BMW motori: greske u konstrukciji + poredjenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    BMW motori: greske u konstrukciji + poredjenje

    EDIT: Isecak takozvanog Off Topica iz diskusije vezane za lovorovanje BMW masina.

    Hehe.. da kazem da sam naso konstrucionu gresku bicu proteran sa foruma

    A sto je najgore: JESAM (mislim, naso gresku )



    Edit 009: Naslov prilagodjen toku diskusije
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • Eon
    Moderator
    • 10.03.2005
    • 4225
    • Beograd-NBG-44
    • Superb 2.0 4x4 DSG

    #2
    @Boost
    Konstrukcionu gresku?!
    Ajde podeli sa nama saznanje, koje ide uz prilog slici.
    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Cilindar 1 i 6 ce uskoro imati problema samo da kazem da ce ih zezati nedostatak goriva te i knockning na istima.
      Za oko 2-3 godine ce doci do prikaza greske, sta sad?
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Zbog rail-a (magistrale) za gorivo?


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          Off-topic...
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            Cannon...



            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Da. zbog raila, nije protocan sto ce dovesti do talozenja i prvi koji ce osetiti problem su 1 i 6
              Bedak ali klasika za Nemce da nemisle dalje od nosa, svet im se i dalje zavrsava na bivsim granicama Nemacke

              I da budemo jasni, Off Topic nemoze da bude konstruktivna greska "najboljeg" (najbolje izvikanog? ) motora. Znam da je ceo motor po ugledu na F1 masine ali najbolji opstaju, dok modne musice ovoga tipa padaju u zaborav (najradje) ka problemi pocnu da izlaze na videlo.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                Znam da je ceo motor po ugledu na F1 masine ali najbolji opstaju
                @ Boost:

                NHF, ali ovde se upravo i radi o dodeljenoj nagradi za najbolji motor na svetskom nivou!!! Mislim, o chemu prichamo ovde!? Kad god se spomene BMW krene kanonada, uvek od istih i uvek bez pravog razloga i argumenta. Ako ovaj motor izdrzhi torturu u F1, malo mi smeshno deluje konstatacija da ce taj i taj cilindar zbog bla bla imati problema sa bla bla
                Mislim, totalni off, ali stvarno...

                Pozz
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  Sve lepo pise... Ovakav motor u F1 bolidu nece preci 100000+km za nekoliko godina, nego 1000-km za dve nedelje...
                  I cisto sumnjam da su motori identicni u F1 i BMW-u, a narocito sistem napajanja gorivom za motor koji se vrti skoro 20000/min u F1 i dosta manje od 10k/min u BMW automobilu...


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Mislim, praviti nesto PO UGLEDU na je samo PLAGIJAT!!!

                    I nije uvek od istih VEC UVEK OD MENE!

                    Kome se nesvidja sto sam dosad zaklao 5 BMW motora ? Nesvidja se ni meni pa sta?

                    Zato i nevozim vise motore koji nisu po mojoj meri!

                    Sto nonstop dobijam pitanja i vristanje u pomoc upravo od vlasnoka BMWa?

                    Frekventno najnezniji sklopovi kojima smeta svaki K.
                    Znas, imamo mi izreku za to.


                    Radjavom K i dlaka smeta
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Da Urose, stari dugacki 6-aci su dok nisu izumrli imali problema sa glavama, sa uljem za tusiranje ventilskog mehanizma, sa lezajevima , neznam sta jos da nakacim nazalost. (do kraja 80-ih)

                      Posle u 90-im dolaze profinjenja u vidu vanosa koji strajkuje, zatim pritiska ulja na radlici i u vrh svega kao slag na jagode vesanje koje nikako da se smiri i prestane da kida silente.

                      Prednji diskovi se bacaju i krive se ako nedaj boze moras da kocis

                      I sve u cilju ultrra lagane mase na vesanju da bi auto imao dobre vozne osobine

                      Znam da sam zaboravio niz udarnih gresaka jos, ali ko ce o tome misliti.
                      Najradje nelupam glavu sa problemima koji me nedoticu.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #12
                        E pa bez namere da se ponavlja pretodna zakljucana tema o BMW-u, ja bih ipak da dodam par stvari o ovoj temi. Koliko god ja voleo BMW-a, a imam dosta prakticnog iskustva sa njima, kao vlasnik '74 E12 2002, '90 E30 325ix, '97 E36 M3 3.2, '04 X5 4.8, te mogu objektivno da kazem sta im i fali, zasto valjaju ili ne valjaju, sta se kvari...

