Delta Integrale, E30 M3, i ostale trkachice 20. veka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #46
    uh uh... drugari, kilson je pomenuo katanac a ja mislim da nema potrebe. kapiram da nekolicina docekuje svaki moj post na noz ali ovde stvarno to nema potrebe posto nemam nameru sa bilo kim da se prepucavam. ok, iznosimo svoje stavove. vecina je malo subjektivna kao i uvek ali jedino sto produbljuje pricu jesu neke pausalne i pristrasne kvalifikacije. dokazano je kroz praksu da za sampiona nije dovoljno imati samo auto tj glavni deo je bitniji a to je vozac tako da ove price sa relijem i italijanima mi ne piju vodu. opste je poznata stvar da nemci prave pouzdanije i kvalitetnije automobile od italijana tako da ni na tu stranu se ne moze reci da su italijani superiorniji od nemaca na planu auto sporta. uvek je vazilo da je bolji onaj ko ima vise para a koliko znam sto iz vasih prica sto ovako iz zivota italijanska auto industrija je uvek kuburila sa istim. no, back on the track. alfa, lancia, fiat vs. BMW, audi, benz i porsch... mislim da je smesno porediti... pa jugo je produkt te iste italijanske auto industrije. ne zelim da se ovo moje pisanije shvati licno i kao pljuvanje po italijanima samo se trudim da budem objektivan i realan. uostalom ///M ima oba auta o kojima diskutujemo i da kazemo da su pribliznog godista. neka on kaze sta i kako...
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #47
      Hm, da...


      Elem da nastavim u nekom pozitivnijem smeru:

      WRC

      2007 Ford Focus
      2006 Ford Focus
      2005 Citroën Xsara
      2004 Citroën Xsara
      2003 Citroën Xsara
      2002 Peugeot 206
      2001 Peugeot 206
      2000 Peugeot 206
      1999 Toyota Corolla
      1998 Mitsubishi Lancer Evolution
      1997 Subaru Impreza
      1996 Subaru Impreza
      1995 Subaru Impreza
      1994 Toyota Celica
      1993 Toyota Celica
      1992 Lancia Delta
      1991 Lancia Delta
      1990 Lancia Delta
      1989 Lancia Delta
      1988 Lancia Delta
      1987 Lancia Delta
      1986 Peugeot 205
      1985 Peugeot 205
      1984 Audi Quattro
      1983 Lancia Rally 037
      1982 Audi
      1981 Talbot Sunbeam Lotus
      1980 Fiat 131 Abarth
      1979 Ford Escort RS1800
      1978 Fiat 131 Abarth
      1977 Fiat 131 Abarth
      1976 Lancia Stratos HF
      1975 Lancia Stratos HF
      1974 Lancia Stratos HF
      1973 Alpine Renault A110 1800
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • ///M_Power
        CBC Senator XXL
        • 05.05.2008
        • 335
        • Beograd - Minhen

        #48
        @zverko
        Pa nemam E30 M3 da uporedim...
        Mislim da je sve uglavnom receno. U svakom slucaju, mislim da je poredjenje nepotrebno, jer svaki auto ima svoju namenu i zadovoljava odredjene potrebe... Pocevsi od toga da se M3 i Delta ponasaju drugacije na putu i voze se na razlicite nacine... ono sto nudi M3 nema kod Delte i obratno...
        Sto se tice auto industrije, generalno gledano, nemci imaju mnogo ozbiljniji pristup od italijana, i to se jednostavno vidi na automobilima (kvalitet materijala, zavrsna obrada...)
        E sad, iako sam veliki ljubitelj BMW-a, pocinjem u japancima da vidim svoj sledeci auto... ali to je verovatno zato sto vec imam jedan BMW...

        Comment

        • shone190
          CBC Senator XXL
          • 10.12.2004
          • 1877
          • Beograd
          • Dodge Charger 8.1l

          #49
          Originally posted by kilson
          Hm, da...


