Subaru Impreza
1994 Toyota Celica
1993 Toyota Celica
1992 Lancia Delta
1991 Lancia Delta
1990 Lancia Delta
1989 Lancia Delta
1988 Lancia Delta
1987 Lancia Delta
1986 Peugeot 205
1985 Peugeot 205
1984 Audi Quattro
1983 Lancia Rally 037
1982 Audi
1981 Talbot Sunbeam Lotus
1980 Fiat 131 Abarth
1979 Ford Escort RS1800
1978 Fiat 131 Abarth
1977 Fiat 131 Abarth
1976 Lancia Stratos HF
1975 Lancia Stratos HF
1974 Lancia Stratos HF
1973 Alpine Renault A110 1800
Comment
-
-
@zverko
Pa nemam E30 M3 da uporedim...
Mislim da je sve uglavnom receno. U svakom slucaju, mislim da je poredjenje nepotrebno, jer svaki auto ima svoju namenu i zadovoljava odredjene potrebe... Pocevsi od toga da se M3 i Delta ponasaju drugacije na putu i voze se na razlicite nacine... ono sto nudi M3 nema kod Delte i obratno...
Sto se tice auto industrije, generalno gledano, nemci imaju mnogo ozbiljniji pristup od italijana, i to se jednostavno vidi na automobilima (kvalitet materijala, zavrsna obrada...)
E sad, iako sam veliki ljubitelj BMW-a, pocinjem u japancima da vidim svoj sledeci auto... ali to je verovatno zato sto vec imam jedan BMW...
Comment
-
-
Originally posted by kilsonHm, da...
Elem da nastavim u nekom pozitivnijem smeru:
WRC
2007 Ford Focus
2006 Ford Focus
2005 Citroën Xsara
2004 Citroën Xsara
2003 Citroën Xsara
2002 Peugeot 206
2001 Peugeot 206
2000 Peugeot 206
1999 Toyota Corolla
1998 Mitsubishi Lancer Evolution
1997 Subaru Impreza
1996 Subaru Impreza
1995 Subaru Impreza
1994 Toyota Celica
1993 Toyota Celica
1992 Lancia Delta
1991 Lancia Delta
1990 Lancia Delta
1989 Lancia Delta
1988 Lancia Delta
1987 Lancia Delta
1986 Peugeot 205
1985 Peugeot 205
1984 Audi Quattro
1983 Lancia Rally 037
1982 Audi
1981 Talbot Sunbeam Lotus
1980 Fiat 131 Abarth
1979 Ford Escort RS1800
1978 Fiat 131 Abarth
1977 Fiat 131 Abarth
1976 Lancia Stratos HF
1975 Lancia Stratos HF
1974 Lancia Stratos HF
1973 Alpine Renault A110 1800
Comment
-
-
samo da dodam....koliko god bio vozac dobar,ne vredi mu ako je auto nekvalitetno uradjen i ne pripremljen za trke..
@tema
ljudi dajte dosta je vise ovo ono...ma ja bih iskreno posedovao sve njih,ali na zalost nemam vremena...uf kako bih pre podne cepao HF,posle njega m3 e30, pa posle njega 323gtr,itd...pa to su bile ikone tog vremena...eto nekako se secam neke slike iz nekom moto casopisa,Audi predstavio kako bi mogao da izgleda novi audi 80(jaje )...ja klinac seo na prag od kuce gledam auto u crvenoj boji,pise nesto na njemu ,onako lepi retrovizori na vratima i sanjam kako cu nekada kada odrastem da ga imam...
sada mozemo uvek porediti nove aute sa tim legendama ,ali chemu?
ovi stari imaju dusu..ovi novi su mi nekako savrseni,sve radi,sve sam radi-hebes auto koji se ne kvari...
ima jedna integrale kod mene u komsiluku ovde u bechu,stoji na ulici slabo se voza....pokusacu da je navatam i da je malo slikam.."I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
@zverko
Skoljka, plastike unutrasnjosti kod Lancie ne bi prosla nemacku kontrolu kvaliteta...
Karoserija ima dosta slabih tacaka u odnosu na BMW-a.
Na snagu motora nemam nekih zamerki, na potrosnju imam.
Elementi kocnica i trapova mogu da se porede sa M serijom, a u nekim detaljima su i jaci.
Osecaj u voznji i feedback volana su odlicni.
Udobnost u voznji i pozicija sedenja je na strani BMW-a, posebno na duzem putu.
Unutrasnjost kabine je u BMW u daleko kvalitetnija.
Sve u svemu dosta toga je na strani BMW-a bilo da poredimo sa E30 ili E36 serijom. Ali, na neki nacin to Deltu ne cini losijim autom, jer ima dovoljno karaktera i pruza uzivanje u voznji na nacin na koji to BMW M ne moze... sto je u stvari najvaznije...