                        BMW uprkos uvrezeom misljenju kod nas je auto relativno jeftin za odrzavanje. Konkretno, ja na M3 imam seris svake 24-25.000 km, zamena ulja, filtera, jednom do sada plococe, i to je to. Znaci, saberite i podelite troskove REDOVNOG odrzavanja za BMW i za recimo 206 - sokantna istina je da je Pug cak i SKUPLJI! Ko ne veruje, rado cu mu pokazati servisne knjizice.

                        Sto se tice kvrova...pa, M3 kao sto i rece Boost je imao problem sa drndavim VANOS-om koji je crkao i razvalio mi motor, zatim poznata je cinjenica da je E36 imao problema sa raspadanjem coatinga hilzni jer su bili od Nikasila (koji se raspadao, greska je kasnije ispravljena), vesanje je jos OK...sta jos? To je otprilike to. X5 JESTE pokrivio diskove jer je mrcina teska 2.5 tone a i ja ga ne stedim.

                        Ali...

                        Iako BMW ima svojih gresaka, reci da je kanta, ovakav ili onakav, je tesko SR*NJE! Svako poredjenje BMW-a i MB, Toyote (ne daj boze...) ili Puga, ili ta ja znam cega, moze doci od ljudi koji su BMW u zivotu vozili 3 puta. Kada bismo krenuli da nabrajmo konstrukcijske greske BMW-a sigurn sam da bi toga bilo dosta - ali nadjite mi JEDNU marku automobila koja NEMA takve greske i propuste??? Pa cak i SAAB. Boost ti i sam rece da SAAB ne zna napraviti auto, vec samo motor, ali auto NIJE samo motor. Voleo bih da mi nadjete konkurenciju BMW-u eto bas recimo M5 u pogledu auta kao CELINE - znaci ne samo motor, oprema itd...Ceo paket, znaci motor, vozne karakteristike, OSECAJ u voznji, izbalansiranost...Mercedes? Oduet od SVAKOG osecaja. Audi? Pffft...klinicki mrtav. Porsche? Za 2 ljudi, eventualno. Ferrari? Za te pare...tesko.

                        Ko to pa pravi bolje ATMOSFERCE od BMW-a? Porsche? Da, u trkalicama. Ferrari? I on, ali koliko traju? Honda? Jos treba da vidim NJIHOV V10, ili bilo sta sto ima iole vise od 300-ak KS. Toyota? Ma daaaaj...

                        Dajte bre, ima BMW gresaka i mana, i nemojte misliti da sam pristrasan ili sta slicno, priznajem da ima i boljih automobila, i boljih motora, i boljih konstrukcijskih resenja mozda, ili pouzdanijih, ili kvalitetnijih sklopova...ali Boost iskreno receno, ti mozda i mislis (ti bi verovatno rekao da ZNAS ) da je SAAB motor ili mehanika bolja, ali sto se mene tice na SAAB-u valja samo motor, a nisam bas ni toliko siguran da su i ONI toliko savrseni. Imaju sigurno i oni bog zna koliko gresaka. A ako je to slucaj, koja je onda poenta trashiranja BMW-ovih motora? To onda vazi za SVE fabrike, ne samo za BMW. Dajte stavite stvari u perspektivu pa uporedite BMW-ove greske sa greskama nekih drugih proizvodjaca, pa da idimo gde ko stoji.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Cao..

                          206 >> Vidi, znas i sam da sagledam prilicno realno na sve elemente koji uticu na vek i na rad motora.
                          Sad, kao st vidis, da si i sam dosao sa cinjenicama i da postavljas sve na svoje mesto!!

                          BMW motor ili ovaj motor, najbolji ovaj ili najbolji onaj.. idi begaj, nema , nepostoji.
                          Nijedan mehanicki sklop nije napravljen kad se tice varijabiliteta akploatacije da bude najbolji jer je nemoguce.

                          Ja sam i sam rekao za SAABa da sve sto uspevaju je da daju komfor do maximuma (BMW sedista su jos u fazi iz zabavista za ovo NHF, nemci uposte)
                          znaju da ugrade sigurnost u auto kako aktivnu tako i pasivnu, znaju da naprave motor.
                          Neznaju da naprave menjac, neznaju da naprave osecaj vece vrednosti, neznaju da se prodaju.
                          Sad, kad sve saberes, to sto sam ja rekao je:
                          SAAB niti ima najbolje motore, niti pravi najbolja auta.
                          SAAB zna da napravi kontrolni sistem za motor i zna da napravi da mehanika izdrzi bolne udarce . (da nemaju avio industriju i neprave pored putnickih i borbene avione, nebi ni ovo znali, no, nasledstvo je nasledstbo )

                          Cela poenta je da sam hteo da ukazem na besmislenost prikazivanja BMW kao nekog BOZANSTVENOG auta, sto sigurno i nije.

