Benzin vs. dizel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    Znam odgovor unapred

    @ Nenad:

    Jesam li ti rekao
    Shto, brate ne nadje neki drugi, ovako...neka ti je Bog u pomoci

    Pozz
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • nbbulevar
      CBC Član
      • 02.06.2005
      • 90
      • Novi Sad

      sve je to uredu oko dizela i benzina ali niko nespominje da je odrzavanje dizel motora duplo skuplje od benzinca

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        Verovatno te mrzelo da citas ali spomenuto je u vise navrata
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          Originally posted by nbbulevar
          sve je to uredu oko dizela i benzina ali niko nespominje da je odrzavanje dizel motora duplo skuplje od benzinca
          Mislis na redovno odrzavanje tipa filteri ili?
          I gde bas izracuna duplo

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            Vlasnik dizela pred redovni servis:

            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • Saabo
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1724
              • Vrbas
              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                Originally posted by overspeed_1976
                Znam odgovor unapred

                @ Nenad:

                Jesam li ti rekao
                Shto, brate ne nadje neki drugi, ovako...neka ti je Bog u pomoci

                Pozz
                Sta mogu kada je trenutno najaci serijski TDI , ja nisam fanatik BMW-a ali umeju da naprave.

                Znas kako narod kaze ko gubi ima pravo da se ljuti ili kao nasi vajni fudbaleri "fenomenalno smo odigrali utakmicu ali nismo imali srece da damo gol (ovde ide "smajli" "plakanje od smeha") , mi smo moralni pobednici". Istorija nece pamtiti moralne pobednike i one koji drugi stignu na cilj.

                Da se ne lazemo ovaj motor moze da se poredi sa prosecnim turbo benzincem (STI,R34GT-R i sl. bez dobacivanja-to nisu prosecni turbo benzinci) za putnicko/porodicni(ne sportski) sedan od +/-2000kg.
                Boost or bust...

                Comment

                • Black Knight
                  CBC Senator XXL
                  • 13.10.2004
                  • 2020
                  • Novi Beograd, kicblo

                  slusaj te sta lepo covek kaze (koji je inace ovde naj realniji, inace ima dva benzinca)


                  nije poenta sta se sada desava...videcemo...ja sam rekao svoje... koncetpti ce da zive...a sto se tice odrzavanja...pa nisam bas siguran u tako nesto...
                  Injection is good,but I'd rather be blown!

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    Ovo nije koncept (ako si na motor mislio) pocela je ugradnja u 530 i 535(sa nesto vecim obimom).
                    Motor je 2 godine bio ugradjen u X5 i pobedjivao na nekim relijima tipa Pariz-Dakar (ili kako se vec zove sada).
                    Ovo je prvi serijski sekvencijalni turbo dizel.
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • sizif
                      CBC Član
                      • 08.06.2005
                      • 14
                      • N44.80779 E020.45737

                      Ajde da dodam i ja malu zanimljivost:

                      Najjači (a rentabilni) motori IPAK JESU dizeli. Ne postoji benzinac koji razvija preko 108 hiljada konjskih snaga, koji ima skoro 8 miliona Nm obrtnog momenta. U pitanju je dvotaktni turbodizel, 14-cilindrični Wartsila Sulzer RTA 96-C, prave ga japanci i koristi se, naravno, u brodovima. Dakle, kad je reč o "velikim momcima", benzinci ne dolaze u obzir. Ta snaga prevazilazi većinu nuklearno-turbinskih motora!

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        Znas kako narod kaze ko gubi ima pravo da se ljuti ili kao nasi vajni fudbaleri "fenomenalno smo odigrali utakmicu ali nismo imali srece da damo gol (ovde ide "smajli" "plakanje od smeha") , mi smo moralni pobednici". Istorija nece pamtiti moralne pobednike i one koji drugi stignu na cilj.
                        @ Nenad:



                        Da se ne lazemo ovaj motor moze da se poredi sa prosecnim turbo benzincem (STI,R34GT-R i sl. bez dobacivanja-to nisu prosecni turbo benzinci) za putnicko/porodicni(ne sportski) sedan od +/-2000kg.
                        @ Nenad:

                        Slazem se sa tobom u full-u...
                        Josh jedna stvar je ovde interesantna: naime, zbog sve veceg rasta broja prodatih dizel vs. benzin motora u poslednje vreme javlja se interesantan fenomen opadanje cene dizel motora proporcionalno odnosu pre nekih 10-ak godina. Dakle isti model automobila, isti paket opreme i sl. pre desetak godina je koshtao nekih 6-7 k DEM vishe samo ako je imao dizel motor (iste ili slichne zapremine). Danas ta razlika nije tako drastichna, chak u pojedinim sluchajevima zanemarljiva (standardizacija chini svoje..). Kuriozitet je chinjenica da je pretpostavljena proizvodjacheva cena novog BMW-a 320 d nizha od 320 i A o performansama dva modela je sve recheno na uporednom testu...

                        Pozz
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • Skyline GT-R
                          CBC Senator XXL
                          • 13.02.2005
                          • 806
                          • Chicago - My Kind Of Town

                          Originally posted by Nenad
                          Da se ne lazemo ovaj motor moze da se poredi sa prosecnim turbo benzincem (STI,R34GT-R i sl. bez dobacivanja-to nisu prosecni turbo benzinci) za putnicko/porodicni(ne sportski) sedan od +/-2000kg.

                          Poredis diesela sa STI-em i Skyline-om....CISTOKRVNIM trkackim automobilima

                          Overspeed>> znam da ti je problem sto si ostao sam ali..........nemoj da se hvatas za svakog ko ti malo podrzi stranu.....pogotovo kao neko ko kaze da ce dieselom da se takmici protiv STI-a i Skyline-a.


                          I momci.....zasto uvek nesto treba da se spominje po MILION puta?ZASTO?Ja mislim ako se nesto isprica jednom pa i dva puta.....to je dovoljno (normalno coveku) da se vise ne ponavlja.
                          Ako smo apsolvirali da atmo i turbo motor NE MOGU da se porede i jos kao primer 15 puta posluzio BMW sa masinama 320, zasto (i dokle ce) da se vide to spomonje.Jer neko nema sta vise da kaze pa stalno vrti istu pricu ili sta.
                          Ako smo MILION puta rekli da se radi cisto o poredjenju performansi, citajte PREFRORMANSI (ili ti tjuningu) izmedju diesela i benzinca, onda prestanite vise sa ekonomicnoscu, cenom odrzavanja, vekom trajanja....ili spominjanjem brodova.
                          Da li smo se razumeli ili cemo opet u nedogled ..........

                          Comment

                          Working...
                          X