          Elem da nastavim u nekom pozitivnijem smeru:

          WRC

          2007 Ford Focus
          2006 Ford Focus
          2005 Citroën Xsara
          2004 Citroën Xsara
          2003 Citroën Xsara
          2002 Peugeot 206
          2001 Peugeot 206
          2000 Peugeot 206
          1999 Toyota Corolla
          1998 Mitsubishi Lancer Evolution
          1997 Subaru Impreza
          1996 Subaru Impreza
          1995 Subaru Impreza
          1994 Toyota Celica
          1993 Toyota Celica
          1992 Lancia Delta
          1991 Lancia Delta
          1990 Lancia Delta
          1989 Lancia Delta
          1988 Lancia Delta
          1987 Lancia Delta
          1986 Peugeot 205
          1985 Peugeot 205
          1984 Audi Quattro
          1983 Lancia Rally 037
          1982 Audi
          1981 Talbot Sunbeam Lotus
          1980 Fiat 131 Abarth
          1979 Ford Escort RS1800
          1978 Fiat 131 Abarth
          1977 Fiat 131 Abarth
          1976 Lancia Stratos HF
          1975 Lancia Stratos HF
          1974 Lancia Stratos HF
          1973 Alpine Renault A110 1800
          Toliko o japanskoj dominaciji

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #50
            @M: ok, znam da nemas E30 ali su taj E36 i HF EVO vrlo priblizni po godini proizvodnje ali ne i po kvalitetu izrade, snazi i td... na to sam mislio.
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #51
              samo da dodam....koliko god bio vozac dobar,ne vredi mu ako je auto nekvalitetno uradjen i ne pripremljen za trke..
              @tema
              ljudi dajte dosta je vise ovo ono...ma ja bih iskreno posedovao sve njih,ali na zalost nemam vremena ...uf kako bih pre podne cepao HF,posle njega m3 e30, pa posle njega 323gtr,itd...pa to su bile ikone tog vremena...eto nekako se secam neke slike iz nekom moto casopisa,Audi predstavio kako bi mogao da izgleda novi audi 80(jaje )...ja klinac seo na prag od kuce gledam auto u crvenoj boji,pise nesto na njemu ,onako lepi retrovizori na vratima i sanjam kako cu nekada kada odrastem da ga imam...
              sada mozemo uvek porediti nove aute sa tim legendama ,ali chemu?
              ovi stari imaju dusu..ovi novi su mi nekako savrseni,sve radi,sve sam radi-hebes auto koji se ne kvari ...
              ima jedna integrale kod mene u komsiluku ovde u bechu,stoji na ulici slabo se voza....pokusacu da je navatam i da je malo slikam..
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • ///M_Power
                CBC Senator XXL
                • 05.05.2008
                • 335
                • Beograd - Minhen

                #52
                @zverko
                Skoljka, plastike unutrasnjosti kod Lancie ne bi prosla nemacku kontrolu kvaliteta...

                Karoserija ima dosta slabih tacaka u odnosu na BMW-a.
                Na snagu motora nemam nekih zamerki, na potrosnju imam.
                Elementi kocnica i trapova mogu da se porede sa M serijom, a u nekim detaljima su i jaci.
                Osecaj u voznji i feedback volana su odlicni.
                Udobnost u voznji i pozicija sedenja je na strani BMW-a, posebno na duzem putu.
                Unutrasnjost kabine je u BMW u daleko kvalitetnija.

                Sve u svemu dosta toga je na strani BMW-a bilo da poredimo sa E30 ili E36 serijom. Ali, na neki nacin to Deltu ne cini losijim autom, jer ima dovoljno karaktera i pruza uzivanje u voznji na nacin na koji to BMW M ne moze... sto je u stvari najvaznije...

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  #53
                  svi ste u pravu.,.... izmedju delte i bmw ja sam se odlucio za porsch
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • Igor
                    CBC Senator XXL
                    • 30.12.2004
                    • 394
                    • DORCOL REPUBLIKA

                    #54
                    Ljudi jel vi vidite na kakva se vi kola lozite i jos pricate o njiihovoj brzini... a imaju isto vreme na stazi kao Ford SportKa... daj par desetih samo losije je...
                    Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                    Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      #55
                      Promashena poenta... Iz danashnje perspektive naravno da su ovi modeli prosechni shto se performansi tiche, toliko snage sada imaju najobichniji porodichni sedan modeli ili B segmenta, a male zujalice sa malo nasviranim motorim ce da ih bez problema shiju po kruzhnim stazama... Ali nije u tome stvar.