                          Ja mogu hladno da kazem da taj najbolji motor o kojem je krenulo da se prica, da za iste pare kolika je prodajna cena tom motoru, moze da se napravi u PRIVATNOJ REZIJI bolji motor za manje para (ko zna i ima malo pomoci sa masinskom obradom) a da nespominjem KOLIKA JE BILA CENA ZA KONSTRUKCIJU ISTOG.

                          Mislim da smo jasni , jer uvek naletni neko da me vuce za jezik. Nemam nista protiv ni jedne marke auta , nikad imao niti cu. Pogresno se tumaci razlog mojih postova jer apsolutno nema iste MOTIVE kao postovi istih koji pogresno tumace moje.

                          Auta su se kvarila, kvare se i kvarice se.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #14
                            Pa na naravno da je tako...Ne kazem ni ja da je BMW apsolutni sampion po pitanju kvaliteta, izrade, ili ne znam ni ja cega. I verovatno je i tacno da za cenu izrade takvog motora kao sto je u M5 moze da se napravi mnogo bolji u privatnoj reziji. Ali isto tako se slazes da sto vazi za BMW, vazi i za sve ostale proizvodjace u vecoj ili manjoj meri, i sto se tice gresaka i promasaja.

                            Nisam pristalica silnog hvaljenja BMW kao marke jer dobro znam kakve sve probleme imaju i gde su "tanki", ali ne mozes da posmatras ovo takmicenje motora iz svoje perspektice. Ovo je takmicenje SERIJSKIH motora, a ne tehnicke ekspertize ili potencijala da se napravi nesto mnogo bolje za iste ili manje pare. Ako gledamo sa stanovista najboljih SERIJSKIH motora, onda M5 i jeste tu negde, da ne kazem prvi da ne bih ispadao pristrasan. Ako posmatramo to kao "napravi najbolji moguci motor za iste ili manje pare nego M5" onda to vec nije motor a serijsku proizvodnju, i vrlo verovatno da bi mogao i da im pokazes par stvari. (siguran sam da motor iz GIS5 SAAB-a kosta manje, a ide bolje, ali da li je to kriterijum?) Ako gledamo maloserijske motore - to je vec tesko: McLaren F1 motor naprimer vazi za jedan od najboljih motora IKADA, a ima jos mnoooogo primera koji bi spadali u ovu klasu (Enzo, Carrera GT, Zonda AMG, TVR Speed 12...ima toga dosta). Ako posmatramo takmicenje kao "beskompromisno takmicenje bez ikakvih ogranicenja", o cemu onda pricamo? F1 motori? Dragsteri? Znaci ovo i ovakvo takmicenje mora da se stavi u neku perspektivu.

                            Hajde onda da postavim jedno malo drugacije pitanje: ako ne M5, koji i ciji motor je, po tebi, najbolji, u okviru nekih normalnih granica, ili vec ako to tako nazivamo, koji je po tebi najbolji malo (ili veliko) serijski motor IKAD napravljen, igde? Ili makar, najbolji od svih motora koji se danas (ili su se do skora) ugradjivali u serijski automobil, ili automobil koji se makar u najnategnutijem mogucem smislu te reci moze nazvati serijskim? Pri tome, imaj na umu sta podrazumevam pod "najbolji", znaci, ne TVOJA definicija (one-off SAAB sa turbinom kao omanji mikser za beton) koja je teko primenjiva na ostatak normalne autoindustrije Bas me interesuje.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              206 >> Sorry, ali realno kad se udje malo dublje u tehnologiju dajem ovaj glas jednoj zutoj marki

                              Necu da se izjasnjavam koja da se nebi zloupotrebljavalo kasnije na forumu.

                              Zuti su dosli do tog nivoa da su u stanju da "uprogramiraju" svojstva materijalima i borba u buducnosti ce biti teska sa njima.

                              Na veliku zalost da je USA trend presao kod vecine evropskih proizvodjaca (to nam je kazna sto smo kupljeni dolarima ) i da motori koji se prave pocinju sve vise da dobijaju radne zapremine modala HUGE

                              Motor po mome mora da nosi fleksibilnost, dakle da trosi kao upaljac kad se ne koristi efekat a da ga ima u rezervi i vise kad treba.
                              Sve to vuce na motore sa manjim pokretnim masama nezapadne konstrukcije.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X