Comment
-
-
svi ste u pravu.,.... izmedju delte i bmw ja sam se odlucio za porschhttp://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Comment
-
-
Promashena poenta... Iz danashnje perspektive naravno da su ovi modeli prosechni shto se performansi tiche, toliko snage sada imaju najobichniji porodichni sedan modeli ili B segmenta, a male zujalice sa malo nasviranim motorim ce da ih bez problema shiju po kruzhnim stazama... Ali nije u tome stvar.
Za 20, 50, 100 godina ce automobilski svet i dalje znati za Lanciu Deltu Integrale, sa S1 Quattra, za Escorta RS Cosworta, za M3... Taj Ford Ka je zaboravljen vec i za njegovog "zhivota"Istoriju pishu pobednici, a ovi modeli, koliko god danas izgledali prosechno ili arhaichno, su svojevremeno pisali tu istoriju iz godine u godinu. To shto danas izgledaju demode je ochekivano, stvar evolucije, ali u svoje vreme su na svakom pojavljivanju izazivali divljenje i odushevljenje kakve danas izazivaju npr. Bugatti Veyron, Ferrari Enzo, AMG 63 ili M6...
Comment
-
-
Originally posted by IgorLjudi jel vi vidite na kakva se vi kola lozite i jos pricate o njiihovoj brzini... a imaju isto vreme na stazi kao Ford SportKa... daj par desetih samo losije je...
Da, video si integrale koji je imao lose vreme na stazi i na tome je baziran tvoj zakljucak... svaka cast...
U skorasnjem engleskom testu je bila 15 godina stara (ali ispravna) standardna verzija Delte Integrale (Integrale EVO 215 bhp), protiv novih:
Clio 197 CUP 197 bhp
Corsa VXR 888 225 bhp
Fiesta ST185 185 bhp
Ovo gore je deklarisna snaga (izmerena snaga na tockovima pre testa ide ovako):
Clio 197 CUP = 185.9 BHP - 153 LbFt
Corsa VXR 888 = 224.8 BHP - 225 LbFt
Fiesta ST185 = 176.5 BHP - 149 LbFt
Integrale EVO = 196.3 BHP - 188 LbFt
Isto tako, svi ovi novi automobili su od 150 do 200kg laksi od Lancie Integrale, i potpuno su pripremljeni za stazu (motor, vesanje, kocnice i trkacke kadice... i verovatno jos po nesto).
Vremena na 1/4 mile - merenje vrseno na mokroj stazi sto objasnjava losija vremena nego sto bi bila na suvoj podlozi (najbrzi je Integrale):
Clio 197 CUP = 15.7
Corsa VXR 888 = 15.5
Fiesta ST185 = 16.3
Integrale EVO = 14.7
Vremena na stazi - Caldwell Park 0.712 Miles (najbrzi je Clio Cup):
Clio 197 Cup = 53.3
Corsa VXR 888 = 54.1
Fiesta ST185 = 55.5
Integrale EVO = 55.8
Medjutim, pobednik testa nije bio najbrzi auto na stazi, vec Integrale zbog najboljeg osecaja i komunikacije sa vozacem u voznji, integriteta automobila na stazi i upravljivosti... sto je meni kao vozacu koji nije profesionalac mnogo bitnije, i verovatno bi mi omogucilo bolje vreme na stazi...
Naravno u pitanju je bio standardni integrale sa standardnim elementima vesanja, a neko kome su bitni rezultati na stazi moze da modernizuje vesanje i eto veselja...
Comment
-
-
-
Originally posted by overspeedA ti menjaj avatar...
=]
Uvek mi treba dosta dugo da predstavim auto... obicno se to desi posle 3 godine vlasnistva... neki za to vreme promene 3 ili vise auta.
Jos samo da dodam... u vezi mog prethodnog posta, a napisacu i tamo. Pre testa je na svim kolima izmerena snaga i to:
Clio 197 CUP = 185.9 BHP - 153 LbFt
Corsa VXR 888 = 224.8 BHP - 225 LbFt
Fiesta ST185 = 176.5 BHP - 149 LbFt
Integrale EVO = 196.3 BHP - 188 LbFt
Comment
-
-
ako je tacno ovo merenje snage, a jos su kako kazes svi laksi od delte, onda imaju jako losa vremena na 400m...http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Originally posted by ale944ako je tacno ovo merenje snage, a jos su kako kazes svi laksi od delte, onda imaju jako losa vremena na 400m...
Nisam nigde pomenuo uslove na stazi. Dakle mokra staza sto objasnjava nesto losije vreme. U svakom slucaju uslovi nisu bili idealni za drag, tako da se mogu porediti samo automobili medjusobno, a ne vremena van tog konteksta.
Comment
-
Comment