                      Za 20, 50, 100 godina ce automobilski svet i dalje znati za Lanciu Deltu Integrale, sa S1 Quattra, za Escorta RS Cosworta, za M3... Taj Ford Ka je zaboravljen vec i za njegovog "zhivota" Istoriju pishu pobednici, a ovi modeli, koliko god danas izgledali prosechno ili arhaichno, su svojevremeno pisali tu istoriju iz godine u godinu. To shto danas izgledaju demode je ochekivano, stvar evolucije, ali u svoje vreme su na svakom pojavljivanju izazivali divljenje i odushevljenje kakve danas izazivaju npr. Bugatti Veyron, Ferrari Enzo, AMG 63 ili M6...
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • ///M_Power
                        CBC Senator XXL
                        • 05.05.2008
                        • 335
                        • Beograd - Minhen

                        #56
                        Originally posted by Igor
                        Ljudi jel vi vidite na kakva se vi kola lozite i jos pricate o njiihovoj brzini... a imaju isto vreme na stazi kao Ford SportKa... daj par desetih samo losije je...


                        Da, video si integrale koji je imao lose vreme na stazi i na tome je baziran tvoj zakljucak... svaka cast...


                        U skorasnjem engleskom testu je bila 15 godina stara (ali ispravna) standardna verzija Delte Integrale (Integrale EVO 215 bhp), protiv novih:

                        Clio 197 CUP 197 bhp
                        Corsa VXR 888 225 bhp
                        Fiesta ST185 185 bhp

                        Ovo gore je deklarisna snaga (izmerena snaga na tockovima pre testa ide ovako):

                        Clio 197 CUP = 185.9 BHP - 153 LbFt
                        Corsa VXR 888 = 224.8 BHP - 225 LbFt
                        Fiesta ST185 = 176.5 BHP - 149 LbFt
                        Integrale EVO = 196.3 BHP - 188 LbFt

                        Isto tako, svi ovi novi automobili su od 150 do 200kg laksi od Lancie Integrale, i potpuno su pripremljeni za stazu (motor, vesanje, kocnice i trkacke kadice... i verovatno jos po nesto ).

                        Vremena na 1/4 mile - merenje vrseno na mokroj stazi sto objasnjava losija vremena nego sto bi bila na suvoj podlozi (najbrzi je Integrale):

                        Clio 197 CUP = 15.7
                        Corsa VXR 888 = 15.5
                        Fiesta ST185 = 16.3
                        Integrale EVO = 14.7

                        Vremena na stazi - Caldwell Park 0.712 Miles (najbrzi je Clio Cup):

                        Clio 197 Cup = 53.3
                        Corsa VXR 888 = 54.1
                        Fiesta ST185 = 55.5
                        Integrale EVO = 55.8

                        Medjutim, pobednik testa nije bio najbrzi auto na stazi, vec Integrale zbog najboljeg osecaja i komunikacije sa vozacem u voznji, integriteta automobila na stazi i upravljivosti... sto je meni kao vozacu koji nije profesionalac mnogo bitnije, i verovatno bi mi omogucilo bolje vreme na stazi...

                        Naravno u pitanju je bio standardni integrale sa standardnim elementima vesanja, a neko kome su bitni rezultati na stazi moze da modernizuje vesanje i eto veselja...

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #57
                          A ti menjaj avatar...


                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • ///M_Power
                            CBC Senator XXL
                            • 05.05.2008
                            • 335
                            • Beograd - Minhen

                            #58
                            Originally posted by overspeed
                            A ti menjaj avatar...


                            Sta fali avtaru...

                            =]

                            Uvek mi treba dosta dugo da predstavim auto... obicno se to desi posle 3 godine vlasnistva... neki za to vreme promene 3 ili vise auta.

                            Jos samo da dodam... u vezi mog prethodnog posta, a napisacu i tamo. Pre testa je na svim kolima izmerena snaga i to:

                            Clio 197 CUP = 185.9 BHP - 153 LbFt
                            Corsa VXR 888 = 224.8 BHP - 225 LbFt
                            Fiesta ST185 = 176.5 BHP - 149 LbFt
                            Integrale EVO = 196.3 BHP - 188 LbFt

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              #59
                              ako je tacno ovo merenje snage, a jos su kako kazes svi laksi od delte, onda imaju jako losa vremena na 400m...
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              • ///M_Power
                                CBC Senator XXL
                                • 05.05.2008
                                • 335
                                • Beograd - Minhen

                                #60
                                Originally posted by ale944
                                ako je tacno ovo merenje snage, a jos su kako kazes svi laksi od delte, onda imaju jako losa vremena na 400m...
                                Dobro zapazanje... svaka cast
                                Nisam nigde pomenuo uslove na stazi. Dakle mokra staza sto objasnjava nesto losije vreme. U svakom slucaju uslovi nisu bili idealni za drag, tako da se mogu porediti samo automobili medjusobno, a ne vremena van tog konteksta.

                                Comment

                                Working...
                                X